Sivuja: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647524 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #3720 : 07.09.2008 22:04:43 »

Cheesy Kaurisenergiaa tulee minun ja mieheni luokse Wieniin miehensä kanssa
kahden viikon päästä! Cheesy
Aiomme tehdä kaikkea kiva-hauskaa ja kaiken kruunaa Madonnan konsertti,
jonne meillä on 4 lippua loistopaikoille.  Cheesy


Hei "Sasha"

Kuulostaa ihanalta.

Pitäkää hauskaa
ja nauttikaa syksyn tunnelmallisista illoista
kynttilän valossa punaisten shaalien alla terassillanne

Mun koti ei oo täällä

- voisko se olla siellä,
voin hyvin vuoristoisilla alueilla

Mitä asuminen/ruoka ymv. siellä maksaa

- onko edullisempaa kuin Suomessa


Klikkaa
Itävallan kartta



smitten Elämänilo

Mi amore, tervetuloa tänne milloin vain! smitten
Onhan tästä ollut aikaisemminkin ollut puhetta, että olet sydämmellisesti tervetullut vieraisille
ihan koska vain ja tuo miehenihän on kiinteistö -ja maanomistus busineksessa,
josta tuo yksiytisten taloyhtiöiden ja asuntojen omistaminen murto-osa,
joten sopivan asunnon löytäminen on ystäväpohjlta varsin helppoa. Smiley

Hintataso on huokeampaa kaikin puolin kaikessa kuin Suomessa
ja ihan aikuisten oikeasti ja rehellisesti (tulkoon nyt turskaa sisään vaikka kuinka, ei ole minun ongelmani),
niin laatutaso huomattavasti paljon parempi -ja ihan kaikessa elämän perusasioissa.

Wien rankattiin parhaimmaksi Euroopan kaupungiksi asua ja elää viime vuonna elämänlaadun,
hintatason ja elinkustannusten, kultturellisten ja mielen hyvinvoinnin perusteella vuoksi.
Siis kuinka onnellisia ja tyytyväisiä ihmiset ovat eloonsa täällä. Smiley
Se on aina ollut joko toinen tai ensimmäinen. Smiley
Vrt. esim. Helsinki on yltänyt noin 40-30. sijaan ja on ihan häntäpäässä vertailussa.

Wienissä on rikas ja vanha kulttuuri ja kaupungin koen turvallisempana
kuin minkään käymäni tai asumani (pää)kaupungin koskaan.
Se myös on sitä kansainvälisessä vertailussa. Smiley

Voimme laittaa tästä YV:tä, koska tunnen, että aloitan 3. maailmansodan tällä saitilla
kertomalla kaupungistani ja maastani yleisellä tasolla,
koska monet tällä saitlilla ovat "kovin tyytyväisiä" omaan oloonsa siinä missä nyt ovat,
eivätkä siedä, jos joku puhuu jostain muusta paikasta ja olosta positiivisesti. Smiley

En halua järkyttää kenenkään (sisäistä)rauhaa ja tyytyväisyyttä,
vaan ihan hyvällä tarkoituksella edetään. Smiley

So ystäväiseni, kerron mielelläni lisää ja autan kontakteissa ja kaikessa järjestelyissä
mahdollisuuksieni mukaan ja minusta olisi aivan mielettömän ihanaa,
jos muutat tänne! Cheesy Minulla olisi sinulle jo ihana mieskin silmällä.. :Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3721 : 07.09.2008 22:17:15 »


Mi amore, tervetuloa tänne milloin vain! smitten
Onhan tästä ollut aikaisemminkin ollut puhetta, että olet sydämmellisesti tervetullut vieraisille
ihan koska vain ja tuo miehenihän on kiinteistö -ja maanomistus busineksessa,
josta tuo yksiytisten taloyhtiöiden ja asuntojen omistaminen murto-osa,
joten sopivan asunnon löytäminen on ystäväpohjlta varsin helppoa. Smiley

Hintataso on huokeampaa kaikin puolin kaikessa kuin Suomessa

ja ihan aikuisten oikeasti ja rehellisesti (tulkoon nyt turskaa sisään vaikka kuinka, ei ole minun ongelmani),
niin laatutaso huomattavasti paljon parempi -ja ihan kaikessa elämän perusasioissa
....
So ystäväiseni, kerron mielelläni lisää ja autan kontakteissa ja kaikessa järjestelyissä
mahdollisuuksieni mukaan ja minusta olisi aivan mielettömän ihanaa,
jos muutat tänne
! Cheesy Minulla olisi sinulle jo ihana mieskin silmällä.. :Smiley


Hei "Sasha"


Mielenkiintoista.
Jatketaan yv:n puolella.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3722 : 07.09.2008 22:36:38 »

Iltaa tupaan!

Ompas täällä tapahtunut aamupalan jälkeen!  Cheesy

Kyllä stadin flikkoja ollaan. Tuo tyttöjen ilta kuullostaa hyvältä, mutta olen töissä silloin... vaatimattomat 10h ja sunnuntaina 8h. Seuraavalla kerralla tulen... ja kiitos kutsusta  smitten

Kyllä tosiaan se Jäärouva on ihan sitä  neitsyt eikä  kuu  skorpioni halu piilottaa omat tunteensa mitenkään vähennä vaikutusta.  Grin

Sasha, tottakai olet ylpeä kotikaupungistasi, haluat siitä puhua hyvää, koska voit siellä hyvin. Sehän vain osoittaa, että olet löytänyt sen paikan, jossa sinun pitääkin olla.  smitten
Jokaisella on joku paikka, jossa on hyvä olla ja useimmilla montakin. Jos ei viihdy nykyisessä voi etsiä sen omansa. Sinulla etsintä (ainakin tältä erää) ohi.  angel

Tigrulla tosiaan hiukan erilainen viikonloppu.  coolsmiley


tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3723 : 08.09.2008 08:23:08 »

outoa.. saako Sasha jonkun wien-kannattajaryhmän täältä Suomen astrosta.. kaikkea sitä tapahtuu.. no

mutta, paikkojahan piisaa. en itse hullaantunut juuri Wienistä kun kävin aikoja sitten (ja pitänee mennä 2009)..

 mutta paikkoja on itse

asiassa niin paljon, että on runsaudenpula siinä minne muuttaisi.


mutta pikkumatka lauantaina ja sitten joulukuulla.


silti, lähinnä nyt kiinnostaa Pohjola, Baltia ja Länsi-Eu, jos mikään. pari tuttua tuli juuri Portugalista ja itsen

kai pitäisi mennä kertaamaan Ranska ja Italia taas. hauskinta olisi herätä sellaisiin aamuihin kuin jossain

aurinkosaarilla, siellä on aina joku viihde menossa. ja tietysti delfiinit!




jaa kiitos kutsuista, mutta olen mieluummin taustatarkkailija, on vähän liikaa kutsuja kaikkialle.

sunnuntaina teen jotain erittäin hyödyllistä.




meinasin alkaa puhua ydinaseista ja niiden lukumäärästä jne, mutta antaas sen keskustelun odottaa

(liittyy taas tohon planeetan hallintoon ja mitä täällä oikein on menossa)
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 08:34:34 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3724 : 08.09.2008 09:32:23 »

Tigris, ei lihota vaan laajentaa...  Wink Grin Omalla kohdallani tr.  jupiter aspect_con kuu miellän erittäin positiiviseksi.

Dawnchild, no kai niitä on pakko kuunnella.  Huh Onneksi minulla on yleensä yksi pakkomielle kerrallaan...
 Grin Se voi sitten vaihtua, mutta se on oma lukunsa...

Ei se nyt hyvänen aika ole mikään kannattajaryhmä, jos täällä joku kiinnostuu toisen kotikaupungista kun Sasha niin elävästi kertoo Wieniläisestä ja Itävaltalaisesta elämästä ja tunnelmasta.  Smiley

Oliskos täällä vielä kahvia? Jos ei niin laitetaan uutta tulemaan. On vielä vähän  buck2 olo...

Ulkona näyttäisi olevan kaunis aurinkoinen syyspäivä.  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3725 : 08.09.2008 09:36:49 »

Tunnin myöhässä koulusta. Miksi? Ei vaan pysty.

Heräsin yöllä kun näin unta edesmenneestä koirastani. Itkenyt oon siitä asti, eikä tää itku lopu millään. Kouluun on pakko mennä, että pääsee läpi edes jotenkin. Silti istun tässä.

Saatana tätä elämää.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3726 : 08.09.2008 09:45:35 »

Lionheart -  angel  yritän pyyhkiä kyyneleesi ja halata rohkaisuksi päivään   angel

Itku on aineellistunut tunne. Voiko koirasi symbolisoida jotakin asiaa, johon kaipaat turvaa? Vai puhtaasti koiraystävää kaipaat?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3727 : 08.09.2008 09:54:06 »

Koiraa. Turvaa.

Olo on niin tyhjä.

Nyt kouluun. Kiitos halista.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3728 : 08.09.2008 10:50:01 »

mistä arvasin että joku kommentoisi kuten Lizzy.. heh (ei mitään muuta

havaintoa koko viestiini)  Wink

no mutta sitten kun ehdin, jatkan teidän kiusaamistanne planeetta ja

sotakysymyksillä, nyt just tärkeempää tekemistä.. (mitä, ulkopolitiikkaa

tärkeempää?)

PS Minulle tulikin Wienistä tällaista, ei ihme kun en tunne kummempaa vetoa.

HKI_Malta akselilla bisneksiä/yhteistyö, Gotlanti_Rooma taide estetiikka raha

viehätysvoimani ymv korostuu.


In your immediate surrounds, there is unrest and tension. Relations with parents and children might be strained. Be prepared for surprises.
There could also be difficulties in your professional life or when dealing with public offices and authority figures. Your purely personal dealings fare much better here, as do renovations or constructions to your home. To avoid undue hassle, it is, however, recommended that you gain the consent of your neighbours and family members.
In therapeutic terms, a stay along this axis can provide a strong impetus.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 11:38:09 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3729 : 08.09.2008 11:37:45 »

Lionheartille halaus  smitten 
Tyhjä olo on erittäin tuttu tunne  Undecided 
Tällähetkellä olo on kyllä niin rrrrakastunut kuin olla
ja voi  Kiss smitten Cheesy
Vitsi tosiaan kun kaikki tapahtumat on lähes aina jossain Helsingissä... olis kiva päästä
joskus mukaan tapaamaan astrolaisia. Smiley
Mutta nyt meen tekemään ruokaa ja sit lähdetään shoppailemaan  leijona kanssa  Cheesy
Olo on ihan ylipirteä kun olin  kalat luona yötä ja tuli nukuttua vaan muutama hassu tunti  buck2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #3730 : 08.09.2008 12:08:03 »

Wien on ihana! smitten
Kun tässä olen Kaurisenergiaa ja Elämänilon kanssa treffaillut,
niin voimme tehdä rentouttavan Astro-miitingin tänne, jonne kaikki voivat tulla. Cheesy

Lähettelen täältä päiväänne lämmintä aurinko-ilmaa,
mittarini näyttää 28 lämpöastetta yöllisen sadekuuron jälkeen ja aurinko paistaa. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3731 : 08.09.2008 13:15:01 »

totta, Kuuban kuvat ja kuvaukset oli aika jännittäviä, kun tutut kävi..

ihan pikku huomio..

olen kyllä tiennyt ne hetket, joina huomaan jossain miekkosessa jonkun puutteen, jonka kanssa en haluaisi elää, onkohan se alitajuinen signaali hänelle?

mutta toisaalta sitä aina ajattelee, että kaikki on mahdollista ja kaikissa on kuitenkin puutteita, joten..  Huh 
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 13:19:14 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3732 : 08.09.2008 14:35:30 »

sua vaivaa se että se on kauris.

onpa hauskaa kisaa muuten konsulttien välillä, näin tässä työelämässä vähän

juttua..
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 14:48:41 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3733 : 08.09.2008 14:41:20 »

tuhopolttoja eräässä projektissani, ohhoh

polizei kävi paikalla

Ketterä projektipäällikkö
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 14:54:39 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3734 : 08.09.2008 15:23:31 »

WS tai starshine tai mikä superstar nyt olitkaan  Grin älä välitä, tajusin että minulla on krapula, vaikka en juonut eilen kuin pari siideriä.  buck2  Shocked  Voi kamala, ja multa muuten kysyttiin papereita kun ostin ne.  Grin Omasta mielestäni oon kyllä pieni, vanhan ja väsyneen näköinen.  Cry
En kohta voi juoda varmaan yhtään kun silmät on koko seuraavan päivän ihan ristissä  buck2 ja on ihan nuutunu olo.  crazy2

Minua on Ranska kiehtonut aina ja ikuisesti. Mutta en ole päässyt siellä koskaan vielä käymään. Siinä maassa on jotainCheesy :Smiley smitten

Mä tavallaan ymmärrän Ardithia, ei hihittely muakaan varsinaisesti miehessä sytytä.  Grin Vaan se on se krhm älykkyys ja...  coolsmiley :Smiley 2funny Mutta jotenki vaikuttaa siltä, että se on hermostunu sun seurassa. Puhukaa asiasta sen kanssa. Älä nyt suoralta kädeltä tyrmää.  Smiley

Oi voi, mutta mä uppoudun takasin kirjoihin kun ei nyt omat ajatukset luista niin voi hyvin kopioida toisia.
 buck2 coolsmiley 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: