Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 3 unta  (Luettu 5539 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« : 28.01.2009 17:01:11 »

Oloni on jo valmiiksi erittäin sairas ja vaikea, kun kirjoitan tätä.

Olen nähnyt kolme yötä nyt peräjälkeen kolme erilaista unta, mutta mielestäni unet linkittyvät jotenkin toisiinsa. Unet eivät ole painajaisia, eivät erityisen neutraaleja ja vielä vähemmän ihania. Unet pyörivät mielessäni valveillanikin ja muistan ne pikkutarkasti. Nukkumaan mennessä ahdistaa, koska tavallaan pelkään näkeväni samaa unta uudelleen.

Listaan tähän nyt kolmen peräkkäisen yön aikana näkemäni unet:

1.   yön uni.
Olen mätänevässä puutalossa, hiukseni ovat pitkät ja mustat, olen pieni, peloissani ja ylläni on valkoinen yöpaita. Vesi litisee turvonneista paaluista, jotka pitävät lahoavaa taloa pystyssä.
Ylhäältä kuuluu karmea karjaisu, kuin jokin eläin olisi vihoissaan, sitten se jokin siellä ylhäällä huutaa nimeäni.
Lähden karkuun, mutta en pääse talosta pois – juoksen kellariin. Samassa yläkerrassa oleva olento, jonka tiesin olevan saatana, lähti perääni. Koko talo tärisi sen juostessa.

Talon yläkertaan en myöskään päässyt – joten kun olento alkoi juosta kellariin, olin hätää kärsimässä. Kun olento jo kurkotteli kynsillä minua, valo tarttui minuun ja veti suojelevasti läpi kaikkien talon kerrosten läpi valoon. Kuulin vielä, että se kellariin jäänyt olento kirkui perääni, mutta uni päättyi siihen, kun talo lyyhistyi.

2.   yön uni.
Olen autiossa mökissä, ilma on sateinen, mutta pisaraakaan ei sada maahan. Maa on ruti kuiva. Muistan kaappikellon raksutuksen, johon unessani ”heräsin”. Herätys on karmea, sillä tajuan pirun raiskaavan minua. Vatsaani on ilmestynyt kolmas nänni, jota piru imee. Olen halvaantunut pelosta, enkä osaa tapella vastaan. Ihan kuin minut olisi huumattu.

3.   yön uni
 Tässä viimeisimmässä unessa uutisissa kerrotaan ison ja kuuman meteoridin syöksevän maahan tänään, kolmen tunnin päästä. Kaupunki on tulessa ja kaikki yleisessä sekasorrossa. Joudun matkustamaan isoäitini luo ja hän on jotenkin muuttunut. Hän antaa minulle rotanmyrkkyä kaapistaan ja minä lähden. Yhtäkkiä kaikki haluavat rotanmyrkkyä, koska ilma kuumenee niin, ettänahka palaa. Kaikki haluavat kuolla jotenkin muuten kuin tukehtumalla savuun ja palamalla elävältä.

Juoksen kotiin – lapsuuden ajan kotiini – perheeni on kerääntynyt yhteen (äitini ja isäni ovat eronneet, mutta unessa olemme kaikki yhdessä). Olemme olohuoneessa ja ja jätämme hyvästejä toisillemme. Tiedän, että rotanmyrkystä riittää tasan neljälle henkilölle, eli yhden meistä täytyisi kuolla kärsien. Silloin joku sanoo minulle: ”juo kaikki itse ja jätä heidät.”  kaadan rotanmyrkkyä meille kaikille - paitsi itselleni. Itse juon appelsiinimehua, jotta muutkin luulisivat, että juon rotanmyrkkyä. Paineaalto iskee olohuoneeseen ja uni loppuu valoon.


Itse en ymmärrä mitään ja ahdistaa ihan helvetisti. Unen jälkeen on olo ihan kuin telan alle jääneellä – energiat lopussa ja töihin pitäisi mennä. Nytkin alkaa itkettää, kun näitä unia ajattelen. + tunnen itseni jotenkin ällöttäväksi, etenkin 2. yön unen jälkeen oloni on ollut kerrassaan kuvottava. Koskaan aikaisemmin joku uni ei ole vaikuttanut näin pahasti - ehkä joskus iloisella tavalla, mutta ei näin negatiivisesti.

Pitääkö tässä kääntyä jonkun psykiatrin puoleen?
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2009 01:41:38 »

Onpa todella raskaita unia! Ei ihme jos ahdistaa! Sinulla on ilmeisesti todella raskas myrskyisä kausi menossa valve-elämässäsi.

Maailmanloppu viittaa selkeästi siihen, että koet jollain tasollla maailmanlopun tulleen valve-elämääsi. Mistä olet joutunut luopumaan? Mikä kuristaa sinua. On mahdollista, että et kuuntele itseäsi vaan annat kiltin luonteen sanella, mitä teet. Unessa siihen viittaisi se, että sinua kehotetaan juomaan kaikki, mutta kilttinä otatkin vain appelsiinimehua. Käykö sinussa kaksi puolta sotaa keskenään? Toinen joka sanoo, että juo KAIKKI, ota KAIKKI, tee MITÄ IKINÄ HALUAT VÄLITTÄMÄTTÄ MUISTA, ja toinen puoli, joka käskee olla kiltti, kuuliainen ja hyvätapainen?

Ensimmäinen uni on sinänsä tärkein mutta myös lohduttavin. Talo on minuus. Oma minuutesi kärsii ja murenee nyt. Tunteet (vesi) lahottavat sinua ja pelkäät, mitä tehdä (paholainen jahtaa). Olet kauhuissasi ja mielesi kehittelee ilmeisesti vaikka mitä uusia pelkotiloja (yläkerta ja alakerta). Kuitenkin sinut vedetään valoon turvaan. Sinua siis suojellaan, sinusta pidetään huolta. Sinun on jätettävä lahoava, pelottava talo pois, päästettävä irti. Jos jokin osa sinusta tuntuu nyt tekevän kuolemaa, anna sen kuolla pois. Oli se sitten menneisyyden haamut tai joku osa, joka painaa sinua. Mene kohti valoa, sinä selviät!

Paholainen viittaa unessa aina pelkoihin ja siihen ajatukseen, että joku tahtoo sinulle pahaa. Pelkäätkö että teet väärin ja sinua rangaistaan? Nänneistä tulee mieleen nainen sekä äitiys. Onko naiseuteen tai äitiin/äitiyteen liittyviä ongelmia nyt tai menneisyydessä? Seksuaalisuus on myös tapetilla, koska sinua raiskataan. Sanoisin, että seksuaalisuuden ja naiseuden alueella on mustia varjoja mielessäsi, jotka pitää selvittää. Voit tarvittaessa hakea apua ammattiauttajalta.

Nyt on yleisestikin menossa sellainen kausi, että kaikki vanha shitti ja kuona tulee pintaan. Niistä on pakko päästää irti, niiden yläpuolelle on noustava. Emme voi raahata niitä mukanamme, koska ne vain hidastavat meitä.

Jos sinua pelottaa käydä nukkumaan, pyydä enkeleitä suojelemaan sinua ja oppaita olemaan apunasi. Arkkienkeli Mikael suojelee kaikelta pahalta, arkkienkeli Zadkiel puhdistaa energioita puhtaaksi ja oma suojelusenkeli on turvanasi 24/7. Mitään ihme kikkoja ei tarvita, senkus vain pyydät apua samoin kuin pyytäisit vieressäsi seisovalta henkilöltä. Smiley Sinua suojellaan kyllä!

Oman kodin energioita voi nostattaa tuulettamalla huonetta, polttamalla kynttilöitä ja polttamalla suitsuketta. Suitsuke kannattaa suitsutella talon joka nurkkaan, niin puhdistuu! Enkeleitä voi jälleen pyytää avuksi puhdistukseen ja energioiden ylläpitoon. Jos tiedät, että kotonasi on jotain, joka pitäisi heittää menemään, josta luopua, se auttaa varmasti. Liika tavara tukkii energiaa. 
tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #2 : 02.02.2009 15:08:26 »

Kiitos vastauksestasi AthaMaarit!

Kävin tässä viikonloppuna erittäin tyhjentävän keskustelun miesystäväni kanssa ja vuodatin hänelle kaikki nämä unet ja tuntemukset. Jotain huvittavaakin tästä meidän vakavasta keskustelusta koitui: mies nimittäin totesi, että ei ihmekään, että olen nähnyt tällaisia unia, kun hän on jo vierestä katsonut vähänaikaa tätä elämän menoani.  Ei ollut sitten sanonut mitään, kun ajatteli, että vaan ärsyyntyisin. Nyt on kuitenkin ehdottanut keskusteluapua ja ollut tukevana olkapäänä.

Vasta keskustelun aikana ymmärsin, kuinka nöyryyttävä/painostava oma äitisuhteeni on ja se on kärjistynyt vasta ihan äskettäin. Äitini kanssa olemme nimittäin samassa työpaikassa töissä ja työpaikalle hän on tuonut minun henkilökohtaisia asioita. Jakelee siis työtovereille privaattia tietoa minusta suureen ääneen aina silloin, kun hän on raivoissaan. Se onkin sitten suoraa huutoa ja minun nöyryyttämistäni, joskus on ollut päiviä kun olen vain nieleskellyt itkua ja yrittänyt pärjätä häpeän tunteen kanssa.

Teen myös pitkää päivää, joskus työtunteja kertyy päivää kohden 15. Tämän takia kaverisuhteetkin ovat kärsineet ja toisinaan tuntuu, että pitää venyä ihan mahdottomuuksiin.

Kaikkea en viitsi tässä kertoa, mutta hyvin osui. Menneisyydestä on noussut paljon vanhaa ja käsittelemätöntä, mikä nyt sitten pitää ilmeisesti kohdata. Ja jos yleisestikin eletään sellaista aikaa, että kuona nousee pintaan, niin hyvinpä toteutuu!

Kiitos sinulle Atha, koin viestisi voimaa antavaksi ja lohduttavaksi.  angel Etenkin tämän, jota sitten myös kokeilin:
Lainaus
--senkus vain pyydät apua samoin kuin pyytäisit vieressäsi seisovalta henkilöltä.

Vieläkin nukun levottomasti, mutta en näe/muista unia aamulla. Eikä enää ahdista niin, kun tiedostan missä ongelmat ovat. Otin sairaslomaa, jonka aikana ajattelin paitsi levähtää, myös tehdä pari jämäkkää päätöstä.

Joten, eiköhän se tästä.  Smiley

« Viimeksi muokattu: 02.02.2009 15:11:08 kirjoittanut ezikko » tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: