Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelien nimet  (Luettu 27504 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #15 : 02.08.2006 22:14:18 »

Hyvä tapa on kysyä nimeä ennen nukahtamista ja pyytää, että se "kerrotaan" sinulle heti aamulla kun olet heräämässä... Unen ja valveen rajamailla kun mieli on yleensä vastaanottavaisempi. Itse sain tietää nimen juuri näin.

Ja jos vastauksena on arkkienkelin nimi, se ilmeisesti tarkoittaa että oma enkelisi toimii kyseisen enkelin "alaisuudessa".
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #16 : 02.08.2006 22:31:49 »

Tulipa vaan mieleen, nyt olisi hetki, kun tarvitsisin enkeliäni   Undecided.. tuossahan se on jossain.. mutta olisipa kiva tuntea lähemmin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 03.08.2006 08:27:57 »

Lainaus
Tulipa vaan mieleen, nyt olisi hetki, kun tarvitsisin enkeliäni

Minulle tulee myös tällaisia hetkiä, mutta välillä tuosta huolimatta enkelini vetäytyy taka-alalle ja antaa minulle tilaa hoitaa itse omat asiani ja ongelmani. Hän on tarvittaessa kyllä ihan käden ulottuvilla, mutta ei välttämättä tulekaan auttamaan, jos en pyydä ja pyydettäessäkin hän käy vain tsemppaamassa sanallisesti. Tällaisina kausina olemme paljon tekemisissä toistemme kanssa unen aikana. En muista näitä tapaamisia tai "terapioita", mutta tiedän niin vain käyneen herätessäni.

Sekin on tärkeää, tuo omillaan pyristely, muutenhan enkeli tekisi karhun palveluksen hoitamalla minulle tarkoitetut haasteet ja tehtävät.
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #18 : 03.08.2006 08:39:31 »

Hmmm..
Eilen illalla kun menin nukkumaan, laitoin toisen käden ylävatsan päälle ja toinen oli vierelläni suorana.
Kun olin ihan rentoutunut ja uni jo painoi luomia, niin pyysin enkeliäni(enkeleitäni) ketomaan minulle nimensä aamulla..
Meni pieni hetki ja ylävatsanpäällä oleva käteni alkoi tuntua todella raskaalta; kuin joku olisi painanut sitä ja korvissa kummallisesti "humisi"..  Huh
Otin äkkiä käden pois ja hengittelin hetken rauhassa, tunne meni ohi ja uni voitti..
Aamulla heräsi pirteänä ja venyttelin pitkään, mutta nimeä ei ensimmäinen yritys paljastanut..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 03.08.2006 09:37:37 »

Ei kannata huolestua, jos ei heti onnista! Wink Minäkin taistelin pitkään saadakseni selville oman enkelini nimen. Pakko kyllä tunnustaa näin jälkikäteen ettei se onnistunut siksi, koska minulla oli niin paljon yritystä mukana.

Oman enkelini nimen sain esille automaattikirjoituksella. Irtosin ruumiistani ja jouduin jonnekin tyhjyyteen. Pelästyin ja huusin enkeleitä avukseni, kun en itse päässyt sieltä pois. Paikalle tuli kaksi suurta miespuolista enkeliä, joista toinen nosti minut syliini. Hän oli todella isokokoinen, hädintuskin sain kädet hänen kaulansa ympärille. Kiitos hänen, palasin takaisin ruumiiseeni.

Myöhemmin kysyin enkelikirjoituksella mitä tuolloin oikein tapahtui ja keitä nämä kaksi enkeliä olivat. Sain vastauksen tyyliin "Minä olen sinun suojelusenkelisi Athamaijos. Minä toin sinut takaisin."
tallennettu
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #20 : 04.08.2006 17:49:20 »

Mun enkelin nimi on Arconis ja Poikaystävän enkelin nimi alkaa E:llä, mutta en ole saanut sitä kokonaan tietooni Smiley
Tietääkö kukaan mitään tästä minun enkelistäni?  :Smiley
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #21 : 06.08.2006 16:55:35 »

En tiedä onko kyse enkelin vai henkioppaan nimestä, mutta tuossa muutamia kk sitten heräsin keskellä yötä, mielessä oli vain että kirjoita nimi ylös ettet unohda ja nimi jonka sain on Maria Guillian de Lillian (kirjoitusasu voi olla joku muukin).
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #22 : 06.08.2006 18:28:51 »

mun henkioppaani nimi on omar ja hän johdatti mun jakobin luo, jolla on mulle opetettavaa...
Jakob kertoi paljon asioita ja jonka jälkeen hän vei minut entiseen elämääni afrikkaan. Hurja reissu oli.
 smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 18.08.2006 10:50:44 »

Voit odottaa vielä vähän aikaa ja kokeilla myöhemmin uudestaan. Ensimmäisellä kerralla, kun yritin ottaa enkelini nimeä selvillä päähäni tulvi ihan hirveästi nimiä.

Sydämessään tietää, mikä nimi on oikea. Ehkä hän on Matheus, ehkä Theo (tosin "theo" tarkoittaa japaniksi muistaakseni paholaista, tosin en usko, että kannattaa huolestua - tarkoittaahan "muro"kin japaniksi kasvihuonetta ja "minna" kaikkia Grin). Tai sitten hän on Matheus Theo tai Theo Matheus.

On myös mahdollista, että sinulla on kaksi suojelusenkeliä, Matheus JA Theo. Se on hyvin harvinaista, tosin olen tavannut elämäni aikana kaksi ihmistä, joilla on kaksi suojelusenkeliä ^_____^
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #24 : 18.08.2006 11:15:05 »

Minä sain enkelieni nimet tietoon niin että piirsin muuten vain enkeleitä. Tai itseasiassa ne olivat joulukortteja sukulaisille. Sitten vain päähänpistosta kirjoitin lapulle Elina, Jorma, Hilppu, Aurelia. Ja huomasin miten oman nimisiltään enkelit todellakin näyttivät. Elina oli perinteisen enkelin näköinen, Jorma hyvin suuri ja voimakas (on varmastikin Arkkienkeli Mikaelin palkkalistoilla), Hilppu taas sellanen veijarivenkula pilke silmäkulmassa ja Aurelia violetti viisauden ja syvien aatoksien enkeli. Nämä neljä minulla ainakin ovat.. Smiley

Kun kaipaan suojelusta, iloa, valoa, rauhaa, rakkautta, tasapainoa, pyydän Elinaa. Jormaa pyydän antamaan minulle rohkeutta ja itsevarmuutta, suojelemaan minua henkisesti ja fyysisesti. Hilppua pyydän joka päivä  tuomaan huumoria, naurua ja lämpöä, hän on suosikkini, vaikkei saisi suosia ketään.. :Smiley Aurelia taas vahvistaa minua henkisesti, valaa minuun uskoa ja vie minua syvemmälle itsetutkiskelussa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 18.08.2006 11:21:49 »

Tuollaisia auttavia enkeleitä löytyy myös ^_______^ Athamaijokseni seurassa hiimaili joitakin kuukausia tuossa pari vuotta sitten Ploemaijos-niminen enkeli avustamassa minua ja häntä.
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #26 : 18.08.2006 22:49:57 »

Eilen aamulla kävellessäni kouluun kuulin päässäni pienen äänen, joka sanoi "älä huoli, tapaat hänet tänään". Olin hyvin iloinen, sillä tosiaan tapasin poikaystäväni pitkän tauon jälkeen eilen Smiley. Luulen, että se oli enkelini. angel
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #27 : 19.08.2006 19:30:11 »

Aniel oli joskus, mut en o hänest kuullut hetkeen.   Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #28 : 21.08.2006 17:57:58 »

Ehkä Aniel oli auttava enkeli tai sitten hän on siirtynyt syrjemmälle. Ei ole ollenkaan epätavallista,että suojelusenkeli siirtyy taka-alalle pidemmäksikin aikaa, kuitenkaan sinua unohtamatta,vaikka tuntuisikin siltä, ettet saa häneen mitään kosketusta. Minullekin käy niin välillä.
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #29 : 21.08.2006 18:35:31 »

Ehkä Aniel oli auttava enkeli tai sitten hän on siirtynyt syrjemmälle. Ei ole ollenkaan epätavallista,että suojelusenkeli siirtyy taka-alalle pidemmäksikin aikaa, kuitenkaan sinua unohtamatta,vaikka tuntuisikin siltä, ettet saa häneen mitään kosketusta. Minullekin käy niin välillä.

 Huh
 
    :Smiley

         Cool
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: