Äänestys
Kysymys: Missä merkissä kartallasi sijaitsee ceres
Oinas - 13 (9.3%)
Härkä - 19 (13.6%)
Kaksonen - 11 (7.9%)
Rapu - 17 (12.1%)
Leijona - 7 (5%)
Neitsyt - 12 (8.6%)
Vaaka - 6 (4.3%)
Skorpioni - 13 (9.3%)
Jousimies - 13 (9.3%)
Kauris - 5 (3.6%)
Vesimies - 13 (9.3%)
Kalat - 11 (7.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 118

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres  (Luettu 41751 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 11.03.2006 15:24:16 »

kuunkierron tiedostaminen toimii..
sato voi maistua kyynelten suolaiselta tai vihan punaiselta mutta TARPEELLISELTA pitkällä viiveellä
kun sanotaan että skorpioni tekee pahaa,minullekin on sanottu,niin minä koen sen ns. pahantekemisen tarpeellisena,VÄLTTÄMÄTTÖMÄNÄ PAHANA  jotta hyvä voisi ilmentyä,sehän on pluton teemaa suoraan,pluto pakottaa muutokseen koska maailman kaikkeuden energiat pyrkivät aina tasapainoon niin yksilössä kuin luomakunnassa vaikka lintuinfluenssana
energia on liikettä,mikään ei ole pysyvää,muodonmuutos on pakollinen ,jotta uutta voi syntyä
skorpioni säilyttää tämän muutoksen siemenen routaisessa maassa,pinnan alla,siemenessä on aina kasvun ydin ,kaikki oleellinen tiivistettynä,oinaan mars energia saa sen nousemaan pintaan ja kasvamaan uutta

astrologian opiskelua(opiskellaanko me astrologiaa..?kyllä,siinä sivussa...)
helpottaa ajatella merkit maanläheisesti vuodenaikojen mukaan,mitä oikeesti luonnossa tuolloin tapahtuu,mitkä energiat ovat liikkeellä ja miten ne toimivat ja mikä on niiden perimmäinen tarkoitus,tehtävä

oonko mä kauhee besser wisser?
on vaan niin plutomainen pakonomainen tarve herätellä vaikka vähän skorpionin piikkiä käyttäen...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #46 : 12.03.2006 11:38:54 »

Minulle tuli ihan 'outo' ajatus äsken...
Kun olen tässä sieltä täältä kaikkea nyt 'käynyt läpi' ja täällä foorumillakin eri alueilla pähkinyt kaikkea kummaa mitä elämässäni nyt on ollut pinnalla, tuli tälläinen sekava ajatus-kuvio äsken mieleen;

Minulla tuo ceres on neitsyessä ja 1.huone.

Ja tämähän liittyy Äiti-maahan, äitiyteen yms..olenko ymmärtänyt oikein??
Kun nyt olen nähnyt näitä 'unia', että joku nainen tunkeutuu kotiimme ja nyt ihan fyysisestikin niin kävi, aloin miettiä, että mitä syvempää tässä kaikessa voi olla...
Ja miten montaa muutakin kertaa olen unia nähnyt elämäni varrella ns.'toisesta naisesta'...joka syrjäyttää minut jollain lailla...

Se on minulle täysin selvää, että itse vielä räpellän äiti-suhteeni kanssa ja koen, että äitini on jotain syvää 'traumaa' minulle siirtänyt....
Mietin muitakin elämäni tapahtumia ja olen todellakin paljon kokenut, että joku nainen tulee elämääni jotenkin 'julkeasti' ikäänkuin 'raiskaten' omaa yksityisyyttäni, jopa omaa äitiyttäni on muutamat kerrat 'silvottu' näin...
Olen luopunut muutaman kerran lapsistanikin ja muut naiset, ovat muka ikäänkuin äitiyteni ja naiseuteni kyseenalaistaneet tekojensa ja sanojensa kautta...

Mitä nämä naiset ovat halunneetkaan kertoa minulle, jollain paljon syvemmällä tasolla...
Mitä syvempää onkaan tämän 'persoonallisen näytelmän' takana...

Onko kysymys jostain syvemmästä jutusta, jossa 'me naiset' itse naisina, 'rikomme' naiseuttamme ja äityitämme ja kaikkea sitä syvempää, mitä tuo kaikki edustaakaan..Äiti-Maata yms.
Ikäänkuin kysymys voisi olla jostain syystä siitä, että äiti on jollain kumman oudolla tavalla kateellinen tyttärelleen siitä mitä hänellä vaistoaa olevan, ehkä alitajuisestikin...  idiot2
Ja osaltaan myös alitajuisesti ja tiedostamattomasti sitä jotain kaunista ja syvää 'tuhotaan' naiseudesta/äitiydestä....  idiot2

Siis tosi sekavaa tämä jutusteluni nyt..mutta en osaa nyt oikein tätä sanoiksi laittaa..
 Undecided
Olisiko jollakulla jotain selventävämpiä ajatuksia tästä aiheesta...?
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #47 : 12.03.2006 12:50:11 »

äiti on ihmisen (sukupuolesta riippumatta) ensimmäinen rakkaussuhde. Niin simppeliä se onkin. Rakkaus on ihmiselle tärkein asia sitten aikuisenakin, ja millainen on ensimmäinen rakkaussuhde ollut, värittää rakkauden antamista ja kokemista aikuisena ennenkuin siitä on puhdistunut,...

Toisaalta siis voisi niinkin ajatella, että syvimmillään tuo äiti-suhde on noihin 'naistenkin välisiin' juttuihin se perimmäinen juttu...  idiot2

Jotain tällaista minulla on...en tiedä tarkoitiko näitä...

Tekevä Planeetta Aspekti Vastaanottava Planeetta  Orbi

Kuu avautuva Neliö Nousumerkki 0:17'
Kuu Kolmio Keskitaivas 4:55'

Venus avautuva Neliö Nousumerkki 6:52'
Venus Kolmio Keskitaivas 1:39'
Venus Yhtymä Kuu 6:35'
 
Pluto sulkeutuva Neliö Nousumerkki 0:53'
Pluto Sekstiili Keskitaivas 4:19'
Pluto Oppositio Kuu 0:36'
Pluto sulkeutuva Kolmio Aurinko 7:06'
Pluto Oppositio Venus 5:59'
Pluto Oppositio Chiron 4:28'
Pluto Yhtymä Uranus 8:59'
Pluto sulkeutuva Sekstiili Neptunus 3:22'

Saturnus avautuva Sekstiili Merkurius 3:52'

Cereksessä ei ole mitään aspekteja....Lilithistä olikin tuolla toisaalla juttua....en muista enää miten minulla se meni...se kun ei tässä omassa astrossa näy....

Näissäkö kulminoituu 'äiti-suhteeni'...  buck2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 12.03.2006 13:56:56 »

ja nainen ,joka piteli lasta rintaansa vasten,sanoi:puhu meille lapsista
ja hän sanoi:
teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne
he ovat elämän kaipuun tyttäriä ja poikia
he tulevat kauttanne mutta eivät teistä itsestänne
ja vaikka he asuvat luonanne,eivät he sittenkään kuulu teille

antakaa heille teidän rakkautenne,mutta älkää ajatuksianne.
sillä heillä on omat ajatuksensa
voitte hoivata heidän ruumistaan vaan ette heidän sielujaan
sillä heidän sielunsa asuvat huomenkoiton asunnossa,minne te ette voi mennä,ette edes unelmissanne
te voitte yrittää tulla heidän kaltaisekseen,mutta älkää yrittäkö tehdä heitä itsenne kaltaisiksi
sillä elämä ei mene taaksepäin eikä viivy menneessä päivässä
te olette jousia,josta lapsenne singotaan elävinä nuolina
jousimies näkee matkan pään loppumattomalla polulla ja hän taivuttaa teidät voimallaan,jotta hänen nuolensa sinkoaisivat kauas ja nopeasti
TAIVU JOUSIMIEHEN KÄSISSÄ ILOMIELIN
sillä samoin kuin hän rakastaa nuolia,jotka lentävät,hän rakastaa myös jousta,joka on järkkymätön
 
       kahlil gibran,profeetta
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #49 : 12.03.2006 14:00:07 »

angel smitten Cry Smiley
Niin....kun jokaisen kerroksen tuohon vielä saa mukaan.... jousimies
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #50 : 12.03.2006 14:48:50 »

kyllähän se äiti niihin naistenvälisiinkin suhteisiin vaikuttaa. Voi äiti voi äiti, olet maailman todellinen valtias Wink

 Grin Niin, puolikkaan kaikkeuden valtias...  Smiley

Lainaus
Kuu avautuva Neliö Nousumerkki 0:17'
 Olisiko sinulla niin, että sinulle "tarjotaan" tunteellista, empaattista ja kaiken hyväksyvää kalat-naisenmallia toteutettavaksi, vaikka jousimiespersoonasi haluaisi aivan toiseen suuntaan.
 Tästä aspektista myös sanotaan, että on vaikea suhtautua samoihin ihmisiin aina samoilla tavoilla stabiilisti, sillä oma tunneperäinen näkökulma saattaa vaihdella niin nopeasti.


Hmm..oikein jäin pohtimaan tuota...mistä tuota kalat-naisenmallia minulle olisi 'tarjottu'...
Toisaalta en osaa nähdä, että se tulisi äidiltä..(  aurinko skorpioni ).. Jotenkin ennemmin tuntuu, että äitini on ollut kuin 'mies' ja imenyt koko miehisyyden ja isyyden energiat, riistänyt jopa mahdollisuuden kokea mies/isä-energiat luonolisesti oman isän kautta. (  aurinko kalat )Koen ettei äitini ole itse millään lailla osannut olla se 'vastaanottavainen-äiti/nais-energia'...
Jotenkin tulee ajatus, että tuo 'kala-nais' energia on omaa 'anarkiaani' äitiäni kohtaan, koska hän itse, ei ole sitä suostunut olemaan...  idiot2 tai tuomaan esiin...vaan on halunnut ottaa vallan miehisen energian kautta...
Vai olisiko se alitajuisesti isäni  aurinko kalat anarkiaa, joka välittyy näin kauttani...  idiot2

Ja tuo tuonteiden muuttuvuus...joskus jostain analyysistäni luin, että minulle on haaste oppia hyväksymään kaksosmaisuus tunteissa...mielestäni olen sen puolen jo löytänyt itsestäni ja jopa osaan nauttia siitä tietyllä tapaa...minulle se on kuin saisin maistaa täysillä tässä hetkessä elämistä...Ihanaa tunteissa elämistä ja niiden muutuuvudessa mukana oloa..  smitten
Ehkä taaskin osaltaan myös siksikin, että se saa monet muut hämmentymään...ikuinen 'anarkisti' kun tunnun olevan monessa suhteessa...  Embarrassed

Lainaus
Venus avautuva Neliö Nousumerkki 6:52'
  vaan muut ihmissuhteet tuntuvat aina haluavan estää ja tukahduttaa sun oman persoonan, ascin, toteutumisen. Myöskin sisälläsi kyseenalaistat oikeuttasi toteuttaa nousumerkkiäsi niiltä alueilta joilta kalojen arvot menevät ristiriitaan jouskarin kanssa. Olet varmaan suuri kyseenalaistaja, etkä vaan toisten vaan se kumpuaa aluksi itsensä kyseenalaistamisesta.


Kyllä tuo tuntuu tutulle...ja toisaalta tuntuu, että jostain syystä sillä on jokin tarkoituskin, etten ole päässyt elämään jouskarin elämää kuin ajoittain hieman maistellen sieltä täältä ajoittain...Juuri ehkä lapset osaltaan ovat se, joka pitää vielä pitkään kokemassa tätä muuta osaa itsessäni, sitä paikallaankin pysyvämpää.... idiot2
Nuo muut tekijät olen hyvin pitkälti 'raivannut' jo pois elämästäni...(karrikoiden) ja jotenkin tuntuu, että saatan uskaltaa pikku hiljaa aloittamaan myös hieman jouskarimaisuutta ilmentämään äitinäkin enemmän...
Uskallan ehkä muuttaa lasteni kanssa silläkin uhalla toiselle paikkakunnalle, että jokin minussa vaatii lapsille aina antamaan ja etsimään vahvaa perusturvallisutta yms.
Ja kyseenlalaistaja kyllä olen ja ennenkaikkea itseni kohdalla...ja väkisinkin siinä ohessa tulee muutakin kyseenalaistettua...

Lainaus
Pluto sulkeutuva Neliö Nousumerkki 0:53'
Ilmapiirissä on jonkinlaista ehkä piilotettuakin valtataistelua, ja pieni ihminen imee sen sisälleen sisäiseksi taisteluksi joka aikuisena näyttäytyy siten, että aina joutuu taisteluihin ja ulkopuolinen maailma on näköjaan aina taistelussa minua vastaan. Sitten ollan nokkapokkaa milloin missäkin tilanteessa, ja ihmetellään miksi minä aina kerään ympärilleni näin hirveitä ihmisiä.

Juup, tätähän se on ollut...
Oikeastaan asiaa on helpottanut sellaisen näkökulman löytäminen, että pinnalla olevat jutut on 'rooleja ja näytelmää', heijasteita sille, jota sisälläni on...
Tosin en tarkoita mitään todellisuudesta irtautumista, vaan välillä vain tarvetta katsoa omaa elämäänsä jotenkin objektiivisestikin...

Lainaus
Jouduitkohan ehkä hyvin pienestä pitäen taistelemaan persoonasi oikeudesta olla olemassa? (minä näen pluton neliön syntymäkartalla pohjimmiltaan taisteluna oikeudesta olla olemassa, riippuen mihin tekijään se osuu)

Ehdottomasti kyllä.
Se 'taistelun myös hävisin' tavallaan...säilöin tuon kaiken sisälleni sellaiseen pieneen kauniiseen 'lippaaseen', mitä olen pikkuhiljaa elämäni aikana availlut..  Wink Luovin tuon lapsuuteni jotenkin läpi niin, että 'esitin' ikäänkuin hyväksyneeni muiden säännöt ja odotukset....muuten en olisi selvinnyt hengissä....Piilotin suuren osan olevaisuudestani..

Lainaus
Näyttäisi siltä kuin pluton neliöissä motto on : elämä on taistelua. Kiinnostava kysymys on: tarvitseeko sen olla?


Tuo on täysin totta ja koen, että en enää taistele...tai siis...en ota sitä niin kiintyneesti...tai samaistuneesti siihen...siis tietyltä osin...siltä osin kuin kykenen yhdistämään tuo 'taistelun tunteen' johtuvan menneisyydestä...

Lainaus
Pluto Oppositio Kuu 0:36'
tää oli tää jossa joutuu tiedostamaan äidin vallankäytön ja tunteisiin perustuvan manipulaation äidissä ja ehkä muisskin sukulaisissa...oppositio on tiedostamisen aspekti ja sitä sitten tiedostaa ja näkee helposti kaikissa ketä kohtaa. Olet varmaan herkkä vainuamaan manipulaatiota ja tunnevaltaa. Sinun pitääkin olla.


Juup, tästä tulikin jo tuolla alussa...
Olen välillä jo vähän sekaisin näistä, kun koen 'näkeväni' tunteet ilmassa ja niiden laadun...muka erotan manipuloinnin ja kaikki muut kuviot...öisin tulee näistä 'geometrisiä ja moniulotteisia' esimerkki kuvioita yms..  Cheesy

Lainaus
Pluto Oppositio Venus 5:59'
 Tämä saattaa ajaa aikuisena tosi vaikeiden ihmisten seuraan, ihan kuin luonnostaan vetää puoleensa vaativia persoonallisuuksia....
..Saatat itse olla hyvin tarkka siitä että toimit eettisesti toisten varpaille astumatta (samaistunut venus-napaan) mutta muut näyttävät aina haluavan käyttää valtaa sinuun.


Kyllä näin on monasti käynyt... nykyään en niin kauheasti kärsi siitä...joskus se tekee hetkittäin kyllä surulliseksi, mutta toisaalta siinä on alkanut nähdä jonkun tarkoituksenkin..
Toisaalta en mielestäni ole enää ihan niin vakeita kuvioita vetänyt puoleeni, mitä elämäni ensimmäiset 30vuotta.  Smiley Ei ihan niin raskaita kuvioita enää...mutta mistä sitä tietää, mitä tuleman pitää vielä...  Cheesy
Juup, olen tai ainakin 'pyrin' olemaan tarkka tietyllä tapaa eettisesti...mutta tuntuu, että sitä joskus käytetään hyväksi.. kun tulee sopiva tilaisuus, se minkä jätin itse toiselle tekemättä...tehdäänkin minulle ...  idiot2
Mitäpä tästä voisi oppia...

Lainaus
nää perustuivat mun kokemuksiin neliöiden ja oppositioiden kanssa painiskellessa eivätkä siis ole ammatilaistason tulkintaa.Enpä tiedä toimiiko sinulle mutta sanoinpahan ainakin jotain Smiley

Kiitos todella paljon Sign? !   Aivan tarpeeksi 'asiantuntevaa'... omat kokemukset jos mitkä, tuovat 'asiantuntevuutta' !
 smitten

Lainaus
Silti kaiken taistelun tuoksinassa olen varma siitä että tasapaino on löydettävissä, ei ollut tarkoitus olla yltiönegatiivinen ja korostaa vaan pahoja puolia, tässä jäi ne positiiviset aspektit katsomatta.

Juup, toivossa on hyvä elää !  Wink
Että se tasapainokin joskus löytyy..
Toisaalta olen huomannut senkin miten epätasapainossa voi olla tasapainossa....  Cheesy
Kiitos vielä Sinulle !
 smitten
« Viimeksi muokattu: 12.03.2006 15:20:33 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #51 : 12.03.2006 19:35:56 »

Oli suuri pettymys, kun tajusin, että äitikin oli nähnyt minut NAISEN KEHONA, eikä sisäisenä itsenäni sen jälkeen kun en enää ollut tytön kehossa.Tosin olin itsekin nähnyt toisia naisia naisen kehoina.


Hmm.. omalla kodallani voisin juuri tuon allekirjoittaa, että äitini nimenomaan on nähnyt minut vain naisen/tytön/naisellisuuden kehona, mutta jotenkin niin, että hän ei ole itse sitä omasta historiastaan käsin nähnyt itsekään naisena/äitinä, vaan jotain 'sotkua' siinä on...  idiot2 Oma itseni ja olemukseni ei ole tullut nähdyksi...
Jotenkin jollain tasolla olen ollut 'uhka' tai jokin minussa on synnyttänyt tunteen sellaisesta.
Yleensä uhkana toisaalta koetaan sellaista, jota syvimmiltään itselleen kaipaa ja tietää itselleen kuuluvaksi, mutta sen omaksi ottaminen on jollain lailla estetty ja mieleen syötetty siitä kielteinen kuva...
Ja kun sen 'kohtaa' jossain toisessa, sen kokee uhaksi, kuten se on aikanaan ehkä itsessä uhaksi koettu...
Mitä ei olla itsessä saatu kohdata, ei sitä uskalleta muissakaan...yleensähän nämä naiseuden syvimmät energiat ovat hyvin hyvin voimakkaita ja ne sisältää paljon enemmän, mitä ehkä haluaisimme jollain tasolla hyväksyä ja vastaanottaa..
Ei siis pelkkää äidillistä hymniä ja hellyyttä, vaan femiinistäkin raakaa ja primitiivistä voimaa... idiot2
öööh...sekavaa...  Cheesy
Joku kumma juttu...en tiedä kumpiko; mies vai nainen vai molemmatko (?), mutta jotenkin femiininen ja maskuliininen energia on mennyt sekaisin....
Siis onahan meissä kaikissa molempia, mutta että meillä on tässä tämä todellisuus ja tämä keho, yleensä joko miehen tai naisen ja ne ovat erilaiset ja ne ilmentävät eri tavalla energioita, vaikkakin sitten samoja....

Lainaus
Naiseus on kuitenkin enemmän kuin naisen keho, vai onko se sittenkin juuri sitä? onko se ihmisyys sitten mikä on kehosta riippumaton?

Niimpä...miten syvälle naiseus yltää...kaipa syvimmiltään maailmankaikkeuden syntyyn...
Mutta että tässä meidän ihka omassa elämässä ja todellisuudessa... idiot2 Kehohan on se näkyvin...ei se kuitenkaan ehkä ole ainut 'suodatin' joka muuttaa energian femiiniseksi...huh..onpas monimutkaista...  Grin

Lainaus
olen kyllä edelleen utopisti, että naiset voisivat olla toistensa tukijoita naiseudessa eikä käydä veristä sotaa siitä.

Niin 'utopisti' minäkin olen.  Wink
Mutta että uskon, että sillä on suuri merkitys. että jokainen tekee sitä omaa sisäistä prosessiaan sen kanssa ja se sitten heijastuu uloskin...Mutta kaipa se muutaman 'nujakoinnin' vaatii fyysisesti, että se muuttuu todellisuudeksi...  Grin

Lainaus
elämä on kyllä myös fyysinen haaste, ja naiseus ja synnytys siitä varmaan yksi hyvä esimerkki. Elämä täällä maassa on myös raadollista, eihän siitä utopistikaan pääse minnekään.

Raadoillista ennenkaikkea...Luulen että sen hyväksyminen onkin suurimpia ongelmia....mieluusti sitä haikaillaan kaikkien kivojen, mukavien enkel'energioiden ja helmojen heilutusten perään, mutta kyllä tämä elämä on muutakin... Smiley

Lainaus
musta vaan on tuntunut siltä, että kun nainen synnyttäessään luo kehon, hänelle saattaa tulla kuvitelma siitä että tuon luomansa kehon kautta hänellä on oikeus hallita sitä ihmistä joka siellä kehossa asuu.

Varmaan noinkin on...mutta ehkä vähemmän enää tuota on näissä sukupolvissa...tai enpä tiedä...Tuon kun voi pukea 'hyvyyden peittoonkin'...haluaa pelkkää 'hyvää'...tietää mikä on parasta omille lapsille...tyyliin...

Lainaus
pitäisi kai mennä avoimeen yliopistoon johonkin naistutkimuskursseille Grin

 Grin jooh...ei tiedä vaikka vielä joskus olisi edessä...  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 12.03.2006 19:38:43 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #52 : 12.03.2006 20:17:24 »

voihan se muutto uudelle paikkakunnalle olla lapsista hyväkin juttu. Jännää ja uutta...

Joo, siis itse en malttaisi kauaa asua samassa paikassa, ainakaan vielä tähän mennessä. Lapsuudessa muutin neljä kertaa, eli ei mitään kovin paljoa, mutta 'aikuisena' sitten olen sen jälkeen muuttanut jo 8 kertaa.
Tiedän että se 'turva' tulee jostain muusta kuin paikasta, mutta jotenkin tuntuu, että omien lapsien kohdalla ehkä en ole osannut sellaista turvaa antaa, mitä olisin toivonut osaavani. Kaipa tuo on joku viimeinen oljenkorsi....säilyttää edes kotipaikka suhteellisen pitkään..
Tosin nyt jo tiedostan, että minulla on ollut aivan utopistisen perfektionistiset vaatimukset äitinä itselleni ja löysään pikku hiljaa sen osalta kravattiani.  Grin

Tai ainakin koitan kohdistaa sen muuhun kuin sen polariteettiin, jonka itse koin petyymyksenä tai 'julmuutena' lapsuudessani. Sehän vie vai ojasta allikkoon..
Sitä samaa...mistä tuossa muualla jo oli puhetta...
'Hyvyyden verhoon'naamioitua 'minä tiedän mikä lapselleni on parasta' .....
Jospa vain keskittyisi kokemaan ja näkemään lapsen olemuksen ja koittaisi heittää ulkoiset määreet roskakoppaan...  :Smiley
Olikos tämä nyt cerestä...  Huh
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #53 : 13.03.2006 10:15:47 »

Koskettaa monelta osin tuo kirjoittamasi minuakin.
On nyt niin syvältä luotaavaa tämä keskustelu, että hieman jäsentelen ajatuksiani ennenkuin vastaan, kun noita ajatuksia tämän tiimoilta tuntuu nousevan... Cheesy Nyt on päällimmäisenä pari tämän hetken juttua, joten en osaa keskittyä tarpeeksi tähän....
Harvoinpa pääsee näin hienoon ja syvään keskusteluun, Kiitos! angel
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #54 : 15.03.2006 13:50:40 »

Ceres minulla 6.huoneessa ja neitsyessä!Mitä lie sitten tarkoittaakaan..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #55 : 15.03.2006 14:15:15 »

athene
neitsyt vastaa muutenkin sadonkorjuuta,varastointia talven varalle,ja demeter eli ceres on viljan ja jyvän jumalatar,elämän ja hedelmällisyyden jumalatar,
joten cereksen teema ja idea on neitsyessä jotenkin luontaisesti sisäänrakennettu,elämän kiertokulun ymmärtäminen on päivänselvää
itselläni myös neitsyessä mutta 8 huoneessa
sinulla huolenpito näkyy konkreettisina tekoina,ymmärrät kaurapuuron merkityksen kasvavalle lapselle,haluat antaa hyvät eväät matkalle,huolehdit samoin myös itsestäsi
ceres on astrologisesti lähellä neitsytkuuta,ravinnosta ja suojelusta huolehtiva äiti,samoin rapukuulla on cereksen piirteitä kuin myös täysikuulla
    ..täysikuuhan on nyt neitsyessä parhaillaan...
tallennettu
Khallayne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #56 : 21.03.2006 21:53:25 »

Mulla on Kaksosissa ja 8. huone. muuta en sitten tiedäkään  Cheesy
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #57 : 21.03.2006 22:15:20 »

Ceres on mulla vesimies ja 5. huone.
Pääkkösen mukaan: "Viidennen, lastenhuoneen, Ceresin vaikutus osoittaa huolenpidon kokemuksen tulevan suhteessa lapsiin tai luovaan taiteeseen. Yksilöllisellä tasolla se ilmenee kiinnostuksena peleihin tai itsensä riskille alttiiksi asettamiselle. (turvattomuuden tunteen heijastus kohdistuu poikkeavana käyttäytymisensä lapsia kohtaan tai uhkapelinä)"

ja vielä Pääkköstä: "Vesimiehessä ; Yksilöllisyyttä korostavia vaikuttajia. Ideaali huolenpito antaa heille mahdollisuuden itsetutkiskeluun oikeasta ja väärästä. Lapsuuden huolenpidon tehtävä on opettaa hyväksymään itsensä vaikka poikkeaakin keskiverrosta. Itsensä hyväksyminen ohjaa läpi oman erikoisen yksilöllisyyden. Epätasapaino ilmenee silloin, kun lapsuudessa ei ole asetettu selkeitä rajoja ja yksilöllisyys menee pitemmälle kuin on hyväksi. Tämä voi ilmetä aiheettomana ja tarpeettomana kapinointina, jossa yksilö tiedostamattaan hakee rajoja ja sääntöjä, että hän kykenisi hallitsemaan vapauden ja pystyisi elämään siinä."

Oon kyllä tullut lasten kanssa toimeen aina loistavasti, vaikka ei mulla omia ole. Naapuri kuvasi kerran, kun riehuin heidän lastensa kanssa, oli se menoa, lapset huusi täysillä ja eivät päästäneet mua kotiin... kutitin ja riehuin ympäriinsä  idiot2
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #58 : 22.03.2006 00:23:43 »

Mulla menee näin: Ceres 28°57' Oinas 5. huone, aspekteista en löytänyt ainakaan tämän palvelun kautta vielä tietoa.

"Oinaassa ; itsenäisyys ja riippumattomaksi tuleminen edellytys todelliselle rakkaudelle. Sairauksia ja tasapainottomuutta voi ilmetä silloin, kun lapset kokevat tulleensa dominoiduksi tai erotetuksi hoitajastaan itsenäistymisvaiheessa ennekuin he ovat kypsiä ottamaan vastuun itsestään

V Viidennen, lastenhuoneen, Ceresin vaikutus osoittaa huolenpidon kokemuksen tulevan suhteessa lapsiin tai luovaan taiteeseen. Yksilöllisellä tasolla se ilmenee kiinnostuksena peleihin tai itsensä riskille alttiiksi asettamiselle. ( turvattomuuden tunteen heijastus kohdistuu poikkeavana käyttäytymisensä lapsia kohtaan tai uhkapelinä )"

Näyttäisi siinä olevan lajin verran perää, mutta lienee vain yksi tulkinta asiasta. Pitääpä kaivaa lisätietoo...   Shocked
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #59 : 22.03.2006 00:54:49 »

Mulla Ceres kaksosissa ja 2.huoneessa

...taas sitä turvallisuuden tunteen tarvitsemista, jota tuntuu olevan koko kartta täys....   Cheesy
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: