Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TEEN MUUTAMAN "ENNUSTEEN" ENKELINI KAUTTA ¤  (Luettu 32606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 24.07.2012 19:51:30 »

Eikös tämä nyt vielä niin kauan ole ihan ok, ellei aleta solvaamaan ketään, menemään mauttomuuksiin jne? Pelkkä epäselvä teksti nyt kai on kuitenkin sallittua, ja senhän jo aloitusviestistä tietää mitä täältä saa jos kyselee. Eikä huomionhakuisuuskaan kai kiellettyä ole. Hyvä muistutus kaikille avunpyyntöketjuissa vierailijoille on, että koskaan ei saamiaan vastauksia kannata ottaa liian tosissaan. Nämä ovat kevyttä viihdettä vain, ja itse tehdään ne omat päätökset omassa elämässä, eiks niin? Afro

"ALKOHOLISTI" On ihan OIkeessa & nyt JUURI kOettelen HÄNEN HUUMORINTAJUAAN = "KAIKELLA KUNNIOTUKSELLA" = tosissaan  EI  pidä  näitä tOdellas Otta, EIKÄSTEEN kokO ELÄMÄÄKÄÄN "Z" ÄÄK = sanOO > AKU ANKKA & jatkaa, KUN RAHAT On lOppuneet, kuin eräältäkin "HERRASMIEHELTÄ" = SUOMEN SUVESSA, nimeltänsä timO, mutta saa neet tarvittavat, kuin "PALKKION" hyvistä tOimista IHMISKUNNAN HYVÄKSI & HYVÄ OlOn tuOjana = ENKELI, siis sain juuri ÄSKEN ylitte 500, 00 EUROO Cheesy # ¤

¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤

tallennettu
enkuli_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #31 : 24.07.2012 20:59:08 »

Hei, mulle saisi myöskin katsoa  Smiley
tallennettu
eukko-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #32 : 24.07.2012 21:52:53 »

Hei, eukkokin haluaisi enkeliltä viestiä  smitten Kiitos Smiley
tallennettu

nouseva skorpioni
aurinko neitsyessä
kuu skorpionissa
merkurius vaa`assa
venus vaa´assa
mars ravussa
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #33 : 25.07.2012 11:22:53 »


Lukuisat suomalaiset ovat menettäneet/-mässä merkittäviä osia säästöistään vaikkapa vanhuuden
varalle, kun ovat sijoittaneet Nokiaan  esim. yli 10:n (tai jopa esim. 28:n) euron kurssitasoilla (kurssi nyt noin 1.5 euroa).
(Oma keskihintani tällä hetkellä lienee kolmen erkin "kantturoilla"...)

Löytyisikö enkeleiltä veikkausta siitä, mihin suuntaan Nokia on menossa:
kohti pilkkomista / konkurssia vai feeniksmäistä uudelleentulemista?

 coolsmiley
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 26.07.2012 08:40:40 »


Lukuisat suomalaiset ovat menettäneet/-mässä merkittäviä osia säästöistään vaikkapa vanhuuden
varalle, kun ovat sijoittaneet Nokiaan  esim. yli 10:n (tai jopa esim. 28:n) euron kurssitasoilla (kurssi nyt noin 1.5 euroa).
(Oma keskihintani tällä hetkellä lienee kolmen erkin "kantturoilla"...)

Löytyisikö enkeleiltä veikkausta siitä, mihin suuntaan Nokia on menossa:
kohti pilkkomista / konkurssia vai feeniksmäistä uudelleentulemista?

 coolsmiley

 smitten smitten smitten angel

SANON SAMAT, kuin = ENKELINI SANONUT ASIASTA = jO aikOja sitte (2 v) ¤
¤¤¤¤¤¤¤
NOKIA PILKOTAAN 3 (kOlmeen) OSAAN = 1 (YKSI) = jO OSASISTA "PILKOTTIU" = "ÄLYMYSTÖ/RIKKAIDEN kOru puhelimet, jOkka On KAIKKI OMIA YKSILÖITÄ ¤
¤¤¤¤¤¤¤
NOKIAN TYÖNTEKIJÄT perustavat kaikenaikaa UUSIA YRITYKSIÄ, jO SUUNNITELLUILLE PUHELIMILLE "NOKIAN" aikaan siis tehtyjä ALKUSUUNNITELMIA, jOkka tOiSEt On jO pitkällälin = tuOtantOO aletaan tekemään jO 2013 alussa ¤
¤¤¤¤¤¤¤
SE HINTA ON kOvin ALHAINEN = mitätÖn & siinä SE kiikkuu = vOipi nOusta 3 -4 €.n tasOllekkin, jOs kuitenkin jOtain "OMAA" jää niitten pilkkOmisten jälkeen "KÄTEEN", siis EI sOvita hinnasta & Olisi kuitenkin TOTEUTUKSEN ARVOISTA & sillOin "FEELIX" saattaa tulla Peliin & NOKIALLA On taas tOimintaa & tulevaisuuden NÄKYMIÄ*KIN HuhHuh?

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

tallennettu
Sianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #35 : 26.07.2012 09:32:51 »

teetkö näitä jonon mukaan vai sieltä täältä, nimittäin jäin varmaan välistä...  coolsmiley
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 26.07.2012 11:11:16 »

Hei, minulle myös pyydän viestiä Smiley
smitten smitten smitten angel angel angel angel

TEEN ihan ENKELINI mukaan = EI OLLENKAAN > jOku > KAIKKI JOTENKUTEN, KUTEN ENKELINI RIEMUINEN SANOO:"SAAT JOKA TAPAUKSESSA "VASTAUKSEN" = jOkO jObi välittää > taikka ENKELI Ottaa suOraan yhteyden, HÄN TIETÄÄ KUKA Olet, vaikka Olisit MISSÄ > taikkasteen minkälaiSEn "NIMIMERKIN" takana = minäkin "NÄEN" SINUT = ENKELIN ANTAMIEN, "KOODEIN" varustetun  #KAUKONÄKEMISEN#
keinOin & SIEUSI On sillOin "PALJAS" > SESEON NÄIN MENEVÄ, niin kauan kuin YHTEISTYÖMME JATKUU > SE vOipi kOska tahansa muuttaaa muOtOansa > TAIKKASTEEN KOKONANSA LOPPUA, jOs teen jOtain VÄÄRIN, siis muulla tavallla kuin On "SOVITTU" ¤
¤¤¤¤¤¤¤
KANNATTEE siis jO nyt OTTAA yhteyttä TAIVAISIHIN (TÄÄ On KAIKILLE KYSYJILLE TARKOITETTU) niin VARMISTAT sillä VASTAUKSEN "KULUN > SE vOi tulla vasta kk:n päästä > taikka HETI & SE "SUORAAN" tuleva On melkOOSElla varmuudella SINUN HAVAITTAVISSA, "et täähän On En jObin JUTTUJA, KUN minun EI tarvii mitään TEHÄ, siis vaikka EN itSE sitä näpyttisikään, niin AINA ENKELINI RIEMUINEN SEn jOllakin tapaa SUORITTAA VASTAUKSEN MUODOSSA, NÄIN tämä tOimii = MITÄÄN  EI  MÄNE "HUKKAAN", kOska TAIVAISET  EI  turhia liikkeitä TEE, vaan ainOastaan TARPEELLINEN = MITÄ KOHTALON KIRJA SANUAAPI; SESEON vain TOTEUTUVA, muu On pelkkää REKVISIITTAA Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤
VIESTI KUULUU NÄIN:"SI ¤ anne HYVÄ, KUN kuulut siihen vähemmistÖÖn, et peräät AINA Oikeuksi ¤ asi, asi ¤ asi = myÖskin tOimittaa neet Oikeuksien "PAPERIT" ASI ¤ anOmaisille ASI ¤ ANAJAJILLE, jOtta OIkeus saisi "VALLAN", muutOin USEINKIN MEITÄ SYYTETÄÄN > SYYTTÄ SUOTTA & annetaan VÄÄRIÄ TUOMIOITA, niin On minullekkin TEHTY = Oikein ENKELIN "LUVALLA", jOtta Oppisin Olemaan "IHMI¤SIKSI,"  SIKSI Olen, mikä Olen, siis välittäjä ENKELINI > mahdOllis ¤ ESTI, ESTI ENKELEIN sillä "TEM¤PULLAAN, pullaan", kuin RAVIHEVONEN = juOkSEe itSEnsä "LÄÄHÄTYKSIIN" & uSEin jää sillOin "PALKINNOTTA", ellei Ohjastaja saa hillyttyä täysillä MENOO = pikkaSEen PIAN, en Ole mOntaakaan kertOO nähnynnä SEllasta "PIKA" PANEMISTA > HEPPA AIS ¤ OI¤HIN, OI, AI ¤ SOIHIN On PANTAVA OOKAUS "AISA", jOlla saa HEPAN jUokSEmaan "SUORAAN" & myÖskin vOipi hillitä VAUH¤TII, TIINEELLÄ RAVIHEVOLLA EI saisi AJJAA KILPOO, ilpOO sillä valistin & HÄN HETI HEVON lait¤tOi tOiSEen KARSINAAN Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤¤
SIELUUS SUOJAT ON KUNNOSSA PÄÄLITTEN PUOLINKIN¤KAT¤SOTTUNA, SOTTUNA ON OLlut viime vuOnna SYKSYLLÄ, KUN SULLA Oli "VAIKEETA", SEn "VILPERIN KANSSA Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤jbi¤¤¤¤¤¤¤

   
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #37 : 26.07.2012 11:49:43 »

Minä kanssa jäin välistä
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #38 : 26.07.2012 12:00:57 »

Välistä jäin minäkin. Jos enkelillä on jotain sanottavaa rakkauselämään niin mielellään vastaan ottaisin  smitten
tallennettu
Sianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #39 : 26.07.2012 12:51:01 »

Hei, minulle myös pyydän viestiä Smiley
smitten smitten smitten angel angel angel angel

TEEN ihan ENKELINI mukaan = EI OLLENKAAN > jOku > KAIKKI JOTENKUTEN, KUTEN ENKELINI RIEMUINEN SANOO:"SAAT JOKA TAPAUKSESSA "VASTAUKSEN" = jOkO jObi välittää > taikka ENKELI Ottaa suOraan yhteyden, HÄN TIETÄÄ KUKA Olet, vaikka Olisit MISSÄ > taikkasteen minkälaiSEn "NIMIMERKIN" takana = minäkin "NÄEN" SINUT = ENKELIN ANTAMIEN, "KOODEIN" varustetun  #KAUKONÄKEMISEN#
keinOin & SIEUSI On sillOin "PALJAS" > SESEON NÄIN MENEVÄ, niin kauan kuin YHTEISTYÖMME JATKUU > SE vOipi kOska tahansa muuttaaa muOtOansa > TAIKKASTEEN KOKONANSA LOPPUA, jOs teen jOtain VÄÄRIN, siis muulla tavallla kuin On "SOVITTU" ¤
¤¤¤¤¤¤¤
KANNATTEE siis jO nyt OTTAA yhteyttä TAIVAISIHIN (TÄÄ On KAIKILLE KYSYJILLE TARKOITETTU) niin VARMISTAT sillä VASTAUKSEN "KULUN > SE vOi tulla vasta kk:n päästä > taikka HETI & SE "SUORAAN" tuleva On melkOOSElla varmuudella SINUN HAVAITTAVISSA, "et täähän On En jObin JUTTUJA, KUN minun EI tarvii mitään TEHÄ, siis vaikka EN itSE sitä näpyttisikään, niin AINA ENKELINI RIEMUINEN SEn jOllakin tapaa SUORITTAA VASTAUKSEN MUODOSSA, NÄIN tämä tOimii = MITÄÄN  EI  MÄNE "HUKKAAN", kOska TAIVAISET  EI  turhia liikkeitä TEE, vaan ainOastaan TARPEELLINEN = MITÄ KOHTALON KIRJA SANUAAPI; SESEON vain TOTEUTUVA, muu On pelkkää REKVISIITTAA Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤
VIESTI KUULUU NÄIN:"SI ¤ anne HYVÄ, KUN kuulut siihen vähemmistÖÖn, et peräät AINA Oikeuksi ¤ asi, asi ¤ asi = myÖskin tOimittaa neet Oikeuksien "PAPERIT" ASI ¤ anOmaisille ASI ¤ ANAJAJILLE, jOtta OIkeus saisi "VALLAN", muutOin USEINKIN MEITÄ SYYTETÄÄN > SYYTTÄ SUOTTA & annetaan VÄÄRIÄ TUOMIOITA, niin On minullekkin TEHTY = Oikein ENKELIN "LUVALLA", jOtta Oppisin Olemaan "IHMI¤SIKSI,"  SIKSI Olen, mikä Olen, siis välittäjä ENKELINI > mahdOllis ¤ ESTI, ESTI ENKELEIN sillä "TEM¤PULLAAN, pullaan", kuin RAVIHEVONEN = juOkSEe itSEnsä "LÄÄHÄTYKSIIN" & uSEin jää sillOin "PALKINNOTTA", ellei Ohjastaja saa hillyttyä täysillä MENOO = pikkaSEen PIAN, en Ole mOntaakaan kertOO nähnynnä SEllasta "PIKA" PANEMISTA > HEPPA AIS ¤ OI¤HIN, OI, AI ¤ SOIHIN On PANTAVA OOKAUS "AISA", jOlla saa HEPAN jUokSEmaan "SUORAAN" & myÖskin vOipi hillitä VAUH¤TII, TIINEELLÄ RAVIHEVOLLA EI saisi AJJAA KILPOO, ilpOO sillä valistin & HÄN HETI HEVON lait¤tOi tOiSEen KARSINAAN Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤¤
SIELUUS SUOJAT ON KUNNOSSA PÄÄLITTEN PUOLINKIN¤KAT¤SOTTUNA, SOTTUNA ON OLlut viime vuOnna SYKSYLLÄ, KUN SULLA Oli "VAIKEETA", SEn "VILPERIN KANSSA Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤jbi¤¤¤¤¤¤¤

   

oivoi, nyt en kyllä ymmärtänyt tästä viestistä mitään. Valitan.
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 26.07.2012 15:24:14 »

Hei, minulle myös pyydän viestiä Smiley
smitten smitten smitten angel angel angel angel

TEEN ihan ENKELINI mukaan = EI OLLENKAAN > jOku > KAIKKI JOTENKUTEN, KUTEN ENKELINI RIEMUINEN SANOO:"SAAT JOKA TAPAUKSESSA "VASTAUKSEN" = jOkO jObi välittää > taikka ENKELI Ottaa suOraan yhteyden, HÄN TIETÄÄ KUKA Olet, vaikka Olisit MISSÄ > taikkasteen minkälaiSEn "NIMIMERKIN" takana = minäkin "NÄEN" SINUT = ENKELIN ANTAMIEN, "KOODEIN" varustetun  #KAUKONÄKEMISEN#
keinOin & SIEUSI On sillOin "PALJAS" > SESEON NÄIN MENEVÄ, niin kauan kuin YHTEISTYÖMME JATKUU > SE vOipi kOska tahansa muuttaaa muOtOansa > TAIKKASTEEN KOKONANSA LOPPUA, jOs teen jOtain VÄÄRIN, siis muulla tavallla kuin On "SOVITTU" ¤
¤¤¤¤¤¤¤
KANNATTEE siis jO nyt OTTAA yhteyttä TAIVAISIHIN (TÄÄ On KAIKILLE KYSYJILLE TARKOITETTU) niin VARMISTAT sillä VASTAUKSEN "KULUN > SE vOi tulla vasta kk:n päästä > taikka HETI & SE "SUORAAN" tuleva On melkOOSElla varmuudella SINUN HAVAITTAVISSA, "et täähän On En jObin JUTTUJA, KUN minun EI tarvii mitään TEHÄ, siis vaikka EN itSE sitä näpyttisikään, niin AINA ENKELINI RIEMUINEN SEn jOllakin tapaa SUORITTAA VASTAUKSEN MUODOSSA, NÄIN tämä tOimii = MITÄÄN  EI  MÄNE "HUKKAAN", kOska TAIVAISET  EI  turhia liikkeitä TEE, vaan ainOastaan TARPEELLINEN = MITÄ KOHTALON KIRJA SANUAAPI; SESEON vain TOTEUTUVA, muu On pelkkää REKVISIITTAA Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤
VIESTI KUULUU NÄIN:"SI ¤ anne HYVÄ, KUN kuulut siihen vähemmistÖÖn, et peräät AINA Oikeuksi ¤ asi, asi ¤ asi = myÖskin tOimittaa neet Oikeuksien "PAPERIT" ASI ¤ anOmaisille ASI ¤ ANAJAJILLE, jOtta OIkeus saisi "VALLAN", muutOin USEINKIN MEITÄ SYYTETÄÄN > SYYTTÄ SUOTTA & annetaan VÄÄRIÄ TUOMIOITA, niin On minullekkin TEHTY = Oikein ENKELIN "LUVALLA", jOtta Oppisin Olemaan "IHMI¤SIKSI,"  SIKSI Olen, mikä Olen, siis välittäjä ENKELINI > mahdOllis ¤ ESTI, ESTI ENKELEIN sillä "TEM¤PULLAAN, pullaan", kuin RAVIHEVONEN = juOkSEe itSEnsä "LÄÄHÄTYKSIIN" & uSEin jää sillOin "PALKINNOTTA", ellei Ohjastaja saa hillyttyä täysillä MENOO = pikkaSEen PIAN, en Ole mOntaakaan kertOO nähnynnä SEllasta "PIKA" PANEMISTA > HEPPA AIS ¤ OI¤HIN, OI, AI ¤ SOIHIN On PANTAVA OOKAUS "AISA", jOlla saa HEPAN jUokSEmaan "SUORAAN" & myÖskin vOipi hillitä VAUH¤TII, TIINEELLÄ RAVIHEVOLLA EI saisi AJJAA KILPOO, ilpOO sillä valistin & HÄN HETI HEVON lait¤tOi tOiSEen KARSINAAN Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤¤
SIELUUS SUOJAT ON KUNNOSSA PÄÄLITTEN PUOLINKIN¤KAT¤SOTTUNA, SOTTUNA ON OLlut viime vuOnna SYKSYLLÄ, KUN SULLA Oli "VAIKEETA", SEn "VILPERIN KANSSA Cheesy ¤
¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤jbi¤¤¤¤¤¤¤

   

oivoi, nyt en kyllä ymmärtänyt tästä viestistä mitään. Valitan.

 smitten smitten smitten angel

NO > sitten  EI  vOine mittään TEHÄ, mutta lyhyesti vielä;" SINULLE & MUILLE KYSYJILLE = KAIKILLE VASTATAAN = ENKELINI = HÄN > VASTAAJA & vaikka "jObi" > EI vastaisi, niin ENKELINI Ottaa kyllä "YHTEYTTÄ  # SUORAAN # SINULLE/TEILLE = KAIKILLE & HUOMAATTE = ÄLYÄTTE > KYLLÄKIN; et SEON TAIVAISISTA & alunperin jObille tarKoitettu = minä > timO > jObi > jObinpOsti  # EI #  millään ehdi kaikkiin ENKELIN VÄLITTÄMIIN VASTAUKSIN VARUSTAUNUTTA TAIVAISIA TEILLE, HYVÄT IHMISET VÄLITTÄÄPI ¤
JOTENSA PITÄISI Olla HYVÄ ASIA, et TAIVAISET ENKELIT Ottavat yhteyttä  # SUORAAN # = ilman minun näpyttelyjä = Ottakaatten MUUTENKIN SINNE LUOJAN KOTIHIN > TELEtysten vOimalla = RUKOILEMINEN YHTEYTTÄ = pitää > PITÄÄ > YHTEYDET KUNNOSSA, KUN sieltä SAA SEN AVUN = sieltä KAIKKI NAINEN APU tullee minullekkin, vain & ainOastaan SIELTÄ, siis Jollei YHTEYTTÄ jOtensakin saa, niin sillOin On HYVÄ Olla minuun YHTEYDESSÄ, niin TAIVAISET VALLAT > LUOJAMME, HERRAN JEESUKSEN KRISTUKSEN jOukOt TUOVAT OIKIAT "OHJEHET" TEILLE & sillOin ilman jObia = siinä "VÄLISSÄ" = vielä kerran:"KUN OTAT HTEYTTÄ jObiin, niin  #AINA#  saat VASTAUKSEN > OIKEEN KYSYMYKSEESI > KULTA PIENI/SUURI, siis ENKELI VASTAA jObin KAUTTA taikkaas SUORAAN KYSYJÄLLE, mutta SAA/VOI OLLA yhteyksissä miten PÄITEN TAHANSA = KUN KYSYY >VASTATAAN ¤¤¤¤ ELLEI KYSY > EI VASTATAKKAAN & YHTEYS "RAPISTUU",
SESEON JOKAPÄIVÄISTÄ KIITOS "VIRTTÄ" > mitä SINNE PITTÄÄ LAULOO = TAIVAISIHIN ENKELEILLE > JEESUKSELLE >   J U M A L A L L E
LUOJALLEMME & ainOOlle VILPITTÖMÄSTI RAKASTAVALLE = MEIDÄT TÄNNE TEHNEELLE VALTIAALLE; SESEON > AAMEN > AAMEN ¤

¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #41 : 26.07.2012 20:34:44 »

Mina olisin todella, todella kiitollinen viestista enkeleilta  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #42 : 27.07.2012 07:43:59 »

Minäkin ottaisin mielelläni "ennusteen" enkelisi kautta, jos hän sen suo  smitten
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #43 : 27.07.2012 22:45:08 »

Enkelin näkökulmaa pyydän minäkin. Jokin mättää, - tai en tiedä mihin keskittyä. Onko vaaroja lähellä?
Kiitos. smitten smitten smitten
tallennettu
Sumium
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #44 : 29.07.2012 10:23:15 »

Olisi ihanaa jos minäkin saisin ennustuksen, kiitos!!

Hei,

Minäkin olen jäänyt välistä. Ehtisitkö vielä minullekin katsoa?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: