Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sudet unessa tarkoittavat???  (Luettu 9552 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nerokasleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 12.07.2015 22:29:28 »

Olin kävelemässä kainaloihin asti yltävässä heinikossa erään tunnelin suuaukolla. Menin varovasti ihan vähän matkaa sisälle ja ehkä pelkäsinkin vähän, kun en nähnyt mitä edessä oli. Yhtäkkiä näin useamman silmäparin tuijottavan ja tajusin niiden olevan susia. Juoksin täysillä tietä pitkin missä ihmiset olivat rauhassa kävelyllä, tietämättä susista mitään. Yksi mies ulkoilutti kauempana koiraansa pienellä rinteellä ja pelkäsin jos sudet näkevät hänet. Jatkoin juoksemista, kunnes tulin ystävättäreni pihalle joka oli aidattu. En meinannut aluksi saada millään porttia kiinni, mutta sain sen kuitenkin kiinni hetken päästä, jolloin sudet olivat jo ihan lähellä. Menin erään puun viereen seisomaan ja suljin silmäni, enkä  uskaltanut katsoa. Sudet pääsivät kuitenkin aidan sisäpuolelle ja pelkäsin mitä ne tekevät. Yritin olla liikkumatta ja edelleenkin pidin  silmät kiinni. Jotenkin tajusin ettei sudet teekkään minulle mitään ja että ne suojelivat minua. Uskalsin avata silmät ja näin että niitä oli kolme ja yksi oli musta. Tässä kohtaa heräsin. Mitä tämä tarkoittaa???
tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #1 : 19.07.2015 21:28:06 »

Oletko jotenkin epävarmassa tai ahdistavassa elämäntilanteessa? Itse olen nähnyt vastaavan tyyppisen unen ja silloin olin aivan "hukassa". Kaiketi tuollaisen unen näkeminen nyt jotain tarkoittaa, sinä itse tiedät parhaiten Smiley Ehkä tekstisi erottelu osiin selventäisi unen tarkoitusperää sinulle.
tallennettu
nerokasleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 20.07.2015 18:12:41 »

Tarkoittaako susien lukumäärä jotain? Tai se, että yksi oli musta?
tallennettu
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.2015 23:06:10 »

Olin kävelemässä kainaloihin asti yltävässä heinikossa erään tunnelin suuaukolla. Menin varovasti ihan vähän matkaa sisälle ja ehkä pelkäsinkin vähän, kun en nähnyt mitä edessä oli. Yhtäkkiä näin useamman silmäparin tuijottavan ja tajusin niiden olevan susia. Juoksin täysillä tietä pitkin missä ihmiset olivat rauhassa kävelyllä, tietämättä susista mitään. Yksi mies ulkoilutti kauempana koiraansa pienellä rinteellä ja pelkäsin jos sudet näkevät hänet. Jatkoin juoksemista, kunnes tulin ystävättäreni pihalle joka oli aidattu. En meinannut aluksi saada millään porttia kiinni, mutta sain sen kuitenkin kiinni hetken päästä, jolloin sudet olivat jo ihan lähellä. Menin erään puun viereen seisomaan ja suljin silmäni, enkä  uskaltanut katsoa. Sudet pääsivät kuitenkin aidan sisäpuolelle ja pelkäsin mitä ne tekevät. Yritin olla liikkumatta ja edelleenkin pidin  silmät kiinni. Jotenkin tajusin ettei sudet teekkään minulle mitään ja että ne suojelivat minua. Uskalsin avata silmät ja näin että niitä oli kolme ja yksi oli musta. Tässä kohtaa heräsin. Mitä tämä tarkoittaa???

Sattumalta noin kolmisen tunnin kuluttua siitä, kun lähetit viestisi, kirjoitin oman viestini, jossa kerroin mitä susi tarkoittaa.

Vapauden pelkosi on irrationaalista, susi on sinun ystäväsi.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=69791.0
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 01.01.2016 13:48:21 »

Susi todella on ystava, pelkaat uusia feministisia puolia itsestasi, mutta sudet tulivat aidan sisapuolelle, ilmeisesti pelko on jo voitettu.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: