Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammatti hukassa  (Luettu 4208 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
shoulders
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 14.06.2012 19:10:49 »

Hei,

ja pahoittelut - samanlaisia aiheita on luultavasti useita, lueskelinkin jotain ammatti-ketjua, mutten löytänyt oikein omaan karttaani natsaavia juttuja ja olen aika aloittelija koko astrologiassa...

Pohdin, näyttäisikö kartta jotain vahvuuksiani, mille alalle voisin sopia, mitä kartalta tulisi erityisesti katsoa? Luin joskus MC:stä, mutta en koe pienintäkään kiinnostusta hoiva-alalle, mihin kartallani oleva neitsyt kai usein liitetään. Tunnen olevani täysin hukassa, olen melko ailahtelevainen, mitään koulua en ole saanut käytyä loppuun (olen kokeillut mm. kuvataiteilijaa ja kondiittoria...). En koe olevani johtajatyyppiä, mutta en suostu olemaan myöskään pomoteltavana.

Suuret kiitokset, jos viitsitte vähän valaista!

Muoks.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2012 00:29:57 kirjoittanut shoulders » tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #1 : 14.06.2012 19:19:15 »

Hei, minulla on myös MC Neitsyessä eikä minullakaan ole koskaan ollut mitään kiinnostusta hoiva-alalle. Työni on tarkkuuta vaativaa, joten se sopisi kai Neitsyeen, mutta oma työni löytyy paremmin Auringon sijainti huoneesta.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 15.06.2012 11:08:21 »

Tuo kartta ei enään ainakaan näy. Kannattaapi linkittää varmaankin uudestaan toisella tavalla.  Smiley

Neitsyt ei aivan hoitotyötä välttämättä tarkoita, sen teemaa ovat enemmänkin palveleminen ja tarkkuus. Neitsyen hallitsija on merkurius, jolloin siihen liittyvät myös numerotarkkuutta vaativat kaupan alat, kuten kirjanpito.