Sivuja: 1 ... 995 996 [997] 998 999 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5623026 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Solnishko
Vieras
« Vastaus #14940 : 26.11.2011 10:48:38 »

Lainaus
Soittaakohan ne PARANOIDIN!?

No mitäpä luulet? Tottakai ne soittaa!!!  Cheesy Viimeks ollaan oltu kahestaan fiilistelemässä Motörhead Ankkarockissa joskus 2004.. Metallicaan ei menty kun olin jo niiiin raskaana siinä vaiheessa, pissahätä olis ollut vartin välein ja ihan vaippalinjalle en kyllä suostu enää..  Tongue
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #14941 : 26.11.2011 18:53:07 »

No sitä minäkin, että en voi olla ainoa jonka mielestä toi kuulostaa karmeelta jossain lastenlaulu-CD:llä.  buck2 Ilmeisesti ympätty sinne vaan siksi että sen nimi on Lastenlaulu.
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #14942 : 26.11.2011 19:05:46 »

Puuuuuh. Kärsittekö te koskaan siitä, että teidän ajatukset on liian edistyksellisiä muiden ymmärtää?  Embarrassed
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #14943 : 26.11.2011 20:53:24 »

ai  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14944 : 26.11.2011 23:00:29 »

Tuosta Lastenlaulusta ja sen bändistä...  2funny Mä tunnen tuon laulajan, on nimittäin erittäin pätevä lääkärimies...
Oikee huumoriveikko on. Töissä meidän osastolla. Se siitä.  Grin En usko että sitä on ns lastenlauluksi koskaan tarkoitettukaan koska bändin tuotanto noin muuten on jokseenkin rivoa.

Mä en tiedä jälkeen jäämisestä tai edistyksellisyydestä, mutta sen tunteen tunnistan että mun visiot menee muilla vähän yli joskus,
en voi sanoo kenessä vika.  Grin

Olen isältäni oppinut että vahvalla visiolla voi päästä pitkälle, hän oli kaupunginpuutarhuri ja päätti et yhteen rämeikköön vois tehdä hienon puiston. Kaupunginjohtaja ja kaikki herrat näki tän ajatuksen naurettavana ja mahdottomana mut isä ajoi sen jutun läpi ja voitti sillä suunnitelmallaan ja toteutuksella erään maanlaajuisen puutarhasuunnittelukilpailun. Ja sai sitten muutaman vuoden päästä potkut <--puutarhrin virka lopetettiin "hyödyttömänä", vaikka tämä puisto on tuonut kaupunkiin paljon eloa ja kesäasukkeja ja risteilijöitä.

Tämän jälkeen hän teki mm. Boris Yeltsinin tyttärelle pihasuunnitelman, oli mukana Lepakon, Pirkanhovin yms isojen projektien suunnittelussa, Venäjällä ja Suomessa golf-kenttiä. Näytti sille kaupunginjohtajalle, että hänestä on parempaan kuin kaupunginpuutarhuriksi.

Ugh, kiitos ja anteeksi, mä vaan niin rakastan ja arvostan isääni enkä IKINÄ unohda mitä kaikkea hän minulle opetti esimerkillään. Muistan sen että älä suutu jos joku on tyhmä, sille voi myös nauraa.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14945 : 26.11.2011 23:18:04 »

kuulostipas kauheelle leuhkimiselle toi ylläoleva viesti, anteeksi ei ollut tarkoitus.  Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #14946 : 27.11.2011 01:37:57 »



                                                         coolsmiley

                           LAPSET, nuo usein unohdetut, ovat vain leikkikaluja aikuisten bisnesmaailmassa.

                                                     Valitettavasti.


                                                                         smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #14947 : 27.11.2011 17:08:46 »

 Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14948 : 27.11.2011 17:09:04 »

En tiedä mistä kuulin tämän, mut jostain kuulin ihan lähipäivinä sellaisen ajatuksen,
että koko Keskiaikaa ei ole ollut olemassa sellaisena, kuin sen uskotaan olevan.  Grin

Onko sillä edes väliä?

Onko ihminen oikeasti edes käynyt kuussa ja mitä jos Elvis elää?

Ei niin p*skan vertaa vaikuta minun arkeeni mitenkään nämä seikat.  Wink
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #14949 : 27.11.2011 17:11:45 »

Millä asioilla yleensäkin on väliä? Tarkoitan tällä sitä, että mitä maailma hyötyy minun mielipiteistäni? Miksi mun pitäisi
kertoa mielipidettäni yhtään mihinkään? Sillain laajasti ajateltuna.  Smiley

Aminthir: muistaakseni Okcupid on sellainen.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14950 : 27.11.2011 20:46:38 »

Mä kävin sateessa lenkillä ja ihanaa oli. Nyt saunan kautta nukkumaan, jos saisin enempi unta ku viime yön 3 tuntia...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14951 : 28.11.2011 14:16:38 »

Kun yhdistetään posti, kela, työkkäri ja perääntyvä merkkari, saadaan katastrofi  Cry
Joulu vaarassa täällä  Angry

Oliskin edes omaa vikaa jossain kohtaa mutta kun ei ole.
Perkeleen byrokratia koneisto!!!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14952 : 28.11.2011 14:21:52 »

Kun yhdistetään posti, kela, työkkäri ja perääntyvä merkkari, saadaan katastrofi  Cry

Kevennys:
Hihii, ensimmäinen reaktio ylläolevaan oli mielikuva salmiakkikaramellista nimeltä merirosvoraha, joka myös lempinimellä merkkari tunnetaan, perääntymässä.  Cheesy
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14953 : 28.11.2011 14:43:12 »

Oikein on perääntyvä merirosvo tosiaan nyt asialla Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14954 : 28.11.2011 18:08:54 »

Ennemmin kolmannen silmän tukos vois tuntua jonkunmoisena pääkipuna?

Nuo virastot on aina vain kauempana ihmisestä...ja siis se virkailija jolle soitin...olin aivan hysteerinen ja suorastaan hädissäni, ja myöskin raivoissani..en aluksi tietty virkailijalle, minkäs se millekään voi? Mutta vois ne nyt ottaa sinne töihin kai vähän myötätuntosempiakin ihmisiä, eikä vaan tämmösiä voi voi, kohta on kahvitauko. Huh. Se sai kyllä se virkailija parka nyt kritiikkiä, ja vähän vähemmän rakentavassa hengessä...nappasin luurin kiinni, kun tajusin raivoavani melkein suu vaahdossa sille siitä miten se on aivan väärässä paikassa töissä kun ei vois vähempää ihmisten asiat kiinnostaa.....tekis mieli soittaa ja pyytää anteeksi, mutta mistäs minä sen löydän enää  :Smiley Undecided

Kyllä tää nyt pilas mun jo orastavan joulufiiliksen ja tais tuo masennuspeikkokin hypätä vähän lähemmäs taas, vaikka oli jo niiin hyvät fiilarit.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 995 996 [997] 998 999 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: