Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 122793 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #225 : 30.07.2010 01:09:15 »

Joko tilanne on mennyt ohi, ainakin jotakin hyvin mielenkiintoista energiaa sieltä on aistittavissa.
Heittäydy, nauti ja antaudu vapaaseen ohjaukseen. Lopputulos voi olla yllätys, mutta elä tässä hetkessä, anna luojan korjata satoaan.

Mitäs sanot, Ulkopuolinen? Edessäni on valintatilanne. Heittäytyäkö vai vetäytyä?

annaelen
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #226 : 30.07.2010 01:11:25 »

Kuuntele sydäntäsi, mitä todella haluat. Minun näkökulmastani tuo vaihto eri työpisteeseen voisi olla helpotus, mutta todelliseksi ratkaisuksi ongelmiin tarvitaan jotakin muutakin. Sinun tulisi oppia käsittelemään noita energioita.

Hei. Työkuvioihin haluaisin saada lisävinkkiä.  Valintaa joudun tekemään ja koen nykyisessä paikassa energiat varsin raskaaksi työskennellä. Tarjolla olisi kenties vielä tässä vaiheessa vaihtoa samassa ammatissa mutta eri työpisteessä. .työskentelen sairaalassa.

Kaunis kiitos, enkeleitä ja valoa  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #227 : 30.07.2010 01:17:13 »

Kiitos viestistäsi. Todellakin taidat elämän risteyskohdassa olla. Sinun tulisi enemmänkin keskittyä nyt itsetuntemuksen matkaan, tutustua siihen kuka todella olet, mitä olet tähän maailmaan tullut tekemään. Elämä haastaa sinua juuri nyt, kysyy uskallatko matkata sisimpääsi? Missä sen teet, miten se on toissijainen asia, tärkein on, että pidät itsesi tärkeimpänä projektina juuri nyt.

Terveysongelmat, etäisyyden tarve, tyytymättömyys voivat viitata hieman siihen, että sinulla on käsittämättömiä asioita elämässäsi, tunnelukkoja, jotka tulee avata.

Kyllä minä työskentelen näiden parissa. Energiahoito, tunnelukkojen purkaus, visualisointi, meditaatioharjoitukset ovat hyvästä. Teen niitä kyllä. Mutta hyvä ilmainen neuvo on se, että visualisoit elämäsi mielessäsi niin tarkkaan kuin mahdollista, luotat siihen visioon ja teet joka päivä jotakin luovaa puolen tunnin ajan tai meditoit, jolloin annat luovalle aivopuoliskollesi mahdollisuuden auttaa sinua. Ota yhteyttä vaikka yksityisviestitse, jos haluat kuulla lisää.

Hei Ulkopuolinen! Olisiko sinulla aikaa antaa minullekin hieman neuvoa jossakin vaiheessa? Smiley

En ole kaynyt Astrossa pitkaan aikaan, mutta jotenkin tanaan tama sivusto veti puoleen ja varsinkin tama keskustelu...

Tuntuu, etta olen (ja ollut jo aika tovin) elaman risteyskohdassa ja tarkoitus olisi taas jalleen vaihtaa maata ja reissata seuraavan parin vuoden ajan. Maisemat vaihtuu ja uusia kokemuksia edessa, mutta silti elama tuntuu jotenkin raskassoutuiselta talla hetkella..opintovelat painaa paalla ja vahan terveysongelmiakin on. Tuntuu, etta pidan ihmisia kasivarren etaisyydella ja en osaa nauttia elamasta. Arsyttaa jotenkin, kun en osaa olla positiivinen ja nauttia juuri nyt.... Onneksi on sentaan ihana mies elamassa Cheesy

Jos sinulta loytyisi jotain kikkaa elamanilon palauttamiseksi, niin otetaan vastan! Kiitos  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #228 : 30.07.2010 01:18:30 »

Ei se ole katastrofi, vaikka siltä tuntuukin, luota tulevaan. Tilanne on hieman haastava, mutta selviydyt kyllä kunnialla. Päätä selviytyä, usko siihen.

Hei
Jaksaisitko taas katsoa miltä työtilanne näyttää? "varma" paikka meni sivu suun ja katastrofi uhkaa...

olisin kiitollinen  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #229 : 30.07.2010 01:21:03 »

Todellinen rakkaus saa ehkä hieman vielä odottaa, mutta pidä silmäsi avoinna ja tartu mahdollisuuksiin rohkeasti niin elämä voi muuttua yllättävänkin pian. Rahojen kanssa saat olla tarkkana, nyt olisi ehkä hyvä laatia suunnitelmia ja edetä niiden mukaan.

Hei.. haluaisin tietää mitä on tulossa rakkauselämään ja raha-asiat vähän huolettavat..kiitos etukäteen  smitten
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #230 : 30.07.2010 08:29:35 »

Hei,

Näkisitkö minulle miten pitkän avioliittoni käy?  Mies on minua pettänyt ja on nyt risteyskohdassa, eikä osaa tehdä valintaansa, koska pelkää tulevaisuutta kanssani.  Onko ainoa vaihtoehtoni luovuttaa hänet toiselle vai uskallammeko vielä yrittää?
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #231 : 30.07.2010 15:28:00 »

Mielenkiintoista! Olen kyllä tavannut vuosien kuluessa muutaman tosi mielenkiintoisen ja minua kiinnostavan miehen, mutta ei parisuhdetta oikein voi tulla homomiehen tai jo parisuhteessa olevan miehen kanssa, joista toinen oli vielä oppilaani  police eikä minulle edes riitä mikään salasuhde.


Miten minusta tuntuu, että sisälläsi on joku bloggi, joka estää moisen rakastumisen. Uskotko todella siihen, että sinulle on olemassa rakkautta elämässä? Tiedätkö minkälaisen ihmisen haluat rinnallesi, kenelle sinä olisit hyvä. Anna itsellesi uudenlainen mahdollisuus.

Heipä tei Ulkopuolinen! Cheesy

Nyt työkuvioihin on tullut jotain tolkkua, joten voin keskittyä välillä miesasioihin. Missä ovat miehet elämästäni? Ketään ei ole ollut edes näköpiirissä vuosikausiin - kohta pitää sanoa jo vuosikymmeneen.  smitten smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
muru78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #232 : 02.08.2010 23:26:08 »

Hei Ulkopuolinen,

Ja kiitos vastauksestasi - eikä haittaa, että vastaus tuli "vasta" nyt. Olen sinua hieman "seurannut" - ja ajatellut, että vastaat varmasti, kun sinulla on siihen sopiva hetki. Vaikka toki - ihmismieli on kärsimätön ja malttamaton  Tongue Sitä se on myös minulla aika ajoin ollut.

Osuit varsin naulan kantaan kaiken suhteen..aika murrostilassa olemme tosiaan. Tuohon visualisointiin ja oman itseni kuunteluun ehkä tarvitsisin apuja. Työn osalta suunta on selkeä, etenen sinne mikä tuntuu oikealta ja siitä suunnasta olen ehdottoman varma. Mutta parisuhteen osalta tuntuu, että olen vaan tässä ja nyt - kun ei kiire ole poiskaan juuri tällä hetkellä. Tilanne on ollut huonompi, mutta ollut viime aikoina parempaan päin - huolimatta tästä "sielun perheeni jäsenestä" joka on palannut mukaan kuvioihin. Ei tuo meidän yhteydenpidon katkolla olo kestäny kovin kauaa..molemmilla oli ikävä toista. Jännää on, että vaikka yhteydenpito on vain näin "netissä" niin sen siteen ja vetovoiman tuntee silti. Minulle se on uutta. Voisinkohan sinua vielä pyytää katsomaan..joko näkisit mitään siitä meidän yhteiselosta edellisen elämän osalta? Mitä ja missä? Tämän elämän osalta uskoisin itsekin..että "pelkkää" ystävyyttä..joskin varsin syvää sellaista.

Mutta kiitos avustasi ulkopuolinen - Sinua seuratessani olen huomannut, että sinulla on sydän paikallaan. Aktiivisesti autat muita - monella tapaa Smiley ja se on hyvästä. Voisinpa itse tehdä puolestani jotain sinun hyväksesi....Kiitos Ulkopuolinen!

-Muru78

Olen pahoillani, että vastaaminen on jäänyt.
Aistin, että parisuhteesi on murrosvaiheessa, ratkaisu voi olla mikä tahansa, mahdollisuudet ovat ilmeisesti aika tasan. Tämä on hyvä merkki, visualisoi mielessäsi mitä todella haluat. Tee se niin tarkkaan kuin mahdollista ja usko siihen, lähde kulkemaan visiosi tietä, ole rohkea. Nyt avaimet ovat sinulla.

Työasioista en aisti sen ihmeellisempiä tällä erää, voit ilmeisesti luottavaisesti edetä suunnitelmiesi mukaan. Ne muutokset, joista puhut ovat isoja, niissä on ilmeisesti pieni riski, mutta niin on kaikissa. Jos uskot ja luotat itseesi, kaikki menee hyvin.

Tuo ihminen, jonka tapasit, hän ilmeisesti on sielunperheesi jäsen, menneessä elämässä olitte yhdessä, mutta enemmänkin aistin välillänne ystävyyttä kuin rakkautta. Hyvin läheistä yhteenkuuluvuutta. Noita kohtaamisia on useilla ihmisillä, seuraa maltillisesti mihin tuo johtaa, mitä todella välillänne on.

Hei,

Lähetin sinulle sähköpostia joskus huhtikuun lopulla/toukokuun alussa ja kokeilen nyt tätä kautta uudelleen...Osa tuolloin pohtimistani asioista on ratkennut jo tavalla tai toisella, kun silloin niin "tilanne päällä" otin yhteyttä. Nyt kuitenkin mieltäni vaivaa vielä asia liittyen nykyiseen parisuhteeseeni/avioliittooni sekä sen tulevaisuuteen. Myös työkuvioissa isoja muutoksia ehkä tulossa, kannattaako niitä toteuttaa vai ei?

Olen myös tavannut n.5kk sitten ihmisen joka oli minulle merkityksellinen ja varsin "tutun oloinen" - onko meillä kenties ollut jotain yhteistä entisissä elämissä vai miksi olimme niin "sukulaissielujen" oloisia toisillemme. Entäpä, onko tällä suhteella minkäänlaista tulevaisuutta? Nyt yhteydenpito katkolla...

Kiitos paljon, jos jaksat minulle asiaa katsoa ja avata...

-muru78
tallennettu
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #233 : 03.08.2010 15:57:15 »

Terve !

Kysäisisin sinulta työelämästäni/perhe elämästäni, astron mukaan uusi jakso on alkamassa 30 vuoden ajan ja olen kovasti pohtinut miksi sitä "isona" tahtoisin?
Kotiäiti on ollut jo pitkään haaveena, työ voisi olla liikkuvaa ja henkiset asiat olen pitänyt erittäin tärkeänä.
Minulle on sanottu jo kahdesti eri henkilön suusta että oisin nykyisessä työssä n 2 vuotta ja minusta tulisi henkivartija. Ensimmäisnen kerta aikuis sos työntekijä joka poistui muihin tehtäviin tuli luokseni tuolini taakse sanoen katsotaas nyt mikäs sinä olet, et ole kuin kaksi vuotta työssä täällä ja sinusta tulee henkivartija, minulle kuulemma sopisi poliisin tai lääkärin työ?
Kolme ammattia on jo tullut hankituksi joissa edelleen toimin vaihtelevasti.

Oiskos sinulla mitään suuntaa antavaa neuvoa minulle?

Kiitos
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
Memmy
Vieras
« Vastaus #234 : 03.08.2010 19:17:10 »

Hei... Mitä on näkyvillä tähän minun elämään? rakkaus? raha?
tallennettu
Pellava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #235 : 05.08.2010 18:51:07 »

Kiitos vastauksesta ja hyviä vointeja sinulle!
Jään mielenkiinnolla katselemaan.
T. rapu
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #236 : 14.08.2010 16:24:18 »

Hei. Haluaisin tietää paraneeko raha-tilanteeni lähiaikoina.

Ja olen myös tavannut todella mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa tulemme ehkä vähän liiankin hyvin juttuun.. en vain oikein tiedä mitä kyseisestä ihmisestä pitäisi ajatella. Olemme jotenkin hassulla tavalla todella samanlaisia ja juttua riittää, ihan kuin olisimme tuntenut jo paljon pitempään. Mitä tämän ihmisen kanssa tulee käymään, haluaisin tietää tästä ihmisestä enemmän.. Smiley Kiitos etukäteen! Smiley
tallennettu
Eleenamor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #237 : 18.08.2010 04:37:50 »

Osaisitko kertoa mitä näet minulle noin yleisesti? Niin moni asia on jotenkin jumissa etten voi edes nimetä mistä kiikastaa. En ole muista koskaan kokeneeni tämmöistä voimavarojen tyhjenemistä kaikin puolin. Elämässä on koettu yksi jos toinenkin kriisi ja aina on ratkaisut löytynyt. Nyt tuntuu ettei ratkaisuja ole kun ei ole kunnon kysymyksiäkään.

Kaikki apu otetaan nyt vastaan, tämä olotila on saanut etsimään apua pitkästä aikaa näiltäkin elämän alueilta.
tallennettu
Eleenamor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #238 : 18.08.2010 16:09:12 »


Eleenamor
Mulla oli parin vuoden ajan tosi takapakkia, suuria iskuja tuli ja kaikki oli jumissa. Sitten vuoden 2009 lopulla alkoi valoa pilkottaa ja taloustilanteet ja muutkin asiat kääntyä toiseen suuntaan. Pelotti kovasti, että miten käy. Vanhempi tyttö sanoi sitten: "Nyt huomaat, ettei olisi tarvinnut pelätä eikä huolestua yhtään." Niin se olikin.
Voimaantumiseen auttoi esim. täällä astrossa Hevosmiehen massakaukoparannukset ja esirukouspyynnöt yleensäkin. Myös oma tiettyjen tavoitteiden asettaminen auttoi ohittamaan kuilun pohjan. Olikin mielessä, että tästä ei voi enää mennä kuin ylöspäin.  smitten
Pyysin kyllä enkeliapua myös ehtimiseen. smitten
Itse ei välillä pystynyt yhtään hahmottamaan tilannetta, että mitä pitäisi tehdä. Siihenkin tuli sitten apua odottamattomasti ja yllättäen ja  asiat alkoivat selkeentyä ja liikkua ja osasi itsekin edes pyytää jotain.  smitten
Tunsin itseni raamatun Jobiksi. Undecided

Hei, tilanne kun ei oikein ole edes sellainen että voisin sanoa että olisin kuilun pohjalla. Pikemminkin risteyksessä jossa valinta ahdistaa, koska en ensimmäistä kertaa osaa intuitiivisesti valita mikä suunta on oikea. Liian monta tekijää, liian monta kysymystä korvien välissä. Mikään ei ole sen huonommin tai paremmin kuin elämässä yleensäkään, mutta silti suunnaton voimattomuus, väsymys ja ahdistus vaivaa. Taloudelliset tekijät tai työasiat, niistä on yleensä selvitty, suuremmat jutut ja kysymykset pikemminkin pyörivät päässä.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #239 : 20.08.2010 14:50:00 »

 Kiitos Pia vastauksesta. Minua on puhdistettu puoli vuotta reikienergialla ja on ollut aivan karseaa.
 vieläkin se putsaus jatkuu,toivois sen jo loppuvan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: