Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puoleensa vetämisen laki - kuinka saat sen mitä sydämesi haluaa?  (Luettu 60420 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #15 : 25.03.2007 17:27:23 »

juuri näitä "sääntöjä" olen itse omasta elämästäni poistanut - kun ei toimi niin EI TOIMI enää ne vanhat säännöt ja turhaan vääntöä vaan itselleen tulee kun yrittää pitää kiinni jostain aikansa eläneestä ...vähän kuin maksaisi vielä markoilla  idiot2...ei onnistu Shocked eikä kannata  knuppel2  tickedoff ...kun muutos on tapahtunut niin ei "vanha valuutta enää käy"  Wink  Kiss

Totta tosiaan  Smiley vaatii rutkasti luottamusta luopua periaatteista ja tottumuksista vaikka ne olisi kuinka hölmöjä ja itsekin tajuaa ettei tämän näin kuulu (enää) mennä. Ajatteleminen ja tunteminen kun ovat kaksi eri asiaa ....ja kaikki alkaa loksahdella paikoilleen. Vahva tunne siitä että kaikki on mennyt ja tulee menemään ihan oikein. Silloin ei mikään pelota, on vain äärimmäisen luottavainen, levollinen ja iloinen mieli.  smitten

....totta...ja sitten  tuntuminen- joka on taas eri asia kuin tunteminen  Shocked  on jo jonkin
K O K E M I S T A
JA t u n t e m i n e n  elävöittää tuntumista eli jonkun asian kokeminen "tuntuu jo jossakin" ja tämä kokemus herättää meissä tunteen..ko.kokemisesta ja  tekee siitä totta tässä hetkessä...eli se minkä ensin oivaltaa ajatustasolla on muuttunut kokemuksen kautta todeksi - teoksi arkielämässätoimintana, valintana - ja kun SE lähtee sisimmästä eli sisäisestä oivalluksesta EIKÄ ulkoapäin tulevana vaatimuksena tai ohjeena joltain toiselta tai toisilta ihmisiltä SILLOIN se on omaa ja yllättäin huomaa I H M E E K S E E N luoneensa ympärilleen elämää jossa voi hyvin KOSKA ei ole ulkoisen ja sisäisen ristiriitaa enää..tai ainakin ristiriitatilanteet ovat huomattavassa määrin vähentyneet....ELI juuri se kun uskaltaa luottaa sisimmässään olevaan totuuteen hyvinvoinnistaan ja omaa riittävästi rohkeitta ETTÄ tekee siitä totta ELI antaa tämän sisäisen kokemuksen ohjata valintoja, päätöksiä mitkä vaikuttavat ulkoisen elämänsä olosuhteisiin ja ihmis-suhteisiin - vuorovaikutus-suhteisiin - niin "jopa alkoi lyyti kirjoittamaan"...ja HUOMAA että ainakin jotkut unelmat tulee todeksi - ne joidenkin pitikin ja pitääkin tulla.....  smitten  angel  Kiss
« Viimeksi muokattu: 25.03.2007 18:02:21 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #16 : 26.03.2007 23:43:02 »

Hannuli ja Rakkaudenliekki, olisi kiinnostavaa kuulla konkreettisemmin, miten tuo kuvailemanne toimii elämässänne... Mitkä asiat loksahtavat kohdalleen, mitkä unelmat toteutuvat?
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #17 : 26.03.2007 23:44:19 »

Ja olisi kivaa kulla ajatuksia, joista kumpuaa tuo tunne, josta lähtee liike että saa kaiken mitä sydän haluaa...  idiot2
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #18 : 27.03.2007 08:32:11 »

Hannuli ja Rakkaudenliekki, olisi kiinnostavaa kuulla konkreettisemmin, miten tuo kuvailemanne toimii elämässänne... Mitkä asiat loksahtavat kohdalleen, mitkä unelmat toteutuvat?

"jopa alkoi lyyti kirjoittamaan"...ja HUOMAAN että ainakin jotkut unelmat tulee todeksi - ne joidenkin pitikin ja pitääkin tulla.....ja  jotkut haihtuvat tuleen - hih tuli kirjoitusvirhe - vaan ei paha Cheesy ...siis haihtyvat t u u u l e e n........JA:
     
AAMUN AJATUS
Kohtaamme alinomaa monia
mahdollisuuksia, jotka ovat
taitavasti naamioituneet
ongelmiksi. -John W Gardner
 

...
Ja olisi kivaa kulla ajatuksia, joista kumpuaa tuo tunne, josta lähtee liike että saa kaiken mitä sydän haluaa...  idiot2
....kiitos kysymästä  Cheesy mieluusti vastaan...kunhan "lähtee tämä päivä käyntiin tästä"... tuossa "aamun ajatuksessa " jotain suuntaa antavaa kokemusta , ainakin omaani... smitten

 Wink klik.. kuvia -ne tulee isommiksi...  smitten
« Viimeksi muokattu: 27.03.2007 08:49:39 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #19 : 27.03.2007 20:39:54 »

Kun tarpeeksi monta kertaa osoitetaan, että sattumaa ei ole niin kyllä se vain tehoaa! Ajoittain se saa uskomaan siihen, että kaikki on mahdollista tai ainakin että kaikki on tarpeellista... Helppoa ei ole kärsimättömällä unelmiensa kanssa, mutta ehkäpä se kärsivällisyys onkin juuri tärkein oppiläksyni, enpä yhtään ihmettelisi jos näin on.  :Smiley

Omassa elämässäni unelmia on toteutunut aika arvaamattomalla tavalla ja osa tietenkin jäänyt myös toteutumatta, tarkoituksensa lienee silläkin.  Grin

Uskon että unelmien tarkoitus on myös kasvattaa ja joskus niiden toteutuminen vie aikaa, siinä ikäänkuin testataan että kuinkas tosissaan oikein oletkaan. Joskus taas sitä vain heittää toiveen ilmaan sen kummemmin yrittämättä tai edes uskomatta ja hupsista vaan pian huomaa että toive on toteutunut! Ongelma on vaan se, että liian helposti asioita alkaa pitää itsestäänselvyyksinä, ja unohtaa elävänsä omaa unelmaansa. Ja usein myös se, että mieli muuttuu niin nopeasti eikä aikaisemmin tärkeältä tuntuneet tavoitteet enää tunnukaan niin tärkeiltä.

Uusia unelmia syntyy ja aina on jotain mitä toivoa ja tavoitella. Niinhän sen kuuluu mennäkin, mutta pitäisi muistaa olla myös kiitollinen siitä mitä on saanut. Minulla ainakin tämä kevät saa ihmeitä aikaan, koska talvi on ollut poikkeuksellisen raskas ja välillä tuntunut ettei se pimeys lopu koskaan... Helppoa olla kiitollinen kun aurinko paistaa ja linnut laulaa ja on lämmin smitten

Tässä nyt jotain pohdintoja aiheesta, vaikka en nyt ole ihan varma vastasinko varsinaisesti siihen mitä kysyttiin...  Huh   
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 27.03.2007 20:44:05 »

voi hannuli ja sielunsiskoseni rakkaudenliekki puhutte niin asiaa että mitäpä tuohon enää lisämään...

ja tuo on todellaikin totta mitä sanoit hannuli että joskus unelmiemme on tosiaan tarkoitus kasvattaa meitä itse uskon että jotain suurempaa unelmaa varten...tavallaan se unelma itsessään jalostuu juuri sellaiseksi kuin sen on tarkoitus toteutua.

sattumaa ei tosiaan myöskään mielestäni ole olemassa puhuisi mielummin vaikka jonkin sortin kohtalosta...
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 27.03.2007 20:52:56 »

Kannattaa laittaa paperille asioita joita on jo saanut. Kun aloin kirjata sitä, paperille tuli kymmeniä haluamiani ja saamiani asioita suhteista kuuluisuuteen ja vetäytymiseen+ rauhaan, siis kaikkea.

Listalle en laittanut kasvattavia kokemuksia mutta nekin tuli saatua siinä ohessa.  Cool

Ihminen voi todella säädellä sitä mitä haluaa ja mikä tuo onnea. Esim nyt olen suht onnellinen.  Cheesy matkalla. Unelmien täyteen toteutukseen.

Välietappitsekkaukset ovat hyviä, esim ei ole itsestäänselvää että on oma asunto, miellyttävä työ, miellyttävät tiimikaverit jne. muistakaa kysyä enkelien apua kans.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2007 20:54:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 27.03.2007 20:54:06 »

Haluamisessa on se jännä juttu, että pitää ymmärtää päästää siitä halusta irti, ennen kuin asia voi toteutua ja se mitä halutaan, tulla luokse. Muuten halusta kasvaa ikään kuin jättimäinen halupallo yksilön ylle, mutta se ei pääse manifestoitumaan, koska siinä ollaan kiinni! Pakkomielteen omainen haluaminen ei siis ole hyväksi; homma toimii pikemminkin niin, että ensin unelmoit, haluat ja sitten tietoisesti irtaudut halusta ja suuntaat energiasi seuraavaan asiaan. Sen jälkeen halu toteutuu juuri, kun sitä vähiten odotat.
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 27.03.2007 20:56:12 »

Sekin on totta.

Haluan materiaalisesti ihan pikkaisen lisää tai erilaista, eli sanon "Minulla on se nyt!" ja sitten vain toteuttamaan, mutta ei kannata puristaa itseään sitä kohti.

Eihän minulle tullut 10 v sitten mieleen haluta täydellistä valaistumista tai raha-asioiden järjestymistä ideaalilla tavalla.

En edes tuntenut niitä miehiä joita luulin haluavani, mutta ilman heitä onkin parempi!

Eli todellakin halut pitää aina tarkistaa uudestaan ja olla iloinen siitä mitä on jo.

"Onneksi tässä fyysisessä ajan ja paikan todellisuudessanne asiat eivät ilmenny kokemukseenne välittömästi. On upea aikapuskuri siitä kun alatte ajatella jotain, siihen jolloin se ilmentyy. Tuo puskuri antaa sinulle tilaisuuden ohjata huomiotasi uudelleen enemmän ja enemmän siihen asioiden suuntaan, jonka todellisuudessa haluat ilmentää kokemukseesi. Ja paljon ennen sen ilmentymistä (itse asiassa silloin, kun alat ajatella sitä), voit kertoa tuntemistavallanne, onko se jotain, jonka haluat ilmentää, vai ei. Jos jatkat huomiosi kiinnittämistä siihen - on se sitten jotain, jota haluat tai jotain, jota et halua - se tulee kokemukseenne.

Nämä lait vaikuttavat kokemukseenne, vaikka että tiedäkään niistä, vaikka ette ymmärräkään näin tapahtuvan. Ja samalla kun ette ehkä tiedosta kuulleenne puoleensa vetämisen laista, se vaikuttaa ilmiselvästi jokaiseen elämänne puoleen."


Olen huomannut että kun irrottaa otteensa haluamisesta, saattaa siirtyä juuri tuohon ei-luotuun tilaan, mistä ponnahtaa taas luotuun muistamaan, ai niin tänne sitä kaikkea piti ilmentää.

Hurjaa.  Cheesy

Ardith, kiitollisuutta, rajatonta ajattelua jne. JOS kaikkeus on rajaton ja voi luoda runsauden muotoja aina lisää, ei se mitä tulee sinulle ole muilta pois. Tiedän tämän koska olen mukana jutussa, missä yhden etu on kaikkien muiden etu.  smitten
« Viimeksi muokattu: 27.03.2007 21:01:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 27.03.2007 21:07:30 »

Haluamisessa on se jännä juttu, että pitää ymmärtää päästää siitä halusta irti, ennen kuin asia voi toteutua ja se mitä halutaan, tulla luokse. Muuten halusta kasvaa ikään kuin jättimäinen halupallo yksilön ylle, mutta se ei pääse manifestoitumaan, koska siinä ollaan kiinni! Pakkomielteen omainen haluaminen ei siis ole hyväksi; homma toimii pikemminkin niin, että ensin unelmoit, haluat ja sitten tietoisesti irtaudut halusta ja suuntaat energiasi seuraavaan asiaan. Sen jälkeen halu toteutuu juuri, kun sitä vähiten odotat.


tuo oli hienosti ilmaistu...tuo toteutuminenhan on tavallaan sellainen prosessi missä kaikki tapahtuu painollaan ja mihinkään vaiheeseen ei pidä jäädä liiaksi kiinni jotta kaikki unelmat voivat saada siivet... smitten
tallennettu

Valo
Vieras
« Vastaus #25 : 27.03.2007 21:58:34 »

Haluamisessa on se jännä juttu, että pitää ymmärtää päästää siitä halusta irti, ennen kuin asia voi toteutua ja se mitä halutaan, tulla luokse. Muuten halusta kasvaa ikään kuin jättimäinen halupallo yksilön ylle, mutta se ei pääse manifestoitumaan, koska siinä ollaan kiinni! Pakkomielteen omainen haluaminen ei siis ole hyväksi; homma toimii pikemminkin niin, että ensin unelmoit, haluat ja sitten tietoisesti irtaudut halusta ja suuntaat energiasi seuraavaan asiaan. Sen jälkeen halu toteutuu juuri, kun sitä vähiten odotat.
-
tuo oli hienosti ilmaistu...tuo toteutuminenhan on tavallaan sellainen prosessi missä kaikki tapahtuu painollaan ja mihinkään vaiheeseen ei pidä jäädä liiaksi kiinni jotta kaikki unelmat voivat saada siivet... smitten

Olen huomenna tilanteessa johon olen luultavasti itseni tullut laittaneeksi kuluneiden vuosien ajan, sama tilaisuus joka on toistunut ja joka on kahdesti kariutunut. Tämänkertainen taktiikkani onkin ollut erittäin suurella mielenkiinnolla seurata MIKÄ on tarinan opetus, sillä kerta kerralta olen kuorinut omia motiivejani, viimeisin "testi" oli tänään.. Joten voinko silloin todeta sydämeni teoilla kutsuneeni asian luokseni vain opetuksia varten ja kariutuuko asia siten kolmannen ja lopullisen kerran viimeistenkin tarjottujen opetusten jälkeen..Vai olenko nyt viimeinkin osannut päästää asian haluamisesta irti ja se tulee luokseni, kuten olen sen mielessäni tietoisesti vapauttanut kaikkeuden parhaaksi tapahtumaan. Lopputulema on kuitenkin saletisti JOTAIN IHAN MUUTA kuin kekseliäs mieleni toimittelee.

Saan sen mitä sydämeni haluaa, saan sitten miten ja koska tahansa - vapaudelle kuuluen. :Smiley
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 27.03.2007 22:06:27 »


Olen huomenna tilanteessa johon olen luultavasti itseni tullut laittaneeksi kuluneiden vuosien ajan, sama tilaisuus joka on toistunut ja joka on kahdesti kariutunut. Tämänkertainen taktiikkani onkin ollut erittäin suurella mielenkiinnolla seurata MIKÄ on tarinan opetus, sillä kerta kerralta olen kuorinut omia motiivejani, viimeisin "testi" oli tänään..

Lopputulema on kuitenkin saletisti JOTAIN IHAN MUUTA kuin kekseliäs mieleni toimittelee.


Ihanan jännittävää! Juuri näin olen tuon itsekin kokenut; joka kerta kun seuraa omia motiivejaan, niin vihdoin sieltä kuoriutuu pelkkä puhdas, vilpitön toive ja sitten on vaan tosi jännää nähdä, mitä tapahtuu! Onnenpotku huomiselle! Vanha sananlasku, kolmas kerta jne. pitäisi sitten kohdallasi mukavasti paikkaansa  angel
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 27.03.2007 22:16:27 »

yhtyy myös tuohon TaruTuuliaan että kolmas kerta toden sanoo ja myös enkeleitä  angel angel angel lähetän luoksesi katsomaan että kaikki tapahtuu kuten korkeimmat voimat on tarkoittaneet kohdallasi tapahtuvan...ja kaikki mikä sydämmestäsi lähtee on tapahtuva oikealla tavalla  smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #28 : 27.03.2007 22:31:40 »

Haluamisessa on se jännä juttu, että pitää ymmärtää päästää siitä halusta irti, ennen kuin asia voi toteutua ja se mitä halutaan, tulla luokse. . Sen jälkeen halu toteutuu juuri, kun sitä vähiten odotat.
-
tuo oli hienosti ilmaistu...tuo toteutuminenhan on tavallaan sellainen prosessi missä kaikki tapahtuu painollaan ja mihinkään vaiheeseen ei pidä jäädä liiaksi kiinni jotta kaikki unelmat voivat saada siivet... smitten
..Vai olenko nyt viimeinkin osannut päästää asian haluamisesta irti ja se tulee luokseni, kuten olen sen mielessäni tietoisesti vapauttanut kaikkeuden parhaaksi tapahtumaan. Lopputulema on kuitenkin saletisti JOTAIN IHAN MUUTA kuin kekseliäs mieleni toimittelee.
Saan sen mitä sydämeni haluaa, saan sitten miten ja koska tahansa - vapaudelle kuuluen. :Smiley
VALO...ihan samaa olen juuri tänään kuulostellut itsessäni...päätin tänään vain katsoa ETTÄ mitä tapahtuu kun rohkenen olla ja katsoa mikä on lopputulemma eräässä omassa "puoleensavetämiskokemuksessa"... ELI ...

"Ymmärtäessänne puoleensa vetämisen lakia ja tunnistaessanne ehdottoman vastaavuuden siitä, mitä ajattelette ja tunnette, siihen mitä ilmentyy kokemuksenne, tulette enemmän tietoiseksi siitä, mikä omia ajatuksianne yllyttää. Alat huomata, että ajatuksiasi ehkä yllyttää jokin mitä luet tai katselet televisiosta, tai kuulet tai huomaat jonkun toisen kokemuksesta. Ja kun olet nähnyt vaikutuksen, joka puoleensa vetämisen lailla on näihin ajatuksiin, jotka alkavat pienestä ja kasvavat suuremmiksi ja voimakkaammiksi kiinnittäessäsi niihin huomiota, saatat tuntea halua ohjata ajatuksiasi enemmän niihin asioihin, joita todella haluat kokea."

Lähdinkin jatkamaan   matkaani uudesta näkökulmasta ELI  : ajattelen sitä, mitä haluan... ja sitten vain kuljen sitä kohti - ja tavallanhan olen jo käynyt "maalissa" eli ankkuroinut sen visioidessani sitä - ja sitten ikäänkuin palaan takaisin tähän hetkeen ja alan kulkea matkaani sitä kohti - ja yksinkertaisuus ja joustavuus ovat ensíarvoisia "matkakumppaneita"...että jokin sellainenkin jota pieni mieli ei osannut odottaa , niin jokin sellainenkin saa nähdä päivänvalon..
...  Houkuttelen myös elämänkokemuksia auttamaan minua päättämään, mitä haluan, ja kun olen sen päättänyt, annan ajatukseni vain sille  Cheesy ...kyllä oma kokemukseni on selkeästi että ilo ja voimaantuminen ovat kokonaisvaltaisia tunnekokemuksia siitä että on "ns.oikeassa suunnassa"...kuin myös ne oivalluspläjäytykset joita aika usein nykyään tulee kun aivan yllättäin havaitsee vetäneensä puoleensa juuri sitä mitä tässä hetkessä tarvii...
....ja alla olevasta osoitteesta löytyy ihania pieniä-suuria kokemuksia...ja tunneilmaisuja.. smitten

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13812.0
« Viimeksi muokattu: 27.03.2007 22:39:49 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #29 : 27.03.2007 22:49:07 »

Onnea Valolle! Kerrothan sitten kuinka kävi  smitten


ja tuo on todellaikin totta mitä sanoit hannuli että joskus unelmiemme on tosiaan tarkoitus kasvattaa meitä itse uskon että jotain suurempaa unelmaa varten...tavallaan se unelma itsessään jalostuu juuri sellaiseksi kuin sen on tarkoitus toteutua.



...Tiedät mitä haluat, mutta joku tietää vielä paremmin mitä tarvitset... Unelmien toteutuminen vaatii usein vaivannäköä ja luopumista jostain vanhasta. Täytyyhän suuriin asioihin valmistautua ja kun niiden eteen on tehnyt työtä niin niiden toteutumistakin osaa paremmin arvostaa. Auttaa muuten joskus oikein kummasti kun joku oikein epäilee omia unelmia, sisuhan siinä vaan kasvaa. Vaikka tietysti aina tukijoitakin tarvitaan!  Wink 

Täytyypäs kokeilla tuota SA:n kirjaamistaktiikkaa, heti...  smitten
« Viimeksi muokattu: 27.03.2007 22:55:12 kirjoittanut hannuli » tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: