Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyt/Skorppari tässä  (Luettu 3334 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Värikkö
Vieras
« : 05.01.2006 23:34:31 »

smitten
Kokeilen näitä hienouksia - en ole ennen kirjoitellut minkäänlaisille palstoille, mutta nyt se alkaa, Uuden Vuoden kunniaksi!

Olen pitkään ( 14 vuotta) jo harrastanut astrologiaa ja saanut siitä todella paljon irti. Siis siinä mielessä, että olen saanut siitä tukea omaan aikuistumisprosessiini, joka lähti käyntiin noin tietoisesti vasta neljänkympin jälkeen. Että on ihan totta, et Neitsyt on " hitaasti syttyvä", kuten joskus olen nähnyt määriteltävän! Mutta parempi myöhään, kuin ei silloinkaan - niinhän!

Nousevan Skorpionini kanssa olen saanut taistella, kun vielä laskusolmu on samassa merkissä - tosin Khiron ja Mars Skorpionissa ovat antaneet voimia ja sitkeyttä selviytymiseen.  Lopulta koen löytäneeni aika hyvän rauhan, kun nyt joulunajan kaksiviikkoinen yhdessäolo äitini kanssa sujui leppoisasti yhtä pientä välikohtausta lukuunottamatta! Ennätys, ennätys.

Äitini on sielunsisareni ja elänyt todella raskaan elämän opettaakseen minulle kärsimyksen anatomian. Mielestäni olen sen nyt oppinut, joten jatkossa hän toivoakseni pystyy ottamaan kevyemmin.

Kala-äitini ja -poikani välissä olen saanut muutenkin vahvaa opetusta ihmisenä elämisestä ja toivon, että kokemuksistani on jotain iloa muille foorumilaisille !

Kuten varmaan ylläolevasta käy ilmi, suhtaudun elämään ja astrologiaan tosi vakavasti, vaikka ulkoiselta olemukseltani olenkin iloinen ja värikäs.

Hyvää Loppiaista vain kaikille ja palataan asiaan smitten
tallennettu
Värikkö
Vieras
« Vastaus #1 : 06.01.2006 12:39:36 »

Kiitos Keho toivotuksestasi! Smiley smitten

Kuvastasi tunnistan hyvin  noususkorpparisi ja on mielenkiintoista, että juuri sinä vastasit minulle ensimmäisenä, sillä olen syntynyt Tampereen lähistöllä.
Huomaan tilastostasi, että olet ahkera astroilija. Olen hieman utelias tietämään, että onko tuo tilastosi todella kertynyt vajaan kuukauden kuluessa, vai onko siinä "perintöä" mahdollisesti aikaisemmilta sivustoilta?

Ajatusteni muovaaminen sanalliseen muotoon takkuilee usein, eli ilmaisuni on helposti kankeaa, siitä kertoo karttani  merkurius aspect_con neptunus.
Toivon ,että tämä foorumointi on siihen asiaan hyvää treeniä, joten kärsivällisyyttä rakkaat lukijat! Ja kysykää ihmeessä, jos kirjoitan käsittämättömiä! 2funny
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #2 : 07.01.2006 18:12:36 »

Tervetuloa Värikkö! Viestisi pisti silmään kun mullakin on neitsyttä ja skorpparia vahvasti kartalla. Toivottavasti viihdyt!
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Värikkö
Vieras
« Vastaus #3 : 08.01.2006 00:02:51 »

Kiitos sinullekin saai

Tunnen jo nyt kuuluvani porukkaan, tämä on jotain, jota olen jo pitkään kaivannut!

Vilkaisin karttaasi ja aluksi ihmettelin, miten neitsyt elää nousevana leijonana, mutta sitten huomasin hurjan   aurinko  pluto  uranus yhdistelmäsi! Sehän selittää paljon, taidat olla varsinainen paukkupommi, ihan hyvässä mielessä  smitten
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2006 02:35:39 »

Minäkö paukkupommi. Ööh, juu siinä mielessä, miten harmiton hiljainen nyhvääjä voi peläyttää kun on tosissaan. Mitäköhän muuta näit  Cheesy

 smitten smitten
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Värikkö
Vieras
« Vastaus #5 : 08.01.2006 10:12:43 »

Jahah, tuo tekstin lainaaminen toisen viestistä ei vielä onnistu, mutta Keholle kertoisin, että olen varma, että vielä muutan Tampereelle asumaan. Vaikka viihdyn erinomaisesti nyk. asuinpaikallani, niin 7 vuotta täällä tulee täyteen syksyllä, joten mielenkiintoista nähdä, josko silloin on oikea ajankohta! smitten

Sinulle saaikerron hiukan tulevista transiiteistasi, mutta sellainen lienee paikallaan tehdä yksityisviestillä, joten kokeilen lähettää sinulle sellaisen. Noin yleensä  ottaen, olen kiinnostunut etsimään kartalta vastausta miksi minä/minulla/minulle-kysymyksiin. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: