Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viikonpäivät???  (Luettu 4920 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minävaan
Vieras
« : 11.01.2011 12:22:58 »

Mitä merkitystä on minä viikonpäivänä on syntynyt? Vai onko sillä mitään merkitystä  crazy2
Sain selville, että olen syntynyt tiistaina.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.01.2011 13:41:13 »

Ei astrologisissa tulkinnoissa kovin paljon panna painoa syntymäviikonpäivälle. Viikonpäivillä on kuitenkin planeettahallitsijat, eli:

Maanantaita hallitsee Kuu
Tiistaita hallitsee Mars
Keskiviikkoa hallitsee Merkurius
Torstaita hallitsee Jupiter
Perjantaita hallitsee Venus
Lauantaita hallitsee Saturnus
Sunnuntaita hallitsee Aurinko

Joissain kielissä viikonpäivien nimet on johdettu suoraan noista planeettahallitsijoista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2011 14:08:49 »

Vaikuttaako tuo viikonpäivän hallitsija sitten jotenkin ihmiseen, luo jotain piirteitä esim. luonteeseen?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.01.2011 15:25:16 »

Voihan ne jonkin säväyksen antaa luonteeseen. Itse olen maanantaikappale. Hauskasti sinänsä maanantain hallitsijaplaneetta Kuu on myös syntymäkarttani hallitsijaplaneetta, AC-Rapu kun olen. Samanlainen tilanne on pikkuisella pojallani, joka on syntynyt Auringon hallitsemana sunnuntaina. AC-Leijonana Aurinko on hänen karttansa hallitsijaplaneetta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2011 15:37:08 »

 Smiley Itse olen tiistain lapsia, eli  mars pitäisi tulla jollain tapaa sitten ilmi... Onnenpiste mulla on  oinas ja eikös mars liitetä myös skorpioniin? Skorppari hallitsee syntymäkarttaani, mulla kartalla myös tarkka  mars aspect_opp pluto jonka mitään tarkkaa merkitystä en ole vieläkään saanut selville Cheesy
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #5 : 11.01.2011 19:08:53 »

Kiitoksia vastauksesta Smiley Mulla on aika paljon jellonaa kartalla, onhan se vähän samantyylistä energiaa kun oinaalla. Skorppariakin löytyy vähän kartalta. mistä tuollaisen onnenpisteen voi katsoa ja nousevan planeetan?HuhHuh  uglystupid2 Cheesy
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #6 : 11.01.2011 19:59:19 »

Hei minävaan! Onnenpisteen sijainnin näet kun teet kartan astro.com:ssa, ja niistä asetuksista, siellä aika alhaalla siitä listasta joka on Additional objects-kohdassa, valitset pars fortunae (:

Nouseva planeetta on käsitykseni mukaan planeetta joka on yhtymässä  askendentti . Korjatkaa toki jos olen väärässä....
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #7 : 11.01.2011 23:54:41 »

Kiitoksia:) onnenpisteeni on kaloissa. Tämänkö takia tunnen eniten kaloja  :Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #8 : 12.01.2011 00:06:57 »

Varmaan se onnenpisteen huonesijainti vaikuttaa että millä elämänalueella se piste vaikuttaa, itsellä siis oinaassa kyseinen piste mutta en paljoa oinaita tunne ://

Sori nyt menee pahasti off-topic....
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: