Sivuja: 1 ... 741 742 [743] 744 745 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5623355 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11130 : 22.03.2010 03:05:04 »

minä olen vielä sillä tasolla, etten edes tiedä, mitä todella tarkoittaa sana 'energia'


olisi kyllä kiva jos joku valaisisi tuota sanaa minulle, mitä se tarkalleen ottaen on.


Hesarissakin juttu energiahoitajista:


http://www.hs.fi/juttusarja/viikonjuttu/artikkeli/Rakkauden+ammattilaiset/1135254792108/?cmp=tm_etu_teemanosto


itse käytän mieluummin sanaa 'voima', koska sen nyt jotenkin käsitän, ja en pidä siitä jos roiskin menemään sanoja joiden merkitystä en edes ymmärrä.


en anna kenenkään enää sorkkia 'energioitani' menneiden kokemusten takia aiheesta. mutta voihan olla että asia selvenee ja avautuu minullekin joskus. puhekin energiohin yhdistymisestä tms, tuntuu hyvin vastenmieliseltä, enkä anna kuin korkeintaan mieheni yhdistyä itseeni, muut pysyköön rajan tuolla puolella. kun se pyytämättä toisen 'energioiden' sorkkiminen on verrattavissa siihen kuin kävisi fyysisesti käsiksi. :Smiley



*nukkumaan*
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11131 : 22.03.2010 13:41:28 »

Kotona taas. Että tuntuu tavallinen läppäri isolta ja oudolta, kun viikon ajan näpyttelin sitä pikkumaccia. Hoh, yöjunassa ei tullut ihan täysillä nukuttua, mutta ei se kai haittaa, kun auringosta voi vetäistä tänään d-vitskuöverit! Kivaa päivää kaikille!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11132 : 22.03.2010 16:26:51 »

Tuossa uudessa profiilikuvassa nyt näkyy ne uudet hiukset ^^ Pitää katsoa jos jossain vaiheessa saisi otettua vielä paremman kuvan noista. Muuten kuva on kyllä järkyttävä kun ei ole meikkiä naamassa yhtään ja silmät näyttävät päähän poltetuilta. No ainakin olen ihan luonnontilassa =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11133 : 22.03.2010 16:32:02 »

'silmät näyttävät päähän poltetuilta'  Grin voisin lainata tuota käsittämään omian kuvianikin usein....



kiva on tukka, ja minusta tutuu että se on oikein parhaimmillaan silloin, kun se on hieman kasvanut yli...eli pari senttiä tms. pitempänä. ainakin usein minusta kampaajien leikkaamaan 'eksaktit' mallit on aina parhaimmillaan hieman yli kasvaneina.


voin olla väärässäkin, jos on kyseessä joku hyvin tarkka malli. mutta tuollainen villi malli....
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11134 : 22.03.2010 16:34:23 »

Joo ja kampaajakin sanoi, että kestää muutamia pesuja ennen kuin se asettuu kohdilleen varsinkin kun niin pitkästä hiuksesta lyhennettiin. Kyllä varmaan jo viikon-parin päästä alkaa mallautua paremmin päähän. Mutta joo, oon ite aika tyytyväine, tällänen kivan rento, mutta silti selkeä malli =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11135 : 22.03.2010 17:14:27 »

tuo sopii varmaan hyvin sun persoonaan. Smiley en nyt lähde koittamaan tässä tarkemmin sanallistamaan mielikuvaani, no tuo lause riittäköön. en nyt tänään oikein pysy sanojen perässä...
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11136 : 22.03.2010 19:05:03 »

Hauska tukka ratkaisulla.. Afro

Tulin tänne vaan ilmottamaan että oon hengissä, vaikka Tukholman reissu olikin hieman vauhdikas..

Täällä mä oon nyt yksin himassa ja pyykit pyörii koneessa..
Illalla sitten edessä töihin lähtö.

Oonkohan muuten kertonut täällä, että saan tod näk pian vakipaikan..
Skorppari sano mulle eilen sängyssä että voi kun olisi nyt jo niin hän olis ihan heti tekemässä mun kanssa sitä vauvaa.........
Ja tänäaamuna se pyysi mut koneen äärelle katsoon jotain niin se oli surffailemassa valmistalopaketteja... Löytyhän meille sieltä sitten sellanen 2-kerroksinen unelmien omakotitalo, oliko se sitten kolmella vai neljällä makuuhuoneella ja autotalli oli myös ja kaikki ...
Siihen tarvittais rinnetontti.
Ei kun lottoa vetämään...

Unelmilla on taipumusta toteutua...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11137 : 22.03.2010 19:34:44 »

mä tunnen muuten yhen hyvän sisustussuunnittelijan  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11138 : 22.03.2010 19:56:37 »

kaikenlainen pariutumis-lisääntymis-kodinsisustus on minusta ihkulaa.


taitaa olla viimeinen kerta kun jaksan tehdä tämän sortin lisäyksen, se mitä sanoin ei siis mitenkään poista sitä, kuinka hienoa voi olla matkustella yksinään pitkin maailmaa tai elää yksin tms.


no niin, tämä oli viimeinen kerta:

en enää aio sanallisesti tähdentää sitä, etten ole mikään 'yleishenkilö', jonka sanoista pitää vetää yleistyksiä erilaisista yleisistä normeista tai ihanteista.



poisssss ne minusstaaaa.



niin, tuo Liisa Ihmemaassa pitää käydä katsomassa. smitten


siinäpä  kalat neptunus elokuva. Smiley joskus muinoin näin eräässä tietokonepelikaupassa jonne piti miehen perässä usein raahautua, sellaisen hieman yli metrin korkuisen Liisa-patsaan, jolla oli hameensa esiliinaan kirjailtu sekä  merkurius että  neptunus symbolit.


jäi vaan mieleen se patsas.


Johnny Depp on hyvin ihQ, vaikkakin ihan platonisesti minulle. kovin kaunis ja muuntautumiskykyinen mies.  kaksoset.....


tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11139 : 22.03.2010 20:25:40 »

korkeat huoneet olisi ihanat.

toivoisin nykyajan arkkitehdeille enemmän luovuutta myös ns. tavallisille ihmisille suunnattuihin vuokrataloihin ja niiden suunnitteluun. maksaisiko se paljon enemmän olla luova?


ei enää paluuta 1970 luvun rakentamiseen, pls. Undecided  buck2


nykyinen asunto on sitä sarjaa, mutta remontoitu, ja pidän tätä viihtyisänä, ei ollenkaan pahimmasta päästä. lattian pinnoitus on onneki muutettu. voin katsoa olevani todelliseen tilanteeseeni verrattuna ihan onnekas. siis, kun näillä tuloilla ei paljon valikoida asuntoja.


 kaksoset aurinko  äitini soittaa ties monennenko kerran. crazy2 hän on jotenkin fiksautunut puhelimeen, ja sitten kai on jotain  merkurius aspect_squ pluto ja  venus aspect_squ pluto, niin viestinnässä on jotain pakottavuutta. hän ei vaan hyväksy jos en vastaa ja saattaa soittaa niin monta kertaa kun sitten joskus vastaan. vailla mitään järjellä selitettävää syytä.

en hyväksyisi sitä keneltäkään toiselta kuin häneltä.

aikaisemmin sellainen tuntui minusta niin ahdistavalta vallankäytöltä...'minä päätän milloin olet tavoitettavissa, ja en hyväksy jos minulle ei vastata' crazy2

nyt kai näen että puhelimella soittelu on hänelle jonkinlainen neuroosi.



mutta toisaalta, olen valmis hyväksymään pikkuvikoja toisissa, kun itsessänikin niitä on, ja olen onnellinen että hän on vielä täällä Smiley


nyt kauppaan vaikkei jaksaisi.


sain tänään otettua erittäin onnistuneita valokuvia Smiley

« Viimeksi muokattu: 22.03.2010 20:28:37 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11140 : 22.03.2010 22:18:29 »

Jouskari on Dubain kotona 2-3 päivää, joten mie lepään. smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11141 : 23.03.2010 11:56:24 »

tulipa hyvä miäli Cheesy
http://www.nokianuutiset.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=NUU_newssite%2FAMLayout&cid=1194639329014&p=1194595527434&packedargs=packedargs%3Dsectionpage%253DIhmiset%2526assetname%253DTaru%252Bp%2525C3%2525A4%2525C3%2525A4si%252BT%2525C3%2525A4hti-kisan%252Bfinaaliin&pagename=AMWrapper
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #11142 : 23.03.2010 12:09:43 »

No mutta hienoa!  Cheesy

Nyt  ei muuta kun onnea äitille ja tyttärelle! Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11143 : 23.03.2010 15:46:27 »

kaaoksen kehittymisen seuraaminen kuulostaa hyvältä puuhalta.   coolsmiley


minä opettelen tiivistämään ja järjestämään kaaosta, koska tuotan sitä kaaosta niin hyvin. esim jos valokuvia kertyy aivan liikaa, niin on osattava valikoida parhaat ja kylmästi poistaa turhat, koska myös tietotekniikan tila on rajallinen.


mulla on joku ihme mielikuva siitä, että kovalevyt olisi täysin rajattomia. Undecided

ei kun vaan suorittamaan kylmäveristä valikointia police


kuulostipa natsilta. mutta ihan sama. Grin
« Viimeksi muokattu: 23.03.2010 15:49:32 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11144 : 23.03.2010 16:38:41 »

Tai sitten hommaa lisää kovalevytilaa teran tai vaikka 20 coolsmiley

Alkaa mahtumaan kuva jos toinenkin! Ainoa mikä saattaa seurata niin the Kaaos josta alkaa muotoutumaan .. jotain Grin



 smitten sitä on ihana seurata.

joo, Tera kuulostaa hyvältä. käsitin että se on joku isoista isoin mitta.


toisaalta, tiivistyksen opettelu tekee mulle todella hyvää, just oikeeta tasapainotusta.


tallennettu

Sivuja: 1 ... 741 742 [743] 744 745 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: