Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksikkyys  (Luettu 88194 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #30 : 20.09.2006 21:12:07 »

niin asteroideista...kun menet tuohon lindagoodman sivujen linkkiin mikä oli viestissäni, saat noiden eroottisten asteroidien numerotkin sieltä ketjusta alempaa. sitten vaan laitat ne astro.comin extended chart selectionin sivun alalaidassa olevaan ruutuun...ja laukaiset kartan  2funny
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #31 : 20.09.2006 21:37:41 »

Neil Hardwickiä siteeratakseni:Ihmisen seksikkäin ruumiinosa ovat aivot.

Lust-asteroidi (sexual motivation) yhtymässä merkkariini vitoshuoneessa, niin ja neliössä neppariini eli senkin sortin henkisyys on oikein nostattavaa.. Wink

Monta kertaa olen nähnyt aivan uskomattomia adoniksia, joiden kohdalla lämpömittarini laskee nollan alapuolelle, kun juttujen taso on sitten jotain duudsonia öhö-öhö..

Ja parille muullekin ao. asteroidille mitä tsekkasin (kiitos sign? linkeistä) olin löytävinäni jotain osuvaa tulkinnan tapaista omalta kohdaltani es.
Nymphe (sexual addiction)  aspect_squ saturnus
Amor (unconditional love)  aspect_tri mars
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 21:41:30 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 20.09.2006 21:43:47 »

Hmm, selittäisivätköhän nuo asteroidit, miksi vedän puoleeni erityisesti Au-Oinaita. Ko. merkistä löytyvät

Saturnus, DC:n hallitsija
Lilith
Eros
Nymphe

Kaikki neljä yllämainittua ovat enemmän tai vähemmän yhtymässä toisiinsa.  :Smiley

Uusimman tuttavuuden Aurinko osuu tarkasti yhtymään Saturnuksen kanssa. Kahden entisen avopuolison Auringot taas osuivat Lilithilleni. Ja arvatkaa, onko meininki ollut jokaisen kanssa kiihkeänpuoleista?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kooky
Vieras
« Vastaus #33 : 20.09.2006 21:56:46 »

sinä varmasti edustit noille miehille lilith-naista?

Lainaus
Saturnus, DC:n hallitsija
Lilith
Eros
Nymphe

tää on mun mielestä aika voimakas sijainti...mietinpä tuossa aikaisemmin, että koska esim julkkiskartoissa esiiintyneellä Casanovalla oli saturnus yhtymä venus...eikä hänen venuksensa ollut mitenkään rajoittunut...

voisiko ottaa sellaisen näkökannan, että saturnus, esim mannisen kuvaamana, ajan viisari, olisikin se planeetta joka todella laittaa "highlightiin" sen mihin se yhtyy. Ajan henki osoittaa tuohon...

kun itselläni on se saturnus yhtymä lilith...ja jälkeenpäin tarkastettuna (silloin en tiennyt mytologiasta) olen tosiaankin joutunut tietämättänikin lilithin rooliin jo kasvuvuosinani...tanssiva "huora" (öhm..siis sarkasmia) tiukkisuskonnollisessa suvussa...eli pääsin jo syntymästä sellaisiin asemiin missä kaikella sillä mitä luonnollisesti olin pääsin esittämään tuota "paheellista" tyttöä/naista...ennen kuin tiesin edes mitä edustin. Ja kaiken lisäksi olin hyvin ujo ja kokematon enkä aloittanut mitenkään aikaisin tuota vastakkaisen sukupuoleen tutustumista oikeasti.

no siis...jos sulla on saturnus osoittamassa noita kaikkia, niin voi olla että sinua on sitten pidetty "syöjättärenä"...tai viekoittelevana nymphinä josta haiskahtaa vaara...siis kunhan heittelen näitä Grin


LOL...
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 22:03:06 kirjoittanut sign? » tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #34 : 20.09.2006 22:03:51 »

Kiitos sign? nyt tuli kartalle...
Mitkäs niistä ovat nyt tärkeimpiä ja mitä olis hyvä huomata, esim. aspekteissa?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #35 : 20.09.2006 22:25:10 »

hmm...en tiedä oikeen virallista tietoa, mitkä olis tärkeimpiä, suht uusia mullekin...no tuo lilith lienee tunnetuimpia, sekä eros...

olen googlettanut näitä asteroideja ja lukenut artikkeleita niistä...esim vaikka pistää "asteroid eros astrology" hakusanoiksi niin löytyy kyseisestä...siis, joo moni meistä osaa käyttää googlea, mutta huomasin etä jos ei laita sanaa astrology, tulee jotain tähtiTIEDETTÄ Wink

nuo nymphe ja muut oli tosiaan itselle uusia, enenkuin Hurma siitä kertoi.

mut luullakseni lilithistä ja erosista näkyy olevan eniten tietoa tarjolla...
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 22:30:21 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #36 : 20.09.2006 22:27:39 »

Mitäs mieltä ootte aspekteista?

itse aattelisin että yhtymät akseleihin...Mc,IC,AC,DC, Vertex, anti-vertex sekä yhtymät persoonallisiin planeettoihin...siis auringosta marsiin.

jupiter ja saturnus ei kai enää ole persoonallisia planeettoja, mutta kyllä luulis, että niilläkin on merkitystä asteroidien kanssa.

Muoks. tarkastelu merkki ja huonesijainnin kautta antaa varmasti kuvaa sen asteroidin toiminta-alueesta.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 22:31:22 kirjoittanut sign? » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #37 : 20.09.2006 23:10:25 »

Minulla on ollut kaksi hyvin erillailla seksikästä naisystävää.

Toinen oli ei-kaunis, hiljainen sivussaolija, mutta voimakas persoona, veti miehiä puoleensa kuin magneetti. Hiljaa hissukseen hän nautti heistä eikä juuri heistä puhunut. Miehet luottivat häneen ja tietyllä lailla kunnioittivat häntä.

Toinen oli kaunis. Mutta seksi oli ongelma. Hän hurmasi miehet ja nautti kun he pyörivät ympärillä. Mutta kun tuli SE HETKI, hän kieltäytyi. Miehet puhuivat hänestä pahaa, hän oli 'yleinen' ja siten toiset naiset jopa häntä nimittivätkin. Eräs kuitenkin, joka tunsi hänet, sanoi häntä 'munansärkijäksi'.

Kumpi on seksikkäämpi?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #38 : 21.09.2006 00:06:43 »

ymmärrän tuon ensinmainitun seksikkyyden, mutta tuosta toisesta tuli vähän surullinen olo...

ehkä hän pelkäsi oikeasti miehiä? no, asiahan ei minulle kuulu, mutta näin tarinana tuota henkilöä lähestyen Smiley

eikä hänelläkään olisi ollut velvollisuutta "antaa" näille miehille vaikka ympärillä pyörivätkin...sillä omathan ne olivat näiden miesten odotukset ? tosin hyvin vaikea mennä sanomaan , kun ei tapausta ja sen yksityiskohtia tiedä, eikäpä toisekseen mulle kuulu Grin

tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #39 : 21.09.2006 00:16:03 »

Niin, ehkä joudun antamaan pienen selityksen.

Seksi, seksikkyys kun ei ole niin yksioikeinen asia. Kaikki olemme seksikkäitä omalla tavallamme, sehän on se meidän elämänenergia.

Joillakin se tukkiutuu valitettavan usein nuoruus- tai lapsuusvaiheessa. Tämäkin ystäväni (myöhemmin itse kertoi) kärsi nk. raiskaajan tyttärenä olosta kotikylällänsä. Maailmalle lähtö ei tilannetta parantanut, se jokin oli isketty mielen sopukoihin.

Kuitenkin kaikki tarvitsemme tulla huomioiduksi tavalla tai toisella. 'Munansärkijä' ei varmaankaan itse tee tahallaan tuota liehittelyä eikä pettymystä toisen odottelulle, vaan todella kaipaa seksiä ja sen kokemista, mutta ei 'pysty'.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #40 : 21.09.2006 00:20:19 »

puhut asiaa. sulla on monesti tosi viisaita juttuja, joita on ilo lukea. huomaa nuo kolme vesielementin merkkiä allekirjoituksessasi...että tulee tuota syvällistä tunnetason näkemystä.

Lainaus
Maailmalle lähtö ei tilannetta parantanut, se jokin oli isketty mielen sopukoihin.

 Cry olen itsekin kokenut, miten syvälle lapsena-nuorena iskostettu seksuaalisuuden haava iskostuu.

myöhemmin siitä tulee helposti monimutkainen ajatus-käyttäytymiskuvio, joka heijastuu myös muihin asioihin kuin suoranaisesti seksuaalisuuteen.

Lainaus
Seksi, seksikkyys kun ei ole niin yksioikeinen asia. Kaikki olemme seksikkäitä omalla tavallamme, sehän on se meidän elämänenergia

kylläpä kyllä :Smiley

muoks...ja monesti noista seksuaalisuuden alueen haavoista on aivan älyttömän vaikea sanoa mitään sanallisesti, saada sanottua, edes itselleen.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 00:24:17 kirjoittanut sign? » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #41 : 21.09.2006 00:48:39 »

Jooo-o! On todella tuota vesi-ja tunnepuolen elementtia kerrakseen!  Grin

Oikea tunnesoturi! Kun ottaa huomioon tuon jupiterin joutskarin, jonka turvin kiskon itteni välillä kuiville ravistelemaan. idiot2

Liekö meissä kenessäkään on täysin ongelmatonta yksilöä olemassa tuon seksuaalisuuden suhteen? Yhteiskunnan määritelmät pitävät siitä kyllä huolen. Tai ainakin niitä tulkitaan itsensä kannalta usein hyvin kriittisesti.

Mutta eikö kuitenkin joskus...ole olemassa se hivelevä onnen tunne, kun joku toinen huomaa. smitten  Tai enemmänkin silloin, kun itse huomaa toisen.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #42 : 21.09.2006 00:58:44 »

Lainaus
quote author=metsätonttu link=topic=9695.msg85452#msg85452 date=1158788919]
Jooo-o! On todella tuota vesi-ja tunnepuolen elementtia kerrakseen!  Grin

Oikea tunnesoturi! Kun ottaa huomioon tuon jupiterin joutskarin, jonka turvin kiskon itteni välillä kuiville ravistelemaan. idiot2
[/quote]

musta on ihanaa, kun täällä on eri elementtien tyylistä viisautta jaossa. ja sulla on tuo täydellinen "vesisuora".  Smiley

luulenpa että sitävtunnevisautta paljon kaivataankin nykymentaliteetin vastapainoksi.


Lainaus
Liekö meissä kenessäkään on täysin ongelmatonta yksilöä olemassa tuon seksuaalisuuden suhteen? Yhteiskunnan määritelmät pitävät siitä kyllä huolen. Tai ainakin niitä tulkitaan itsensä kannalta usein hyvin kriittisesti.


kun saatais pois seksuaalisuuden yhteydestä syyllisyys ja häpeä...niin se ehkä vois parantaa asiaa. mut nää on ainakin olleet syvästi kietoutuneena toisiinsa aikaisemmin ja nykyäänkin. ehkä se muuttuu...

Lainaus
Mutta eikö kuitenkin joskus...ole olemassa se hivelevä onnen tunne, kun joku toinen huomaa. smitten  Tai enemmänkin silloin, kun itse huomaa toisen.


joo, itse kans tykkään vielä enemmän tuosta jälkimmäisestä... Smiley
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #43 : 21.09.2006 11:21:18 »

No nyt, siis Lilith mulla neitsyessä ja 1.huoneessa, 8 asteen päässä  askendentti:sta.

Aspekteina on:
Lilith aspect_tri keskitaivas
chiron aspect_tri Lilith

Mitäs tästä vois päätellä?

kuu:lle tuntui olevan pari yhtymää. Eli
Kuu aspect_con P.Fort 
Kuu aspect_con Ceres.

Mitenkäs näiden aspektien laita?

Myös Venus aspect_con Cupido,

Nymphe on kaloissa 8.huoneessa
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 17:25:24 kirjoittanut the_planet » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #44 : 22.09.2006 17:55:46 »

ceres ei kai sinänsä liittynyt seksuaalisuuteen, vana ihmisen kykyyn hoivata ja sitä millä tavoin hän parhaiteen kokee itse tulleensa hoivatuksi.

googleta Kaarina Pääkkönen ja hänen sivustonsa.

ceres teemoilla, äitiydellä tai huolenpidolla, elämän säilyttämisellä, hoivaamisella näyttäin olevan sulla tärkeä osa, jos se osuu kuuhun (joka symbolisoi alitajuntaa ja myöskin naiseutta, äitiyttä) sekä onnenpisteeseen, paikkaan kartalla missä voi löytää onnea ja menestystä.

kun nää on kuitenkin oinaassa, mikä ei ole kovin hoivaava merkki sillä tavoin kuin hoivaaminen periaatteessa käsitetään, tulkinta voi olla hyvin eri kuin vaikka rapu cereksessä.

mullakin on oinas ceres, ja sen kuvauksen mukaan mikä minua hoitaa parhaiten, on toiminta, liikunta, itsenäisyys...äksöni hoivaa paremmin kuin hoivatuksi tuleminen. Itseasiassa paapotuksi ja hellityksi "joutuminen" saa itsellä enemmänkin karvat pystyyn...ainakin jos se tapahtuu vähänkään holhoavalla tavalla.tästä asemasta sanotaan, että lapsilleen hän on mieluumminkin sellainen äiti joka kannustaa mahdollisimman varhain itsenäisyyteen ja oma-aloitteisuuteen.

luulisin olevani sellainen jos olisi lapsia...päteekö kuvaus sinuunkin?
« Viimeksi muokattu: 22.09.2006 18:37:26 kirjoittanut sign? » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: