Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi yritys..  (Luettu 4010 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Solnishko
Vieras
« : 16.11.2011 21:39:22 »

Heippa vaan kaikille!

Uutta yritystä palstailulle, kirjoittelinkin jo jonkin aikaa tällä samalla nimellä täällä jos joku sattuu muistamaan. Päädyin muutama viikko sitten poistamaan sekä kaikki kirjoitukseni, viestini että koko profiilin, koska sain pari erittäin loukkaavaa ja rasistista yksityisviestiä. Silloin oli paljon muutakin harmin aihetta elämässä, keskimmäisellä lapsella todettiin "rutiinineuvolassa" sydämessä sivuääni yms. joten päädyin silloin siihen ratkaisuun, en jaksanut edes ajatella muuta. 

Pohdiskelun jälkeen (mun pohdiskelut välillä kestää; perääntyvä  merkurius 6.huone  vesimies ) tulin kuitenkin siihen tulokseen, että haluan kirjoittelua täällä jatkaa kun tämän foorumin kerran olen löytänyt ja oikeushan siihen on minullakin oltava.  Smiley Jos joku modeista kuitenkin vastaisi tähän, että mikä se on paras tapa toimia tuollaisten törkyherjausviestien suhteen jos niitä jatkossa vielä tulee?

Samalla hävisi tietty ne mukavatkin YV:t, Eklektikolle ainakin pahoittelut, ei kuuluu hyviin eikä yleensä omiinkaan käytöstapoihin hävitä kuin kus lumeen tuolla tavalla.  Embarrassed
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 16.11.2011 21:43:34 »

Hei Solnishko smitten
Mukava kun tulit takaisin  Smiley

 Angry Shocked Törkyherjausviestit
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #2 : 16.11.2011 21:52:43 »

Kiitos teille!  Smiley

Tyttären sivuääni osoittautui ultran mukaan harmittomaksi. Ihana, vanha ja viisas lääkäri sanoi että "sydän on täysin kunnossa ja toimii, se vaan soi eri tavalla kuin muilla."  Ei tarvita enempää tutkimuksia, kasvaa ja touhuaa normaalisti.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #3 : 16.11.2011 21:58:05 »

Ihanasti sanottu  smitten smitten
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #4 : 17.11.2011 13:15:07 »

Kiitos Tirmutillekin!  Smiley

Konflikteista ja niiden selvittämisestä tässä varmaan mun kohdallani onkin kyse, liittyypi noihin tunnelukkoihin mistä tuolla keskusteltiinkin ja mitä olen työstänyt. Että jääpikö sitä puolustautumaan vai juokseeko karkuun kuin selkäsaunaa pelkäävä 4-vuotias, siinä kai homma pähkinänkuoressa.  Smiley "Jokke-pappa" on näköjään kohdattava vielä kerran, katotaas loppuisko tää nyt tähän kun reagoinkin näin?  Tongue 

Väittelyt ja asiallisesti esitetyt erimielisyydet kyllä kestän, mun osakseni vaan tuntuu aina lankeavan nää ihan oikeasti täysin tunnevammaiset ja persoonallisuushäiriöiset tapaukset, lapsuudesta lähtien.

Kiitos Aminthir, pistän jatkossa siis YV:tä jos noita viestejä vielä tulee!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 18.11.2011 23:29:44 »

Tervetuloa takaisin.  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.11.2011 14:18:45 »

Voit estää ikävien yksityisviestien tulon muokkaamalla profiiliasi kohdasta "Yksityisviestien asetukset." Tämä toimii, mikäli loukkaavat viestit tulevat aina samoilta henkilöiltä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: