Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä h-merkki toi tänään iloa/surua ?? ??  (Luettu 58151 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #105 : 23.05.2014 12:27:12 »

Yllättäen olen huomannut vuosia sitten parjaamani Kauriitten tehneen esiinmarssin elämääni ja kaikenkaikkiaan hyvässä mielessä. Mielenkiintoisinta on, että opettelin tuossa huvikseni sideeristä astrologiaa jokusen vuoden hiukan lonkalta ja kas: sideerinen ASC.ni on Kauris.
Juuri tänään, tässä ja nyt tajuan, että Kauriitten tehtävä on läpi elämäni ollut vahvistaa luonnettani, mutta kun.... olen hitlermäisen vahva ollut ensi silmäniskusta. Että överiksi huitaiseet Kauris-tuttavuudet mennen tullen meikäläisen vahvuudet ja itsenäisyyden. Tontti käynyt kahdelle heti kaposeksi ja kitoseksi. -seksi kuin -seksi.

Viimeaikoina Kauris-painotteiset ovat sujuvasti antaneet minun olla se mikä olen ja rauha on palannut touhulaan.

Siis Kauris on iloa tuottavin merkki ollut jo jonkun aikaa. Onneksi emme tapaa joka päivä, ettei meikäläisen ääni muutu karjunnaksi, eivätkä moninkertaiset sarvet kalise tai jopa jää puskuasennossa nalkkiin toisen sarvekkaan kanssa.
Sideerinen karttani on varsin sarvekas. Löytyy  nousumerkin ohella Aurinko, Mars ym sarvekkaista merkeistä.

Siksipä hämmästykseni onkin suuri, ettei olla korkeinta oikeutta myöten jo vaatimassa puolin tai toisin korvauksia fyysisistä vammoista. Tosin kukaan ei ole enää vuosiin haastanut minua fyysiseti, eikä moni enää henkisestikään. Ovat vihdoin tajunneet, että kilpailen vain itseni kanssa.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2014 12:29:29 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #106 : 23.05.2014 12:48:36 »

askendentti ja  kuu  rapu ovat tuoneet rutkasti surua/hämmennystä elämääni viime aikoina!!! Selän takana paskaa puhumista, seurasta tahallaan pois jättämistä, piilovittuilua yms...Kyseisillä henkilöillä on  aurinko jousimies ja  kauris, joten nuo aurinkomerkit eivät ainakaan vaikuttaisi asiaan..Tarkemmin tutkittuani heillä on paljon rapuvaikutusta kartallaan..Tänään kävi tällainen juttu, että olemma hakeneet kyytiä yhteen tapahtumaan niin minä olen siis "ylimääräinen". Autoon mahtuu vain 4 ihmistä ja he eivät voi ottaa minua kyytiin, koska kyseessä on liikennerikkomus..Siellä syrjäkylillä ei paljon poliiseja ole...Toinen näistä henkilöistä on niin sairaalloisen mustasukkainen omista kavereistaan, ettei anna näiden hengailla keskenään..Jos jotkut uskaltautuvat hengailemaan keskenään häneltä tietämättä, hän raivostuu ja deletoi valitsemansa henkilön tästä kaveriporukasta pois puhumalla paskaa ja jättämällä kutsumatta mihinkään..Lisäksi aina kun näen tämän  aurinko jousimies ja  askendentti rapu tyypin  kuu kai  leijona, hänellä ei ole mitään muuta kuin paskaa puhuttavanaan kaikista opiskelutovereistaan..Pakko kai tuon  kuu leijona  on tuoda yltiöegoismia luonteeseen ja  askendentti rapu katkeruutta ja liiallista herkkyyttä ja menettämisen pelkoa...Kunnon vuodatus Grin Ei siinä mitään, jos tällaista tapahtuisi peruskoulussa mutta nyt puhutaan jo yli 25 vuotiaista 

Pudotin muuten tuollaisen  jousimies  -  rapuleijona-tyypin juorujenlevittämis-operaationsa vuoksi lähipiiristäni ja samalla poltin häneltä luottamusvirat, kun puhui salassapitovelvollisuuden alaisia virkapyyntö-asioita henk koht tuttavilleen eli vastoin virkaohjeiden.
Henkilö otti ja hävisi sosiaalisesta verkostostaan tyystin = teki sosiaalisen itsemurhan. Tiesi, että jäädessään piireihin olisi joutunut kuitenkin siirtymään syrjään, kun kukaan ei enää voinut puhua hänelle senkummemmin omista asioistaan kuin keskustella luottamustehtävien alaisista asioista puolta pilkkuakaan. Hänelle kun tuntui olevan toiset säännöt, että "sinullehan minä vain puhun, ethän sinä kerro eteenpäin" = kyvytön ymmärtämään luotettavuus-periaatetta himpun vertaa = siirsi vaitiolovelvollisuuden henkilöille, joita se ei koskenut lainkaan. 
Onneksi ei leukani loksahtanut pysyvästi, sieluni kylläkin (juoruajaa koskien). Olin korvat punaisina kuunnellut usein hänen vuodatuksiaan henkilöistä, joita en lainkaan tuntenut. Loukkaannuin niin kovin, että siltä istumalta, kun tajusin, mistä hän tietää noitten henkilöitten elämästä, läksin kyseisen lautakunnan puheenjohtajan työpaikalle odottamaan pientä keskusteluhetkeä.
 
Nyt vielä (vuosienkin jälkeen) jos koska olen todella onnellinen, että niin tein. Toisten ihmisten henkilöönkäyvät asiat viran tai luottamustoimen kautta haltuun saatuna eivät kuulu kenellekään muulle. Ihmisten haavoja tai eheytymisprosessia ei saa levitellä ympäriinsä.  Minun silmissäni se on sydämen sivistyksen puutetta = perus-moukkamaisuutta.
Ja olen tosi yksinkertainen = ymmärrän vain viksuja.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
unelmassa
Vieras
« Vastaus #107 : 23.05.2014 13:20:36 »

No ehkä kauris...hiukkasen sarvipäitä. kauris coolsmiley idiot2
Ei rapuja mulle..kiitos. Huh :Smiley Tongue
Riippuu tietty.. ravusta Wink Cheesy
« Viimeksi muokattu: 23.05.2014 13:22:21 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #108 : 07.08.2014 12:05:43 »

Meidän piireissä on ollut varsinainen Oinaitten invaasio. Eräs uusi vaikuttaja istahti pöytään, jossa meitä oli jo useita. Kysäisimme erään vanhemman Oinas-naisen kanssa, etteikö hän tahtonutkaan istua illan esitelmöijien pöydässä, kun hänen osuutensa oli niin laaja (ellei jopa laajin) parituntisessa sessiossa.
Tämä kaunis, herttainen, raketin tavoin vuoden sisällä esille putkahtanut keskimmäisen kolmanneksen Oinas (sideerinen  aurinko Kalat)- katsoi meitä täti-Oinaita ja huudahti paikalla olleille isoon ääneen... Kaikki Oinaat tänne pöytään! Ho hoi! Ja niin me sitten kihersimme iloisten Oinaitten tavoin loppuillan, kaikki pässit samassa pöydässä.
Kaunotar totesi jossain vaiheessa, että hän vain viihtyy meidän seurassa parhaiten.

Minkäs tuolle. Mukavalta tuntui.  oinas
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #109 : 13.11.2014 17:20:50 »

Oinas
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #110 : 13.11.2014 17:49:11 »

Oinas-kaveri kyseli saunailtaa lauantaille Smiley
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: