Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammatti hukassa  (Luettu 4208 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
shoulders
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 14.06.2012 19:10:49 »

Hei,

ja pahoittelut - samanlaisia aiheita on luultavasti useita, lueskelinkin jotain ammatti-ketjua, mutten löytänyt oikein omaan karttaani natsaavia juttuja ja olen aika aloittelija koko astrologiassa...

Pohdin, näyttäisikö kartta jotain vahvuuksiani, mille alalle voisin sopia, mitä kartalta tulisi erityisesti katsoa? Luin joskus MC:stä, mutta en koe pienintäkään kiinnostusta hoiva-alalle, mihin kartallani oleva neitsyt kai usein liitetään. Tunnen olevani täysin hukassa, olen melko ailahtelevainen, mitään koulua en ole saanut käytyä loppuun (olen kokeillut mm. kuvataiteilijaa ja kondiittoria...). En koe olevani johtajatyyppiä, mutta en suostu olemaan myöskään pomoteltavana.

Suuret kiitokset, jos viitsitte vähän valaista!

Muoks.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2012 00:29:57 kirjoittanut shoulders » tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #1 : 14.06.2012 19:19:15 »

Hei, minulla on myös MC Neitsyessä eikä minullakaan ole koskaan ollut mitään kiinnostusta hoiva-alalle. Työni on tarkkuuta vaativaa, joten se sopisi kai Neitsyeen, mutta oma työni löytyy paremmin Auringon sijainti huoneesta.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 15.06.2012 11:08:21 »

Tuo kartta ei enään ainakaan näy. Kannattaapi linkittää varmaankin uudestaan toisella tavalla.  Smiley

Neitsyt ei aivan hoitotyötä välttämättä tarkoita, sen teemaa ovat enemmänkin palveleminen ja tarkkuus. Neitsyen hallitsija on merkurius, jolloin siihen liittyvät myös numerotarkkuutta vaativat kaupan alat, kuten kirjanpito.

Ohimennen kun eilen vilkaisin karttaasi, siellähän oli pallas keskitaivaalla, joka on itsenäisen, järkeä, suunnitelmallisuutta ja koulutusta arvostavan naisen symboli. Pallas Athene on viisauden ja tiedon taistelijatar -jumalatar. Mutta pitäisi päästä uudestaan vilkaisemaan karttaasi, jotta saisi kokonaiskuvaa.
tallennettu
shoulders
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 15.06.2012 16:46:44 »

Ahaa, tänks! Tarkkuuden tunnistan itsestäni, ja numerot ovat aina olleet melko helppoja, mutta tylsiä. Pitääpä tutustua tuohon Pallas Atheneen.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2012 00:30:13 kirjoittanut shoulders » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 19.06.2012 17:25:37 »

Mielenkiintoisesti monia keskenään erilaisia teemoja kartallasi,
kakkoshuone on painottunut, materiaalisella turvallisuudella ja nautinnoilla on merkitystä sinulle,
aurinko silti veskarin alussa ja kuu oinaassa, joiden yhdistelmästä ehkä tuo että koet helposti jotkin asiat tylsäksi ja haluat jotain erikoista tai jännittävää,
lisäksi pluto ascilla skorpparissa niin että pureudut välillä johonkin asiaan hyvinkin syvästi.

Sulla on kaurista, ja juuri tuon kakkoshuoneen painotusta, mulle tulee sellaista tunnelmaa, että tarvitset sen materiaalisen turvan taaksesi ja kokeilemaan kannattaa lähteä niin että alalta on varmasti tai varmahkosti saatavissa töitä. Mainitsemistasi aloista voi ajatella, että olet yrittänyt käyttää kakkoshuonettasi yrittämällä käsin tekemiseen liittyviä ammatteja, mutta jos nämä eivät ole onnistuneet, kokeile toteuttaa sitä niin että suuntaa alalle, joka antaa sinulle esim. vaikka hyvän palkan, hyvän pohjan. Ehkä marskaksonen ei ole kaikkein kärsivällisin, mutta keskitaivaasi kuitenkin on neitsyessä, joka jaksaa pilkuntarkasti tehdä homman jos on siitä kiinnostunut. Eli pois kokonaan semmoiset ajatukset jos on, että et usko olevasi pitkäjänteinen, vaan ota uusi asenne, että kyllähän sinä siihen pystyt jos vain haluat. Valitse jokin ala, mikä oikeasti kiinnostaa sinua ja kokeile jatkaa se loppuun asti. Päätä vasta sitten kun on paperit kädessä, mitä aiot tehdä. Joskus on pakko väkisin vain saada jokin paperi lopulta suoritettua. Myös kokemus siitä, että on vihdoin saanut jonkin asian valmiiksi ja loppuun asti auttaa seuraavien asioiden loppuun saattamisessa. Ja, jos pidät jotain alaa koulussa tylsänä, muista se, että monilla papereilla voi toteuttaa hyvin erilaisia asioita. Voit itse luoda sen mitä teet, voit tehdä siitä itsellesi mielenkiintoista.

 Smiley
tallennettu
shoulders
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 08.12.2012 00:43:31 »

Kiitos vastauksestasi!

Tuon materiaturvallisuushakuisuuden tunnistan itsestäni, pidän sitä usein vain ärsyttävänä piirteenä... Ammatti antaa vieläkin odotuttaa itseään, sain nyt vahingossa vakituisen työn ja olen iloinen säännöllisistä tuloista, mutta toisaalta kiukuttelen säännöllisyyttä vastaan Cheesy Kova palkkaisissa töissä en näe (harmi) mitään kiinnostavaa alaa ja toimiminen tuntuu mahdottomalta jos en tunne asiaa kohtaan mitään intoa. Totta tuokin, että innostuessani jaksan pakertaa loputtomasti ja nyt olenkin kuluttanut kaiken vapaa-aikani harrastuksen parissa, joka ei sekään ammattina oikein takaa toimeentuloa. Vähän sekavaa raapustusta tähän aikaan... En ole onneksi kuitenkaan enää niin stressissä "tehtävästäni", ehkä se ajan oloon selviää...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: