Sivuja: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2108170 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2400 : 12.12.2011 19:04:23 »

Soma :  uglystupid2 uglystupid2 Grin Grin Grin Kiss
Ihana seikkailu taas Smiley
Mä fanitan sun unia, niin muistan kyllä sen portti unenkin  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2401 : 12.12.2011 20:05:41 »

Mullekin tuli kyllä kaikkea mahdollista mieleen, mutta kun on noin mahdoton pläjäys, niin sitä kokonaisuutta ei oikein hahmota uglystupid2
Tiedä sitten pitäisikökään, vaan vain kattoa pala kerrallaan?

Mutta siis yksi ihan selvä juttu on tuo kauneus/rumuuskisojen voitto...tai häviö, mitenkä nyt vaan, mutta siihen jo vastasitkin itse, kun sanoit että et pidä ulkonäöstäsi. Ja varmaan uuden romanssin myötä nää ulkonäkö jutut on vähän enemmän pinnalla?
« Viimeksi muokattu: 12.12.2011 20:08:44 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
rasaha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2402 : 13.12.2011 05:23:44 »

Näin Unta, että...
 Minulle yritettiin tehdä lobotomia. Perässäni kulki mies, mustaan hupulliseen kaapuun pukeutuneena, vasen käsi ylhäällä, jossa oli kiiltävä veitsi joka unessani kuitenkin muistutti "piippulusikkaa", Yritin paeta kapeaa käytävää pitkin, käytävä oli pimeä, mutta sen päässä kajasti hieman valoa.
 Olisi kiva tietää,mitähän tuo uni mahtaisi tarkoittaa???
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2403 : 13.12.2011 08:59:34 »

Mulla on mennyt suurin osa öistä valvomiseksi sitä myöten, kun selvisi erinäisiä seikkoja historianhämäristä ja oikestaan en tiedä onko edes kyseessä uni, kun koko ajan koen tämän henkilön läsnäolon.. kaikessa unenkaltaisessakin olen hänen kanssaan, enkä muista uniani. Eikä siinä mitään, oikein ihanaa saada ihastuksensa tätä kautta viereensä, mutta mistä tämä kertoo?

 Huh K
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #2404 : 13.12.2011 13:54:12 »

Nemimonden unesta nousee mieleen kysymys, että oletteko vielä yhteyksissä ihastuksesi kanssa, ja vaikket olisikaan, tuntuuko että hän näkee/näki suojamuureistasi läpi?  Huh

Hän on ollut samassa koulussa kanssani ja unen näin samana yönä, kun oli aiemmin ollut luokkakokous. En ole varma, näkikö hän lävitseni, välillä tuntui sitä, mutta en ole varma. Joskus aiemmin olen miettinyt, olisiko asiasta pitänyt hänelle sanoa. Millä tavalla tämä saattaisi vaikuttaa tulkintaan? Smiley

Aivan. Smiley Hänen näkemisensä luonnossa selittää tarpeen käsitellä häntä unessakin. Jos sinusta on epävarmastikin tuntunut että hän tosiaan näkee lävitsesi, se tulee helposti uniin just noin että vaatteet katoavat epäloogisesti, epämiellyttävästi tai sekä että. Hyväily, mahd. pussailu, yhdessä iloitseminen ehkä pientä toiveunta vaikka seurusteletkin toisen kanssa. Tai sitten ihan vanhojen unelmien muistelua vaan, jotka nousivat esiin kun näit hänet.

Saunan, suihkun valmistelu ehkä kuvastaisi tuota "olisiko pitänyt sanoa"-fiilistäsi, olisiko asiat pitänyt selvittää, puhdistaa ilmaa? Olisitko nyt ollut valmiimpi siihen kuin silloin aiemmin?

Kiitos Smiley Mielestäni olisin nyt ollut valmiimpi selvittämään nuo asiat, koska en kuitenkaan enää ole samassa koulussa hänen kanssaan
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2405 : 13.12.2011 14:49:23 »

Eipä kestä, kiva jos auttoi  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2406 : 14.12.2011 14:39:16 »

Huoh, joo. Kunnon ikävöintiuni vaihteeksi. Unessa halailin erään ihmisen kanssa, mutta oli häiritsevää kun hän piirsi sormillaan ympyröitä alaselkääni ja pakaroille. Hän kyllä lopetti heti kun sanoin että se häiritsi, ja ei muutenkaan syleilty enää, mutta lähdettiin yhdessä kävelemään jonnekin missä oli tarkoitus syödä yhdessä. Käveltiin aika pitkä matka ihan rinnakkain, ja lempeästi katselin miten hänen tapansa liikkua oli erilainen kuin muiden.

Loppu hämärtyikin muistista, kun herätettiin kesken unen ja piti heti ajatella muuta.  Angry Olisko joku punaisella sisustettu iso keittiö ollut, kahvia ja pullaa, hän hymyillen odottamassa minua kun jonottelin? Ei nyt millään saa palautettua mieleen kuin väläyksiä.

Kipeää tekee silti, unen sanoma on niin selkeä.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2407 : 14.12.2011 15:22:57 »

Huuuh.. mulla meni unessa kuulo hetkeksi, näin kyllä kun suut kävi, mutten kuullut mitään ja sitten yhtäkkiä aloin taas kuulla, tosin linnunlaulua ja olin sisällä jossain, mutta kuulin kuitenkin.. ihanankamalaa  Cheesy

 Smiley K
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #2408 : 15.12.2011 16:35:47 »

Mitä tarkoittaa, jos unessa on puoliksi aasi, puoliksi ihminen kentaurijakoisesti, jolla on päällään oranssi mekko valkoisin pienin kuvioin (palloja, kukkia tai mitä lie), jonka kasvot kuuluvat selvästi miehelle ja joka puhuu - varoitus: seksististä sanankäyttöä - homomaisella korostuksella, jolla on naisen sukupuolielimet mutta joka luulee että lisääntyminen toimii anaaliyhdynnän kautta, ja joka haluaa lisääntyä nimenomaan minun kanssani? Koska juttu ei ole tarpeeksi ristiriitainen, aasi nakkelee minua yksittäisillä kondomeilla suojamuoveineen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2409 : 15.12.2011 16:40:07 »

 Grin Grin Grin
En tiedä, mutta aika hulvaton tyyppi  buck2
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #2410 : 15.12.2011 17:11:29 »

Täytynee mainita, etten ollut kiinnostunut eikä aasi voinut - eikä yrittänyt - pakottaa minua seksiin. Unessa oli myös "hyviskoiria", saksanpaimenkoiria, ja "pahiskoiria", tuntematon rotu ja piirrettymäisempi olemus sekä ihmismäisiä muutoksia kuten vaatetusta, kahdella jalalla kävelyä ja sormia. Aasi oli hyvis, en tiedä miksi.

"As long as we have opposable thumbs, we will fight you!" - Zero, Grand Theft Auto San Andreas
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2411 : 17.12.2011 13:08:09 »

Mitäs musiikkivideoita mä taas katsoin illalla...  Grin Unessa mulla oli sotkuisessa huoneessa tuolin päällä pieni akvaario, jossa oli suuria kultakaloja. Kaivoin amaryllis-sipulia laatikosta ja katsoin, että sen pinnalla kasvoi ruskeita, pehmeitä lakkisieniä. Jotenkin se olikin sitten siellä akvaariossa, ja sienet muuttuivat jonkinlaiseksi oranssinkirjavaksi meduusaksi joka eli sen sipulin ympärillä ja polski menemään ympäriinsä. Huusin jollekin innoissani että hän tulisi katsomaan tuota otusta, mutta sitten se kasvatti oranssit lonkerot ja alkoi syödä pois niitä mun kultakaloja. Pistin kättä väliin eikä lonkerot polttaneet, mutta en mahtanut mitään jos se oli jo ottanut kalasta kiinni.

Sain sen amaryllis-meduusan pois sieltä akvaariosta, ja pinnalla kellui kolme kultakalaa ja yksi lehtikala kyljellään. Elvytin niitä ottamalla selästä kiinni ja huljuttamalla vedessä ees sun taas, ja ne toipuivat.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2412 : 17.12.2011 13:36:42 »

Jos aattelee että tuo sotkuinen huone olit sinä itse...ja tuolista olen kuullut että se olisi paikkasi elämässä. Sen päällä siis säilytät kala-akvaarioitasi, ja kala voisi kuvata sinun omia kykyjäsi, lahjojasi, luontaisia vahvuuksiasi...ja tässä tapauksessa kun on kyse kultakaloista, voisi ajatella sen tarkoittavan jotain, joka on sinulle erityisen kallisarvoista? Ehkä ne ovat vielä jossain syvemmällä sinun tietoisuudessasi suojassa...

Ja tuo meduusa  Huh
Joku..ihminen tai asia, jota ensin luulet hyväksi jutuksi, osoittautuukin lopulta uhaksi sille, mitä kohti sinä olet pyrkimässä, ja jollet huomaa ajoissa, et voi enää tehdä mitään?

Mutta loppujen lopuksi kuitenkin käy hyvin,tilanne vaatii vain hieman elvytystä Cheesy

Amaryllis kun viittaa jouluun, niin tulee mieleen ettei tässä joulussa nyt vain olisi sitten jotain tuollaista?
Joulu nostaa mieleesi asioita, jotka aiheuttavat oikein myllerryksen oransseine lonkeroineen?
Oranssihan on sakraalichakran väri...saisiko siitä jotain?
Joulun yletön nautiskelu on haitaksi jollekin, jota nuo kalat kuvaavat?
 idiot2
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2413 : 17.12.2011 15:04:04 »

No jopas nyt. Ensin en ajatellut että kukaan nyt tuota tulkitsisi, mutta sieltähän löytyi kaikenlaista mielenkiintoista.

Ja tuo meduusa  Huh
Joku..ihminen tai asia, jota ensin luulet hyväksi jutuksi, osoittautuukin lopulta uhaksi sille, mitä kohti sinä olet pyrkimässä, ja jollet huomaa ajoissa, et voi enää tehdä mitään?

Mutta loppujen lopuksi kuitenkin käy hyvin,tilanne vaatii vain hieman elvytystä Cheesy

Luulisin nyt, hetken mietittyäni tulkintaasi, että uni peilaa sitä miten tasolla tai toisella pelkään käyvän näin. Ja toisaalta luottamusta siihenkin että ei ihan kaikki mene silti pilalle Smiley

Hauska kyllä millaisia vertauskuvia mieli voikaan keksiä. Oikeasti, amaryllis-meduusa  2funny
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2414 : 17.12.2011 15:14:16 »

Amaryllismeduusa on hieno keksintö smitten Grin Grin

Hienoa jos löytyi jotain oljenkorsia Smiley Cheesy

tallennettu
Sivuja: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: