Sivuja: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116975 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2325 : 10.11.2011 16:11:46 »

mitä ulosteet unessa merkkaavat?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2326 : 10.11.2011 19:04:25 »

Minä olen jo sen verran monta kertaa nähnyt unta yhdestä exän kaveripiiriin kuuluvasta miehestä, ettei ole enää normaalia. En siis ole tavannut tyyppiä pitkään aikaan tai ollut muutenkaan yhteyksissä, tai mitenkään muutenkaan törmännyt tyyppiin muuten elämässäni, mutta unissa...? En muutenkaan yleensä näe ihmisistä tuolla lailla usein unta, ainakaan puolitutuista, ja noin selkeästi, että ihmisen tunnistaa unessa helposti ja on ikään kuin pääosassa. Miksiköhän alitajuntani ei pääse tyypistä eroon? Unet ovat olleet sellaisia, että olen selvästi ollut ihastunut tyyppiin ja pussaillut tämän kanssa, mutta ei sen enempää. Pööh, ööh... kannattaisiko vain antaa olla, vai tehdä asialle jotain? Kun tämä ei ole normi-unieni kaltaista ollenkaan, että olisko tällä jokin erikoinen merkitys?

Kundi o jääny mieleen ja teköö mieli? Tongue
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2327 : 10.11.2011 19:06:43 »

mitähän tämä uneni lapsuuteni tossuista saattaisi merkitä?

näin unta jossa menin pieneen mökkiin. se oli minun tai "meidän" (en tiedä keiden) mökki. asumattomassa, tyhjillään olleessa mökissä ei ollut tupaa, mutta suhteellisen avara vetoisa huone jossa saattoi nukkua. ikkunoita oli paljon kolmella seinällä. ikkunalaudalla alla penkillä oli pehmoeläintossut jotka minulla oli ollut 11-12-vuotiaana. ne olivat sellaiset teddykarvaiset isot tossut. ne olivat hirvitossut eli tossuilla oli hirvensarvet, turpa ja silmät. lopuksi huomasin pehmoeläintossuja olevan paljon. niitä riitti vieraillekin.



Ressiä niin notta teköö mieli levätä? Pehmeillä tossuilla kivine tie on mukavampi kulkia.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2328 : 10.11.2011 19:10:02 »

näin myös toisen elävän ja merkillisen lapsuuteeni liittyän unen (seuraavana yönä):

olin lapsuuden kotini kellarissa eli saunakerroksessa. unessa portaiden alapuolella olikin yllättäen uusi oviaukko ja tila sen takana. siellä oli "kammio" jonne menin ihmetelleen. sisällä oli lasinen arkku, jossa oli isoäitini. hän näytti kuolleelta (elää edelleen, tuo sitkeä nainen!). isäni piilotteli äitiään kellarissamme. sitten isäni matala ääni alkoi jylistä, hän tuli lähistölle. mummoni eli isäni äiti nousi lasiarkusta istumaan, aluksi vaikutti kuin hän olisi herännyt kuolleista, mutta sitten hän näyttikin hyvin nukkemaisen näköiseltä. hänellä oli punatut huulet ja vaalean vihreä mekko. hän alkoi puhumaan reippaasti ja hänellä oli paljon asiaa. (en saanut selvää.) isä alkoi myös puhua hänelle.

tämäkin uni askarruttaa mieltäni. uni poikkeaa tavanomaisita unistani tunnelmaltaan ja muutenkin. mitähän tämä saattaisi merkitä? olin unessani ehkä hieman nuorempi kuin olen nyt, tai jotenkin lapsenomaisempi.

Uus ovi aukiaa elämäs, jotain jätät taakses tai hautaat ja eikä tee ees pahaa ja elämä jatkuu uusissa kuvioissa.
Mummon juttelu tiätäis, notta uuteen tilanteeseen tarvitaan paljo informaatiota, joka sun pitäänee oppia ymmärtämää.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2329 : 10.11.2011 19:10:46 »

En löydä unikirjaani mistään, mutta näin viime yönä unta että olin rautatieasemalla ja myöhästyin junasta. En tiedä merkkaako se jotain sellaista että jotain tärkeää on vaarassa mennä ohi, vaiko muuta?

Sitä se.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2330 : 10.11.2011 19:12:12 »

mitä ulosteet unessa merkkaavat?

Riippuu asian yhteyrestä. Paska on paskaa, mutta saattaapi se merkitä rahaaki.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #2331 : 10.11.2011 19:59:34 »

Kyllä mä pikkuhiljaa alan uskomaan tuohon unimaailman ihmeellisyyteen ja siihen mitä viestejä ne kertoo.

Mä olen reissannu yhtä tietä pitkin, milloin minnekin, ees taas. Nooh viime yönä tällä tiellä mun edesmennyt koirani karkas käsistä, eikä lotkauttanu tietenkään korviaankaan vaikka kuinka huusin, autoki oli tulossa. Koiruus kurvas talon pihaan ja mä tajusin että tää on paikka mihin jossain toisessa unessa olen jättäny tavaroita. En muistanu mitä tavaroita, mutta arvelin siellä olevan lompakon ja piilo oli puun juurissa.
Koira löyty yläkerrasta, vanhanpojan huoneesta missä ei olla asuttu pitkään aikaan. Keräilin sieltä jotain tavaroita kassiin mitä ajattelin tarvitsevani, ajattelin että tänne en enää tule, nyt lähden lopullisesti. Koira oli muuttunu kissaksi, sähisi sängyn alla eikä halunnu tulla pois. Aattelin että pakollako se tuolta pitää vetää, raapii pian pirulainen...

Se loppu siihen, arvatenkin myöhemmin matka jatkuu.
Mutta matkalla tässä ollaan, jonnekin, ihan en päässy tielle asti tällä kertaa kun tuli tällanen ylimääräinen mutka vastaan, koiraseni mut varmaan ihan syystä talolle johdatti. Mutta lähellä jo ollaan! Jotain vanhoja juttuja on vielä kesken, mutta tiedän mistä löydän mun "tärkeän" jutun...
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2332 : 10.11.2011 20:37:46 »

Kyllä mä pikkuhiljaa alan uskomaan tuohon unimaailman ihmeellisyyteen ja siihen mitä viestejä ne kertoo.

Mä olen reissannu yhtä tietä pitkin, milloin minnekin, ees taas. Nooh viime yönä tällä tiellä mun edesmennyt koirani karkas käsistä, eikä lotkauttanu tietenkään korviaankaan vaikka kuinka huusin, autoki oli tulossa. Koiruus kurvas talon pihaan ja mä tajusin että tää on paikka mihin jossain toisessa unessa olen jättäny tavaroita. En muistanu mitä tavaroita, mutta arvelin siellä olevan lompakon ja piilo oli puun juurissa.
Koira löyty yläkerrasta, vanhanpojan huoneesta missä ei olla asuttu pitkään aikaan. Keräilin sieltä jotain tavaroita kassiin mitä ajattelin tarvitsevani, ajattelin että tänne en enää tule, nyt lähden lopullisesti. Koira oli muuttunu kissaksi, sähisi sängyn alla eikä halunnu tulla pois. Aattelin että pakollako se tuolta pitää vetää, raapii pian pirulainen...

Se loppu siihen, arvatenkin myöhemmin matka jatkuu.
Mutta matkalla tässä ollaan, jonnekin, ihan en päässy tielle asti tällä kertaa kun tuli tällanen ylimääräinen mutka vastaan, koiraseni mut varmaan ihan syystä talolle johdatti. Mutta lähellä jo ollaan! Jotain vanhoja juttuja on vielä kesken, mutta tiedän mistä löydän mun "tärkeän" jutun...


Unimaailma o myäs jatkumoa, mullaki o jemmattuna tavaroita ja asioita eri uniin, jotka sitte tupsahteloo toisissa unissa esille tai sitte etitää kissojen ja koirien kans. Grin Tua sun kuriton koira toimi oppaana, notta löyrät jotaki tarvittavaa. Koiran muuttumine sähiseväksi kissaks meinaas sitä, että sen oppaan tehtävä o tehty ja nyt lähe siitä jatkamaan matkaas, ku sulla o kaikki tarvittavat kamatki mukana.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2333 : 10.11.2011 20:57:04 »

Miksihän jotkut ihmiset tupsahtelevat uniin pitkän ajan jälkeen?  :Smiley

Näin unta että olin menossa työkeikalle, olin myöhässä, ja olin pitkissä rullaportaissa (tai metron portaissa) ja kun kiiruhdin lujaa niin paikalle ilmestyi eräs asiakas, jonka näin viimeksi kesällä ja pisti silloin huokaisemaan koko asiakas (harvinaisen hyvärunkoinen tapaus  Grin). No jostain ihmeen syystä tuo asiakas oli siis unessani ja tervehti minua iloisesti "Mitä Kauris, miten menee"  johon minä että nyt on kiire, olis kiva jutella, mitäs muuten itse täällä teet... ja asiakas siihen että hän tuli ihan katselemaan jos minulla olisi aikaa hieman hengailla hänen kanssaan.

 buck2 buck2 Miksi hän ilmestyi uneeni nyt? Viimeksi näin hänet siis kesällä. Olikohan etiäinen tai jotain... Jos hän tulee huomenna tai ensi viikolla ostamaan jotain niin sitten alan uskoa että minulla on kyky nähdä ennenunia.  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #2334 : 10.11.2011 21:04:04 »

Unimaailma o myäs jatkumoa, mullaki o jemmattuna tavaroita ja asioita eri uniin, jotka sitte tupsahteloo toisissa unissa esille tai sitte etitää kissojen ja koirien kans. Grin Tua sun kuriton koira toimi oppaana, notta löyrät jotaki tarvittavaa. Koiran muuttumine sähiseväksi kissaks meinaas sitä, että sen oppaan tehtävä o tehty ja nyt lähe siitä jatkamaan matkaas, ku sulla o kaikki tarvittavat kamatki mukana.
Höh, ite vaan pitää yrittää. Kunhan tulis joskus myöhemmin muuten vaan morjestaan vaikka oppaan hommat on jääny...
Kiitos UK!
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #2335 : 10.11.2011 22:36:12 »

Minä olen jo sen verran monta kertaa nähnyt unta yhdestä exän kaveripiiriin kuuluvasta miehestä, ettei ole enää normaalia. En siis ole tavannut tyyppiä pitkään aikaan tai ollut muutenkaan yhteyksissä, tai mitenkään muutenkaan törmännyt tyyppiin muuten elämässäni, mutta unissa...? En muutenkaan yleensä näe ihmisistä tuolla lailla usein unta, ainakaan puolitutuista, ja noin selkeästi, että ihmisen tunnistaa unessa helposti ja on ikään kuin pääosassa. Miksiköhän alitajuntani ei pääse tyypistä eroon? Unet ovat olleet sellaisia, että olen selvästi ollut ihastunut tyyppiin ja pussaillut tämän kanssa, mutta ei sen enempää. Pööh, ööh... kannattaisiko vain antaa olla, vai tehdä asialle jotain? Kun tämä ei ole normi-unieni kaltaista ollenkaan, että olisko tällä jokin erikoinen merkitys?

uni varmaankin viestittää sinulle että kaipaat pussailua ja ihastumisen tunteita. mutta vain sinä voit päättää haluatko kokeilla syventää tuttavuuttasi unesi viitoittamaan suuntaa, vai löydätkö jonkun toisen. voihan uni myös kertoa salaisista toiveistasi häntä kohtaan... mutta sinä varmaan itse osaat vastata tähän.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #2336 : 10.11.2011 23:45:42 »

Minä olen jo sen verran monta kertaa nähnyt unta yhdestä exän kaveripiiriin kuuluvasta miehestä, ettei ole enää normaalia. En siis ole tavannut tyyppiä pitkään aikaan tai ollut muutenkaan yhteyksissä, tai mitenkään muutenkaan törmännyt tyyppiin muuten elämässäni, mutta unissa...? En muutenkaan yleensä näe ihmisistä tuolla lailla usein unta, ainakaan puolitutuista, ja noin selkeästi, että ihmisen tunnistaa unessa helposti ja on ikään kuin pääosassa. Miksiköhän alitajuntani ei pääse tyypistä eroon? Unet ovat olleet sellaisia, että olen selvästi ollut ihastunut tyyppiin ja pussaillut tämän kanssa, mutta ei sen enempää. Pööh, ööh... kannattaisiko vain antaa olla, vai tehdä asialle jotain? Kun tämä ei ole normi-unieni kaltaista ollenkaan, että olisko tällä jokin erikoinen merkitys?

uni varmaankin viestittää sinulle että kaipaat pussailua ja ihastumisen tunteita. mutta vain sinä voit päättää haluatko kokeilla syventää tuttavuuttasi unesi viitoittamaan suuntaa, vai löydätkö jonkun toisen. voihan uni myös kertoa salaisista toiveistasi häntä kohtaan... mutta sinä varmaan itse osaat vastata tähän.

No, kyllähän kyseinen tyyppi mulle kelpais ainakin petikumppaniksi  Cheesy, mutta mietin, onko kyseessä suurempikin asia, vähän niin kuin "kohtalo", tai että oisko ainesta vakavampaankin parisuhteeseen vai antaako olla... mutta sitäpä ei voi tietää.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2337 : 11.11.2011 18:50:10 »

Näinpä unen, missä lammas ja vuohi paritteli. Lammas oli naaras ja vuohi uros. Muuta en unesta muistakaan.  uglystupid2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mammuttimamma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2338 : 12.11.2011 15:50:28 »

osaisitko selventää unen tarkotusta...

viime yönä näin unta että olin ulostamassa,jossa aviomieheni oli mukana. Olimme jossain ihme pienessä varmaankin ulkovessassa, istuin ja mieheni seisoi vieressäni...
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2339 : 12.11.2011 16:50:37 »

Viimeöisessä unessa olin  menossa vessaan pesemään käsiäni, lavuaariin oli laskettu vettä, ehkä vähän sametaa mutta pinnalla oli osittain valkoista saippuavaahtoa ja kun olin työntämässä käsiäni altaaseen huomasin siellä olevan pieniä suuripäisiä vihreitä kaloja.

Säikähdin ja sanoin kaloille pelastavani ne ja menin hakemaan jostain läpinäkyvän muovisen purkin jossa oli valmiina järvivettä tms ja nostin kaloja sinne. Purkki tuli ahtaaksi ja hain toisen, sellaisen kristallisen maljakon jonne siirsin kaloja. Toiseen  astiaan yritin saada isoja ja toiseen pienempiä kaloja.

Altaassa oli lopulta jäljellä kaksi isointa kalaa. Niille oli kasvanut sellanen 'lepakkoviittamaiset' siivet, kirjavan ruskeita olivat väriltään. En uskaltanut koskea kaloihin käsin joten hain sellaisen reikäkauhan jolla nostelin kalat purkkiin. Toinen ei mahtunut kunnolla koska purkki oli ahdas joten menin hakemaan uutta astiaa.

Palattuani huomasin tän isoimman kalan pudonneen astiasta lavuaarin pohjalle ja sen siivet oli revitty/leikattu irti. Se oli vielä hengissä ja mumisi mulle jotain, laskin viileää vettä sen päälle, ja siunasin sen jotenkin ja lopulta se hengitti kovaan ääneen ulos ja kuoli.

Kun kalat oli purkitettu ja varmaan kiikutettu johonkin, altaaseen ilmestyi kaksi mustaa skorpionia jotka mun myös piti siirtää rasiaan. Niihin en todellakaan uskaltanut käsin koskea joten sillä kauhalla nostelin varovasti matalaan rasiaan josta ne yrittivät kokoajan karata ja lopulta toinen katosi jonnekkin ja toinen muuttui erääksi tuntemakseni mieheksi (skorpparipitoinen syntymäkartta tällä Cheesy).

Tää mies pyydettiin lähtemään jonnekkin, ei voinut kertoa mulle että minne tai kuinka pitkäksi aikaa. Tais olla mulle aika läheinen unessa vaikka normaalisti ollaan vaan ihan kavereita.

Aloin sitten etsimään sitä toista skorpionia koska pelkäsin sen pistävän mua jos en ole sitä edellä (tästä toisesta skorpparista tulee mieleen joku naispuolinen selkäänpuukottaja tms Shocked). Olohuoneen seinillä oli verhot ja niissä koristevalot jotenkin erikoisesti ja seinillä suuria kauniin värisiä kuoriaisia yms hyönteisiä muutama ja kävin jonkun pyynnöstä tarkistamassa näkyisikö sitä skorpionia siellä.

Joku nainen oli sohvan vieressä lattialla kyykyssä ja teki taidetta ampumalla jollain jousiaseella koristehelmiä seiniin Cheesy
Sitten olin kodinhoitohuoneessamme ja siellä joku vanhempi nainen, todella kiukkusen näköinen, mustat vaatteet yms, sanoi minulle jotakin että skorpioni vaanii mua sen takia koska en saisi olla väleissä tuon aikaisemman taiteilevan naisen kanssa.

Pelkäsin koko ajan että joku ympärilläni olevista ihmisistä olisi se kadonnut skorpioni ja sopivalla hetkellä sitten pistäisi mua.

Vastaan tulikin sitten sen mies joka oli toinen niistä kahdesta skorpionista ja ilahduin hänen nähdessään, huusin tän nimen ja tää kääntyy ja tulee halaamaan. Lopulta hyppään hänen syliin ja halataan pitkään. Mietin vaan siinä että vaikka tämä mies nyt mua pistäisikin  sillä piikillään, niin rakastan häntä silti.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: