Sivuja: 1 ... 817 818 [819] 820 821 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5622116 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12270 : 27.08.2010 10:25:03 »

Tuntuu ihan kummalliselta, kun oon ollut viikon saikulla, ja nyt alkaa 9 vai 10 päivän loma..
No tää saikku ei ole kyllä yhtään lomalle tuntunut,
mutta ihan outoa olla näin pitkä aika poissa töistä yhteen menoon...

..Osaankohan mitään enää kun palaan takasin.... idiot2

Voi rakkaus! Mä näin viime yönä ensimmäistä kertaa unta oman vauvan hoitamisesta! Heräsin vauvan itkuun ja nousin niiiiiiiiin väsyneenä ylös ja menin ottaan sen nyytin syliin ja hyssyttelin.. Voi ja kohta se on totta! Tervetuloa 3 tunnin yöunet... 2funny

*suunnittelee etunimiä*
*teki listan kaikista hoitotarvikkeista, jopa et mitä pakataan sairaalaan mukaan*
*jännittää etukäteen imetystä ja ällöää ajatusta rintapumpusta*    Grin 2funny
*pohtii, jaksaisko edes osittain olla niin ekologinen, että käyttäis kestovaippoja, mutta miettii sitä pyykin määrää...tsiuh*
*...haluais mennä osteleen pupuja ja nalleja yms yhtä oleellista.....*  Grin
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12271 : 27.08.2010 12:39:30 »

Jännä juttu, tilasin juuri kivihelmiä satsin, valitsin helmet lähinnä fiilispohjalta että mitä haluaisin pukea päälleni koruina. No, lainasin eilen kirjastosta kirjan Kivet kertovat: jalokivet, chakrat ja meditaatio. Nyt kun luin noiden kivilajien energioista, joita mulla jo on ja joita tilasin niin tein jännän huomion: aiemmin samaan aikaan ostetut kivet tasapainottavat sakraalichakraa ja kaikki nyt tilaamani kivet taas juurichakraa. Kai sitä tosiaan tulee valittua oikea kivi/kivet sen hetkisen olon mukaan... Mä olen innostunut korujen teosta ja sen sekä meditaation myötä on herännyt kiinnostus kiviinkin :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12272 : 27.08.2010 20:41:50 »

Hih, minä jostain syystä olen aina pitänyt kivistä ja kerään niitä kävelyreissuilta ja eri paikoista missä kuljen. Jokin kivi vain on silmissäni, niiiiin sievä, että se on pakko ottaa mukaan, vaikka jostain toisesta se on vain tavallinen kivi  Grin.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12273 : 28.08.2010 15:38:16 »

Kivissä on kyllä jotain kiehtovaa, pienenä tyttönä keräsin kauheat määrät kiviä kotiin ja laitoin niitä joka paikkaan koristeeksi :Smiley Mä oon varustanut makuuhuoneen nyt ruusukvartsilla ja sellasessa tuoksuöljy-kynttilähaihdutusmalja systeemissä oon levitellyt ruusupuun öljyn tuoksua aina ku on tullu sellanen olo että kaipaan sitä. Rauhottaa ja tuo jotenkin sellasta rakkauden ja hyväksymisen tunnetta angel
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Asterix
Vieras
« Vastaus #12274 : 28.08.2010 18:15:30 »

Mun mustan puoleiseen huumoriin iski tämä Iltiksen juttu. Grin 2funny

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010082812256289_ul.shtml
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12275 : 29.08.2010 10:59:14 »

Minä olen melkein absolutisti. Olen se "erilainen nuori", joka on baarissa yleensä aina selvinpäin. Toki minulla täällä kotonakin on viinipulloja, mutta ovatpahan lähinnä koristeena. Jääkaapissa on jo useamman kuukauden seissyt sama valkkaripullo "jäähtymässä". Minun ei vaan tee mieli. Eipä juuri koskaan ole tehnyt mieli. Saatan minä silloin tällöin siiderin tai pari juoda, ehkä myös muutaman Iris Cofféen, mutten mä tunne tarvetta ottaa. Ruoankin kanssa juon yleensä vettä, oli kyseessä sitten kuinka hieno lounas/päivällinen/illallinen tahansa.

Minulla on paljon parempi olla, kun alkoholi ei kuulu jokapäiväiseen elämääni. Ei edes denaturoituna haavanpuhdistusaineena.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12276 : 29.08.2010 11:09:31 »

Mä käytän alkoholia noin neljä kertaa vuodessa, oon nyt todennut tässä parin vuoden aikana tällasen kuvion. Opiskelijabileetkin sujuu vallan mainosti limu linjalla. Mulla ei oo mitään periaatetta, meen fiilispohjalta vaan. Mies on absolutisti, että se varmasti vaikuttaa jonkin verran. Tosin olin mä eksänki kanssa juomatta pitkän aikaa vaikka se juo. Sen kanssa tosin sai käydä läpi niitä kännitappeluita. Musta humalainen mies (ei sen puoleen niin on nainenkin) on aika ikävä näky Undecided Alkoholijuomista viinit on lemppari, mutta en mä sitten pelkästään itelleni raaski pulloa kotiin ostaa ku mies ei sitä juo. Muutenkin mun alkoholin käyttö on vaihdellut vuosien mittaan, välillä on ollu villimpi vaihe ja sitten taas ihan ilman-alkoholia vaihe jne.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12277 : 29.08.2010 13:25:51 »

Niin no fakta mitä tämä yhteiskunta ei suostu (sattuneista syistä) sulattamaan, on se, että alkoholi on aineena myrkkyä. Vaikka sitä olisi laimenettu mihin tahansa sokerilitkuun, niin se on edelleen etanolia/metanolia, joista kumpaakaan ei ole tarkoitettu ihmisen kehoon.

Voi sitten miettiä, miksi tässä yhteiskunnassa alkoholin juomisesta on tullut niin tärkeä asia. Onko taustalla jotain? Mitä järkeä siinä on? On siis tiedossa, että alkoholi tuhoaa aivosoluja ja aiheuttaa vaurioita elimistöön. Lisäksi se aiheuttaa ongelmia käpylisäkkeelle, mikä on oleellinen osa ihmisen vuorokausirytmiä, hengellisyyttä, virkeystasoa jne. Lisäksi henkisellä puolella se laskee värähtelytasoja ja aktivoi "vääriä" energiakanavia.

On hyvin surullista, että alkoholista on tullut nyky-yhteiskunnassa aitojen ihmisten kohtaamisen korvike.  Angry Sen sijaan, että kohdattaisiin ihmiset aidosti omana itsenä, peitetään se kaikki alkoholin alle. Se on surullista. Nykyään nuoret aloittavat alkoholin juomisen vielä todella aikaisin ja usein vielä siinä vaiheessa missä aivot ovat vielä muokkautusmivaiheessaan. Aivot ovat ihan mieletön kapistus ja on todella karmaisevaa, että jo pienestä pitäen aivot muokkautuvat sietämään alkoholin käyttöä ja sen aiheuttamia haittoja sen sijaan mitä kaikkea muuta ne voitaisiin "ohjelmoida" tekemään. Tässäkin maailmassa olisi tuhansia einsteineja enemmän ilman tuota myrkkyä. Sad

Jokainen tekee elämällään mitä tahtoo enkä halua kenenkään elämäntyyliä tuomita, mutta alkoholin tuomitsen, siinä ei ole mitään hyvää minun mielestäni.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #12278 : 29.08.2010 16:57:01 »

Kukahan alkoholin edes ensimmäisenä keksi? Jollakin jäi vuodeksi rypäleet lillumaan johonkin nesteeseen ja sitten sitä oli vaan pakko maistaa?  angel


Kait sen keksii aika nopeasti, kun maassa olevat hedelmät
ja marjat hiukan kostuu esim. vesisateesta ja käyminen käynnistyy? Tongue

Ainakin mun talleilla Badenissa piti kerätä kaikki maahan pudonneet kesän
jonnin verran käyneet omenat pois, kun meidän hevoset keksi ne
ja ne oli ihan tuhannen pierussa niistä ja pelkäsimme, että ne alkaa kaatuilemaan.

Ne penteleet eivät edes meinanneet lopettaa niiden käyneiden omenoiden syömistä,
vaan aina vaan ne meni sinne omppupaikalle etsimään käyneitä omenoita. Grin
Tuoreet ei kelvannut. Grin 2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12279 : 29.08.2010 17:21:00 »

Onko sellaista tipattomuutta olemassa että silloin tällöin hyväksyy baarissa lasillisen?
On muuten hankalaa olla täysin absolutisti, kun kaikissa juhlissa ja muissa tarjotaan sitten vähintäänkin sitä kuoharia ja niin edelleen..

No, mulle sillä ei oikein ole merkitystä, kun ei sitä kuitenkaan huvita koskaan enempää sisällensä kitata kuin sen yhden tai kaksi. Tosin nykyään ei ole varaa ottaa edes sitä yhtä ellei tarjota,  Tongue vähän tiukentui budjetti.. Pitäis vieläkin kiristää tästä mun perusnuukasta elämäntavasta, joten kaikki turha pois.  Cool
Niin, ja punaviini väsyttää.  Grin Onhan se hyvää ruuan kanssa, mutta tunnin päästä on sohvan pohjalla kuorsaamassa, joten ei kiitos.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12280 : 29.08.2010 17:48:43 »

Mulla on ilmeisesti niin huono verenkierto, että jos juon lasillisen punaviiniä,
mun ihoon tulee punaisia länttejä, poskiinkin ja tulee kovasti lämmin
ja sitten mua alkaa vietävästi nukuttamaan. Grin

Punaviini on kylmän talven juoma.. Tongue
..voi aloittaa Syyskuussa sangrialla. :Smiley

Mä olen kyllä proseccon, hyvän shampanjan ja sektin ystävä.
Siksipä tässä ei ole henkisestikään kovin kehittynyt, kun maistuu niin usein. Tongue

Uutta asuntoani sisustaessani vierailin Ikeassa ja Ikea Foodissa oli
aitoa skandinaavista omppu ja päärynäsiideriä (täällä ei ole siideriä kovin yleisesti)
ja ajattelin, että no, onpas siitä monia vuosia jo, kun olen siideriä maistellut
ja ostin tölkit, kun muistoissani se muka maistui kovasti hyvällekin Suomessa,
avasin ns. kuivan uglystupid2 siiderin ja hyi..! buck2 mitä järkyttävää metallin makuista
sokerilitkua se oli! buck2 buck2

Jäi juomatta ja sinä päivänä sisusteltiin ihan omasta viinivarastosta
löytyneellä espanjalaisella täyteläisellä proseccolla. Afro

Kovia alkoholeja en juurikaan käytä, vodkaakin vain haavojen desinfiointiin
ja Remy Martinia kipeän kurkun kurlaamiseen ja vatsakipuun.
Muuten ei kyllä mene alas ollenkaan.

Mietin, että kuinka monella suomalaisella on muuten viinivarasto,
siis niin, että siellä hyllyissä on täysiä viinipullojakin?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12281 : 29.08.2010 18:12:03 »

Onko sellaista tipattomuutta olemassa että silloin tällöin hyväksyy baarissa lasillisen?
On muuten hankalaa olla täysin absolutisti, kun kaikissa juhlissa ja muissa tarjotaan sitten vähintäänkin sitä kuoharia ja niin edelleen..

No on olemassa, suurin osa ihmisistä juo silloin tällöin 1 tai 2 lasillista viiniä baarissa
ja ravintolassa ja se siitä.

Mä juon sen 1-2 lasillista tosin hyvin usein viikossa.

Tai tuo sääntö toimii täällä päin Eurooppaa.

Ei sitä alkoholia tarvitse sen enempää kitatata ja jos seurassa on alkoholisteja,
jotka juo paljon kerralla ja tarjoaa koko ajan, niin voihan sitä samaa lasia suudella
kauan, vaikka koko illan, niin ne ei pääse kaatamaan sulle lisää, kun se pysyy täynnä.

Myöskin voi salaa kaataa mineraalivettä juoman jatkoksi tai kokonaan kaataa
alkoholi pois ja kaataa siihen lasiin mineraalivettä tms.
Ei ne känniset sitä huomaa, etenkin jos on hämärää. Tongue

Aika simppeliä. Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12282 : 29.08.2010 22:10:11 »

Itsellä muuttunut aika paljon tuo alkoholinkulutus. Nykyään tulee käytyä yöelämässä aika usein oikeastaan sosialisoimassa kavereiden ja ystävien kanssa ja siinä samalla ottaa pari-kolme siideriä tai pari lasia viiniä. Kun tulee käytyä suhteellisen usein, niin ei ole tarvetta oikeastaan juoda paljon, eikä itsellä muutenkaan nyt erityistä tarvetta vedellä mitään perseitä. Mielestäni tälläinen kohtuukäyttö on aika toimiva juttu, sillä kuitenkin itsellä se motiivi käydä baareissa tai yleensäkin viihteellä on nimenomaan sosiaalinen ja se, että on mukava laittautua ja "ulkoiluttaa vaikkapa uusia vaatteita". Kyllä itselle on aika tärkeää tehdä välillä asioita, jotka eivät liity siihen omaan arkeen opiskeluiden tai harrastusten parissa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12283 : 29.08.2010 22:20:55 »

Keskiyön vahinko ON aivan Ihana  smitten


Minulle pari lasia viintä tai rommitoti on aivan riittävä alkotankkaus tarvittaessa, enempää ei vaan tee mieli  Tongue Olut ei sovi mahalle ja kirkkaat: YÖKS  buck2



tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12284 : 29.08.2010 22:45:55 »

On aina niin riemastuttavaa lukea Keskiyön Vahinko, sinun ajatuksen virtaa.  smitten
Se on kuin tuulahdus jostain ihka aidosta...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 817 818 [819] 820 821 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: