Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkintoja saamistani viesteistä ja apua eteenpäin  (Luettu 2435 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« : 16.08.2012 12:45:18 »

Hei vain, pohdiskelin hetken mille osastolle tämän laittaisin ja päädyin tänne, koska kaipaisin tulkinta-apua saamaani viesteihin.  Kävin jokin aika sitten reikihoidossa ja sain itse hoidon jälkeen myös kulla, millaisia (selvännäköisiä) mielikuvia hoitajalle oli minusta tullut hoidon aikana. Mielenkiintoisia asioita ilmenikin, mutta hoitaja ei ikävä kyllä kyennyt kovin tarkasti kaikeka tulkitsemaan, joistain asioista hän pystyi sanomaan vain sen, minkä koki.  Jos siis joku osaisi kertoa näiden asioiden symboliikasta ja tulkinnasta enemmän.

Ensinnäkin pääni seutua hoitaessaan hoitaja oli saanut vahvan kokemuksen syvistä sinisen ja violetin sävyistä. Mielenkiintoista on se, että noiden alueiden kohdalla myös minä näin silmissäni aaltoilevaa syvää sinistä, johon väillä sekoittui violettia. (hoitaja myös liitti näihin väreihin kokemuksen vedestä ja delfiineistä)
Hn sai myös tunteen siitä, että minun pitäisi kehittää ja avata enemmän henkisyyttäni.

Toiseksi hoitaja näki vasemmassa kädessäni suuren männynkävyn, ja tähän kokemukseen liittyi kullan sävyä.  Tämä jäi erityisen avoimeksi, hoitaja tosin sanoi tunteneensa, että minulla olisi taloudellisesti asiat kohdillaan, mutta tämä ei tosin pidä ihan täysin paikkaansa, sillä olen jäämäss pian ilman työpaikkaa eikä ole vielä hajukaan seuraavasta.

Mitä nämä asiat vovat tarkoittaa?

Ja erityisesti minua jäi mietityttämään tuo henkisyyden kehittäminen. tämä ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta, kun minua on kehotettu kehittämään henkisyyttäni ja intuitiotani.  Kaksi täysin toisistaan riippumatonta näkijää ovat sanoneet samansuuntaista.

Muta miten sen teen?  olen jo valmiiksi kiinnostunut näsit asiosita, siksi tällä palstallakin olen, mutta mitä voin konkreettisesti tehdä, että voisin "avata" omaa henkisyyttäni?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #1 : 18.08.2012 00:49:18 »


Sininen ja violetti auraväreinä kertovat mediaalisista kyvyistä, henkisestä potentiaalista ja korkeammasta kommunikaatiosta. Ne ovat korkeataajuisia värejä ja jos ne pään seudulla ilmenevät ilman että olet aikaisemmin näitä juttuja harrastellut, sinulla on mukavasti henkistä potentiaalia. Tuo syvänsininen väri yhdistettynä snadiin violettiin on juuri vahvan intuition sekä "yliluonnollisen" kommunikaation ja henkisten voimien merkki. Pystynet kommunikoimaan delfiinien kanssa telepaattisesti ja sinulla lienee delfiineihin jokin sielunyhteys. Pitää muistaa että delfiinit eivät ole eläimiä vaan heillä on samanlainen sielu/tajunta kuin ihmisilläkin (tämä on ihan tieteellinenkin fakta).

Henkisissä asioissa kannattaa mennä sinne minne oma sydän ja intuitio sinua ohjaa, varsinkin kun sinulla on valmiiksi potentiaalia. Itse voisin suositella kevyttä meditointia 20 minuuttia/päivä. Sellaista rauhoittumismeditaatiota. Jos tuntuu siltä niin siitä voi jatkaa syvemmillekin tasoille. Muista että näissä asioissa ei ole mitään pelättävää ja sinulle ei tapahdu mitään ellet ole siihen valmis.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2 : 21.08.2012 18:03:20 »

Komppaan Hamalia. Etene rauhassa henkistä tietäsi. Sinulla on vähän niinku piilolahjoja jotka myöhemmin tulevat esiin. Avautuva kaunis kukka  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: