Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 122799 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #30 : 07.03.2010 10:36:20 »

Minäkin rakkauselämästä kyselen  smitten

Jostain syystä aloin hymyillä kovin tämän viestin lukiessani, siellä se odottaa, varo vain. Ehkä pidätte toistenne kanssa enemmänkin hauskaa, mutta nauti jokaisesta hetkestä.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #31 : 07.03.2010 10:38:27 »

jäin välistä, mutta odotan....

Sinun sanasi odottavat vielä, vastaan tarkoituksella epäsäännöllisesti, koska ihmisellä on oma aikansa kuulla oma totuunsa, kuten astrologiasta tiedätte aika on erittäin tärkeä asia.

Olisin tästä sinuna hyvin tyytyväinen, koska minusta tuntuu, että sinulle minulla on paljon sanoja, ole huoleti, kaikki järjestyy juuri niin kuin toivot.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #32 : 07.03.2010 10:41:16 »

Ihanaa! Minäkin tarjoudun harjoituskappaleeksi  smitten
Kysymyksiä riittää... jos vaikka johonkin niistä nousisi vastaus.
Työ, etsin uutta, näkyykö? Ongelmallinen rahatilanne, pääasiassa itse aiheutettu mutta onko jotain tehtävissä? Opiskelu, josta en ole täysin vakuuttunut, olenko oikealla tiellä? Ja olisiko mitenkään mahdollista päästä jossain vaiheessa tekemään päätoimisesti sitä mitä oikeasti haluan ja osaan? Ja se rakkaus, siis parisuhde, löytyykö se ikinä? Tietoisuuteni nurkissa ovat jonkin aikaa pyörineet herrat a, b ja c - nouseeko heistä jotain minulle tarpeellista tietoa? Ainiin, ja asuntotilanteeseen toivoisin muutosta.
Älä ota näistä stressiä, tuli vain tunne ettei minun kuulu nyt päättää mille elämänalueelle pyydän apua koska ongelmat ja kysymykset liittyvät toisiinsa suuremman kokonaisuuden osatekijöinä ja otan kiitollisena vastaan apua, tietoa, neuvoja, mitä tahansa onkaan tarjolla.

Sinulle muistaakseni olen jo vastannut, mutta minulla on sinulle sanoja lisää. Herra a tuntuu varsin miellyttävälle vaihtoehdolle, hänestä minulle tulee hyvin lämmin energia, herra b:tä hieman epäilen, mutta hän on enemmänkin mysteeri, aivankuin hän olisi luonut itselleen suojakuoren, c on vain aivan mahtava, turvallinen, lämmin ja erittäin rakastava. Siinä sinulle mietittävää, kyllä minä valitsisin herra c:n mutta sinun valintasi taitaa kääntyä toisaalle.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #33 : 07.03.2010 10:43:24 »

Minäkin mielelläni kuulisin, jos kauttasi jotakin annetaan. Rakkaus on elämästäni jäänyt uupumaan. Näetkö milloin tulee kohdalle sellaista, mistä olen toiveen lähettänyt kauan aikaa sitten? Kertoa saa muutakin jos näytetään. Kiitos jo etukäteen.

Lillian, kuinka kaunis ja hauras ihminen oletkaan, kyllä minulla olisi sinulle paljonkin annettavaa, jos niin haluat. Rakkaus kohdallasi vielä odottaa, mutta aitoa rakkautta, välittämistä ja turvallisuutta tulet elämääsi saamaan vielä tämän kesän aikana. Toiveesi on tulossa, mutta odottaa eheytymistäsi. Jos haluat luen sinusta mielelläni lisää, laita vaikka yksityisviesti.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #34 : 07.03.2010 10:46:14 »

Valaistusta kaipaisin työnhakuun, muuttoon ja kumppanin kohtaamiseen.
Kiitos  smitten  Kiitos
Jade

Voi Jade, kovin on raskas tämä sinun tuleva syksysi, muutoksia, mutta osaat ilmeisesti suhtautua niihin oikein ja nähdä asian valoisat puolet. Kun jostakin luopuu niin saa tilalle jotakin uutta. Ilmeisesti kohtaat kumppanin, jonka rooli on elämässäsi olla turvanasi ja tukenasi. Lopullista siitä välttämättä ei tule, kohtalonne on siinä suhteessa avoin ja riippuu teidän valinnoista. 
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #35 : 07.03.2010 11:27:30 »

Teen myös maksullista työtä, johon voi halutessaan tutustua osoitteessa: www.parantumiseni.blogspot.com Valitettavasti yritykseni kotisivut ovat vielä työnalla.

Pia
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #36 : 07.03.2010 11:55:45 »

Olen edelleen jäänyt välistä.. Toivottavasti saan jonkun vastauksen rakkauselämääni liittyen... Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #37 : 07.03.2010 13:45:17 »

Vastauksesi on Amorin enkeli, jonka juuri tein. Sitä kautta saat täydellisen onnesi.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #38 : 07.03.2010 14:53:24 »

Minä jäin myös välistä, olen ihan ykkössivulla ensimmäisten joukossa angel
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #39 : 07.03.2010 15:25:28 »

Minua kiinnostaisi tietää, mitä tämä vuosi tuo tullessaan erityisesti parisuhteen ja itseni etsinnän suhteen. Olen ajautunut kamalaan kriisiin itseni ja elämäni kanssa (taas) ja mietityttää että meneekö tässä taas kaikki uusiksi vai asetunko minä jossain vaiheessa :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #40 : 07.03.2010 17:26:44 »

Heippa.Ihmissuhteisiin jos katsoisit minullekkin.Tuleeko pysyvää viimeinkin. smitten
tallennettu
suvitus77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93


Profiili
« Vastaus #41 : 07.03.2010 19:18:25 »

 smitten minäkin kaipaisin "johdatusta" uuteen ihmissuhteeseen. Pitkän itsenitutkiskelujakson jälkeen tuntuisi siltä että nyt olisi vihdoin oikea aika ja oikea mies antaa tunteiden viedä. Etten vaan taasiskisi päätäni seinään Wink
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #42 : 08.03.2010 12:20:05 »

Hei, minä olisin kiinnostunut tietämään että josko tämä köyhyys loppuisi.  smitten
tallennettu
anitak
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #43 : 08.03.2010 12:56:45 »

Moi!
Miltäs minulla rakkausrintamalla näyttää?
Onko nykyinen parisuhde "se oikea" vai onko minua varten joku muu ihminen?
Mikä merkitys oli ihmisellä jonka tapasin viime keväänä ja joka teki minuun erittäin syvän vaikutuksen, tunsin tunteita joita en tiennyt olevan olemassakaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksesta  smitten
tallennettu

AnitaK
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #44 : 08.03.2010 22:47:50 »

minä tungen jonon jatkoksi.
kaikki on auki että kaikki info kelpaa , henkioppaitten nimistä työ ja rakkauselämään Cheesy
löysin 24v kadoksissa olleen veljenikin ja tapasin laivalla joka mun onneks vielä jumitti koko perjantain että sain lisäaikaa <3
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: