Sivuja: 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647451 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13290 : 18.04.2011 10:50:43 »

Sama juttu täällä. Muutama fb kaveri suunnittelee jo muuttavansa pois Suomesta. Oli eiliset vaalit kyllä aikamoinen näytelmä. Muutoksia on tapahtumassa ja varmasti ihan jo se, että niin paljon uusia tulee mukaan vaikuttaa eduskunnan toimintaan. Toisaalta kuten eilisessä vaali-illassa moneen otteeseen todettiin, oli vallassa oleva puolue mikä tahansa niin isoja päätöksiä pitää tehdä seuraavan neljän vuoden aikana ja hiukan sellainen kutina, että jos persut ei osaa muuta ku hurmostella ja rähistä siellä niin ongelmia on tiedossa.

Mutta yritän nyt palautua normaaliin päivärytmiin. Hirveä nuha ja pitäis saada opintoja tehtyä.  buck2 Onneksi ulkona on noin hieno auringonpaiste. Se piristää, vaikka ei olekaan enää ihan yhtä lämmin kuin viikonloppuna.

Tiigriis, onnittelut tuoreille vanhemmille!  smitten Jos enää ehdit tänne lueskelemaan...  2funny Cheesy
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13291 : 18.04.2011 11:18:23 »

Surullisin mielin. Näyttää siltä että ihmisoikeudet hävisivät näissä vaaleissa.

Sanopa muuta. Kyllä Suomi vielä on aika lailla nurkkavahtina Euroopassa kun maahanmuuttajien ja homojen pelko on näin suurta. Niin ja feministien.

Hyvä, Aminthir, että selvensit tuota käsitystäsi Hitlerin vertaamisesta Soiniin - vai oliko se toisin päin.  Cheesy Mutta sanoisin kyllä niinkin tuohon maahanmuuttopolitiikan arvioihin, etteikö olisikin aika olla rehellinen itselleen kukin ja miettiä, mistä siinä todellisuudessa on kysymys. Nimittäin siitähän Perssuomalaiset ovat olleet iät ajat huolissaan, kun tänne annetaan kenen tahansa sellaisenkin muuttaa, joka ei osallistu mitenkään tämän maan taloustalkoisiin tai mihinkään muuhunkaan rakentavaan. Tulevat siis tänne ainoastaan tästä sosiaaliturvastamme nauttimaan ja näin ollen se juuri on se, mitä Perussuomalaiset tahtovat rajoittaa. Eivät ole yhtään vastaan työperäisiä maahanmuuttajia tai muitakaan sellaisia ulkomaalaisia, jotka tukevat tämän maan tapoja sekä politiikka.

Täälläkin ihmiset koin perään kuuluttaa sitä omaa vapauttaan sekä rajojaan, joten eikö ole aiheellista se myöskin omaan synnyinmaahansa ulottaa - eikö se riitä kuitenkin meille, että EU meitä ohjaa jo mielensä mukaan! Ja Suomi perässä vain viksisee, koska on menettämässä kaiken omavaraisuuden tahtoi tai ei eikä kukaan uskalla tehdä mitään sen eteen - paitsi nyt ainakin Perussuomalaiset tulevat yrittämään muuttaa suunraa. Toivotaan, että onnistuvat aikeissaan monien asioiden suhteen, ettemme huku tähän EU-löpinään kokonaan ja ole kohta kuin ulkosuomalaiset.  Grin
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13292 : 18.04.2011 11:25:58 »

Ainakaan itse en koe persujen politiikan olevan avointa ja pelosta vapaata suvaitsevaista politiikkaa, joka on myöntyväinen muutokseen. Sehän nimenomaan vaalii asioita, jotka ovat olleet -30-50 -luvuilla IN. JOs muutos tarkoittaa takaperoista eli taantumaa, niin ehkä sitten se on muutospolitiikkaa.

Henkilökohtaisesti seksuaalivähemmistöjen oikeuksien polkeminen ja aborttikielto kuohuttavat mua. Itse teen maahanmuuttajien kanssa töitä, enkä koe ollenkaan tällaista muukalaisvihaa omassa ympäristössäni kuin niissä äänestyspiireissä, joissa maahanmuuttajia on vähän tai ei ollenkaan. Sehän on varsin kiinnostavaa, että kaikkein rasistisempia ja maahanmuuttovastaisempia ovat aina ne, jotka eivät ole tekemisissä mamujen kanssa.

Itse olen täysin tyrmistynyt tästä vaalivoitosta, ja toivon, että tämä on piristysruiske tavallisten ihmisten poliittiselle kiinnostukselle. Tiedossa on, että politiikka laahaa aina kymmenen vuotta aikaansa jäljessä, tässä nyt nousukauden 2000-luvun alun politiikkaa katsellaan.
Voisiko massatyöttömyyden syynä olla myös globaalitalouskriisi? voisiko? Miten kävi Islannille, joka ei ole Eu-jäsen? Norjalla menee hyvin, siellä on öljyä ja Sveitsissä taas rikkaita pienyrittäjiä ja suuri luksustuotanto. Norja ja Sveitsi ovat eu:n kuulumattomia maita, joiden luonnonvarat ja talous ovat aivan eri mallilla kuin Suomen.

Jos hallitus kaataa tukipaketit, voi se synnyttää dominoilmiön ja kaataa mahdollisesti monta eu:ssa olevaa maata, joiden kaatuminen taas heiluttaa globaalia taloutta. Me olemme kaikki sidoksissa toisiimme, halusivat persut sitä tai eivät.
« Viimeksi muokattu: 18.04.2011 11:27:56 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13293 : 18.04.2011 11:30:30 »

Tuosta talouskriisistä

http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/04/17/kriisi-vie-euromaita-kohti-valintaa--liittovaltio-tai-ero/20115431/12
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13294 : 18.04.2011 11:58:35 »

Yhdyn täysin kaulakorun kirjoitukseen. Vaan tuosta aborttiasiasta on jäänyt itselleni kyllä vain se mieleen, että on Soinin oma, uskontoonsa liittyvä vakaumus, ei ollenkaan kuulu Perussuomalaisten ohjelmaan sitä kieltää. Eikä se täällä Suomessa kyllä edes onnistuisikaan, koska naisilla on äänivapaus omasta kropastaan täällä päättä.
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13295 : 18.04.2011 12:06:58 »

Olen itse aika Eu-neutraali. En siihen halunnut, kun oli aika päättää, mutta nyt eriytyminen siitä tuntuu myös huonolta ratkaisulta.

Myöskään maanviljelyksen alasajosta ja byrokratian paljoudesta en Eu:ssa arvosta. Myöskin rikollisten liikkuvuus yli rajojen on bad bad. Kansallisen itsemääräämisoikeuden (eikö esim. susikysymyksissä kysellä eu -elimistä?) väheneminen ei myöskään lämmitä. Sen sijaan kansalaisten liikkuvuus, tavaroiden ja kulttuurien aiempaa parempi liikkuvuus, joustavuus ja ymmärrettävyys on mielestäni lisääntynyt ja positiivista.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13296 : 18.04.2011 12:43:46 »

Vaan tuosta aborttiasiasta on jäänyt itselleni kyllä vain se mieleen, että on Soinin oma, uskontoonsa liittyvä vakaumus, ei ollenkaan kuulu Perussuomalaisten ohjelmaan sitä kieltää.
Näinhän se oli. Toimittajat vaan totta kai innostuivat tuollaisista lausunnoista.

Tuo EU kysymys on sellainen, että Soinikin sen uskoakseni tietää että eroaminen tällä hetkellä on mahdotonta, samoin kuin tuon tukipaketin jossain muodossa hyväksyminen on välttämätöntä. Sen verran kierteli noissa kysymyksissäkin siitä eilen. En oikeastaan ole huolissani, odotan vain mielenkiinnolla mitä tästä seuraa. Kokoomuksen politiikka mua lähinnä pelottaa.. Jostain ne pääomaveron alennuksesta menetetyt rahat pitää takaisin saada.. Itse olisin sitä mieltä että voisi sitä vaikka nostaakin yhdellä yksiköllä, vähintäänkin saisi lisätä tuloveroon ylöspäin muutaman proggressioasteen, rajoja ehkä voisi hieman lieventää. On se kumma kun rahaa ei oteta sieltä mistä sitä tulee, vaan sieltä missä sen ottamisesta ei valiteta. Mutta nyt meni liikaakin politiikaksi.  Wink Lips Sealed Grin

Mietein kyllä vaan sitä, että jos tuo pääomaveroporkkana houkutteli jotakuta äänestämään kokoomusta, niin onhan se lopulta plus miinus nolla, jos veropistetta siirretään enemmän kulutusveron suuntaan.  Huh
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13297 : 18.04.2011 12:57:38 »

Todella hyvä kommentteja täällä tänään, sellaisia, jotka valaisevat asiaa monelta kantilta eikä ainoastaan siltä, mikä aiheuttaa närää.  Smiley

Esim. ulkomainen lehdistö näyttää kovastikin kyllä yrittävän löytää jotain huonoa tästä muutosaallosta tänään vaan uskallanpa väittää, että kun Persut pääsevät tekemään työtään niin moni asia saa uudenlaisia käänteitä.
Sillä tämä ehkä nosti nyt esiin turhaa pelkoa vain sen tähden, koska sekin on hyvä nähdä, että mitä todellisuudessa kukakin pelkää. Ja Ruotsia pelotti oma kieli eli sen menettäminen täällä Suomessa, jotenka melko itsekkäältä kuulostaa, kun ajattelee, mitenkä he siellä kohtelevat tämän maan kielisiä eli mitenkä se siellä maassa saa sijaa. Ja Portugalia ei huoleta yhtään koko EU vaan se, mitä täältä Suomesta heruu heille vai heruuko mitään.  Grin

Jotenkin se, että Persut olisivat täällä tukemassa rasismia, ei kuulosta totuudelta sekään, koska kyse vain on siitä, etteivät hyväksy väärin perustein tänne muuttavia eikä rikollisia. Joita en kyllä hyväksy minäkään, koska toivoisin täällä olevan rauhallisen ja turvallisen elinympäristön kaikille, jotka täällä sulassa sovussa elää - ei riistäen toisia. Sellaista maailmaa varmaan moni muukin toivoisi vaan ei ehkä ole ymmärtänyt mitenkä saadaan sellainen aikaan. Ja nyt, kun joku tahtoisi sellaista luoda tai ainakin yrittää niin sekin yritetään torpata. Jotenkin siitä tulee mieleen sellainen ajatus, etteivätkö ihmiset todellisuudessa sitä tahtoisikaan vaan toivoisivat että aina olisi jotain mistä valittaa. Cheesy
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13298 : 18.04.2011 13:51:39 »

Kaikissa kansainvälisissä ja kansallisissa tutkimuksissa tulee sellainen tulos, että ihmiset ovat kaikkein tyytyväisimpiä yhteiskuntaan ja omaan elämäänsä kun eriarvoisuus ja tuloerot ovat mahdollisimman pieniä. Mielestäni voidaan vetää yhtäsuuruusmerkit suuren rahan bisnessväen osuuteen kansasta ja Kokoomuksen kannatuksen nousuun. En pidä Kokoomuksen enemmistöasemasta yhtään sen enempää kuin persujen suuresta määrästä eduskunnassa.

Mielestäni olisi ihan hyvä nostaa makeisveroa, ne ovat ns. turhia hyödykkeitä, joiden korkeampi hinta ohjaisi niitä olemaan harvemmin käytettäviä. Eikö pääomaverotuksen alentamista ajanut nimenomaan kokoomus? Kenenköhän puolueen kannattajilla on kaikkein eniten pääomaverotettavaa?


Pitäisi keskittyä töihin, mutta...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sad79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #13299 : 18.04.2011 14:49:37 »

Mä olen tyytyväinen tuloksiin. Muutosta tässä on kaivattukkin. Mullakin kavereita naamakirjassa "muuttamassa pois suomesta". Heille voin vain sanoa, että tervemenoa sitten vaan. Minulla on miljoona syytä miksi äänestin perussuomalaista ehdokasta. Hänen ajamansa asiat olivat minulle niitä tärkeitä asioita. Harmaan talouden kuriin saaminen, maahanmuuttopolitiikan muuttaminen järkevämpään suuntaan, pienen ihmisen asialla oleminen. Ne on mun prioriteettejä. En ole rasisti, kuuluuhan sukuuni gambialaista, ruotsalaista ja ugrilaista verta, vaan toivon rakentavassa hengessä maahanmuuttopolitiikan muuttumista. Miksi suomen vankilat ovat täynnä venäläisiä ja virolaisia vankeja? Miksi harmaataloutta ei saada kuriin? Harmaan talouden ansiosta maahanmuuttajien työehdot evätään ja eivät varmaan edes osa tiedä mitä on minimipalkka suomessa puhumattakaan irtisanomisehdoista sun muista. Siis harmaalla taloudella poljetaan suomalaisten työntekijöiden lisäksi myös ulkomaalaisia työntekijöitä, vähäisimpänä ei tietenkään tarvitse mainita uuden ydinvoimalan rakentamista ulkomaisin voimin, jonne työsuojelupiiri ei saanut mennä tekemään yllärikäyntiä. En voi myöskään käsittää sitä, että ulkomaalainen on opiskellut kotimaassaan jonkun ammatin, tehnyt sitä työtä monta vuotta, mutta suomessa samassa ammatissa ollakseen joutuu opiskelemaan alan uudelleen.
Myöskin rikosoikeudellinen politiikka niin maahanmuuttoasioissa, kuin suomenkin asioissa kirvoitti minut antamaan ääneni persulle. Myöskin edellisen hallituksen ryvettymiset vaaliraha-, pääministeri ja naissotkuineen edesauttoi tätä mielipidettä. Miljoonat pikkuasiat eläkeiän nostosta viinaveron laskuun. Eli yksittäisiä pienempiä ja isompia syitä oli paljon. Olen yheltä jos toiselta saanut osakseni vihoja päätöksestäni äänestää persuja. Jos olen juntti siitä syystä, niin sitten olen. Kuitenkin olen korkeakoulussa opiskellut töitä normaalisti tekevä nainen, joten ehkä ihan junttura en kuitenkaan ole.
tallennettu
sad79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #13300 : 18.04.2011 14:56:49 »

Piti viellä sanoa, että omat pelkoni minullakin on. Uuden eduskunnan kokemattomuus varsinkin. Silti olen ylpeä, että tein kansalaisvelvollisuuteni ja äänestin siitäkin huolimatta, että vihoja tulee niskaan. Koska suomessa on edelleen demokratia, on minusta täysin käsittämätöntä, miksi minun pitää todistella syyni äänestää persuja..
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13301 : 18.04.2011 15:38:33 »

Oma ääni ei PerSuille mennyt, mutta siitä huolimatta seuraan mielenkiinnolla, mitä lähes kokonaan uudistunut hallitus saa aikaiseksi. Kansa on todella puhunut, se on kyllästynyt omien oikeuksiensa polkemiseen ja rikkaan vähemmistön mässäilyyn, sekä verorahojen ihan käsittämättömään tuhlaamiseen - toivon todella, että muutoksia olisi luvassa ja uuden Suomen aika edessä smitten  Upeaa, että lähes puolet kansanedustajista meni vaihtoon ja tilalle saatiin uutta, nuorempaa verta, etenkin Vasemmiston riveihin Cheesy

PerSujen vaalilauseet olen ymmärtänyt, että ensin pistetään oman maan asiat kuntoon ja jos rahaa riittää, puututaan sitten vasta muiden maiden asioihin. Kyllä ennemmin itse ajattelen, että keskitytään nyt ensin omaan maahan eikä kumarrella maailmalle - Jyrki-Boy tuntuu toimivan EMU-asioissa täysin järjettömästi tunkeutumalla ties mihin EU:n rahoitushankkeisiin yksinoikeudella Shocked Ei se näin mene, jos omallakin maalla on velkataakkaa ja sitä taakkaa lisätään antamalla verorahoja muiden maiden kriiseihin ja omaa taloutta hoidetaan uudella velkarahalla - kohta Suomi on Kreikan tai Portugalin asemassa, jos meno ei muutu!!!

Tietysti sitä toivon, ettei seksuaalivähemmistöjen oikeuksia tulla polkemaan Sad  Lisäksi tämä katolinen Suomi, eli aborttikiellon mahdollinen tuleminen, ei houkuta Undecided  Pitää toivoa, että eduskunnassa ei istu niin höyrypäistä sakkia, että seksuaalivähemmistöjen ja naisten oikeudet poljetaan maan rakoon...

Maahanmuuttoon olen aina suhtautunut kriittisesti. Työperäinen maahanmuutto on hieno asia, mutta ensiksi pitäisi työllistää oman maan väkeä ennen kuin tänne voidaan ottaa ulkomailta lisää työvoimaa. Humanitäärisiin syihin perustuvaa maahanmuuttoa pitäisi tiukentaa ennen kuin olemme samassa jamassa kuin Ruotsi, missä on syntynyt näitä vaarallisia maahanmuuttajien asuttamia ghettoja. Samalla korostaisin sitä, että jos maahanmuuttajataustainen, vaikkakin virolainen tai venäläinen, tekee rikoksen, tulisi jo ensimmäisestä rikoksesta karkoittaa kotimaahansa. Ei ole mitään järkeä istuttaa yhteiskuntaan sopeutumatonta tulijaa vankilassa veronmaksajien rahoilla ja kakun istuttuaan sama meininki jatkuu Angry

Alkoholiveroa pitäisi korottaa - tosin tämä saattaa sitten lisätä Tallinnan viinarallia Huh  Eli mikä sitten on järkevintä...

Suomessa on kyllä tarjolla paljon työtä, mutta sellaisilta aloilta, missä maksetaan sellaista palkkaa, joka ei riitä peruselintasoon mitenkään. Sekä työttömiä rangaistaan, jos he tekevät esim. osa-aikatyötä. Tällöin työntekoon ei kannusteta ja töihin ei saada tekijöitä. Osa-aikatyön ei pitäisi vaikuttaa työttömyystuen saantiin. Lisäksi palkkoja pitäisi sieltä matalapalkkapäästä hilata ylöspäin, jotta se siivoustyökin olisi kannustavaa. Lisäksi halvan, lähes orjatyövoiman palkkaaminen ulkomailta samalla, kun kotimaisia alan osaajia istuu työttöminä, pitäisi kieltää ja tätä toimintaa harrastavia yrityksiä rangaista!

Lisäksi nämä EU-maiden velkasotkut olisi jätettävä asiansa sotkeneiden maiden hoidettavaksi. Eikös Kreikkakin pyytänyt jo uutta lainaa... Eli asioissa ei ole tapahtunut muutosta Huh  Ne maat, jotka asiansa ovat sössineet - takaisinmaksun aika koittaa joskus... Kreikan talouspolitiikka on ollut niin kannattamatonta ja järjetöntä, niin lyhytnäköistä julkisten palveluiden rahoittamista velkarahalla... Shocked Ei mikään järjettömyys voi ikuisuuksia kestää... Todella surullista on, että ykköskärsijänä tässä kuitenkin on se kansalainen Undecided   Mutta ei sitä rahaa tipu loputtomiin...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13302 : 18.04.2011 16:46:51 »

Itseäni ihmetyttää kuinka vähän ekologisuus ja energiapolitiikka nousi esille näissä vaaleissa. Tuntuu, että pikku hiljaa alkaa olla viimeiset hetket tehdä jotain tälle kulutuskulttuurille ja luonnonvarojen kohtuuttomalle kulutukselle. Vihreitä on kritisoitu paljon ja he ovat tehneet varmasti paljon virheitä. Tuntuu kuitenkin oudolta, että heidän epäonnistumisensa takia halutaan äänestää niitä puolueita, jotka haluavat edesauttaa vihreiden arvojen rappiota entisestään. Minulle henkiökohtaisesti tärkeimpiä asioita olisi muuttaa Suomen suuntaa vihreälle linjalle, sillä ilman sitä emme luultavasti voi elää hyvinvointivaltiossa.

Ehkä lama vain nostaa muita asioita esiin ja toivon mukaan pääsemme taas edistämään kestävämpää kehitystä tulevaisuudessa taloustilanteen kohennuttua. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13303 : 18.04.2011 16:47:41 »

Että annas olla mitä tapahtuu. Ehkä asioiden pitää mennä ääripäästä ääripäähän että lopulta saataisiin se tasa-arvo.

Viisaita sanoja, viisaita sanoja, *Aminthir* smitten  Itse odotan mielenkiinnolla, mitä tulevan pitää Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
dodobien84
Vieras
« Vastaus #13304 : 18.04.2011 18:22:44 »

Kas! Perussuomalaiset pääsi sitten apajille. En nyt enempää politiikasta perusta, mutta onhan se aina kiva nähdä että muutkin on kyllästyneitä jo. Katotaan miten ne jaksaa pistää kampoihin niinkuin luvattiin. Toivottavasti tulee hyvää matsia. Jos ne torkkupeitot alkais pikkuhiljaa lentää pois jo sieltä. Ei ne asiat niin hyvin kumminkaan ole.

Päätin itsekin tehdä uuden aluevaltauksen ja ostin Astrologiaa aloittelijoille - Opi tekemään tulkinta kirjasen Maarit Laurennolta. Täytyy kyllä sanoa ensilukasulta että pirun mielenkiintoista tekstiä on ja paljon opeteltavaa. Aina hämännyt noi ihme merkit mutta ei anneta sen vaikuttaa.

Sain muutaman niin naulankantaan osuvan tulkinnan itsestäni, että jäi suuresti vaivaamaan näiden tulkintojen taidonpuute, että rupean nyt työstämään tuota pikkuhiljaa.

Vähän korttipakka sekasin kun transsissa EN ole minä. Ei muistia, ei tietoa mikä olen, näen ja koen asioita ja fum aina hereillä ollessa samat vanhat syntymästä asti opitut asiat taas mielessä ja planeetat syöttää niitä energioitaan tähän vereen ja lihaan.

Jos astraaliminä ja hereilläolominä alkaisi kohta puristamaan yhteistyön tassua.

Lupaan häiriköidä tälläkin puolella jahka pääsen perusasioista jyvälle. Hehe!
« Viimeksi muokattu: 18.04.2011 18:24:35 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Sivuja: 1 ... 885 886 [887] 888 889 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: