Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen paluu  (Luettu 5009 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« : 28.11.2013 20:25:42 »

Koko tähänastisen elämän arviointi ja kelaus. Minulla on ollut kesästä asti päällä kamala kelausvaihe, joka ilmenee välillä jopa paniikkina, "Mitä ihmettä oikein olen hommanut!?". Onko muita joilla tämä paluu on aiheuttanut paniikkifiiliksiä ? Kuinka siirtyä eteenpäin?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2013 21:22:14 »

En tiedä paniiksista, mutta ainakin mulle selvis, että mitä mää oon puuhannu 30 vuotta, ja miksi kaikki o menny vähän niinkun mettään...maailma kirkastui.
Ja no, hyväksymällä asiat ja opettelemalla elämään tämän uuden katsantokannan kanssa mää oon ainaki lähteny eteenpäin. Tiä sitten, oonko viä päässy mihinkään Cheesy
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 28.11.2013 21:47:48 »

Mullakaan ei ollu paniikkifiiliksiä ensimmäisen paluun aikana, toista tässä odotellaan kaukana kaukana tulevaisuudessa  Cheesy
Sain toisen lapsen ensimmäisen paluun aikana, ostin talon ja musta alkoi tuntua että olen ehkä aikuinen.  Niin ja sappikivet muuten leikattiin niihin aikoihin, sappikivet  liittyy Saturnukseen.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #3 : 29.11.2013 20:46:41 »

Ehdin jo unohtaa aloittaneeni tämän ketjun eilen, hoh, sitä se kaamos teettää. Niin, en tiedä sitten johtuuko paniikki muutoksista vai mistä. Kun on tullut siirryttyä toiselle paikkakunnalle, palattu vanhaan mutta ollaan silti "tyhjän päällä". Ei minulla muuten ole paniikkifiilistä, mutta herään jostain syystä aamuöisin kauhistuneena. Ehkä jotkut seilaavat tämän arviointivaiheen ohi hyödyntämättä sitä kunnolla, mutta minä olen paneutunut tähän kun se kerran oli sieltä tulossa. Että mielellään aloittaisin ihan alusta, ja nyt muutetaan se mikä ei toimi. Joskus sitä ihminen tuntee olevansa hukassa, mutta kai siitä pääsee eteenpäin?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4 : 03.12.2013 19:08:22 »

Mulla tämä Saturnuksen paluu tarkkana näköjään huomenna. Että viimeistään nyt sitä pitäisi todeta olevansa ihan aikuisen oikeasti aikuinen? Koen olevani elämäni voimissa, tasapainoinen, energisempi ja oppimishaluisempi kuin pitkään aikaan, ja etsin haastavampia työtehtäviä ja enemmän liksaa kuin mitä tähän asti on tullut

Tosin mulla onkin progekartalla samanaikainen progekuun yhtymä nataali-Marsiin ja tarkka sekstiili Merkuriukseen, ettei mikään ihmekään että on kova hinku uusiin asioihin.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #5 : 04.12.2013 18:39:50 »

voi miten tutun kuuloista.Ei tässä mitään muuta olekaan menossa kuin paniikkia! uglystupid2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #6 : 05.12.2013 01:44:46 »

Ei valittamista, en ole ikinä saanut yhtä paljon veronpalautusta kun nyt tuon Saturnuksen paluun ollessa tarkkana!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: