Sivuja: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647633 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3210 : 19.08.2008 10:48:09 »

joo-- kun asioita ei kerrota edeltä, ne suostuu kokemaan, lähdetään siitä.. tai siis minä aion tietää.

jännä, minulla ei yleensä koskaan ole sinne päin viritteitä, joko tai. totaalista tai ei mitään. kukaan ei koskaan tule takaisin (no yksi kaverina), saati että 5 kiinnostaisi. hyvä tuntea itsensä. vieläkin vaikea ymmärtää miksi  rapu piti tietää kaikkea minusta, missä olen asunut, tutustua hyvin ja hip heijaa.  Huh

nohh-- 
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 11:06:25 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3211 : 19.08.2008 10:55:51 »

Heh..

Kuu (käänteinen)

Arvostelukykysi ei ole parhaimmillaan ja siksi sinun ei kannata ottaa mitään isompia riskejä tämän kortin nostaessasi. Todellisuudentajusi korvautuu helposti kuvittelulla ja saatat harhautua tekemään päätöksiä toisten näkemyksiin luottaen. Polkusi varrella on nyt petollisia ansoja, joista voit selvitä vain maalaisjärkeesi luottaen. Toisen tai toisten selitykset eivät paina yhtään mitään, elleivät ne vastaa totuutta.

 :Smiley

Transiitit on kyl aika kivat tälle päivälle  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3212 : 19.08.2008 10:56:43 »

Politiikkaa.

Kokoomuksen puheenjohtajan Jyrki Kataisen mielestä hallituksen turvallisuus- ja puolustuspoliittisessa selonteossa on otettava huomioon Venäjän toiminta Georgiassa.

Katainen sanoo, että Venäjä on tuoreiden näyttöjen perusteella valmis käyttämään sotilaallista voimaa ulkopolitiikkaansa jatkeena. Selonteossa ei siksi voi todeta, että Suomen lähialueet olisivat kehittyneet turvallisempaan suuntaan.

Stubb keskustelee Georgiasta Nato-ministerien kanssa

Alexander Stubb jatkaa ponnisteluja rauhan puolesta. Kuva: LehtikuvaBryssel

Julkaistu: 19.08. klo: 03:21
Päivitetty: 19.08. klo: 10:25
Ulkoministeri ja Etyjin puheenjohtaja Alexander Stubb keskustelee aamupäivällä Naton ulkoministerikokouksessa Brysselissä Georgian kriisistä.

Nato-kokouksen jälkeen Stubb tapaa Yhdysvaltain ulkoministerin Condoleezza Ricen.

Myöhemmin iltapäivällä pidetään Etyjin johtokolmikon kokous, johon osallistuvat Stubbin lisäksi edellisen ja seuraavan puheenjohtajamaan ulkoministerit. Tapaamisissa koordinoidaan kansainvälistä yhteistyötä Georgian kriisissä.

Euroopan turvallisuus- ja yhteistyöjärjestö Etyj neuvotteli myöhään yöhön ehdotuksesta, jonka mukaan Georgiaan lähetettäisiin noin sata aseistamatonta sotilastarkkailijaa lisää.

Osa tarkkailijoista lähtisi pian, kertoo suurlähettiläs Aleksi Härkönen, joka osallistui neuvotteluihin Wienissä.

Muutamista tarkkailijoiden toimintaan liittyvistä kysymyksistä on vielä neuvoteltava. Ehdotus annetaan Georgian ja Venäjän hyväksyttäväksi aamupäivällä alkavassa Etyjin pysyvän neuvoston kokouksessa.

*Jee, Ahvenanmaalla on käytössä uusi huume.. miten minusta tuntuu että pallolla ei keksitä MITÄÄN todella uutta!

 knuppel2 idiot2

Surmattu tyttö ja kiinniotettu seurustelivat

Surmattua tyttöä muistettiin kukin ja kynttilöin. Kuva: LehtikuvaTampere

Julkaistu: 17.08. klo: 11:23
Päivitetty: 17.08. klo: 16:43
Tampereella eilen surmattu 15-vuotias tyttö ja poliisin kiinni ottama 18-vuotias mies tunsivat toisensa. Kuulusteluissa on selvinnyt, että he seurustelivat keskenään.

Poliisi ei halunnut tänään kertoa kuolinsyytä eikä tekotapaa, mutta surmaan liittyy mahdollisesti myös seksuaalirikos.

Rikoskomisario Ari Luodon mukaan mies kertoi ensimmäisissä kuulusteluissa illan tapahtumista melko tarkkaan, mutta surmasta hän ei ole puhunut.

– Täytyy kuitenkin muistaa, että mies on vasta rikoksesta epäilty. Vaikka hän meidän tietojemme mukaan näyttäisikin olevan viimeinen tytön seurassa ollut, se ei välttämättä tarkoita, että hän olisi tekoon syyllistynyt, Luoto muistutti.

Tyttö löytyi kuolleena eilen aamulla Kaukajärven kaupunginosasta. Poliisin arvion mukaan hänet surmattiin noin puolenyön aikaan lauantain vastaisena yönä.

Poliisin on määrä jatkaa epäillyn kuulemista illalla.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 11:29:32 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3213 : 19.08.2008 12:12:44 »

Ihanaa, olen ollut hereillä jo puoli tuntia. Luulin että nukkuisin taas johonkin kahteen kun menin kolmelta vasta unten maille.  Grin

Nyt ois pakko potkia itseensä vähän normaalimpaan rytmiin..

Tosiaan näin eilen Elviksen....  neitsyt
Hyvänen aika, no en mä mitään muuta osannut odottaakaan mutta sen kämppä.
Vanhaa yökerhoa, joten katto hyvin korkealla... Kristallikruunut....

Joka puolella Elvis- ja New York- aiheista tavaraa, ja vintagemeininkiä....

Ihan mieletön tavarapaljous....... buck2

Tavallaan erittäin hauska sisustus mutta en millään jaksaisi elää tuon roinan keskellä...

Koira oli kyllä erittäin mukava ja lempeä otus.... Smiley

Se mitä te puhutte ravuista, niin taidan olla edelleenkin sitä mieltä että olisin valmis sekaantumaan vaikka rapuun jos vaan rakastuisin. Ei merkki huononna ihmistä, yksilöt ovat kaikki erilaisia ja eri kehitystasolla...

Oon oikeestaan päättänyt että seuraava mielenkiintoinen mies kehen tutustun, en kysy ees sen syntymäpäivää. Sanon sille heti alkuun että ei saa kertoa, haluan tietää vain iän.  Smiley
Ehkä näin vältyn turhilta yleistämisiltä sun muilta ennakkoluuloilta tai odotuksilta....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3214 : 19.08.2008 12:19:10 »

ikäkin on aika tärkeä asia-- mutta mitä sanoit ravuista/niiden vaikeudesta on totta. huraa--miksi ottaisin vaikka  harka tai  kalat kun jo etukäteen arvaan että ei. but ei se vakavaa ollutkaan-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3215 : 19.08.2008 12:22:49 »

Varmaan oli aika näky se Elviksen kämppä ainakin kuvauksestasi päätellen  Shocked Cool  coolsmiley

Hyvä että oli lempeä koiruli  Grin

olisin valmis sekaantumaan vaikka rapuun jos vaan rakastuisin.

Onko ne sitten NIIIN kamalia, jos siis nyt yleistettäisiin  Shocked

Mut oon samaa mieltä, se on ihminen eikä merkki. Ja tuo on hyvä suunnitelma, ettei ala heti astroilemaan koko suhdetta ja ihmistä joksikin ihan muuksi, kuin mitä se todellisuudessa on.  Smiley

Kun ei oleta, odota tai vaadi (liikoja) niin ei pety. Kaava, mikä toimii omalla kohdalla  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3216 : 19.08.2008 12:26:33 »

mitä ne kaikki olivat ja miksi.. sielukumppaneita, kaksoisliekkejä.. kyllä se vielä selviää.

kerratkaa!


On tärkeää, että te kommunikoitte oman itsenne korkeamman olemuksen kanssa ja autatte tätä korkeampaa olemustanne ankkuroitumaan fyysisyyteenne ja fyysisiin kehoihinne. Se tulee tapahtumaan joissain tapauksissa hyvin nopeasti ja voimakkaasti, tämä tietoisuuden muutos. On todella hyvä, että te olette valmistautuneet ja valmistautuneita siihen tapahtumaan, jossa teidän tietoisuutenne laajenee entistä voimakkaammin tämän energian myötä, joka tässä hetkessä nyt lasketaan maanpiiriin.

Niille, jotka eivät vielä ole aloittaneet omaa kehityskulkua oman henkisyyden löytämiseen, tämä askel, jonka ihmiskunta nyt ottaa tässä vuodatuksessa, tulee aiheuttamaan paljon surua ja tuskaa, siinä muodossa kuin ymmärrys ja tietoisuus eivät kohtaa, vaan ne halkaisevat suuren railon ihmisyyden ja henkisyyden välille, jossa ymmärtämättömyys vaikuttaa ja taistelee kahden puolen väylää, haastaen toista kilpasille, ja siinä kohtaa ihminen ja ihmisyyden mieli-rakenne joutuu kovalle puristukselle, koska ne ihmiset eivät voi ymmärtää tämän energiamuutoksen tarkoitusta, jotka eivät vielä ole aloittaneet omaa henkistä kasvamistaan ja kasvatustaan.

Te, jotka olette aloittaneet oman henkisen kasvunne jo hyvän aikaa sitten ja olette tietoisia tästä kaikesta mitä maan piiriin vuodatetaan, te olette ensisijaisessa kehityspisteessä siihen suhteeseen, että teidän vaurastumisenne, ja tällä tarkoitamme henkistä kapasiteettiä luoda tasapainoa ja tasapainoista arvovaltaista energiaa ympärillenne. Arvovaltaista siinä suhteessa, että te arvostatte itseänne, omaa itseänne, suurena henkisenä työkaluna, jonka kautta tämä kaikki on mahdollista.
Tämä osa, joka on delfiineillä ja valailla piilossa, on energeettinen osa, joka on korkeampaa tähtienergistä tietoutta, joka piilotettiin juuri näiden eläinten sisärakennelmaan, jotta te voisitte ottaa sen vastaan kun sen aika on.

Voimme kertoa, että nyt on sen aika. Nyt nämä eläimet alkavat luovuttaa sitä tietoista lähdettä ja tietoisuutta, jota te olette kauan kaivanneet ja etsineet. Nyt on maan päälle saatettu energiaa, jotta tämä kaikki voi tapahtua ja toteutua, juuri sillä tavalla kuin se alunperin suunniteltiin. Myös nämä eläimet, delfiinit ja valaat, riemuitsevat tästä kokonaisuuden saavutuksesta, jonka te ihmiskuntana olette saavuttaneet, ilman että olisi tullut maailmanloppua tai sitä suurta tuhoa, jota ennustettiin suurissa ennustuksissa jo kauan aikaa sitten.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 12:37:43 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3217 : 19.08.2008 12:38:34 »

Minulla on ravuista paljon sekä hyvää että pahaa sanottavaa, mutta luulen että enimmäkseen hyvää jos jätän tuon yhden ravuistani laskuista pois...
Hänellä olikin  aurinko askendentti venus merkurius juno - stelliumi ravussa 12. huoneessa...
Olen jälkeen päin miettinyt että meidän yhteiselon vaikeus ja kommunikoinnin puute ja kohtaamattomuus johtui paljon myös tuosta huonesijainnista... Yleensäkin suuri vesimäärä kartalla, ja ihminen joka on lähtökohdista jotka eivät luoneet hänelle hyvää itsetuntoa.. Ja ympäristön kannustus jo pienestä pitäen tarttumaan pulloon...

Sanotaan vaan että moni asia vaikutti siihen minkälainen hän oli. Se ei todellakaan johtunut tästä -->  rapu

Voin kertoa myös että seurustelin maailman ihanimman ravun kanssa kolme vuotta. Hän oli hyvin keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, kunnianhimoinen, lämmin, hellä, rohkea, tunteellinen. Hänellä ei ollut mitään ongelmaa alkoholista, ei ollut mitään muuta koskaan edes kokeillut eikä edes tupakkaa polttanut. Kaikinpuolin kunnollinen tyyppi! Vaikka hänestäkin voi sanoa että joskus vetäytyi kuoreensa mutta silloin piti vaan antaa muhia siellä vähän aikaa... (hän on muuten edelleen yksi paras ja läheisin ystäväni)

 rapu -rallaa...

Se rapu oli kyllä  askendentti venus merkurius- leijona,  kuu oinas ja  mars skorpioni ...


Sitä edellisen ravun kanssa olin vuoden, myös  askendentti leijona, kuu neitsyessä...
Mutta se joi joi joi joi.... Lopulta hän jätti, otti takaisin, petti ja jätti... Ja muuttui totaalisen välinpitämättömäksi.

Sitä edellisen ravun kanssa oli tosi tosi pimeen hauskaa, hän oli muuten  askendentti kaksoset.. Lopulta hän ei osannut oikein päättää ollako vai eikö olla ja erosimme ja palasimme yhteen varmaan kymmenen kertaa, mut kaikkinensa sekin suhde kesti melkein vuoden.... Hänelläkään ei ollut mitään alkoholiongelmaa..
Hän kanssa erottuamme lopullisesti loukkaantui minulle niin kovin paljon jostain, ettei puoleen vuoteen vastannut puhelimeen...

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3218 : 19.08.2008 12:41:18 »

njoo, minulle rapu oli "hairahdus" kuitenkin, ja alkoa ja tupakkaa sillä kului. mutta mitäs menneistä. eipä ole 3kk ketään muutakaan tullut, että mitään ei kaduta.

ota joku joka ei tuo pahaa mieltä (ja mistä sen etukäteen tietää
!)   
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 12:43:20 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3219 : 19.08.2008 12:45:23 »

Ehkä elämässä on myös ihan hyvä välillä kokea sitä pahaa mieltä.. Ne tilanteet ovat meille testejä siitä kuinka hyvin hallitsemme itsemme ja osaamme palauttaa tasapainomme... Smiley


tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3220 : 19.08.2008 12:46:03 »

MÄ SEURUSTELEN  smitten smitten smitten
Saa onnitella  angel Oon nyt niin onnellinen! Ja mies on tämä  kalat mies josta oon puhunutkin...
Vaikka juuri kirjoitin ettei siitä tuu mitään,MUTTA kun juteltiin eilen senkaa ja se sanoi että
on valmis mun takia vähentämään juomista rutkasti ja muutenkin rauhoittumaan jne.
Eihän sitä koskaan tiedä,voiko toiseen luottaa,mutta mulla on niin paljon tunteita sitä kohtaan
että ajattelin ottaa sen "riskin".Itsekin se sanoi mulle ettei halua pilata tätä juomalla ja että
vähän pelottaakin kun tykkää musta niin paljon että jos menettää mut omilla pelleilyillään...
Mutta ainakin se kovasti sanoi että haluaa aloittaa "normaalimman" elämän ja rauhoittua.
Viimeyönä nukuttiin toistemme kainalossa ja juteltiin ja naurettiin ja oli todella ihanaa ja kivaa  smitten
Nyt oon taas käymässä kotona ja  kalat jäi vielä nukkumaan mun kämpälle.

Mutta mutta,päivä vain ja hetki kerrallansa... Koirat on aika mustasukkaisia ja tunkee itseään joka
väliin ja hakee huomiota ja ihmettelee.. onneks  kalat ihan tykkää niistä silti  Grin

tigris: mielenkiintoista seurata miten sun jutut etenee  Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3221 : 19.08.2008 12:47:36 »

Niin..  Smiley

Ihmiset on kaikki erilaisia  aurinko-merkeistä huolimatta.

..mutta jos kaikki on erilaisia niin onko sitten loppupeleissä kukaan..

Jooh  Lips Sealed  Grin

Vapautukaamme kahleista, joita planeetat päällemme langettavat!  Grin

Ehkä elämässä on myös ihan hyvä välillä kokea sitä pahaa mieltä.. Ne tilanteet ovat meille testejä siitä kuinka hyvin hallitsemme itsemme ja osaamme palauttaa tasapainomme... Smiley

Missä viiva allekirjoitusta varten?  Grin smitten

ONNEA KENGU !!  smitten ihan huippujuttu  Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3222 : 19.08.2008 12:51:24 »

KENGU, MITÄ on ap-kartallasi???


itse en tarvitse enää yhtään pahaa mieltä. piste. mihin tarvitaan testejä tauotta??  :Smiley

tiedän, ettei PITÄISI miettiä astroa, mutta sieltä niitä syitä kuitenkin haetaan.


 rapu oli just sitä mitä sanottiin.

herkkä, hellä, pehmeä sisältä, laiskahko, viipyilevä, siinä oli oma charminsa, koska oli sport ja ulkomainen, ei olisi muuten napannut, ja ne yhteensattumat.

toivoisi vaan että jos kerran asiat lähtee rullaamaan, ne ei jäisi kesken, sillä hänellä oli hyvin sama huumori ja seikkailunhalu kuin minulla!

tais tulla merimatka torstaille.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 13:11:24 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3223 : 19.08.2008 12:51:33 »

Kenguruuuuu!!  smitten

Ihanaa... Voi miten söpöä nukkua toisen kainalossa.  Smiley angel
Ja jos kerran puhuitte asioista ja hän on noin sanonut niin uskotaan sitten, että on sanansa mittainen tyyppi!
Luultavasti sinulle sopii  kalat olet itsekin vähän tuollainen eteerinen keijukainen.... Smiley

Ei mun jutut etene kun mulla ei oo mitään juttuja,
ne on vaan mielen luomaa harhaa..
2funny

Ei kun ei vaan kiinnosta kovin paljoa muuta kuin ystävinä...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3224 : 19.08.2008 13:46:31 »

Mulla on kummallinen olo, siinä mielessä että mulla olis nyt rahaa hankkia ne
kirjahylly ja TV-taso mistä tykkäisin...

Se vaan tarkoittais että mun pitäis ostaa taulu-TV. Ja digiboxi... Olis mulla niihinkin varaa hetken päästä.

Ja sitten varmaan kohta sohva. Sen saa jostain ilmaseks, veikkaan.

Ja sitten en tekiskään muuta, kun katsoisin TV:tä.  Undecided

Ne kalusteet sitois mua tähän kämppään lisää, juurruttais mua tänne, sais mua olemaan "enempi kotona" henkisesti (siis fyysisestihän olen täällä koko ajan  2funny )

Mä vaan en tiedä olenko siihen valmis..

Että tavarat veis mun vapauden..

En olisikaan enää niin irrallinen ja heti valmis muuttamaan jonnekin... idiot2

En tiedä HALUANKO mitään tavaroita.... idiot2 idiot2

Mitä enemmän mä omistan jotain, sitä enemmän se ahdistaa mua. Voitteko käsittää sen tunteen. Parasta on kun lähtee jonnekin pelkän matkalaukun kanssa....
tallennettu
Sivuja: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: