Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni miehestä.  (Luettu 3858 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« : 27.07.2014 23:41:35 »

Minulla oli jonkinlaista juttua yhden miehen kanssa tässä kesällä noin kuukauden ajan, mutta nyt juttu on kai ohi. Nyt olen alkanut nähdä unia miehestä. Unissa olemme taas yhdessä, erityisesti yksi on jäänyt mieleeni.

Unessa on 18-vuotissyntymäpäivääni edeltävä päivä. Olemme jossain torilla kavereideni kanssa ja tämä mies tulee sinne siskonsa kanssa. Tori on jossain järven/meren rannalla ja jostain syystä juoksen vaatteet päällä veteen ja kaadun sinne nauraen. Kaverini tulee ja nostaa minut ylös, en tunne että vaatteeni olisivat kastuneet ollenkaan. Kun menen torille päin niin torikin on kokonaan veden peitossa ja kahlaamme kaikki vedessä, mutta se ei tunnu mitenkään omituiselta tai ollenkaan raskaalta. Tämä mies kävelee luokseni ja hipaisee kättäni. Pyydän häntä puhumaan kanssani. Hän pussaa jotain uutta naistaan. Kysyn häneltä, miksi hän ei enää välitä ja miksi hänellä on uusi nainen. Mies suutelee minua ja silittää hiuksiani. Hän sanoo, että välittää vielä. Sanon, että eikö hän voisi vain ottaa minua takaisin. Hän sanoo, kyllä, sitten kun olet 19. Minulle tulee epätoivoinen olo, koska täytän seuraavana päivänä 18, eli pitäisi odottaa vielä vuosi. Lähdemme kuitenkin kävelemään torilta pois ja kaikki vesi on hävinnyt. Kaverini tulevat mukaan, samoin miehen sisko ja mies. Mies ottaa minua kädestä kiinni ja olen onnellinen että hän teki sen kavereideni ja siskonsa edessä. Menemme autoon ja lähdemme ajamaan pois.

Jostain syystä tämän unen jälkeen herätessäni olo oli todella onnellinen. Yleensä uneni ovat kaikki jollain tapaa negatiivisia, mutta tästä unesta jäi jostain syystä hirmu hyvä olo, mikä on kummallista. Osaako joku jotenkin tulkita tätä unta?
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2014 18:42:44 »

En osaa kummemmin tulkita unia mutta joskus vastaavassa tilanteessa olen nähnyt tuollaisen tunnelmiltaan vastaavan unen..josta myös on jäänyt positiivinen/rauhallinen olo. Nyt jälkikäteen mietin, että kyseessä on lohdutusuni tai hyvästelyuni, joka auttaa siinä hetkessä kestämään, jatkamaan eteenpäin. Itselläni yhteenpaluuta ei koskaan tapahtunut vaikka suhde oli yksi elämäni järisyttävimmistä ja tunsin silloin, että kuulemme yhteen. Tosin vuosia sitten näkemässäni unessani ei kerrottu tarkkaa aikaa yhteenpaluulle  Wink
« Viimeksi muokattu: 28.07.2014 18:44:54 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: