Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkijä tavattavissa Helsingissä  (Luettu 30095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MuruMaikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 02.11.2008 19:20:00 »

Juupa, juu. Itsestäni en puhu. Kävin pitkästä aikaa Tuire Häkkisellä. On jälleen alkanut buumi... tuppaa asiakkaita. Täällähän ei saa antaa puhelinnumeroa, mutta sen saa numerotiedotuksesta - kännykkänumeron.
Ajanvaraukset toimivat kuten ennenkin, eli maanantaista perjantaihin 8-9 tai 20-21. Miten sattuu mikäkin päivä juoksemaan. Aina ei kuulemma voi vastata. Ja numeron pitää näkyä, kun soittaa. Sanoi että puhelimitse katsoo, jos pidemmästä matkasta soittelet. Pääkaupunkiseutulaiset tai Hesan kävijät voi tulla, kunhan on varattu aika.

Mielenkiintoisia 'tietotuokioita'.  smitten angel Cheesy
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2008 19:38:49 »

Mitkä on omat kokemuksesi kyseisestä ennustajasta?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Jentzy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #2 : 26.11.2008 21:30:30 »

Soitin Tuirelle tänään ja minulle jäi puhelusta todella hyvä mieli.  smitten
Erittäin mukava ihminen ja tiesi paljon asioita, mitä ei voi tietää muuten kuin aidosti näkemällä (mm. terveyteen liittyviä faktoja).
tallennettu
Jentzy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #3 : 26.11.2008 23:43:05 »

Mitä velotti?
Vastasin sinulle yksityisviestillä koska en tiedä saako foorumilla mainostaa hintoja.  Smiley Mutta muillekin tiedoksi, että omasta mielestäni kyllä kohtuuhintainen. Jos alan hinnoittelemaan tämän hetken hyvää mieltäni, niin sanoisin jopa että pilkkahintaan meni.  Smiley
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #4 : 27.11.2008 12:09:45 »

Saisinkos minäkin yv:n hinnoista. Paikanpäälle en pääse ku on tota matkaa melkeen 600 km, mut soittaa kyl voisin  Cheesy Cheesy
tallennettu
Mimosa-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


~Sadetanssissa tärkeintä on ajoitus~


Profiili
« Vastaus #5 : 29.11.2008 16:08:05 »

Heips, viitsisitkö laittaa minullekin yv:nä hintatiedot.  Smiley
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #6 : 02.12.2008 13:33:04 »

Mikä mättää? Taisin jossain vaiheessa mainita että soitin ns arvostetulle 0700-tädille joka ei nähyt tulevaisuudestani pätkän vertaa. Siis ei todellakaan yhtään mittään  knuppel2

Tai rupesi sitten lopussa mutisemaan niin epäselviä etten tajunnut onko kyseessä ennustus, nevo vai kysymys. Tämä kuitenkin koskisi loppuvuotta, pitkälle tulevaisuuten hän ei nähnyt ollenkaan. Näki nykytilanteen ja minut sekä minun lähellä olevat ihmiset yllättävän hyvin.

En pelkää kuolevani - pitäisköhän? Tämä ennustaja ei siis, pakko tätä on toistaa, sanonut näkevänsä mitään tulevaisuudesta! Siksi olen seurannut tätä Tuire-ketjua ja miettinyt pitäisikö ottaa yhteyttä vai unohtaa kaiken ennustukseen liittyvän?
tallennettu
Mimosa-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


~Sadetanssissa tärkeintä on ajoitus~


Profiili
« Vastaus #7 : 02.12.2008 22:47:14 »

Voi ei! Enpä oo koskaan ennen kuullu että selvänäkijä olisi läheisen kuolemasta kertonut!

Varasin sitten tosiaankin jo ajan tälle Tuirelle, pitäisiköhän hänelle heti aluksi selvittää että läheisten kuolemista en tosiaankaan halua kuulla??!!!
tallennettu
Jentzy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #8 : 02.12.2008 23:44:04 »

Mimosa,

Minulle Tuire sanoi jo alkuun, että sanoo myös ikävät asiat jos niitä tulee eteen mutta vain siinä tapauksessa jos olen valmis kuulemaan niitä. Eli jos sinusta tuntuu ettet halua tietää niin tietenkin siitä kannattaa sanoa.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #9 : 03.12.2008 01:38:19 »

Saturnalia,
älä vaan lopeta ketjuasi!

Tässä itse kukin haluaa kortin tarpeen tullen, omaa "itseä" kun on vaikea nähdä varsinkin tukalassa tilanteessa.
Ihanaa että on joku joka avaa asioita ja saa ajatukset ehkä hetkeksi toisille raiteille!   smitten



tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #10 : 03.12.2008 13:49:38 »

Mustakin tuntuu että ennustajan "opetus" oli oppimaan elämään nykyhetkessä.

Päätin soittaa ennustajan sijasta kaverille. Ja tämähän ilahtui. Olen itse yllättynyt että soitin ja vielä yllättyneempi että kaveri ehdotti tapaamista....

olen niin iloineen
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 03.12.2008 20:56:48 »

joskus selvänäkijät puhuu energioista tms mistä ei itse oikein ota selkoa. jotkut kanavoijat on selvänäköisiä.

yksi juttu, erityisesti pahantahtoinen ei ole ollut kukaan kanavoija, selvänäkijä, auttaja, regr. terapeutti vaikka sellaistakin voisi olla. eri asia miten oikein asiat menee. uskon että minulla on esim ens kesään niin paljon muutoksia elämässä, että joskus sitten voi soittaa eräälle tutulle näkijälle ja sanoa miten meni.

no uskotaan nyt jotenkin että olen ohjauksessa.. tarkoitetut asiat, kuten sapatti, krapu, matka.. miten sen tarkoituksen tulkitsee..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #12 : 03.12.2008 21:45:05 »

Mulla on sattuneesta syystä varsin paljon kokemusta tämän maan 'näkijöistä', huvikseni en ole koskaan kysellyt, aina hartaasti apua pyytäen ja kaltevalla pinnalla.

Erittäin moni maankuulu näkijä jolla on komeat nettisivut ja kalliit taksat -jolla näkeminen siis on päätyö- on puhunut silkkaa pelkkää höpöhöpöä. Moni vastaa hyvin lyhyesti ja laiskasti kommentoi lisäkysymyksiä.
Ja kun menee ihan metsään selittelee parhain päin, ettei menisi maine.

Muutama helmi on joukossa, muutama joka ihan oikeasti näkee, jolla siis ON tämä lahja. Paljon useampi kuvittelee ja haluaa itsekin uskoa että on näkijä, mutta puhuu korkeintaan lämpimikseen (kampaajaterapiaa). Ihmisten epätoivolla ja uteliaisuudella elelee mukavasti, niin 'näkijät' kuin astrologitkin   Grin
tallennettu
Jentzy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #13 : 04.12.2008 03:25:09 »

Kaikella kunnioituksella ketjuun kirjoittaneita kohtaan... Tämä keskustelu ei mielestäni liity enää varsinaisesti ko. selvänäkijään, joten aiheen käsittelyä varten kannattaisi varmaan aloittaa oma ketju. Menee muuten kohta mustamaalaamisen puolelle eikä se käsittääkseni ole tämänkään foorumin hengen mukaista.  Smiley
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #14 : 04.12.2008 08:55:48 »

En trkoita, etteikö näkijöillä pitäisi olla auttamismoraalia, mutta yksi asia usein unohdetaan: Näkemisen lahjan omaavat ihmiset ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin me muutkin, inhimillisine heikkouksineen. New age -piireissä uskontokunnissaprofetoimisen lahjan omaaviin aletaan kuitenkin lähes poikkeuksetta suhtautua kuin yli-ihmisiin, puolijumaliin, gutuihin. Ja mikä inta: monet näkijät vastaavat tähän huutoon ja alkavat ITSE pitää itseään parempina ihmisinä.

Olen seurannut henkisen kehityksen seurapiirejä vuosikymmenet ja tämä ilmiö toistuu jatkuvasti. Myös itse henkilökohtaisesti tuntemani näkijät ovat auttamislahjastaan huolimatta lähes koomisuuteen asti IHMISIÄ, palvonta ja raha kun saa ihmisessä usein ne ikävämmät puolet esiin.

Yhden tutun, hyvin arvostetun näkijän kanssa minulla on aivan ilmeisesti karmallinen suhde, sillä olemme hyvin erilaisia ihmisiä, mutta hän on aina halunnut olla ystäväni, lähes väkisin. Olen yrittänyt pitää etäisyyttä jotta en olisi epärehellinen, enhän koe hänen kanssaan oikein minkäänlaista sielujen sympatiaa, mutta elämä ikäänkuin pakottaa hänet aina 'auttamaan' minua. Hän myös loukkaa minua jatkuvasti huomaamattaan, sillä jostain syystä hän ei tunnu tajuavan erilaisuuttamme vaikka sanoisin sen päin naamaa.

Ystävyyssuhteena tällainen suhde on hyvin tuskallinen, jopa perverssi, sillä tämä näkijä on paradoksaalisti erittäin huono ihmistuntija kanavointien ulkopuolella, määräilevä, hysteerinen, vallanhaluinen, kateellinen...samalla sydämellinen, holhoava, ylitunteellinen. Sanalla sanoen: ihminen.

Otin tämän esimerkin, koska kyseessä on ihminen, jota monet 'palvovat' ja jonka edessä he ovat äärimmäisen haavoittuvaisia ja avoimia, koska uskovat hänet jumalallisen tiedon haltijaksi (kaikki me hallitsemme tuota tietoa). Minun näkökulmani tähän henkilöön on siis täysin erilainen, ja hänen raadollisen inhimillisyytensä näkevät myös ns. ei-henkiset ihmiset, joilla ei ole päässään palvovia hallelujaa silmälaseja angel

Olemme siis kaikki ihmisiä eikä KUKAAN meistä ole lopulta jumalallisempi kuin toinen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: