Sivuja: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116918 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
rhondu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3495 : 21.01.2015 09:44:48 »

Näin viime yönä aika kamalaa unta. Siinä olin jostain syystä äitini luona ja hän oli todella ahdistunut ja stressaantunut. Jossain vaiheessa hän oli alkanut pestä lapsiaan (minun sisaruksiani jotka ovat vielä aika nuoria) ja kaiken tämän jälkeen hän oli murhannut heidät. Sen jälkeen hän murhasi itsensä. Näin sisarukseni kuolleina pieninä nukkeina. Välillä tuntu että siinä talossa äitini haamu kummitteli ja yritti kertoa miten kävi. Uni oli sekava, näin tapahtumat mutten voinut tehdä niille mitään , olin niinkuin vaan läsnä. Myöhemmin halusin pois sieltä koska minua pelotti mutta oli yö ja en saanut taksiin rahaa mistään että oisin voinut mennä mummoni siskon luo yöksi.Itkin siellä ja mietin miten minulle käy ja miksi näin kävi ja syytetäänkö minua heidän murhasta koska olin paikalla. Sitten jossakin vaiheessa uskaltauduin kaupungille että pääsisin sinne (ei näyttänyt yhtään siltä paikalta missä äiti asuu, eikä talokaan) ja törmäsin johonkin lenkillä olevaan lyhythiuksiseen naiseen jonka pyysin kävelemään kanssani. Hän sanoi että lähetään hölkkäämään ja sanoi että ei ole turvallista tähän aikaan liikkua täällä ja kun hölkkäsimme ainakun joku yritti käydä kimppuun hän suihkutti pippurisumutetta heihin. Sitten saavuimme johonkin liiketilaan, jonka omistajan tämä nainen tiesi ja menimme johonkin saliin jossa oli joku näytös. Olisin pyytänyt heitä viemään minut mutta jotenkin unohdin asian ja jollekkin kerroinkin tästä mitä äitini oli tehnyt ja mitä oli tapahtunut. En muista oikeen enempää miten sitten kävi. Mutta haluaisin selityksen kyllä tälle unelle...  Undecided
tallennettu
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3496 : 29.01.2015 10:54:14 »

Olen menossa naimisiin siippani kanssa. Kävelen kirkon käytävää kauppakassi kädessä, olen siis tulossa kaupasta, kaikki vieraat ovat jo paikoillaan ja tajuan että olen aivan kauheasti myöhässä, enhän ole edes alkanut valmistautumaan. Sitten tajuan tämän olevan unta tms koska ilmoitan että jos tehdäänkin niin että en olekaan myöhässä kun tuo myöhässä oleminen on ahdistavaa. Sitten olen valmistatumassa paikassa jossa on isä, äiti ja siskoni. Isäni haluaisi kyyditä minut paikalle moottoripyörällä mutta mietin pitkään miten se onnistuu, pelkään että hiukset jne menevät pilalle. Joku sanoo että kypärän alle pitäisi laittaa pipo (on talvi), joten sitten teen päätöksen että ei voi mennä mopolla koska hiukset ja meikki menevät pilalle. Monta kertaa sanon että olen varannut 2 pientä skumppapulloa itselleni ja voisin ne nyt juoda mutta en koskaan saa niitä. Olemme lähdössä vihkipaikalle ja huomaan että meikkini on aivan karmea, ripsivärit ovat huonosti jne. Sitten olemme vihkipaikalla joka onkin jonkinlainen liukuhihnasysteemi, odotamme vuoroamme tiskille mihin pitää ilmottautua. Mietin mielessäni, pitääköhän minun tämäkin asia hoitaa, eli selostaa tiskillä millä asialla olemme, yllätyksekseni siippani kuitenkin innokkaasti ottaa tilanteen haltuun ja hoitaa asian. Minulla on ”vanhojen tanssimainen”, iso tummansininen tyllipuku ja jokin sininen neuletakki päällä. Siipallani on jokin outo kaapu, pitkät hiukset ovat ponnarilla takaraivolla. Mietin että nyt vieraat luulevat että tässä menee kaksi naista naimisiin. Sitten olemme pöydässä vieraiden kanssa, olen jotenkin tympääntynyt. Yhtäkkiä siippari kaveri (johon olen tuntenut hienoista vetoa), tulee jonkun selän takaa ja virnuilee. Alan jorata istuallani ja näytän voitonmerkkiä, sitten siippanikin alkaa jorata. Sitten heräsin.

Olen tämän siippani kanssa nyt risteysaluella, en tiedä mihin suuntaan lähteä, jäädä vai lähteä. En itse saa tästä unesta sen kummempaa tolkkua ja vihjettä mitä pitäisi tehdä vaikka tuossa on asioita mistä voisi suoraan tulkita, eli olen tympääntynyt jne. Siippani on unessa joka käänteessä innokas ja positiivinen.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3497 : 31.01.2015 08:51:40 »

Huomenta, osaisiko joku kertoa mitä unet oksentamisesta ja ripuloinnista tarkoittavat?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #3498 : 02.02.2015 07:35:33 »

Huomenta, osaisiko joku kertoa mitä unet oksentamisesta ja ripuloinnista tarkoittavat?

Jonkinlaista puhdistumista! Se mitä oksennat/ripuloit on jotain mikä ei sovi sinulle. Jos olet syönyt tai juonut jotain erikoista noissa unissa, mieti niiden sapuskojen symboliikkaa. Samoin tilanne ja ympäristö jossa tuo tapahtuu kertoo aika paljon. Ehkä puhdistut jostakin vanhasta tai sopimattomasta.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3499 : 05.02.2015 11:38:09 »

Mulle kasvoi viime yönä turkki  Grin Olin jossan valveunessa ja ihmettelin kainaloiden karvan kasvua, kun juuri ne ajelin ja tuntui oikein pitkäksi venähtäneen, kunnes tajusin olevani kaikkialta yhtä karvainen. Jotenkin se oli vaan niin pähkä hullua tai normaalia, että jatkoin tyynesti unia.
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3500 : 10.02.2015 23:27:11 »

Jäi vain jotenkin tämä uni mieleen vaikka tapahtumat tuntuu vähäpätöisiltä.

Olin kävelemässä kotiini, vilkasliikenteisen tien reunaa. Oli kesä. Mukanani oli pieni kissanpentu, sellainen tummaraidallinen. Kissanpentu oli kovin rauhaton, sitä oli vaikea kuljettaa kun yritin pitää sitä sylissäni samalla kun kävelin. Ja samalla ohi suhahtelevat autot häiritsivät, kovin läheltä menivät.

Huomasin että minulla oli reppu mukana missä jotain vaatteita. Yritin laittaa kissaa sinne mutta aina se lykkäsi päänsä repun aukosta ulos. Vaikka minua vähän kyllästytti koko kissa ja jopa mietin mistä ihmeestä se on mukaan tarttunut (minulla ei ole kissaa) niin tunsin kuitenkin suunnatonta hellyyttä tuota pikkuista kohtaan. Pidän kyllä kissoista kovin paljon.

Tulin liikennevaloihin ja lähdin jatkamaan matkaa. Tajusin että kotiin on valtavan pitkä matka ja en ole ikinä perillä jos vauhti on tämä. Yritin ottaa juoksuaskelia, vaikka hölkkääjä olenkin niin unessa ei meinannut tulla juoksemisesta mitään, jalat oli kuin lyijyä, muutaman askeleen sain otettua, senkin hankalasti. Käveleminen sujui kyllä ongelmitta. Jäin miettimään siihen kissa käsissä että mitä ihmettä edes teen, heräsin siihen turhautumisen tunteeseen.

Jostain syystä tämä uni on jäänyt vaivaamaan moneksi päiväksi, piti edes kirjoittaa tänne.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3501 : 14.02.2015 15:22:11 »

DeVante!!!  Cheesy

Olipa mainio uni vaikka esimerkiksi unitulkintakirjaan laittaa! Siinä olet löytänyt itsellesi uutta elinvoimaa, joka vielä tulee kasvamaan vaikka kuinka. Keskellä synkkiä hetkiä on sielusi kerännyt ominta voimaasi ja nyt se on saanut elävän muodon, unisymbolina tuossa kissanpennussa.
Harmi, ettet kirjannut autojen kulkusuuntaa. Kävelitkö samaan suuntaan kuin ne ajoivat, vai kuljitko niitä vastaan. Se kertoisi niin paljon.
Tärkeintä unen sisällössä on kuitenkin se, että elät "hiljaa hyvä tulee"-vaihetta. Kiirehtien menetät uudistuneen elämänvoimasi. Unen symboliikka / sen tulkinta on tärkeä sinulle - siksi et ole voinut sitä unohtaa. Tämä uni on selvä käännekohta elämässäsi. Tämän jälkeen et tuskinkaan anna muitten ohjailla elämääsi. Muuttuva (osittain jo muuttunut) elämäntyylisi on sisältäsi ohjautuvaa, joten älä kiirehdi etsimään jotain, joka kuitenkin olisi toisten sanelemaa. Elä tätä ominta elämääsi, jonka voima on nyt uusi ja vielä merkittäväksi tulevaisuudessa kasvava.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3502 : 14.02.2015 15:24:27 »

Mulle kasvoi viime yönä turkki  Grin Olin jossan valveunessa ja ihmettelin kainaloiden karvan kasvua, kun juuri ne ajelin ja tuntui oikein pitkäksi venähtäneen, kunnes tajusin olevani kaikkialta yhtä karvainen. Jotenkin se oli vaan niin pähkä hullua tai normaalia, että jatkoin tyynesti unia.


Sinun ei tarvitse hävetä itseäsi, vaikka olisit julkistakin julkisemmalla paikalla ilkoisen alasti.

Se on tämän unen symbolinen merkitys. Ja hyvä kun jo unessa ymmärsit, että saat olla täysin oma itsesi, karvoja tai ei!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
hoodin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3503 : 14.02.2015 23:42:33 »

Parina yönä nähnyt outoja lauseita outojen kuvien tai tapahtumien yhteydessä. Esim. toissa yönä näin että universumi(näin siis ylhäältä katsottuna kuin kartta) linjautui samaan(planeetat), ja samalla opin sanan josta en ollut tietoinen tai koskaan kuullutkaan"kvanttori".

Sitten pari päivää tästä näin ,että ajelin partaani. Se oli suht tumma sänki, ajelin sitä vanhalla partakoneellani ja se lähti suht hyvin irti(parta siis). Sitten näin taas lauseen jonka muistin herätessäni, mutta taas unohdin kun nukahdin. Se oli muistaakseni ranskaa koska unessa se lausuttiin ranskalaisittain, jotain "mal de malef...mal de mafission....mal de, mol de." katsoin vain sanakirjasta, niin mal de tete esimerkiksi meinaa päänsärkyä, eli tuo alku on jotain negatiivista. Nämä asiat välillä ahdistaa kun niissä on kirkkaita lauseita.
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3504 : 15.02.2015 11:26:50 »

Paljon kiitoksia tulkinnasta t.touhula!!

Autojen kulkusuunta oli samaan suuntaan kun mihin itsekin olin menossa, niitä meni jatkuvasti, tasaisin väliajoin. Vain muutama tuli vastaan, niitä oli tosi harvassa. Ja se harmitti noissa autoissa kun menivät niin läheltä että melkein peili jo hipaisi. Ja tuntui että kovaakin ne menivät. Tosielämässäkin vieroksun ihmisiä mitkä tulevat liian lähelle. Ja tuo on muuten ollut ongelma viime aikoina että muut yrittävät kontrolloida elämääni ja olen kapinoinut vastaan. Se mitä aion tehdä niin aion tehdä itse, tuota se näemmä tarkoitti.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3505 : 18.02.2015 17:21:19 »

Paljon kiitoksia tulkinnasta t.touhula!!

Autojen kulkusuunta oli samaan suuntaan kun mihin itsekin olin menossa, niitä meni jatkuvasti, tasaisin väliajoin. Vain muutama tuli vastaan, niitä oli tosi harvassa. Ja se harmitti noissa autoissa kun menivät niin läheltä että melkein peili jo hipaisi. Ja tuntui että kovaakin ne menivät. Tosielämässäkin vieroksun ihmisiä mitkä tulevat liian lähelle. Ja tuo on muuten ollut ongelma viime aikoina että muut yrittävät kontrolloida elämääni ja olen kapinoinut vastaan. Se mitä aion tehdä niin aion tehdä itse, tuota se näemmä tarkoitti.

Kontrolloijat ovat yleensä energiasyöppöjä /-varkaita, joten keskity itseesi silloin yhä voimakkaammin - älä uhmaa, äläkä vastusta. Sellaisia persoonia kyrsii kahta kauhammin, kun huomaavat, ettei heidän touhunsa sinuun vaikuta. He ovat siis kuin valtansa menettänyt putin lähitulevaisuudessa. Jäisin on käpy heillä!

Ymmärrän hyvin mistä puhut, tuo likimeno ja sinun henkiseen tilaasi tulo. Itse kävelen päin tuollaisia hitiäisiä (kutsuttiin lapsuuden-kotisuomessa tunkeilevia pikkuhyttysiä sillai). "Ja pirut" tuumaan vaan ja sitten pyydän hölmistyneenä anteeks,  kun en (muka) huomannu teitä (käytän välimatkan tuottamiseen henkisesti). = moninkertaisesti nonchaleeraan = mitätöin semmoiset energiarosvot.

Tuo on hyvä, että menosuunta sama. Olet siis noille likituleville melkoinen uhka - heidän mielestään. Tämä uni kertoo, että semmoiset todella pitävät sinua liiiiian vahvana heidän seuraansa. '
Unessasi siis annetaan sinulle moninkertaisesti tieto, että elinvoimasi on vahvistu/nut tai -massa.

Oikeen hyvä uni!  smitten   2funny  Cheesy

Pikku lisäys:
Winston Churchill sanoi aikoinaan: Jos yksinäinen puu yleensä kasvaa, se kasvaa vahvaksi!

Ei ku tervemenoo.....
« Viimeksi muokattu: 18.02.2015 17:23:42 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3506 : 18.02.2015 23:16:00 »

Kiitos vastauksesta t.touhula!!

Hyvin tiedetty, yksi kontrolloija yli kaiken on suvussani ja en voi välttää sen kanssa olemista. Mutta olen jättänyt hänet vähän omien puheidensa ja olemisiensa kanssa yksin, olen paikalla mutta en en kuitenkaan ole, ja se kun sitä harmittaa valtavasti.

Muutama muukin on jotka ovat milloinkin mitä mieltä että mitä minun pitäisi tehdä, on ne kummallisia kun niillä on aikaa pohtia tekemisiäni. Minun puolestani ne itse saavat tehdä aivan mitä lystäävät.

Olen huomannut merkkejä että olen tullut henkisellä tiellä vahvemmaksi, vielä tosin kuoppia on tiellä mihin välillä vajoan, varmaan tuo auton likeltä meno oli laillaan yritys horjuttaa vahvuutta, aivan kun olisivat tienneet että tuollainen tapa ärsyttää.

Tulkinta oli muuten aivan täysin yksi yhteen omaan elämääni sopiva, niin kohdalleen meni, hämmästyin aivan Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3507 : 24.02.2015 13:00:20 »

Seurasin viimeyönä, miten "talostani" purettiin korkealla nosturilla kattoa ja samalla poistettiin myös muita katteita. Samalla ihmettelin itsekseni, että onko se todella noin korkea. Myöhemmin kuljin maalla kotikonnuillani ja näin valtavan ladon tai vastaavan, johon oli iskenyt salama, mutta palamisen sijaan energia väreili sen ympärillä kuin violetin sävyinen läpinäkyvä seinä. Ja tuokin rakennus oli huikaisevan korkea! (En tiedä olinko itse kutistunut  Shocked )

Muutama muukin uni on jäänyt pyörimään viimeaikoina mieleen...

Minulla oli unessa puolipitkät hiukset ja jotenkin niitä haroin, kun tunsin jonkun takun tms. Löysin rastan-tyylisen pötkylän, jossa oli n. 5cm päässä juuresta ja latvasta "pompulat", jotka olikin elävät madot. Menin aivan paniikkiin, huusin tuomaan sakset, jotta voin leikata koko pötkön irti. Yh!

Toisessa unessa pyörin entisellä kotikylälläni ja näin naapurinmiehen, joka tuli kanssani juttelemaan. Kaikki oli niin helppoa ja helpottavaa (kun oikeasti on ollut kaukana siitä ), hän vannotti minua vielä kirjoittamaan. Jotain todistusaineistoa piti mennä yläkertaan katsomaan ja jollain tavalla tajusin, että kaikki on vain unta unessa.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3508 : 25.02.2015 20:08:03 »

Olin mukana kuvaamassa elokuvaa Afrikassa Tsad-järven rannalla. Ohjaaja käski hakemaan malilaisia rumpaleita, ja siinä sitten ko. malilaisten rumpalien (jotka olivat enimmäkseen naisia) kanssa raahattiin kamoja pitkin aavikkoa. Jostain syystä päädyimme kaikki saunaan.   Lips Sealed
tallennettu
annepiiku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #3509 : 02.03.2015 14:32:32 »

Viime yön uni ahdistaa vieläkin, vaikka heräämisestä on jo 7 tuntia. En saa sitä pois päästäni. Kotitieni mutkassa oli jäänyt kissa auton alle. Se oli valkoinen ja melko pitkäkarvainen. Kissa eli yhä ja valitti, kun koskin sitä. Kissa tuntui siltä kuin sen sisällä olisi ollut irtokiviä tms. Luut olivat kaikki niin palasina, että tunsin niiden liikkumisen turkin läpi. Minulla on kissa reaalimaailmassa, mutta se on tavallinen maatiainen. Luin, että kissa viittaisi naiseuteen. Olen viime aikoina ollut "poissa itsestäni" ja jotenkin hukassa aiemmin vanhasta eroottisuudestani. Mitä mieltä te olette uneni merkityksestä?
tallennettu

Naiset koostuvat munasarjoista ja siksi he ajattelevat enemmän.
SIRI 6 v.
Sivuja: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: