Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 122793 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #210 : 15.07.2010 12:33:39 »

Hei
Jaksaisitko taas katsoa miltä työtilanne näyttää? "varma" paikka meni sivu suun ja katastrofi uhkaa...

olisin kiitollinen  smitten
tallennettu
tundratyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #211 : 15.07.2010 13:40:54 »

Teen meditaatioharjoituksen sinulle tänä yönä, mutta todellisuudessa sinun tulisi itse opetella tekemään itsellesi suojauksen, jotta hyötyisit niistä eniten. Voin kyllä työni kautta opettaa sinulle tämän ja netissä on paljon suojauksia. Olen blogissani kirjoittanut positiivisen hyväksynnän vaikutuksesta aikoinaan, tässä on linkki siihen: http://parantumiseni.blogspot.com/2010/01/uhrina-olemisen-vaikeus.html ja http://parantumiseni.blogspot.com/2009/12/surullinen-paatos-vuodelle.html . Ne käsittelevät samaa asiaa hieman eritavalla, mutta ehkä siinä on toimintamalleja, jotka voi auttaa.

Hei!
Saisinko suojauksen; työkaverini on uhkaava, aggressiivinen ja arvaamaton. Saattaa huutaa suoraa huutoa kohdistaen minuun täysin väärää syytöstä. Autathan, kiitos.


Yritän jälleen vastailla jossakin vaiheessa kysymyksiinne, nyt on ollut hieman liian hektinen elämä siihen. Annaelen, jostain syystä minä heittäytyisin vaikka aluksi se hieman liikaa haasteita ehkä tuokin elämään.Lillian on jäänyt huomaamatta, yritän etsiä kysymyksesi, anteeksi kovasti.
sideman, niin kerropa minulle miksi moinen kieli minuakin kiinnostaa. Siinä kielessä on meidän elämme voimanlähde sillä tasolla, jota me jollakin tasolla kykenemme ymmärtämään, ehkä laitan sinulle viestiä selittääkseni asiaa enemmän.

Luin blogisi ja se käsitteli juuri samanlaisia asioita, joita itse olen purkamassa elämästäni. Kiitos kirjoituksestasi ja siunausta valitsemallesi tielle Smiley
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #212 : 28.07.2010 15:11:39 »

Hei.. haluaisin tietää mitä on tulossa rakkauselämään ja raha-asiat vähän huolettavat..kiitos etukäteen  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #213 : 30.07.2010 00:40:38 »

Olen pahoillani, että vastaaminen on jäänyt.
Aistin, että parisuhteesi on murrosvaiheessa, ratkaisu voi olla mikä tahansa, mahdollisuudet ovat ilmeisesti aika tasan. Tämä on hyvä merkki, visualisoi mielessäsi mitä todella haluat. Tee se niin tarkkaan kuin mahdollista ja usko siihen, lähde kulkemaan visiosi tietä, ole rohkea. Nyt avaimet ovat sinulla.

Työasioista en aisti sen ihmeellisempiä tällä erää, voit ilmeisesti luottavaisesti edetä suunnitelmiesi mukaan. Ne muutokset, joista puhut ovat isoja, niissä on ilmeisesti pieni riski, mutta niin on kaikissa. Jos uskot ja luotat itseesi, kaikki menee hyvin.

Tuo ihminen, jonka tapasit, hän ilmeisesti on sielunperheesi jäsen, menneessä elämässä olitte yhdessä, mutta enemmänkin aistin välillänne ystävyyttä kuin rakkautta. Hyvin läheistä yhteenkuuluvuutta. Noita kohtaamisia on useilla ihmisillä, seuraa maltillisesti mihin tuo johtaa, mitä todella välillänne on.

Hei,

Lähetin sinulle sähköpostia joskus huhtikuun lopulla/toukokuun alussa ja kokeilen nyt tätä kautta uudelleen...Osa tuolloin pohtimistani asioista on ratkennut jo tavalla tai toisella, kun silloin niin "tilanne päällä" otin yhteyttä. Nyt kuitenkin mieltäni vaivaa vielä asia liittyen nykyiseen parisuhteeseeni/avioliittooni sekä sen tulevaisuuteen. Myös työkuvioissa isoja muutoksia ehkä tulossa, kannattaako niitä toteuttaa vai ei?

Olen myös tavannut n.5kk sitten ihmisen joka oli minulle merkityksellinen ja varsin "tutun oloinen" - onko meillä kenties ollut jotain yhteistä entisissä elämissä vai miksi olimme niin "sukulaissielujen" oloisia toisillemme. Entäpä, onko tällä suhteella minkäänlaista tulevaisuutta? Nyt yhteydenpito katkolla...

Kiitos paljon, jos jaksat minulle asiaa katsoa ja avata...

-muru78
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #214 : 30.07.2010 00:43:33 »

Kaikille meille on olemassa puoliso, jonka rinnalla on hyvä olla. Hän astuu elämäämme, kun olemme siihen valmiit. Tällä hetkellä en näe kohdallasi mitään, mutta jotenkin saan tunteen, että se voi olla hyväkin asia. En aisti yksinäisyyttä kuitenkaan.

Hei, kiitos vastauksestasi! Entä minun rakkauselämäni? Löytyisikö lopulta mies jonka kanssa elää onnellisena? t. Heart

Luulen, että tämä työ on antanut sinulle kaiken sen, mitä se voi antaa, totta kai löydät parempaa jos niin vain syvästi päätät ja maltillisesti etsit. Pidä kuitenkin tämä työpaikkasi siihen asti, äläkä heille puhu aikeistasi, niin pääset helpoimmalla.

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #215 : 30.07.2010 00:46:21 »

Aistin sinusta aivan liikaa huolestumista ja lannistuneisuutta. Siihen ei ole mitään syytä, asiat voisivat olla toisin, mutta tiedäthän, että ihmisen tulee rakastaa ensin itseään sitten vasta hän kykenee vastaanottamaan rakkautta toiselta ihmiseltä.

Valopilkku on jo olemassa, sinun tulee vain nähdä se, laita vaikka yksityisviestiä, jos haluat kirjoitella enemmän.

Hei,
minäkin haluaisin tietää, näetkö työ- sekä rakkausrintamallani mitään?
Tai ylipäätänsä elämässäni mitään valopilkkua.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #216 : 30.07.2010 00:49:30 »

Pelko on joskus liian voimakas kannettavaksemme, ei sitä kannata hävetä. Ajatuksemme kyllä ovat vahvoja, mutta niin on luojan tarkoituskin. Usko, toivo ja luota elämään. Se antaa meille juuri sitä, jota on tarkoitus saadakin.

Jostain syystä olen miettinyt sinua paljon ja kysymyksesi on jäänyt mieleeni. Olisin melko huoleti vauvasi suhteen, mutta mikä ihme mieltäsi noin painaa ja huolestuttaa. Päästä irti ja rentoudu, lepää ja hoida itseäsi, koska teet itsellesi hallaa asenteellasi, tämä on joko tätä hetkeä tai tulevaa. Jos haluat autan sinua mielelläni enemmän. Muutto on ihan ok, mutta muistathan delegoida tehtäviä muille.


Tietyistä syistä olen antanut pelon vallata itseni tuossa vauva-asiassa. Olet kyllä asian ytimessä että tätä hetkeä on parasta elää, koitan luottaa korkeampaan suunnitelmaan vaan joskus pelot ottavat ylivallan. Sekös vielä sitten harmittaa, kun tiedän että ajatuksemme ovat luovaa voimaa..
Kiitos Ulkopuolinen. smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #217 : 30.07.2010 00:50:58 »

Kyllä on, mutta saat tehdä sen eteen hieman töitä. Antaudu ohjaukseen, katso tarkkaan ympärillesi ja tartu tilaisuuteen, vaikka se olisi hieman vieraskin sinulle. Se ohjaa sinut sisäiseen rauhaasi.

Hei ulkopuolinen!

Mulla ei sen suurempaa, olisin vain kysynyt onko sisäinen rauha mahdollista lähitulevaisuudessa?
Kiitos!
T. rapu
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #218 : 30.07.2010 00:54:42 »

Koet olevasi aivan turhaan umpikujassa, annat peloillesi ja mielellesi vallan ja kärsit sen vuoksi. Jokainen romanssi kasvattaa meitä, niillä on tarkoituksensa vaikka ne eivät kestäisikään alkua pidempään. Kun kohtaa toisen ihmisen, realisti pitää olla, mutta peloille ja arkuudelle on turha antaa sijaa. Ne tappavat hyvänkin suhteen. Miksi siirtäisit toisten miesten tuomat negatiiviset kokemukset uuteen ihmiseen, joka ei sitä ole ansainnut?

Muutokset ovat isoja asioita, harkitse tarkkaan mitä haluat, visioi se ja päätä saada se. Tunnet sydämessäsi kun aika on oikea.

Hei Ulkopuolinen!

Minäkin haluaisin kuulla näetkö minulle mitään?
Tunnen olevani umpikujassa, enkä tiedä mihin päin jatkaisin.
Keväällä ihastuin palavasti, mutta niinhän siinä taas kävi, että se loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan  Cry  Nyt on kuvioissa eräs mies vuosien takaa, mutta en oikein tiedä uskallanko ja onnistuisiko se kenties nyt??
Paikkakunnan vaihdoskin on käynyt mielessä, mutta työ pitää minut paikoillaan, vaikken niin viihdykään.
Kiitos jo etukäteen
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #219 : 30.07.2010 00:57:48 »

Pelkosi on liian voimakasta sinulle, pidät itseäsi turhaan sen vankina. Ketään ei ole tuomittu tässä elämässä, me itse olemme itsemme tuomitsijoita, me kykenemme luomaan onnen itsellemme halutessamme. Teen töitä tämän asian parissa, tiedän mistä puhun. Jos haluat kerron mielelläni lisää.

Sinä etsit vastauksia ulkopuolelta, ratkaisuja työstä, elämästä, kun sinun tulisi katsoa sisällesi, sydämeesi ja nähdä kaikki sisäisesti. Sieltä löytyy todellinen syy olotilaasi.

Hei Ulkopuolinen,

Olen aivan hukassa ihmissuhteissani ja työn epävarmuuden suhteen. Olenko oikeasti "tuomittu" elämään tämän kertaisen eloni yksin ilman rakkautta? Olen myöskin todella turhautunut työtilanteestani, sillä jos nykyinen (ihana) työ, jonka eteen olen tehnyt todella paljon työtä ja uhrauksia, ei olekaan "vaivan" arvoista, niin olen kyllä täysin pihalla. Usko on kovasti koetuksella  Huh.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #220 : 30.07.2010 01:00:04 »

Miten minusta tuntuu, että sisälläsi on joku bloggi, joka estää moisen rakastumisen. Uskotko todella siihen, että sinulle on olemassa rakkautta elämässä? Tiedätkö minkälaisen ihmisen haluat rinnallesi, kenelle sinä olisit hyvä. Anna itsellesi uudenlainen mahdollisuus.

Heipä tei Ulkopuolinen! Cheesy

Nyt työkuvioihin on tullut jotain tolkkua, joten voin keskittyä välillä miesasioihin. Missä ovat miehet elämästäni? Ketään ei ole ollut edes näköpiirissä vuosikausiin - kohta pitää sanoa jo vuosikymmeneen.  smitten smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #221 : 30.07.2010 01:02:17 »

Avaa silmät niille hyville asioille, joita elämässäsi on, keskity niihin ja ne lisääntyvät. Ole onnellinen, että saat asioita korjattua elämässäsi, se on hieno ominaisuus. Päätä, että kärsimys riittää. Miesten suhteen olet tällä hetkellä liian epävarma kyetäksesi luomaan suhdetta. Vahvista itseäsi, luota itseesi, niin hän saapuu elämääsi.

Miten mlun elämässä tuntuu olevan vain vastoinkäymisiä. Kun yhden asian on saanut korjattua, niin toinen vaatii jo korjausta. Ja näkyykö mitään miesrintamalla, vai jatkanko yksinkamppailua?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #222 : 30.07.2010 01:03:56 »

Laitoin sinulle jo aiemmin viestiä, toivottavasti se saapui perille ja lohdutti mieltäsi. Neuvoisin sinua näkemään itsesi kauniina ja vahvana ja onnellisena ihmisenä, uskomaan siihen ja pian huomaat, että tämä visualisointi auttaa kummasti.

Minäkin mielelläni kuulisin, jos kauttasi jotakin annetaan. Rakkaus on elämästäni jäänyt uupumaan. Näetkö milloin tulee kohdalle sellaista, mistä olen toiveen lähettänyt kauan aikaa sitten? Kertoa saa muutakin jos näytetään. Kiitos jo etukäteen.

Lillian, kuinka kaunis ja hauras ihminen oletkaan, kyllä minulla olisi sinulle paljonkin annettavaa, jos niin haluat. Rakkaus kohdallasi vielä odottaa, mutta aitoa rakkautta, välittämistä ja turvallisuutta tulet elämääsi saamaan vielä tämän kesän aikana. Toiveesi on tulossa, mutta odottaa eheytymistäsi. Jos haluat luen sinusta mielelläni lisää, laita vaikka yksityisviesti.

Hei, olen laittanut sinulle yksityisviestiä yli 3 kk sitten ja vastausta ei ole kuulunut. Vastailetkohan enää niihin vai onko jäänyt välistä?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #223 : 30.07.2010 01:05:18 »

Kyllä sinulla varsin mielenkiintoinen kesä on ollut tai ainakin olisi pitänyt olla ja kyllähän tuo vieläkin jatkuu. Tosin ongelmana saattaa olla se, että näetkö mahdollisuuksia, joita sinulle tarjotaan, uskotko, että ne voisivat olla todellakin totta.

Voisitko kertoa, mitä on tulossa tänä kesänä? Varsinkin tuo rakkauselämä kiinnostaa..  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #224 : 30.07.2010 01:07:58 »

Rehellisyys on ainoa, josta voin kirjoittaa, valitettavasti saan melko huolestuneita olotiloja viestiäsi lukiessa. Et tule olemaan tyytyväinen ratkaisuihin, mutta toivo parasta. En oikein tiedä kummasta olen huolissani, luultavasti miehesi onnettomuudesta. Keskittykää nyt terveyteen ja paranemiseen, muut asiat ovat sivuseikkoja. Muistakaa, että aina on olemassa toinenkin vaihtoehto.


 Minkälaisen ratkaisun näet, nyt käsillä olevaan "pankkitili" asiaan?

 Miten miehen onnettomuuden asiat ratkeaa,--meneekö asiat kuin hän odottaa???

 KIITOS jo etukäteen.   smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: