Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Progressiivinen kartta?  (Luettu 22036 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #15 : 02.08.2006 14:44:50 »

Ahaa..eli täytyneepä sitten tutkailla huone-ja merkkisiirtojakin.

Plarasin tuossa muutamia takavuosien progekarttojani. Mielenkiintoista oli tuo proge-auringon yhtymä kuuhun oppositio rx-urkkiin ascilla (samalla tr.Uranus yhtymä rx-aurinko). Mitäpä muuta kuin avioero..Taisipa olla proge kuu oppositio radix-venus samassa sopassa.
Mutta pitää tutkailla lisää, itse kunkin..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 02.08.2006 16:07:32 »

Ai niin.. Unohtuipa tuosta aivan alusta mainita, että kun proge -kartan tekee tietylle päivälle sen kesto on yhteensä noin 3 kuukautta.. Tämä tulee siitä että luminaareille eli  aurinko ja  kuu :lle annetaan progressiivisissa tulkinnossa puoli astetta pidempi orbi. Eli kun muilla aspekteilla on tiukka 1 asteen orbi, on näillä "valoilla" 1,5 asteen orbi ennen ja jälkeen tarkan aspektin ja koska näiden kahden vauhti on 1-2 astetta/ kk tästä muodostuu tuo aikajana.

Juu... tämä on hiukka mutkikasta, siksi mäkin luen kirjan alkua jo toiseen kertaan ja vasta nyt alkaa tietyt asiat ja palikat loksahdella paikoilleen... 

Ja kirja siis Celeste Teal; Identifying Planetary Triggers.
Ja eikun takaisin lukemaan aurinkoon!!!  coolsmiley
tallennettu

Lilja-82
Vieras
« Vastaus #17 : 31.08.2006 20:31:50 »

Aloin yhtäkkiä pähkäilemään tuota IC/MC akselia... Kun minulla on IC Leijonassa, mutta ikinä en ole ollut kovin innokas pitämään omassa kodissani mitään bileitä tai juhlia etc.  idiot2 Vieraitakin ylipäätään käy aika harvoin.  Huh

Sitten mieleeni pälmähti että niin... Progekartalla IC on jo siirtynyt Neitsyeen ja MC Kaloihin. Ilmankos...  :Smiley Huh  idiot2  Undecided

Mitäs te muut? Herääkö ajatuksia proge Ic/Mc akselista?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #18 : 26.10.2014 20:23:41 »

Tosi vanha aihe mutta mielenkiintoinen. Omalla progekartallani Jupiter yhtymä mc, mikä riemastutti kun työpaikanvaihdoksesta haaveilen. Vai näkyykö tuo pelkkä toiveeni progekartalla ennemminkin kuin toisi vaihdon mahdollisuuden eteeni? Miten tuota pitäisi tulkita?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #19 : 27.10.2014 22:37:48 »

Miten tulkita kun proge mc on täsmälleen yhtymässä nataali venukseen ja marsiin ja asteen päässä auringosta?
Proge mc on siis oinaassa. Ja transiitti uranus on samassa kimpussa
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #20 : 01.12.2014 22:56:53 »

Toivottavasti valitsin oikean kartan tuolta astro.comista. No tässäpä tämä minun natal+ progen yhdistelmä. Laitan myös pelkän progen tähän.Jännää,että progekarttani on tosi vesipainotteinen! Nousu ja kuu ravussa sekä aurinko kaloissa. No olen kyllä ollut tosi herkkä viimeaikoina.Merkurius peruuttaa!!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #21 : 02.12.2014 14:42:28 »

Minkälaisia muutoksia huomasit Athene, kun progekuu vaihtoi merkkiä kaksosista rapuun? Näyttää progekuusi olevan vielä ravun ensiasteilla. Mulla on sama vaihto tulossa ensi vuonna, mutta kesällä vasta. 

Hmm....no olen ollut enemmän yksikseni kuin aikaisemmin ja luovuutta on tullut lisää, mutta tiedä sitten vaikuttaako tuo kuuhun. Tunne-elämä ailahtelevaa ainakin. Entä itselläsi?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #22 : 05.12.2014 02:41:22 »

No, mä en vaihdosta rapuun vielä tiedä, kun se on vasta edessä. Uskoisin, että proge kuu ravussa voi tuoda enemmän kotiin ja perheeseen liittyviä asioita pinnalle, kuin mitä nyt kaksosissa kulkiessaan. Kaksosaika on ollut melkoisen kurssitäyteistä aikaa.

Siis piti kysyä,että miten olet tuon kaksosaikauden kokenut,mutta senhän jo kerroit! :Smiley
 Kyllä ainakin nyt on ollutitsellä perheeseen/sukuun liityviä asioita pinnalla.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #23 : 05.12.2014 02:50:03 »

Aloin yhtäkkiä pähkäilemään tuota IC/MC akselia... Kun minulla on IC Leijonassa, mutta ikinä en ole ollut kovin innokas pitämään omassa kodissani mitään bileitä tai juhlia etc.  idiot2 Vieraitakin ylipäätään käy aika harvoin.  Huh

Sitten mieleeni pälmähti että niin... Progekartalla IC on jo siirtynyt Neitsyeen ja MC Kaloihin. Ilmankos...  :Smiley Huh  idiot2  Undecided

Mitäs te muut? Herääkö ajatuksia proge Ic/Mc akselista?

Juu mullakin progella ic leijonassa!En osaa selittää....
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #24 : 11.12.2014 02:11:15 »

Ai niin joo unohdin mainita sen,että rahan käyttö on mennyt ihan äärettömyyksiin viime aikoina... :Smiley Shocked
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: