Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 500093 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #495 : 28.11.2008 12:53:02 »

Mites jousimiehet, tuntuuko että olette käyttäneet tämän plutoajan hyödyksenne? Tällainen kun ei kuitenkaan yhden elämän aikana toistu.  Smiley
tallennettu
Haapa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #496 : 30.11.2008 00:33:58 »

Minua kiinnostaisi tietää vaikuttaako pluton liikkeet jousimiehen merkissä myös nousujousimiehille ja siis nyt pluton siirryttyä kauriiseen kaurisnousuisille? Itselläni on   aurinko vaaka askendentti jousimies Viimeiset vuodet ovat olleet aika takkuisia erityisesti parisuhderintamalla. Viime kesänätuli sitten ero pitkästä parisuhteesta ja koko syksy on ollut yhtä muutosten myllerrystä. Voisikohan  pluto aspect_con askendentti olla jotain tekemistä näiden asioiden kanssa. Kaikki on mennyt uusiksi.Mutta olotila on keventynyt huomattavasti ja tuntuu että aloittaisin puhtaalta pöydältä. Parempaa odotellessa :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #497 : 30.11.2008 12:00:53 »

Diligence    
With this influence you have a clear idea of what you are doing and where you are headed. You feel that you know who you are and are therefore confident that you can achieve your objectives. But with this influence also comes a knowledge of and mastery over the necessary material resources and techniques for achieving your ends. You need more than mere self-confidence to achieve anything, as you are well aware. So you will work diligently at whatever task you set yourself today, paying great attention to detail and making thorough use of all the material that will help you accomplish your task. You feel pride in knowing that you have done good work as well as in knowing that you have moved one step closer to your goals. Therefore you will also gain the respect of others today.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Sun Trine Med.Coeli, , exact at 22:52
activity period from 29 November 2008 to 1 December 2008

Your Lovescope - Today, December 4, 2008
The celestial influence offers a lot of hope and inspiration today. If you have been looking for someone to share your life, then a particularly romantic encounter may lift your spirits. Enjoy any such meetings or dates, as they will be wonderful fun. But don't commit yourself to anything too soon, as you are not able to think clearly enough right now, or to make any sound or rational decisions!
Your Horoscope - Tomorrow, December 5, 2008
It's a great day to explore your creativity. This is probably not a new thing for you. Sagittarians are often artistic. Staying focused on one thing can be another story, though. Today's energy can give you the extra concentration you need to get a creative project completed. Make the most of this by either finishing something from before, or tackling a new project. Have fun expressing yourself and creating!
« Viimeksi muokattu: 05.12.2008 10:55:21 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #498 : 05.12.2008 14:52:26 »

http://russellgrant.com/channels/video/?vtype=dh1205-sag&vtype1=Sagittarius%20Daily%20Friday

Tässä tämän päivän skooppia jouskareille.

Voi pojat onko tänään ollu ongelmia tietokoneiden kanssa ja viivästyksiä jne. jne.

Olen laskenut 10 aika monta kertaa tänään.  Tongue
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #499 : 05.12.2008 16:41:00 »

pää on aivan v**** kipeä!! räjähtää pian.. oisinko voinu syntyä valmiina johtajana? vai oonko mä jo johtaja, mutten vaan ite osaa aina toimia niinku pitäs..?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #500 : 05.12.2008 18:41:04 »

Marix onko sulla nyt liikaa Oinas energiaa...  :Smiley Grin

Ei mut oikeesti ei kukaan oo seppä syntyessään. Teet niin kuin muutkin jouskarit tänään ja sanot muutaman ärräpään ja sen jälkeen lasket kymmeneen.  angel
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #501 : 05.12.2008 19:09:43 »

mä oon tehny sitä koko viikon. ja on mulla varmaan liikaa oinas-energioita nyt ku oon moisen merkin edustajan kans hengaillu taas.. huomenna hengaan lisää koska on pikkujoulu!! Smiley aion näyttää niin pirun hyvältä, että ne mun kaikki alaiset istuu ku kirkossa maanantaina ku piän vähän palaveria Cheesy (vaikka tuskin se on ulkonäöstä kiinni?)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #502 : 05.12.2008 19:40:16 »

mut kuinka nopeasti oinas voi kyllästyä jousimieheen? voiko näin käydä ja miksi?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #503 : 05.12.2008 19:43:52 »

Ei se ole ulkonäöstä kiinni. Jos haluat että ne sun alaiset aidosti kuuntelee ja arvostaa sua niin älä yritä pätee ulkonäöllä. Nuorella naisella se ei ole mikään positiivinen juttu. Jos itse korostaa kauheasti ulkonäköä niin sitten toisetkin voi alkaa kiinnittää enemmän siihen huomiota kuin taitoihin ja osaamiseen. Siinä sitä sitten ollaan...

Kyllä ne varmasti siellä ymmärtää, että olet uusi ja sulle tulee monia uusia tilanteita eteen. Etkä aina ole tietoinen siitä miten pitäisi toimia. Mutta koko ajan kehityt varmasti. Ole töissä asiallinen ja pikkujouluissa ystävällinen.  Wink

Mun opinto ohjaaja on jo monta vuotta puhunu mulle että mun pitäis alkaa yrittäjäks. Nyt se kyseli taas että olenko miettinyt asiaa.  Grin Huh huh se on rankka maailma.

Ai oinas kyllästyä jousimieheen? Jaa en tiedä kai se voi, jos jousimies on oinaan mielestä liian maalaileva?  Grin
tai jos sillä oinaalla sattuu olemaan saturnus jousimiehessä...
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #504 : 05.12.2008 19:58:38 »

oh shit!

mä oon kyllä ollu viime aikoina (yli vuojen!) aika ulkonäkökeskeinen.. mut se johtuu suurimmaks osaks muitten kommenteista. mua on kehuttu aivan liikaa.. nyt tän esimiestyön aikana oon kaks kertaa kuullu kommenttia ulkonäöstäni. tai no kolme.. mut en keltään semmoselta et se vaikuttas mitenkään mun työhön. tai kenenkään muun työhön.

sit taas mun mies ei koskaan sano, että olisin kaunis. kaikki muut sanoo. onko leijona liian ylpeä kehumaan toista?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #505 : 05.12.2008 22:14:51 »

Sua on kehuttu liikaa, mutta väärät ihmiset? Tuskin se leijona nyt sua mitenkään rumana pitää kun kerran sun kanssa on.

Sori jos menee ohi aiheen, (no omapa on aiheeni  Grin) mutta tuli mieleen taas nousumerkit ehkä sulla Marix vaikuttaa toi nousu-vaaka että kaipaat kauniita sanoja ja kehuja ulkonäöstä?

Mä oon miettiny että alkaako mulla sitten dc kauris jotenkin vaikuttaa kun mun mielestä ei nykyään oikeesti tunnu niin kauheelta ajatus siitä, että sanoo kerran vuodessa että kyllä sä sitte oot nätti ja mä rakastan sua ja se ei muutu niin kauan ku mä sun kanssa olen enkä toisin sano.  Grin

Huom tämä on tosiaan vasta mietinnän asteella. Kyllä mun mielestä on ihanaa kuulla kehuja ja kauniita sanoja joka päivä.  Grin angel
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #506 : 06.12.2008 12:19:44 »

voikohan itsekkääks oppia?

musta tuntuu, että mä oon osannu sen aina.

eilen käytiinkin baarissa yhtäkkiä ja oltiin sitten humalassakin. juteltiin yks parisuhdeasia ja nyt on hyvis parisuhde  smitten ..tosin tiiän, että mun mies tarkkailee mua tänä iltana pikkujouluissa, joissa mulla taas tulee olemaan hauskaa parin oinaan kans. mun ei kuulemma sais ottaa mitään vastaan tai multa vaaditaan pian jotain.. hmph. saa nähä!!

onkohan mars-energia tarttunu muhun ja dc oinas alkanu vaikuttaan myös kun olin tossa viime kuussa kuulemma aina vihanen kotona.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #507 : 06.12.2008 13:53:02 »

Minä taas spekuloin yhtä tilannetta. Uraan ja opiskeluun liittyen. Mennäkö vai eikö mennä. Päätin kuitenkin kin nyt, että menen. Sehän oli suunnitelmani ihan alunperinkin, ei kai siinä mitään häviä, vaikka yrittää. Parempi on kuitenkin muuttaa sitten kokonaan, ei ole järkeä palata takaisin jos sattuukin epäonnistumaan. Voihan sitä työskennella Hesassakin, ei ole mitään järkeä palata tänne. Siellä on muutenkin enemmän kaikkea. Harmi vain, että juuri kun olin kiintymässä ja sopeutumassa niin taas ne riistetään pois. Milloinkohan minä opin, että kiintyminen ei kannata.  Tongue Ihmisiä, paikkoja.. Ne vaan tulevat ja menevät, mikään ei ole pysyvää (paitsi muutos). Pitänee päästää irti.

Toisaalta se on virkistävää, saa aloittaa uudelta pohjalta tavallaan. Saa olla ja katsella ympärilleen, ei tuttuja, ei velvoitteita, vaan minä itse.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #508 : 07.12.2008 12:48:58 »

no ei menny aivan odotusten mukaan. nukuin ihanan pitkät yöunet, kerrankin.. vaikkei se oikeaa unta ookkaan ollu ku kerran alkoholia veressä. mut nyt ei oo pää kipeä tai mitään ainakaan.

mun tarkotus olis olla ens viikolla viileä. mitä luulette, onnistuuko loukatulta jousimieheltä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #509 : 07.12.2008 13:32:53 »

Nou, ei onnistu. Jousimies ei ole koskaan viileä. Paitsi sun nousu-vaaka voi ollakin. Niin ja oliko sulla kuu vesimies? Ehkä sitten on jotain mahkuja. Mutta toi  mars jousimies ei kyllä nyt mitenkään viilennä jouskareiden tunteita.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: