Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC - vaikuttaako ulkonäköön?  (Luettu 26735 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #15 : 12.04.2010 18:50:18 »



Itselläni pukeutuminen vaihtelee aikalailla sen mukaan mihin olen menossa. Koulussa aika usein hameita mustien sukkahousujen tai legginsien kanssa ja siihen joku simppeli yläosa. Kengät ovat aika usein jotkut saapikkaat, mutta mielellään ilman korkoa. Jos olen treeneihin menossa niin sitten jalassa on useimmiten farkut tai siistit urheiluhousut ja tennarit. Suosin sellaista yksinkertaista asustamista, joku näyttävä koru yksivärisen paidan kanssa ja sitä rataa, ei kauheasti mitään rihkamaa. Joku raikas tuoksu vielä ja siisti naama, ei ylityöstetty tosin. ^^ Mutta niin, pyrin sellaiseen huoliteltuun ja raikkaaseen lookkiin, sellaista casual sportswear linjaa ehkäpä =)

Minulla vähän samanlailla vaikka olenkin  keskitaivas neitsyt
Näkisin tyylini jotenkin huoliteltuna ja klassisena. Aina pitää olla matchaavat ylä- ja alaosat sekä korut ym. asusteet ja meikit/värit sävysävyyn  smitten laugh Tosin  askendentti skorpioni tuo siihen selaista tiettyä mustanpuhuvuutta ja "voimakkuutta". Maiharit minulla on yleensä korkkareiden sijasta,ihan käytännön syistä tosin. Grin Pidän näyttävistä koruista toisin kuin muut  neitsyt yleensä. Naamaakin koristaa muutama "reikä" Grin Kaikenlaiset hameet ja klassiset leikkaukset,jotka sopivat vartalolleni ja joista pidän,esim. syväänuurretut kaulaukot  coolsmiley tai ne sellaiset paidat jossa ei ole niinku "olkia"? Cheesy En tiedä miksi niitä kutsutaan.Olaton paita?  Cheesy 2funny Ja haisua pitää olla coolsmiley
Mustaa/harmaat/valkoista käytän pääsääntöisesti,joskus punaista ja violettia jos sillä päällä satun olemaan Tongue
Tuo IC  kalat tekee minusta kotioloista taas sellaisen boheemin löhöberceen,jolla on tukka likaisena ja vanha bändipaita päällä verkkareiden kanssa Smiley Pidän laittautumisesta,mutta kotona haluan rentoutua,ilman että tarvistee huolehtia hapsottavista latvoista tai valuneista meikeistä Wink



tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 12.04.2010 19:42:10 »

mun mielestä mc kuvastaa nimenomaan ulkoista habitusta ja asc sitä sisäistä....mua itse asiassa usein luullaan jouskariksi (vaikka olen asc kauris), ja mc tosiaankin on jouskarissa, tosin se voi myös johtua mun tavasta sanoa suoraan mitä mieleen pälkähtää, toiset ymmärtää, useimmat eivät 8-).
Tosin myös mun 9.huoneessa (jouskarin huone) on aurinko, neptunus ja venus konjuktoimassa keskenään...
Toi tyyli on mielenkiintonen asia....tiedättehän, että ihminen vaihtaa tyyliään aina sillon tällön...no voiskohan tässä ottaa auringonpaluukartan avuksi ja tutkailla ko. vuoden teemaa? esim nyt mulla on ap:n kartan mukaan asc leijonassa, ja todellakin,  hartaasti hoidan hiuksiani...mc mulla on oinaan viimesillä asteilla, olen alkanut kiinnittämään huomiota kulmakarvoihini ja niihin piirrän tietynlaista terävyyttä että ne tulevat esiin...kuu mulla on ravussa ja haluan pitsiä ja hameita mutta hyvin goottimaisella tyylillä...katsokaas omia ap-karttoja ja nouseeko sieltä teidän tämänhetkinen tyylinne??
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #17 : 13.04.2010 16:06:50 »

Mulla  keskitaivas jousimiesaskendentti kauris . Molemmat mielestäni vaikuttavat ulkonäkööni ja ehkä vielä enempi pukeutumiseeni.

No, Jouskari näkyy ainakin sillä tapaa, että Jupiterin laajenemisvaikutuksen ansiosta mulla on paksu perse Grin  Ja massiiviset reidet, jotka ei treenaamisesta huolimatta kutistu, leviävät vaan entisestään lihaksien kasvaessa Tongue  Jupiterhan hallitsee lantion seutua. Ja lyhyehkö pyöreä pottunokka, mikä taisi myös olla jouskarimainen piirre. Kauriin klassista kauneutta, joutsenmaista siroluisuutta ei ole kyllä tippaakaan Grin  Tai Kauriiden valtavaa nenää, ts. pitkää konkonokkaa.

Hiukset on vuosia olleet puolipitkät, kerrostettu leikkaus, jossa kokeiltu eripitkää leikkausta, otsatukkaa yms. Hiusten kanssa leikkiminen on kivaa ( kuu leijona = leijonanharja). Värejä on kokeiltu ties mitä ja parin-kolmen kuukauden välein väri vaihtuu. On ollut sekä perinteistä että vähemmän perinteistä väriä päässä crazy2

Pukeutuminen... Hmm... Mä tykkään rehellisistä, suoralinjaisista ja sporttisista vaatteista ( keskitaivas jousimies ). Mikään hienostelija tai neiti-tyyppi en ole, vähän tämmöinen puolijätkä ja luonnonlapsi Grin Tykkään sekä mustasta että värikkäästä tyylistä. Päällä on useimmiten juuri farkut, huppari ja jotkut tennarit. Eikä mulle ole mikään ongelma lähteä julkisille paikoille verkkareissa. Eli junttityyliä Grin

Toisaalta... Olen  askendentti kauris ja Kauriille on tärkeää, että status (ja raha) näkyy, myös pukeutumisessa. Vaikka tyyli on sporttinen, on vaatteiden oltava MERKKIÄ, mikäli vaan mahdollista. Mun tennarit on kaikki jonkun merkin alaisia, Pumaa ja Adidasta eniten. Voin pistää huomattavan paljonkin rahaa esim. johonkin huppariin, kunhan se on oikeaa merkkiä (sekä tietysti, jos ulkonäkö miellyttää)... Hitto, miten pinnalliselta kuulostaa Grin  Mutta näin se vaan on.

Mulla on  keskitaivas aspect_con aurinko ja  askendentti aspect_ssx aurinko - mun sielun liikkeet ja peruspersoona tulee vahvasti pukeutumisessa ilmi.

 uranus tarkassa  aspect_con keskitaivas - myös futuristinen tyyli minimalistisena miellyttää silmää, kaikki metalli- ja shokkivärit samoiten. Saatan myös välillä nostattaa pukeutumisellani muutamia kulmakarvoja, kaikki ns. shokeeraavat ja humoristiset präntit vaatteissa on jees. Lisäksi jotkut vaatteista on/ovat olleet sellaisia, joita ehkä kaikki eivät päällensä pistäisi - esim. mulla on kaapissa kirkuvanpunaiset, satiiniset joujou-pöksyt :Smiley Shocked Grin

Ehkä tämän vuoksi ei käy flaksi tehtäviin, joissa on tarkka ulkonäkö- ja pukeutumiskoodi Wink uglystupid2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #18 : 13.04.2010 17:51:51 »

Jassoo.
 keskitaivas rapu
Enpäs ole edes ikinä miettinyt. Miksikäs ei... Itken toki melko helposti. Tosin enemmin liikutuksesta kuin surusta.
Olisikos se sitten se hiukan vanhahtava tyyli. Emännän essut, pitkät hameet, tyköistuvat pitkät takit, vai kenties nyörikengät? 1800-luvun loppu? Pieni talo preerialla? Ja ihanat vanhat napit... smitten

Mistään merkeistä en välitä tuon taivaallista. Hyvä kaavoitus kaiken A ja O. Istuvuus. Ja sen saa kun tekee itse.
AP- kartalla  askendentti leijona Tukka on päässä ja pitkä.  :Smiley Harvoin auki. Töissä käytännössä aina kiinni. Kokopääpalmikot ihania, kalanruotoletit/nuttura erilaisilla hiussoljilla.
AP  keskitaivas aivan  kalat lopussa 29.51 astetta.

Muutoksia ulkoiseen olemukseen ei näin äkkiseltään ajateltuna ole ollut vuoden aikana.
Aina yhtä epämuodikas. Tongue
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #19 : 13.04.2010 17:59:08 »


mulle kuulostaa kans ihanalta nuo ylläolevat rapujutut...IC rapu.


ja täälläkin AP AC  leijona ja MC  oinas


ja tukka on kyllä parempi kuin koskaan, tosin se alkoi olla jo hieman ennen AP:n vaihtumista. nyt saa vaan kasvaa...lisää, lisää...niin pitkälle kuin pippuri.


Ensi vuoden MC on  rapu ja  kuu 4 huone. tulisinkohan ensi vuonna raskaaksi..... :Smiley se voisi olla mahdollista valmistumisen jälkeen.tosin kuu on ilmava  vesimies, ja se ei kai kovin paljon liity tuohon merkkinä.


saa nähdä.....


merkityksellisen vuoden 2008 AP AC ja  kuu oli molemmat  jousimies ja MC  vaaka....en oikein osaa repiä siitä mitään tyylillistä, paitsi että sen vuoden tr  jupiter oli mun rx MC'llä  kauris, ja siitä todellakin kyllä.

tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 13.04.2010 18:51:05 »

Minulla  keskitaivas   rapu :Smiley
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 14.04.2010 20:43:23 »

tutkin lisää tuota pukeutusjuttua ja PUKEUTUMINEN kuuluu 6.huoneeseen (eli neitsyen merkkiin ja merkuriuksen planeettaan). Sekä Ceres.
Monasti designereilla on cereksen ja pallaksen aspekti....no tällä hetkellä mars pörrää mun vaatehuoneessa, joten siksiköhän mäkin tähän aiheeseen paneuduin tai olen ylipäätänsä kiinnostunut vaatteista? (radixkartalla uranus+mars...)
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #22 : 14.04.2010 21:05:53 »

jaa, ei ihme kun hukun keräilemiini vaatteisiin ja tein sitä jo pienestä asti, vaatteilla koreilua, ompelua ja niiden keräilyjä...tosin kierrätettynä. mutta melkeen tuntuu siltä että vaikka mulla oisi rahaakin paljon käytössä, silti ostaisin kierrätettynä. plus sitten, mittatilaustyönä tai käsityönä tehtyjä juttuja, JOS olisi rahaa.


niin, kun se jättimäinen 6 huone joka sisältää  kuu mars jupiter saturnus uranus pluto...ja suurin osa vielä  neitsyt.

onneksi tällä hetkellä mulla on kunnon vaatehuone, eli ne mahtuu jotenkin....


vaatesuunnittelija oli kyllä yksi niistä lapsuuden toiveammateista.
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #23 : 15.04.2010 07:25:11 »

Mutta miltä näyttää MC kala jolla on MC:llä merkurius?

Olen aika vaihtelunhaluinen tyylissäni. Toisena päivänä sporttinen, toisena lady jne.. Smiley

tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 15.04.2010 07:55:24 »

Artemis.....molemmat merkit on "kaksjakosia"...kalat vetää eri suuntiin ja vielä merkurius (kaksonen) konjuktoi.....hih..."tuuliviiri"  :Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #25 : 15.04.2010 08:54:14 »

Niinpä tietysti  Grin

tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #26 : 11.05.2010 17:51:05 »

Syntymäkartallani on keskitaivas harka. En itse oikein tiedä miten se vaikuttaa minuun, kun mulla olisi vielä paljonpaljon harjoteltavaa astrologian suhteen :-----D Ja siis  merkurius aspect_con keskitaivas tulossa. Mitäköhän tämä merkitsee? Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #27 : 11.05.2010 17:54:23 »

Noh, jos härästä puhutaan ulkonäöllisesti, niin mieleen tulevat luonnolliset sävyt. Vihreää, ruskeaa, lämpimiä metsän sävyjä. Ehkä vaatteissa sellainen mukavuus tärkeää. Hmm, noh, en tosin tiedä miten sitten MC:nä toimii.

Niin ja toki myös naisellisuus on aika härkämäistä mielestäni. Ehkä kauniita koruja?
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 18:00:34 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 11.05.2010 18:11:52 »

Toisaalta härkähän on yksi sensuelleimmista merkeistä, onhan venus härän planeetta....noin yleisesti mc-härkä on hyvin mukavuudenhaluinen, joskin härkäpäinen, materialistinen ja vanhoillinen. Missä sun venus sijaitsee?

transiitti merkurius mc:n päällä kestää vain hetkisen, mutta ehkä olet normaalia eloisampi ja puheliaampi, kyse tietty voisi olla myös sukulaisesta hetkellisesti. Eemmin kannattaa katsoa hitaampien planeettojen transiitteja koska ne saattavat kestää jopa vuoden....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #29 : 11.05.2010 20:56:16 »

Toisaalta härkähän on yksi sensuelleimmista merkeistä, onhan venus härän planeetta....noin yleisesti mc-härkä on hyvin mukavuudenhaluinen, joskin härkäpäinen, materialistinen ja vanhoillinen. Missä sun venus sijaitsee?
No siiis aika mukavuudenhaluinen olen, ja materialistinen toisinaan, ja härkäpäinenkin  Wink Venus sijaitsee mulla leijonan merkissä, 12. huoneessa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: