Äänestys
Kysymys: Missä merkissä kartallasi sijaitsee ceres
Oinas - 13 (9.3%)
Härkä - 19 (13.6%)
Kaksonen - 11 (7.9%)
Rapu - 17 (12.1%)
Leijona - 7 (5%)
Neitsyt - 12 (8.6%)
Vaaka - 6 (4.3%)
Skorpioni - 13 (9.3%)
Jousimies - 13 (9.3%)
Kauris - 5 (3.6%)
Vesimies - 13 (9.3%)
Kalat - 11 (7.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 118

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres  (Luettu 41754 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Electra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #60 : 22.03.2006 02:25:50 »

Minulla on ceres skorpionissa huoneessa 12, mitähän se tarkoittaa? Undecided
tallennettu

aurinko leijona askendentti skorpioni kuu jousimies
Sininen Kristalli Apina Kin 51
Tuli Käärme
lissu85
Vieras
« Vastaus #61 : 22.03.2006 18:32:52 »

mulla ceres kaksosessa 11. huoneessa. mutta ei hajuakaan mitä se tarkoittaa.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #62 : 22.03.2006 18:49:56 »

Ceres on Ravussa ja kuutosessa, sekä TR. että SID:ssä  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
IdaW
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #63 : 23.03.2006 12:39:34 »

Minulla Ceres on Neitsyessä, 10. huoneessa ja tarkassa oppositiossa Marsiin. Kiinnostaisi tietää mitä tuo oppositio Marsiin tarkoittaa.  :Smiley
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #64 : 23.05.2006 15:54:13 »



Minulla on Ceres  vesimies ja 12 huone oppositiossa pluto leijona 6 huone. idiot2
Jotenkin se menneisyyden karmaa on ollut, isä kuoli 7 pv syntymän jälkeen ja äiti kun olin 14 vuotias. Turvaa ja tukea ?   tickedoff sen sain itse oppia negatiivisen kautta mutta nyt, lopputulos mielestäni ihan hyvä   Shocked

 Wink mateve
tallennettu

mateve
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #65 : 23.05.2006 17:19:38 »

Ceres ravussa huoneessa 9. Taidan olla äidillinen ja huolehtivainen  Wink

Jos joku viitsii tulkita, niin kiitos kaunis  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #66 : 26.05.2006 18:51:30 »

2 huoneessa kauriissa 17`
Huoneen tiedän, ja se osuu, mutta tuo kauris.. idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #67 : 26.05.2006 19:34:27 »

Hei Ystäväin

Ceres     17°     38'     Kauris     5. huone


Kauriissa; Ihminen sisäistää huolenpidon aikaansaannosten kautta.
Ideaalinen äitiys opettaa lapselle vastuuntuntoa, ajankäyttöä,
suunnitelmallisuutta ja pitkäjännitteisyyttä
joka johtaa aikanaan huippusuorituksiin.
Toisista huolehtiminen ilmenee vastuuntuntona
huolehtimisena ja organisointina,
vastuun opettamisena kuin myös käytännöllisten
neuvojen antamisena elämästä selviämiseksi.
Itsensä hyväksyminen on peräisin konkreettisista suorituksista,
joilla yksilö rakentaa minäkuvansa.
Epätasapaino syntyy elämässä epäonnistumisen tunteesta.
Tämä johtaa käyttäytymishäiriöön,
yksilö heittäytyy toisten ohjailtavaski oman elämänsä suhteen
menettäen tuntuman tunteisiinsa jääden ilman onnistumisen tunnetta.
V Viidennen, lastenhuoneen,
Ceresin vaikutus osoittaa huolenpidon kokemuksen
tulevan suhteessa lapsiin tai luovaan taiteeseen.
Yksilöllisellä tasolla se ilmenee kiinnostuksena peleihin
tai itsensä riskille alttiiksi asettamiselle.
( turvattomuuden tunteen heijastus kohdistuu
poikkeavana käyttäytymisensä lapsia kohtaan tai uhkapelinä )


http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/asteroidit/astceres.htm


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #68 : 26.05.2006 20:00:16 »

Kiitos Elämänilo valaistuksesta. paljon asioita mitkä osuu( ja paljon mitä en haluaisi tunnustaa Tongue)
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #69 : 26.05.2006 20:08:47 »

Ceres Leijonassa ja 4. huoneessa...

Oikku  (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g060.gif)
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #70 : 26.05.2006 22:40:32 »

Itselläni on jo toista kertaa lainassa Marja-Liisa Niemi-Mattilan kirja "Ajattomat arkkityypit". Kirja käy lävitse kreikkalais-roomalaisten jumalattarien mytologiaa, mutta siinä on myös rautaisannos astrologiaa. Niemi-Mattilan mukaan ns. kulminoiva asteroidi on kartalla vahvassa asemassa ja itselläni Ceres on oikein paraatipaikalla prikulleen AC:lla. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että asteroidi kulminoi, jos se on yhtymässä AC:hen, DC:hen, MC:hen, IC:hen tai Vertexiin.

Tämän mukaan minulla pitäisi olla hyvin kehittynyt huolehtimiskyky, eri toten kun Ceres on vielä Ravussa. Hoivaamiskyky saattaisi tässä tapauksessa mennä ylihoivaamisen puolelle.

Vaan eipäs natsaa. Minulla ei ole hoivaviettiä, vaikka olen sitä yrittänyt itsestäni kaivamalla kaivaa. Taitavat sittenkin muut arkkityypit viedä voiton persoonassani:

 venus aspect_con askendentti, tosin ei yhtä tarkasti kuin Ceres.
 vesta :aspect_con:Vertex
 pallas aspect_con aurinko

Mainittakoon, että miesystävälläni on AC täsmälleen samassa merkissä ja peräti samassa asteessa kuin itselläni. Myös hänellä Ceres on täsmälleen AC:lla (emme kuitenkaan ole samanikäset).

En kutsuisi häntäkään erityisen huolehtivaiseksi enkä etenkään isälliseksi, päinvastoin. Mutta kun katsoo hänen parisuhdehistoriaansa, niin hän tuntee hyvin usein vetoa sellaisiin äidillisen huolehtiviin naisiin (Kuukin on väljässä yhtymässä Kauris-DC:hen kutoshuoneen puolella), joihin kyllästyy kuitenkin pian. Eikä tässä kaikki, hänellä on erittäin kummalinen tapa hakea huolenpitoa naisilta heittäytymällä totaalisen avuttomaksi. Tämä tapa voi mennä naurettavuuksiin asti, jopa siinä määrin, että hän vaikuttaa ÄO:nsa puolesta idiootilta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Oikku67
Vieras
« Vastaus #71 : 26.05.2006 23:00:50 »

Eikä tässä kaikki, hänellä on erittäin kummalinen tapa hakea huolenpitoa naisilta heittäytymällä totaalisen avuttomaksi. Tämä tapa voi mennä naurettavuuksiin asti, jopa siinä määrin, että hän vaikuttaa ÄO:nsa puolesta idiootilta.

Tuo tapa sopii lähes kaikkiin tuntemiini miehiin.. pokkeuksia lienee kaksi ja elämääni on "rikastuttanut" muutama miespuolinen henkilö.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif)
Oikku67   (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a015.gif)
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #72 : 27.05.2006 12:06:43 »

Tuo tapa sopii lähes kaikkiin tuntemiini miehiin.. pokkeuksia lienee kaksi ja elämääni on "rikastuttanut" muutama miespuolinen henkilö.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif)
Oikku67   (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a015.gif)

Hehee, koko joukko miespuolisia ihmisiä on minunkin elämässäni vieraillut. Avuttomuus ei minuun vetoa, enkä olekaan sellaisia miehiä juuri tuntenut.
Koska minulla ei ole hoivaviettiä, tuo pikkuvauvaksi heittäytyminen vain ärsyttää enkä siihen reagoi. Reagoimattomuuteen mies reagoi yrittämällä heittäytyä vielä avuttomammaksi. Joskus tämä menee todella niin naurettavaksi, että joudutaan lähes hengenvaarallisiin tilanteisiin. Erityisesti liikenteessä hänellä on tapana heittäytyä niin sokeksi, kuuroksi sekä luku- ja ajotaidottomaksi, että ihmetyttää millä ilveellä hän on toiminut joskus bussikuskina.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Oikku67
Vieras
« Vastaus #73 : 27.05.2006 12:56:03 »

Hehee, koko joukko miespuolisia ihmisiä on minunkin elämässäni vieraillut. Avuttomuus ei minuun vetoa, enkä olekaan sellaisia miehiä juuri tuntenut.
Koska minulla ei ole hoivaviettiä, tuo pikkuvauvaksi heittäytyminen vain ärsyttää enkä siihen reagoi. Reagoimattomuuteen mies reagoi yrittämällä heittäytyä vielä avuttomammaksi. Joskus tämä menee todella niin naurettavaksi, että joudutaan lähes hengenvaarallisiin tilanteisiin. Erityisesti liikenteessä hänellä on tapana heittäytyä niin sokeksi, kuuroksi sekä luku- ja ajotaidottomaksi, että ihmetyttää millä ilveellä hän on toiminut joskus bussikuskina.

Minulla on varmaan joku näkymätön lappu otsassa, jossa lukee "hoivaan ja silitän".. Koska huomioni kylläkin saa "pahat pojat", siis ulkonäöllisesti.. pitkät hiukset, tatuoinnit, arvet jne. Ja lapsesta asti heissä on ollut kumma vetovoima minun suhteeni, jo pienenä kaikki juopot ja linnakundit(tutut ja tuntemattomat) tulivat höpisemään minulle asioistaan.
En koskaan kokenut heitä ahdistavina tai pelottavina, vaan todella mielenkiintoisina tuttavuuksina.. äiti ei oikein tykännyt, kun jäin höpäjämään milloin kenenkin kanssa..
Mutta asiaan: Nämä "pahikset" osoittautuvat oikeasti lähes poikkeuksetta suunnattoman avuttomiksi ja minulla näin jälkikäteen miettittyäni taitaa sitä hoivaviettiä olla ollut jo ennen oman lapsen saantia.. Hmm..ja minä kun olin aina KOVIS.. No, joo tämäpä lipesi.. jotain huolehtimista ja hoivaamista ehkä se Ceres leijonassa ja huoneessa 4. tarkoittaa..
Oikku67    (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif)
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #74 : 27.05.2006 14:03:00 »

Ceres vesimiehessä huoneessa 5.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: