Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua seksuaalienergioista  (Luettu 130177 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #210 : 22.06.2006 09:08:03 »

Ei kannata enää reagoidakaan kanavoijiin, jotka tuovat juttuaan julki liian voimakkaasti. Samaa saattaa löytyä erilaisista loosheista hyvän tai pahan puolelta kummastakin.

Jos Jumala tosiaan puhuu Kehon kautta, se kuulostaa kumman kaikkitietävältä ja silti pari yksityiskohtaa mennyt pieleen kohdallani. Tai ainakin noh, kaksoisliekki, siinä asiassa minua kiinnostaa hieman vain edelleen se, että onko se jakaantunut useaan ja liittyykö asiaan aina voimakas henkinen ja fyysinen veto.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #211 : 22.06.2006 10:17:15 »

 Cry

   Undecided

     Kiss

     Kaunis kiitos huolenpidostasi.

       SE, että olet hyvin huomioinut,

         tuon pintavaahdon, jota Kehoon

           kohdistuneet kommentit adustavat

             niiden 800 muun kirjoituksen lisäksi.

               Lienee puhdasta äidillisyyttä.  crazy2


                      smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #212 : 22.06.2006 11:06:28 »

Eräässä italialaisessa luostarissa kutsui Abbedissa nunnat koolle.
   Sisaret! Luostarissamme on ollut yöllä mies. 99 nunnaa:OOOH! yksi
   nunna:HI! Sisaret! Löysin lattialta kondomin.99 nunnaa:OOOH! yksi
   nunna:hihihii! Sisaret! Kondomissa oli reikä! 99 nunnaa:HIHIHII! yksi: OOOH!

http://www.fuq.fi/skva/archive.php?read=23&PHPSESSID=15b40a4c73cf481a188ce9795e9f7e61

Hauskaa Jussia ja turvallista matkaa!  Grin
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #213 : 22.06.2006 16:15:13 »


     Voi hyvät hyssykät!! Mistä nyt pipittää?

     Täytyy p u h a l t a a a a !!  Sekö auttaa?

     

     Luulen, tai luulin jo ilmaisseeni kantani,

     Yli 800 kirjoitusta. Joten eiköhän siihen

     sattumageneraattorillakin laskettuna satu

     jotain oikeeta asiaa, jos niin haluatte?

   
     Ei minulla ole Kehoa vastaan mitään henk. koht.

     En vain voi hiljaisesti hyväksyä tapaa jolla

     hän ja vain HÄN,,, Tietää sen ainoan totuuden,

     sekä että,vain Hänen kauttaan asia voi välittyä.


     Niinkuin te olette huolestuneet Toisten puolesta,

     voinen minäkin olla huolestunut heidän puolesta,

     jotka ovat alkuvaiheessa näiden asioiden suhteen.

     Koitan kertoa kannanotoillani, että SAATTAA olla

     muitakin TOTUUKSIA kuin, mitä Keho kertoo välittä-

     vänsä, yksin ja ainoastaan HÄN.   Cry  :Smiley  coolsmiley




Nyt taitaa kotkansilmä pahasti rähmiä, suosittelisin puhaltamisen sijaan suolaliuosta, se auttaa meidän vauvalla   coolsmiley.

Itse pidän Kehon tyyliä käsittämättömänä, ja hypin hänen juttunsa yleensä yli (joskus kahlaan puolella silmällä läpi ne osat joita ymmärrän). Ei sillä etteikö hänenkin sanomassaan olisi jotain pointtia, en vaan jaksa etsiä sitä. Se on kuitenkin minun oma ongelmani. Mikä minä olen päättämään kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Sitäpaitsi ei minulla ole normaalielämässäkään tapana käydä väittelemään jokaisen "jeesus tulee" -kylttiä kantavan ihmisen kanssa.

Ihmisillä on eri tapoja tuoda asiansa esille, ja eri ihmisiä ärsyttävät eri asiat. Sinun kohdallasi itselleni tulee lähinnä sellainen olo, että "herää pahvi", haaskaat turhaa energiaasi, sinulla lienee parempaakin sanottavaa (niistä 800 viestistä itselleni on jäänyt mieleen vain pari mielipidettä. Toisaalta taas sulla on tapana olla melkein yhtä kryptinen kuin Keholla, että ehkä minä vaan en ymmärrä. kuten en siis kehoakaan).

Ja mitä niihin alkuvaiheen kulkijoihin tulee, niin aivot ne on niilläkin, kyllähän jokainen poimii näistä jutuista ne mitkä itselle tuntuu oikeilta. En minä usko että täällä ketään tarvitsee kauheasti suojella. (Ja missä voi muuten käydä mitattavana, että kuinkas pitkällä sitä oikein ollaan? Anna osoite!)

No joo. Eihän tämä kuulu mullekaan. Pahoitteluni.


Lopuksi nunnavitsi:

Lauma nunnia oli saapunut taivaan portille. Pyhä Pietari tiedusteli että mitäs syntejä sitä oli tullut tehtyä.
"Onkos teistä kukaan koskenut penikseen?" tiedusteli Pietari.
Esiin astui punasteleva nunna sormi ojolla, ja sanoi "kerran vaan, ihan sormen päällä"
Pietari kastoi sormen maljalliseen pyhää vettä ja määräsi kolme "isä meidän" -rukousta.
Seuraavaksi esiin tuli nunna joka oli koskenut penistä koko kädellään. Pietari upotti käden maljaan ja määräsi kolme "isä meidän" -rukousta. Yhtäkkiä takarivissä syntyi kahakkaa. Esiin rynni isokokoinen nunna kovasti puuskuttaen.
"Mitä nyt", kysyi Pietari.
"No sitä minä vain", pihisi nunna "että jos sisar Anja aikoo uittaa tuossa maljassa ahteriaan, niin minä kyllä haluan kurlata ensin!"
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #214 : 22.06.2006 18:06:37 »

Onko aiheet käymässä vähiin, vai?  :Smiley 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #215 : 22.06.2006 23:40:21 »

Ilmeisesti...  Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #216 : 22.06.2006 23:45:52 »

Ja ilmeisesti täällä on ollut taas jokin "taistelu" kun noita lukemattomia viestejä selailin...  Cry
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #217 : 22.06.2006 23:53:19 »

Ja ilmeisesti täällä on ollut taas jokin "taistelu" kun noita lukemattomia viestejä selailin...  Cry

Toisella topicilla tämäkin olisi siivottu moneen kertaan vaan ehkäpä täällä ei olekaan niin "nökön" nuuka, miten kukakin Kehostaan ajattelee.  Wink Smiley
Sillä ketään muutahan ei kuitenkaan ole kuin se oman minämme mallinnus, jota nähdään jokaisessa vastaantulijassa.  :Smiley smitten

tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #218 : 23.06.2006 10:11:19 »

Jaaha, Solarbion on näköjään poistanut viestinsä.

"Taisteluita" syntyy ihmisten välille aina, jopa tällaisella henkisellä foorumilla  Smiley. Se johtunee paljolti siitä että kukin lukee tekstit omalla tavallaan ja ymmärtää ne omalla tavallaan - eikä sitten vastauksessakaan saa asioita paperille aivan niinkuin tarkoitti. Ja onhan se niinkin, että kun on vahvoja mielipiteitä, niin saa varautua vahvoihin vastamielipiteisiin. Ei täällä tarvitsekaan ns. pissa sukassa hipsutella. Mukavampaa tietysti olisi jos ei mentäisi henkilökohtaisuuksiin... (note to self  :Smiley)

Omalta kohdaltani viimeistä viestiäni ei mitenkään oltu tarkoitettu loukkauksena Keholle, eikä kyllä Kotkansilmällekään. Vaikka en Kehon tyylistä välitä, ei se minusta oikeuta naljailuun ketjuissa joihin hän ei edes osallistu. Mutta kuten sanottua en edes luule tietäväni kuka on "oikeassa" ja kuka "väärässä". Sanon lähinnä miten itse toimin ja mitä itse näen. (joskin näin jälkeenpäin lukien hieman turhan kärjekkäästi.  Undecided)
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #219 : 23.06.2006 10:50:12 »

Solarbionille terveisiä, ettei olisi tarvinnut kaikkea poistaa sen takia, että olit ainoa, joka olit "puolellani", sillä nythän ei enää ole kukaan.  Cry smitten

Eli seksuaalienergioita voidaan käyttää noinkin kuin Solarbionkin eli olla toiselle sukupuolelle auttavainen silloin, kun kokee sen jäävän "huonommalle" ja sitä kutsutaan Ritariudeksi. Joten siitä olen sinulle, Solarbion aina kiitollinen, ettei se ainakaan muutu edes tulevaisuudelle vaan edelleen voimme säilyttää sellaisenkin "ominaisuuden".  smitten
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #220 : 23.06.2006 11:23:16 »

Keho, vaikken itse ole puolella, niin en myöskään vastaan. Se että ei ymmärrä tai ole samaa mieltä ei tarkoita että olisi vastaan  angel.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #221 : 23.06.2006 13:44:58 »

En tunne/tunnista täältä foorumilta ketään fyysisesti (paitsi tietty Sepon) enkä näinollen halua olla kenenkään puolella tai vastaan. Kaikilla on oikeus omaan totuuteensa ja mielipiteisiinsä/sanoihinsa, onhan tämä vapaa maa ja foorumi.
Jos on paha olla ja sen haluaa purkaa, niin sekin tällä hiekkalaatikolla kyllä onnistuu. Hyvä on että saakin purkautua, helpottaahan se toki.
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #222 : 23.06.2006 15:20:52 »

Mihinkäs se seksuaalichakra on kadonnut?!  idiot2

Rakkaus sammunut?  buck2

Kun oli niin kiihottavaa ja kutkuttavaa siitä teidän kanssanne keskustella.

Kiitos kumminkin!  Grin
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #223 : 23.06.2006 16:49:05 »

Ehkä ei pitäis sanoa mitään mutta,

Viimeksi hän sai ja minä jäin ilman. Sillä "Norrikseni" haluaa ensin turvaa ja rakkautta.

ja Lari ei halua uskoa että saa paljon naisia. Oma hani riittää.

Juu.... piti vähän ottaa lyhyemmäksi. Eihän kaikkee pidä paljastaa  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #224 : 23.06.2006 19:02:49 »

Elekeä olko liian häveliäitä, onhan juhannus ja juhannustaikojen aika-

Niin, olen minäkin ollut hani ja muru ja baby ja chick ja kaiken lisäksi avaruusprinsessa (?), mutta on niille muutkin murut kelvanneet. Sellainen hassu olo, kun on sen silmänräpäyksen ajan se juttu koska kellekin.

ahh..ritarini.. hehehe-- 2funny 2funny 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: