Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2109080 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1425 : 02.09.2010 17:03:04 »

Mikähän mulla nyt on?  Näin taas unta, vähän samanlainen teema kuin tuossa edellisaamun unessa.  Mulla näyttää kyllä olevan  neptunus aspect_squ venus , siksikö näitä exiä pitää nyt laittaa jonoon?  Wink

Tällä kertaa kyseessä oli mun lasten isä, exä siis myös.  Tässä unessa ex oli se joka joi- alkoholisti on ihan valve-elämässäkin.  Kiukkuili mulle tapansa mukaan, ja minä koitin olla suututtamatta, niinkuin aina ennenkin.  Tällä kertaa ex vauhkosi myös omasta exästään- suuresta nuoruudenrakkaudestaan.  Exän lapsuudenystävä oli alkanut tehdä jotain tieteellistä tutkimusta siitä, miten heidän kaveripiirinsä kariutuneet nuoruudensuhteet on vaikuttanut heidän elämässään vuosien saatossa.  Ex oli siitä pahana, hänen elämäänsä ei analysoitaisi.  Lähtisi johonkin karkuun.  Vaikka veljensä luo eteläsuomeen.  Meillä oli nukkumapaikka jossain parvella, ja sinne hän sitten sammui aamulla kahdeksalta.  Oli ehtinyt vetää jo perskännin siinä aamutuimaan.  Minä huokaisin helpotuksesta ja aloin kuorimaan Muhku-sämpylästä palanutta kuorta ja yritin jäljelle jäänyttä sämpylää sitten vielä halkaista.

Pikku sivuhuomautuksena vielä, että näillä kahdella unessa esiintyneellä miehellä on yksi päivä ikäeroa, Neitsyitä molemmat.  Ekassa unessa olleen miehen syntymäkellonaika ei ole mulla tiedossa.  Shocked
« Viimeksi muokattu: 02.09.2010 18:11:37 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1426 : 02.09.2010 17:46:27 »

Kiva kun eilen käytiin uuden kämppiksen kanssa pitkällä lenkillä, niin kuljettiin semmoisen alueen ohi jossa sijaitsi talo jossa oli samanlainen vihreä patinoitunut peltikatto kuin siinä viimeisimmässä unessani Cheesy Ikkunatkin olivat samanlaiset kuin talossa, ainoastaan nuo talon ikkunat eivät olleet niin likaisia kuin unessani vaikka talo olikin melko vanhan näköinen. Ja kämppikseni sanoi että olipa hieno iso talo :--------D
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1427 : 02.09.2010 22:43:44 »

Meimi...Uni on, kuin pohtisit vielä joskus exää.Siinä nousee miehen entinen nuoruuden ihastus myös pintaan.Unessa on myös näyttöä,että ero oli tosiaan ainut vaihtoehto.Kädessäsi ollut sämpylä kuvaa,mitä sait siitä liitosta.Elämänleipä,joka oli pinnasta palanut,ja vielä yritit sitä jakaa.Siinä sen sanoma,yritit kaikkesi,enempää ihminen ei voi,eikä olisi tarvinnut niin paljoa.Tuo kuvaa myös,että hyvin herkästi jaat ystävällisyyttä, ymmärtämistä eteenpäin.On varmasti joitakin ihmissuhteita ollut,ehkä vieläkin,joista on jäänyt mieleen,että olet karrelle
palaneena saanut yrittää ymmärtää,mutta jaat ,mitä jakaa voit henkisesti eteenpäin.

En saa unesta irti enempää, mutta ehkä unien kautta tulee nyt  neptunus  aspect_squ  venus
näitä asioita esille,ja unien tunteet ovat usein apuna,kun on aika laittaa muistoja pinoon,parhaat päälimmäisiksi.
Tuo sinun leipäsi minua liikuttaa.Miellän unen leivän aika syvälle ihmisen piilotajuntaan.Se on se elämänleipä,alkuleipä,sen minkä usein kotoamme saamme evääksi matkalle.Pohdi sitä hiukan.Koskettaa kovin,että yksin sitä vielä koitat jakaa.Symbolisesti,kun ajattelen,mitä jää itsellesi.Onkohan sinulla kaksi lasta,joille myös koitat kaiken parhaimpasi.Tuo unen osa on monisäikeinen,kuten unet usein ovat...Jollainlailla sinusta tulee sellainen urhean ihmisen kuva minulle
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1428 : 02.09.2010 23:03:07 »

Maurimourulainen...ota selvää talon historiasta,kuulostele kuka tietäisi.Isommilla paikkakunnilla Maanmittaus konttoreilla on osoitteen mukaan tietoja.
Kyllä sieltä itse talostakin voi kysyä.Mielellään voivat kertoa,jos olet kiinnostunut kauniista rakennus tyylistä,ja suunnittelijasta,ja yleensäkkin historiasta.jne
Sinullahan on aikaa,niin kauan kun olet opiskelu paikkakunnalla.
Talon katto tyyppi on yleistynyt suomessa muistaakseni 1800 luvun puolessa välissä,ehkä ennenkin.Katto tyypit ovat yksinkertaistuneet joskus 1930.  smitten
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1429 : 02.09.2010 23:40:25 »

Sansai (: Itseasiassa se talo ei tuntunut siinä unessa niinkään merkittävältä, vaan jäin sitä tunnelmaa
ihmettelemäään D: Mutta tuskin siitä mitään haittaakaan on jos tuosta talosta selvää ottaisin (:
Lisäksi näin pienenä (9-10 vuotiaana?) joskus pari kertaa unta mäestä jonka päällä oli torni ja yritin kiivetä mäen päälle. Ja tuossahan se mäki sitten onkin, tuo harju Jyväskylän keskustan vieres Cheesy Harjun torni myös täsmälleen samanlainen kuin muinoin nähdyssä unessa... :d
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1430 : 03.09.2010 00:11:21 »

Mielenkiintoista..ne tunnelmathan ne puhuttelee.  :Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1431 : 03.09.2010 05:35:04 »

Voi sansai, miten olet viisas!  smitten
Mun piti taas tulla tänne töitten jälkeen vielä katsomaan, mitä olet vastannut.  Kaikki osuu ihan nappiin, se urheuskin, vaikka aina ei ole siltä tuntunut.

Se sämpylä mullekin jäi siitä unesta selvimpänä mieleen, ja ajattelin juuri noin, kuoritaan palanut päältä, ja vielä jää jotain jäljellekin, kuitenkin.

Pohdin toki häntä, paljonkin.  Ja ihan totta, ei olisi mitään mahdollisuutta enää jatkaa.  En olisi millään enää jaksanut.

Ja lapsiakin on kaksi, molemmat lähteneet taas kesän jälkeen opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, ja ajatukset on tietenkin heidänkin pärjäämisessä.  Ensimmäistä kertaa olen yksin tässä talossa, toki kaksi kissaa on seurana.  Kyllä elämää on pitänyt ajatella monelta kantilta, summata mennyttä.  Silti mulla ei ole mitenkään paha olla, haikea kylläkin.  Aikansa kutakin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1432 : 03.09.2010 05:59:37 »

Pitää vielä kysyä työkaverin puolesta toistuvasta unesta.  Jännä, miten hän  heti mut nähtyään töissä kysyi tästä unesta.  Aivan kuin olisi tiennyt, kuinka minäkin näen unia pitkästä aikaa!

Sanoi usein näkevänsä vessaunia.  Ilmeisesti kyse on ihan ulkohuussista, mikä on ihan täynnä sitä ittiänsä.  Niin täynnä, ettei meinaa sopia sinne vessaan itse ollenkaan.  Ei kuulosta kovin kivalta unelta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1433 : 03.09.2010 11:44:54 »

Hih, viime yönä näin ekaa kertaa unta asuntolassa nukkuessa ! Uni oli sellainen että ajelin skootterilla Jyväskylän (taas vaihteeksi jyväskylää :---D ) keskustassa ja käännyin kerran semmosesta kohdasta mistä ei saanut ajaa. Naispoliisi joka seisoskeli siinä risteyksessä sitten pysäytti minut nostamalla käden ylös ja sanoi ettei siitä saa ajaa (sulkuviivamerkki vai mikä liekään siinä oli). Käännyin sitten takaisin sinne mistä tulin ja jatkoin ajelua. Pysäköin skootterin Siwan eteen ja menin sinne. Siellä istui tyhjää hyllyä vasten lattialla joku ikäiseni tyttö ja pyyhin nenäni takkini hihaan ( D: ) ja tyttö sanoi että olen ällöttävä.... Kauheaksi piikittelyksi äityi se meiän keskustelu siinä sitten kunnes se tyttö luovutti ja lähti pois (:
  Menin sitten toiseen kauppaan, taisi olla Siwa sekin. Siellä oli taas joku, ilmeisesti se sama tyttö nyrpistelemässä nenäänsä ja mulkoilemassa vihaisesti ja haukuin hänet lyttyyyn ja sitten hän lähti taas pois...
  Sitten vielä kerroin unessa kaverilleni tuon unen (monimutkaista ?!)...

Että tällaista tälläkertaa Cheesy
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1434 : 03.09.2010 11:57:28 »

Kiitos Sansaille omien aatoksien/epäilyjen täydentämisestä.. kumma tää ihmisen mieli, et vaikka se tavallaan ymmärtää, niin järki (ego?) ei hyväksy, eikä usko ennen kuin joku muukin on samaa mieltä  :Smiley

Mulla on välillä sellaisia öitä, et vaikka oon hirveen väsynyt, en jotenkaan vaan saa unta ja oon ihan kuin jossain horroksessa, jossa tulee dataa tuutin täydeltä, mutta jota en sit kuitenkaan muista.. ennen kuin törmään siihen jossain dejavu-ilmiönä. Viimeyö oli taas tälläinen, ainoa asia jonka muistan on se, että mulle näytettiin tarot-korteista Kohtaloa.

Että oliskos taas täydentäviä mielipiteitä?  Wink

Smiley Kyllikki
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1435 : 03.09.2010 12:27:21 »

Viime yönä olin supermakea agentti 40-luvun Saksassa. Olin pitkä, kaunis, pukeutunut helmenvalkoiseen toppatakkiin, mustiin trikoisiin ja valkoisiin korkeisiin tolppakorkoihin. Näin kuinka musta supernatsitappaja tykitti myrkkyä oman, liian liberaalista ajattelevan miehensä käsivarteen junan ikkunan läpi. Näin kuinka mies näki, kuinka toinen mies näki ja otti hänet ajatuksissaan seuraavaksi uhrikseen. Juoksin syvennykseen ja odotin, että miehet menisivät ohi. Minun miesystäväni tuli syvennykseen, hän oli peitetehtävissä, häntä ei epäilty. Suutelimme. Sitten hän juoksi pois ja minä hyppäsin nuorten solttupoikien pyöräillessä tandempyörällä syvennyksen ohi istumaan heidän väliinsä. Nuori poika oli pelkkää hymyä. Vaara oli kutkuttavaa, mutta olin tyytyväinen, että pääsin koko ajan kauemmas pahasta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1436 : 03.09.2010 16:15:44 »

Meimi...yleensä vessa unet johtuvat pissahädästä,tai ilmakuplasta tässä tapauksessa,kuplasta,joka vaeltelee suolistossa.
Jos ajattelee syväluotaamalla unta niin vessassahan erotellaan kuona pois.Joskus uni kertoo sellaisesta.Unen näkijä ei pääse omasta elämän kuonastaan eroon,koska kaikkialla on sitä samaa sontaa,ja sen unen näkijä pitää itsellään,koska ei ole paikkaa mihin sen voisi siististi jättää,ajatuksella,että toisten asiat ovat tärkeämpiä,kuin omat.
Itse harvoin nykyään unessa yritänkään vessoihin,vaan kyykähtelen milloin mihinkin julkisille paikoille,ihmisten seuratessa touhujani.Niin teen todellisuudessakin tavallaan kuonieni suhteen,aika avoimia on mietteeni.Siivoilen sisimpääni aina kun se vain mahdollista on,kaatelen kulissejani.  smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1437 : 03.09.2010 17:12:11 »

Välitin työkaverille sansain tulkinnan.  Ilmeisesti kyse on ihan kroonisesta fyysisestä vaivasta.  Ainakin osittain.  Mun mielestä hän on sellainen valtavan kiltti ihminen, joka ei anna itselleen tilaa, vaan tekee kaiken toisten mieliksi.  Ja pitää kaiken sisällään, ihan konkreettisestikin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1438 : 03.09.2010 22:19:00 »

Maurimourulainen...olipa herkullinen uni,nauraa hykersin taas mahan pohjasta asti.Tuossa taas komennutit itseäsi poliisilla,laitoit rajat selviksi.Uni on nuoren naisen kehittymistä seksuaalisilla alueilla,et ilmeisesti salli itsellesi vastuuttomuutta.Myös siwassa tapahtuneet asiat kuvaavat itsesi kanssa tappelua,tavallaan sätit itsesi tuhannen nuuskaksi.Toistit asian vielä kaiken varalta ja varmuudeksi.Ilmeisesti sinulla on kaveri, jolle voit jutella ajatuksiasi,kuten unessakin teit... smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1439 : 03.09.2010 22:24:42 »

Kylliki6..Aika syvässä rentoutuksen tilassa olet kuitenkin silloin, kun sitä dataa tulee.Itselleni ovat tarottien Kohtalo kovin salainen,en niistä juurikaan tiedä.
Odottele jos joku tulkitsisi sitä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: