Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimies - ikuinen arvoitus?  (Luettu 18425 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #15 : 05.08.2009 22:57:20 »

Outoa, miten Veskarit osaa pysyä ikuisesti teini-ikäisinä..

Tunne-elämääkö ..? Tottakai, mutta kun se teini-ikäisen junnun.. ( Sad) - ja ajatukset .. . smitten

buck2
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #16 : 06.08.2009 20:44:48 »

Outoa, miten Veskarit osaa pysyä ikuisesti teini-ikäisinä..

Tunne-elämääkö ..? Tottakai, mutta kun se teini-ikäisen junnun.. ( Sad) - ja ajatukset .. . smitten

buck2
Ittel tuttavapiiris on kalat kaikkein pahimpia teinejä, vaikka aikuisia ihmisiä jo pitäs olla (toinen lähemmäs 30). Joten ei kantsi yleistää, eiköhän niistä jokaisesta merkistä löytyne ne omat teininsä, johtuen suurimmaks osaks sielujen nuoruudesta, kun eivät vielä ole päässeet kovin pitkälle omassa kehityskaaressaan.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #17 : 06.08.2009 21:21:04 »

ei kantsi
Kantsii Grin

tässä tapauksessa ainakin
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Fiona
Vieras
« Vastaus #18 : 07.08.2009 00:37:32 »

Minulle on jäänyt miespuolisista vesimiehistä hyvä kuva. Tunnen, että heissä on jotakin samaa kuin minussa. Ehkä hekin ovat aina hieman omissa maailmoissaan ja ymmärtävät siksi minua.Smiley

Naispuolisista veskareista minulla taas on vähän huonompi kuva, mielestäni he ovat juoruilijoita. Mutta varmasti on poikkeuksiakin.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #19 : 07.08.2009 10:34:56 »

Mä olen itse asiassa useimmiten ihastunut juuri  aurinko vesimies -miehiin! Veskarit, ainakin tuntemani, kun ovat hyvin miellyttäviä ja kaverillisesti helposti lähestyttävissä, leppoisia. Myös avuliaita ja syvällisiä pohdiskelijoita, vahvasti oman tiensä kulkijoita. Ja älykkäitä! Veskareille uuden oppiminen on helppoa ja analyyttisen luonteen takia syntyy tosi mielenkiintoisia keskusteluita! Itse olen täys tuulitunneli, niin helposti ihastun älykkäisiin miehiin Smiley  Ja kun mulla ei sitä ilmaa kartalla ole, niin kai sitä sitten helpommin ihastuu siihen, mitä itseltä puuttuu..

Nykyinen mies on tosin  aurinko vaaka , mutta hällä  kuu vesimies , joten jostain sitä Veskarivaikutusta tulee Wink  Mies oli alkujaan aika etäinen ja piti tunteensa kurissa, mutta ajan kanssa on avautunut ja puhuu tunteistaan nykyisin avoimesti, nostaa myös ikävät asiat saman tien pöydälle.

Mitä tulee teineihin, niin mun tuttavapiirissä eräs Rapu ja Kauris ovat kaikkein teineimmät merkit. Mutta nämä ovat vain yhden ihmisen perusteella katsottu, ei ko. merkkiä voi samalta kädeltä leimata teinimäiseksi Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #20 : 07.08.2009 14:14:21 »

En sanoisi veskareista, tai muistakaan ilmamerkeistä, etteivät he tuntisi. Vaan kyllä, kyllä he tuntevat ja monet varmaan paljonkin. Mutta se ongelma tuleekin sitten siinä, että se tapa millä he tuovat sitä esiin ei ole niin helposti ymmärrettävissä, tai sitten he eivät ollenkaan osaa tuoda sitä esille sillä tavalla kuin yleisesti käsitetään "oikeaksi tavaksi". Siten saadaan vain sellainen käsitys, että he olisivat jotenkin viileitä ja tunteettomia ihmisiä. Lisäksi, kun veskareihin liitetään se sellainen hetkessä mielensä muuttaminen, eli eilen olin rakastunut ja tänään lähdenkin jo muualle, niin liitän tuollaisen yleensä aina vahvoihin tunteisiin, jotka yrittävät tukahdetuttuina pyrkiä ulos. Veskarin ratkaisu on vain kuollettaa ne, ja vaihtaa suuntaansa ettei tarvitsisi ajatella sitä. Kyllä uskon, että ilmamerkeillä on vahvat tunteet, mutta heidän pitäisi oppia käsittelemään niitä myös muuten kuin järjen kautta. Luulen, että koska ilmamerkit kaikkein eniten kaikista merkeistä tarvitsevat toisia ihmisiä ympärilleen, heille voi olla vaikeaa hyväksyä tunteitaan, koska he pelkäävät että ne tarkoittavat samaa kuin heikkous ja näin ollen heidän otteensa toisista ihmisistä herpaantuu. Jaa-a. En tiedä.

Sen sijaan aurinkomerkistä riippumatta korostunut Uranus, sitä ei kestä erkkikään. :Smiley
No hei! Kuinka niin?  Cool  Wink
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #21 : 07.08.2009 20:57:40 »

Jostakin syystä minä pidän yleensä veskareista. Kaipa he ovat vähän arvoituksia, kun ainakin nämä minun tuttuni ovat niin monipuolisia, että aina tulee esille uusia taitoja. Siksipä ukkoonkaan ei voi kyllästyä, kun saan joka päivä tutustua häneen uudestaan.  2funny
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #22 : 08.08.2009 10:16:31 »

Sen sijaan aurinkomerkistä riippumatta korostunut Uranus, sitä ei kestä erkkikään. :Smiley
No hei! Kuinka niin?  Cool  Wink

Meinaan lähinnä hankalia aspekteja aurinkoon, kuuhun tai kulmiin - yhtymät, neliöt, oppositiot. Tai jos on planeetalle erityisen hankalassa huoneessa. Lyhytpinnaisia äkäpusseja.

Se onkin mielenkiintoista miten merkin hallitsija poikkeaa radikaalistikin merkistään, esim. Pluto/Skorpioni on toinen tapaus.   
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #23 : 08.08.2009 13:57:31 »

Niin joo...ja mä sitten taas naisena tiedän olevani sekä mentaalinen, että emotionaalinen Wink
Jos vitsiksi oli tarkoitettu niin ok, mutta muutoin epäilen pahasti. On poikkeuksia kuten sanoin joilla molemmat puolet ovat "heränneet", mutta niitä "normaali-ihmisten" parissa on aniharvassa. Naiset ovat lähes poikkeuksetta emotionaalisempia kuin mentaalisempia, johtuen jo fysiologisesta lapsen sisällä kasvattamisesta (ns. äidinrakkaus). smitten
Ei ollut vitsiksi tarkoitettu, mutta epäillä sopii aina Grin Jotta en nyt tässä vaikuttaisi hiuksia halkovalta idiootilta niin selvennän, miten tämän asian itse ymmärrän. Mentaalinen = ymmärrys, järki, viisaus jne. Emotionaalinen = tunnepitoinen, tunneperäinen. Eli yksinkertaistettuna järki ja tunteet "vastaikkainasettelu". Eli, todellakin koen olevani sekä järkevä, että tunteva ja tunteellinen!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #24 : 08.08.2009 18:53:52 »

Ei ollut vitsiksi tarkoitettu, mutta epäillä sopii aina Grin Jotta en nyt tässä vaikuttaisi hiuksia halkovalta idiootilta niin selvennän, miten tämän asian itse ymmärrän. Mentaalinen = ymmärrys, järki, viisaus jne. Emotionaalinen = tunnepitoinen, tunneperäinen. Eli yksinkertaistettuna järki ja tunteet "vastaikkainasettelu". Eli, todellakin koen olevani sekä järkevä, että tunteva ja tunteellinen!
Siinäpä sä selvensit tilanteen itse, eli olet normaali nainen, emotionaalisesti vahvempi. Toki molempia ominaisuuksia molemmilla hieman on, mutta luonto sen jo sanelee miten tämä menee Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #25 : 08.08.2009 19:19:45 »

Ei ollut vitsiksi tarkoitettu, mutta epäillä sopii aina Grin Jotta en nyt tässä vaikuttaisi hiuksia halkovalta idiootilta niin selvennän, miten tämän asian itse ymmärrän. Mentaalinen = ymmärrys, järki, viisaus jne. Emotionaalinen = tunnepitoinen, tunneperäinen. Eli yksinkertaistettuna järki ja tunteet "vastaikkainasettelu". Eli, todellakin koen olevani sekä järkevä, että tunteva ja tunteellinen!
Siinäpä sä selvensit tilanteen itse, eli olet normaali nainen, emotionaalisesti vahvempi. Toki molempia ominaisuuksia molemmilla hieman on, mutta luonto sen jo sanelee miten tämä menee Smiley
Niin miten mä sen selvensin? En mä sanonu olevani emotionaalisesti vahvempi...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #26 : 08.08.2009 19:50:58 »

En mä sanonu olevani emotionaalisesti vahvempi...
Sanoinkos mä jossain niin?
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #27 : 08.08.2009 20:21:10 »

Siinäpä sä selvensit tilanteen itse, eli olet normaali nainen, emotionaalisesti vahvempi.
Mä en ymmärrä, mistä tää johtopäätös tuli! Kun mä selvensin jotain ihan muuta...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #28 : 08.08.2009 21:24:00 »

Sen sijaan aurinkomerkistä riippumatta korostunut Uranus, sitä ei kestä erkkikään. :Smiley
No hei! Kuinka niin?  Cool  Wink

Meinaan lähinnä hankalia aspekteja aurinkoon, kuuhun tai kulmiin - yhtymät, neliöt, oppositiot. Tai jos on planeetalle erityisen hankalassa huoneessa. Lyhytpinnaisia äkäpusseja.

 :Smiley Tämä  uranus  aspect_con  keskitaivas ei nyt niin kovin lyhytpinnainen ole. Ainakaan tietääkseni.  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #29 : 24.11.2012 21:54:26 »

Tjaah.
No mahdan vaikuttaa viileältä kyllä....oikeastaan sen viileämmältä mitä enemmän itsekin epäilen että voisi niitä tunteita olla omaltakin kantilta. Minulla ainakin on vaikeuksia ilmaista tunteita...tai en halua ilmaista niitä, ennenkö olen aivan varma, että se kannattaa. Olen niin ehdottoman uskollinen ystävilleni ja muille läheisilleni, että vaatii PALJON, ennenkö katson että kannattaa heittää kaikki peliin. Siihen asti koetan vain liidellä pinnalla. Ja todella, mikäli joku yhtään alkaa omistaa millään muotoa, suhteessa minkälaisessa vaan, se saa heti käsijarrun päälle, ja voi tulla tiukkakin kurvi.
Mutta kovin monesti olen lämmin ja herttainen silloin kun koen olevani turvalisen etäällä toisesta...sitten taas jos koen että sinä liikutaan syvemmällä, saatankin heittää kylmäksi, ihan vain siksi, etten halua jäädä sinne nalkkiin ennenkö olen varma.
Tunteettomuus tulee minulla Uranus ja Oinas vaikutteisena muutenkin varmaan siitä, että olen niin pikainen...äkki tai mikä, mutta pikainen kuitenkin, ja näen jo sen tilanteen ohi jossa ne emootiot kuohuvat , enkä välitä niistä vaan katselen jo sitä lopputulosta. Viis sellaisista pikkuasioista kuin omat tai muiden tunteet, mennään jo asiaan!  buck2
Toki tässä varmasti myös vaikuttaa eletty elämä ja kokemukset mitä sitä kautta on vastaan tullut.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: