Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorppareiden koivet?  (Luettu 5217 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8229


Profiili
« : 21.04.2007 12:57:20 »


Onko kukaan kiinnittänyt huomiota sellaiseen seikkaan,
että  aurinko skorpioni :illa ei välttämättä ole mitkään
säihkysääret. Sattuneesta syystä olen havainnoinut erityisesti
loka-marraskuussa syntyneiden naisimmeisten koipia.

Tottahan toki on olemassa myös poikkeuksia tuohon
mahdolliseeen "sääntöön"...

 :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6596


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.04.2007 13:04:55 »

 aurinko skorpioni mutta  askendentti jousimies,
ja 178 pituuteen mahtuu myös "säihkysääret"..
kuin myös tyttärellä vielä enämpi varsan koivet, askendentti skorpioni aurinko skorpioni,
olen mielelläni poikkeus säännöstä..
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #2 : 22.04.2007 06:36:12 »

mutta  askendentti jousimies,
ja 178 pituuteen mahtuu myös "säihkysääret"..

Muistaakseni jouskari liitetään jalkoihin ja ainakin noin yleisesti minulle tulee jousimiehestä mieleen sporttinen pitkänhuiskeä tyyppi(mutta ei niin pitkä kuin kaksos-mies).

Scorpparit, etenkin aurinko sellaiset ovat yleensä hyvin rakentuneita, jänteviä ja jopa lihaksikkaita, ei niin pitkiä, mutta voimakkaan oloisia...ja usein ainakin omissa mielikuvissani vaaleita(paitsi nousu scorpparit keillä on miltei poikkeuksetta musta tukka ja muutenkin  mieltymys mustaan vt. Kaarina Kivilahti)....

Scorppari liitetään sukuelimiin...
Minulla on jupiter scorpparissa  mars  :Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #3 : 22.04.2007 10:28:03 »

Poikkeukset vahvistavat sääntöä Huh :
Eräs tuntemani  aurinko ja  askendentti  skorpioni on lihava, mutta silti oikeastaan jopa poikkeuksellisen hyväsäärinen, on aina värjännyt hiuksensa blondiksi (oikeaa väriään ei edes muista), eikä juuri koskaan käytä mustaa.
Muut planeettansa sijaitsevat  kaksoset leijona neitsyt ja kuu  kalat
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 22.04.2007 12:12:15 »

Jäntevä on sana joka tulee mieleen, mutta ei välttämättä lihaskimppu/ täysin hoikka, ellei nuori kiitäjä. Saksiote heh.  Tongue :Smiley

Joukkari kieltämättä laukkaa paremmin joukkarin kanssa, elleivät mene eri suuntiin, mutta voi se kauriskin ravata minne sattuu koivillaan.  2funny

Mitens ne oinaiden kintut, aika hoikkia taitavat olla, kiitävät pitkin maailmaa -
« Viimeksi muokattu: 22.04.2007 12:13:46 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #5 : 22.04.2007 22:40:54 »

Joo, nyt kun rupesin miettimään niin totta tosiaan; tuntemillani skorpioni-naisilla ei kyllä mitkään säihkysääret ole, vaikka muuten useimmat heistä aika hemaisevia ovatkin (eivät kylläkään ihan kaikki).

Lainaus
Scorpparit, etenkin aurinko sellaiset ovat yleensä hyvin rakentuneita, jänteviä ja jopa lihaksikkaita, ei niin pitkiä, mutta voimakkaan oloisia...ja usein ainakin omissa mielikuvissani vaaleita(paitsi nousu scorpparit keillä on miltei poikkeuksetta musta tukka ja muutenkin  mieltymys mustaan vt. Kaarina Kivilahti)....

Tuon lihaksikkuuden/jäntevyyden olen pistänyt merkille minäkin. Joskus se on jopa niin voimakas piirre heidän ulkoisessa olemuksessaan, että se tuo maskuliinisuuden häivähdyksen skorpioni-naisiinkin. Toisaalta avoin seksuaalisuus ja tietty voiman tunne varmaan lisäävät vaikutelmaa -nehän kun on meidän kulttuurissa liitetty pikemminkin miehisiin ominaisuuksiin.

Yhtäkään aitoa blondi skorpparia en nyt saa kyllä päähäni (ainakaan omista tuttavistani, julkkiksien joukosta vois löytyäkin). Osa heistä kyllä viihtyy vaaleana, vaikka omaakin muun värisen tukan luonnostaan.

Noususkorpparista Kaarina Kivilahti on musta vähän turhankin streotyyppinen esimerkki. Oikeastaan ainoa vielä streotyyppisempi ois Kirsti Paakkanen...tosin en tiedä onko hän edes noususkorppari? Kuitenkin jos miettii, että skorpioni on nousumerkkinä Suomessa ehkä yleisin (tai ainakin yksi yleisimmistä), niin aika harva noususkorppari ihan samasta muotista on vetäisty. Ensimmäiset kolme noususkorpparia, jotka mulle tulee mieleen (minä, poikani ja hyvä ystäväni), ovat ainakin jotain ihan muuta; mulla on luonnonvaalea tukka, hyvin vaalea iho ja harmaan vihertävät silmät, pojallani punaiset (strawberry blond) hiukset, vaalea iho ja siniset silmät ja hyvällä ystävälläni punertava tukka, valtavasti pisamia ja muistaakseni myös jotkut sinertävät silmät. Kukaan ei käytä mitenkään tavattomasti mustaa, tosin mulla oli teininä monen vuoden mustakausi, mutta sen jälkeen olen ollut mieltynyt lähinnä pastellisävyihin ja pojasta en vielä voi tietää, miten tulee jatkossa pukeutumaan kun osaa ja saa omat vaatteensa valita.

Aina sanotaan, että nousumerkki vaikuttaa eniten ulkonäköön/ulkoiseen olemukseen, mutta oma empiirinen tutkimukseni väittäisi toista. Itse asiassa hyvin harvat tuntemani ja tapaani ihmiset, joiden nousumerkin olen onkinut selville, vastaavat merkittävällä tavalla heidän nousumerkkiinsä liitettyjä ulkonäkökuvauksia. Toki ulkoiseen olemukseen vaikuttavia asioita kartalla on varmaan useitakin ja loppujen lopuksi meidän habituksemme lienee aina monen tekijän summa. Kuitenkin voisin melkein väittää, että aurinko+kuumerkki kuultavat nousumerkkiä paremmin läpi pelkkää ulkoista olemusta tarkastellessa ja esim Venus taasen vaikuttaa usein pukeutumiseen yms.

Mutta aiheeseen palatakseni; mikäköhän elementti kartalla liittyy vahvimmin jalkoihimme? Ja mikäs merkki se nyt sitten jalkoja hallitsikaan?
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #6 : 22.04.2007 23:59:49 »

Mun koivet on lähinnä jäntevän lihaksikkaat. En nyt vois säihkysääriks sanoa, koska olen aika lyhyt. Muita naisskorppareita en oikeen tunne.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #7 : 23.04.2007 18:13:39 »

aurinko skorpioni mutta  askendentti jousimies,
ja 178 pituuteen mahtuu myös "säihkysääret"..
kuin myös tyttärellä vielä enämpi varsan koivet, askendentti skorpioni aurinko skorpioni,
olen mielelläni poikkeus säännöstä..


Tässä on  aurinko  jousimies  askendentti skorpioni
Myös 178cm ja on noita jalkoja.. Niin säärtä kuin reittäkin. Ja oli ne jalat kasvuvaiheessa ongelma. Pituutta on mutta ei sit muuta. Onneksi liikunta korjasi tilanteen... Ei ne "säihkysääret" aivan ilmaiseksi tule..
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: