Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua seksuaalienergioista  (Luettu 130225 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #120 : 07.06.2006 20:04:53 »


Se on vallankäyttöä se.  Kiss
Lainaus
Juupelis, duupelis, niin onkin !
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #121 : 07.06.2006 21:16:22 »

Joka on
tarkoituksenmukaista
ja
päämääräytyvää
maalisuuntautumista
takaisin
Täydellisyyteen.

Niin.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #122 : 07.06.2006 21:18:59 »

Jospa tuo "neutraali" tarkoitti sitä, että hyväksyy jo sen, että loppupeleissä jokainen ilmennämme seksuaalisuuttamme hyvin monella eri tasolla ja tavalla.

Niin se taitaa olla.  :Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #123 : 11.06.2006 07:26:39 »

Tuota neutraalia vain en oikein ymmärrä. Onko se jo vanhan sielun kaikki kokema ja elämä vai onko se tosiaan että on ihmisiä, joilla ei ole seksuaalisia tuntemuksia ollenkaan. Onko näistä yleensä puhuttu?

Ihmettelee metsätonttu

 :Smiley

   :Smiley

     :Smiley

       Voiskos se olla niin, että silloin on jo puntit

         tasan, olkoon ne ulko- tai sisäpuolella!!  crazy2

           Niinkuin Tahitilaisittain MAHU`ssa !!

            ( kirjasta Paratiisi on nurkan takana )?

                 2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #124 : 11.06.2006 09:51:24 »

Itse uskon että me naiset olemme miehille suuren suuri mysteeri, kuten olen huomannut Itseni olevani Itselleni  Grin

Omasta mielestäni peruutin kirjakerhon kuukauden kirjan mutta toisin kävi, onneksi angel

Andrè Brink "Kun vielä muistan" kertoo 70 v miehen romanttisesta rakkaudentunnustuksesta ja ylistyksestä naiselle.

Ensimmäistä kertaa sain jonkunasteisen lukukokemuksen tältä avoimelta herrasmieheltä joka kirjoittaa vain päästääkseen irti jotta ei pitäisi kiinni.

Samalla muistuu mieleeni viime viikon to iltainen "tapaaminen" ihan "oikeasti" kasvotusten, ensimmäistä kertaa, puhtaana ja paljaana, kun kohotit katseesi, katsoit suoraan lävitseni, sinne kaikkein pyhimpään paikkaan, raivasit tiesi ja osoitit matkani suunnan, sitä "kirkasta ja puhdasta" katsetta ei kestä kauan katsella, sillä se paljastaa kaiken sen, mikä oli vielä piillossa samalla paljasten sen, millainen om täydellinen vastakohtien tapaaminen fyysisellä tasolla.

Olin sanaton, sillä voiko "nukutuslääkäri" toimia "herätyslääkärinä", tuumin ja tuumin vieläkin, oi sitä kirkasta katsetta  Kiss smitten

Häkellyttävää, sillä eihän minulla ollutkaan muuta ikävää kun takaisin Itseeni  Cheesy smitten smitten

Rakastakaa, vaihtakaa olemuksenne yhä kirkkaammaksi, kristalliseen olomuotoon jolloin koko fyysinen kehonne onkin ihan jotain muuta kun oli ja on  angel smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006 09:53:33 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #125 : 11.06.2006 10:41:26 »

Minä Olen Luomisen Ilmennys Sinussa - ja toisinpäin
Alunperin Yhdensuuntaisesti 
Nyt Meissä
Kolminaisesti
Hengittää
Henkeä

Ja Välillämme Energia joka Luo
Rajattomuuden Elävää Liekkiä
 Kiss
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #126 : 11.06.2006 13:13:56 »

"Aina! Mikä hirveä sana! Minua puistattaa, kun kuulen sen. Naiset käyttävät sitä yhtenään. He tärvelevät jokaisen rakkaustarinan yrittämällä jatkaa sitä loputtomiin.

Tai ehkä naiset vain muistavat, että todellinen aito rakkaustarina on aina ja kestää loputtomiin.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #127 : 11.06.2006 13:42:46 »

Nainen.. on se munasolu joka odottelee paikallaan.

Mies on se laumasieluinen siittiösolu, joka tietää että jos tähän peliin ryhtyy, menettää ihan yksilöllisen Vapautensa. Ja sitä moni yrittää epätoivon vimmalla loppuun asti.

Kappas vaan Minttu sekä Ville.

Ikuinen rakkaustarina on Vain Itsen ja Kaksoisliekin kanssa. Muut ei merkittäviä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #128 : 11.06.2006 14:34:53 »

Tulipa niin monta asiaa mieleen, että purkaahan se pittää!

Ensin tuo kaksoisliekki? Mitä se on ? Miten sen voi tunnistaa? Onko jollakin kokemuksia? Entä sitten perhesielu, sukulaissielu tai vieläpä parisielusta puhuvat?

Sitten tuo vanhan miehen rakkaus. Olen seurannut kahdenkin kahdeksankymppisen 'rakkautta'. Sen ei tarvitse olla fyysistä, mutta siellä kehossa se kuitenkin varmasti jotenkin liikkuu, saa veret kiertämään ja tekee kummia juttuja. Toinen heistä on isäni, jonka viimeisistä vuosista olen ollut kovasti huolissani, koska tiesin, että yhteys avioliitossa oli hyvin arkista.
Niinpä eteeni ilmeistyi kaunis nuorehko (isäni mittapuuss)nainen, joka ilmoitti minulle, että isäni soitti hänelle joka ikinen päivä ja heillä oli paljon puhumista. Voi kuinka ihastuin ja helpotuin. Puhuimme sitten pitkä ilta isästäni hänen kanssaan. Kivi oli puonut sydämeltäni, kun tiesin, että
'se jokin, salainenkin, voima oli ollut isäni saatavilla'.

Sitten. Minua kiinnostaa, mikä voima aiheuttaa miehessä sen fyysisen paineen ja halun? Onko se aina rakkautta.Ja mikä voima synnyttää meissä naisissa sen mehun? (Kait te ymmärrätte mitä minä tarkoitan?)Syntyykö sitä ilman tunnetta? Mitä se mehu on? Tietääkö kukaan sanoa tähän mitään? Mikä yhteys sillä on seksuaalichakraan?

Uteliaana! Metsätonttu
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #129 : 11.06.2006 14:37:43 »

NAINEN mysteeri MIEHELLE...  :Smiley

MIES mysteeri NAISELLE!
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #130 : 11.06.2006 22:18:37 »



Sitten. Minua kiinnostaa, mikä voima aiheuttaa miehessä sen fyysisen paineen ja halun? Onko se aina rakkautta.Ja mikä voima synnyttää meissä naisissa sen mehun? (Kait te ymmärrätte mitä minä tarkoitan?)Syntyykö sitä ilman tunnetta? Mitä se mehu on? Tietääkö kukaan sanoa tähän mitään? Mikä yhteys sillä on seksuaalichakraan?

Uteliaana! Metsätonttu

Älyn hyviä kysymyksiä Metsis!
Mielenkiintoista kuulla miesten mielipiteitä tuosta!
Mutta mikä voima naisissa synnyttää....
Hmmm, minusta se on omituisen mystistä.
Itse olen huomannut, että se tietty aika kuukaudesta (ovulaatio)on sellaista aikaa, jolloin helposti silmät loistaa ihan itsestään ja helpommin tuntee vetoa...
Mutta ei tietenkään ketä tahansa kohtaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #131 : 11.06.2006 22:40:58 »

On kokemuksia kaksoisliekistä ja parisieluista.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #132 : 11.06.2006 23:12:40 »

On kokemuksia kaksoisliekistä ja parisieluista.

Kertoisitko vähän enemmän?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #133 : 11.06.2006 23:25:56 »

Missähän sitä selitinkään.. kaksoisliekin koin regressioterapiassa ja tuli se olo että tää olento on henkimaailmassa, eikä ole kukaan maan päällä tapaamani olento. Täydentyminen, onni, valo, rakkaus.

Niin siis se olento jonka kanssa energiasi jakautui. Toisen teorian mukaan oli YKSI liekki/ sielu joka jakaantui 6+6 vastapariin. Nää asiat tulee tutkittua kun tulee tajunnan pysäyttäviä suhdekokemuksia. Voimakas energia tms. Jossain palstalla oli keskustelua tästä..
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006 23:43:32 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #134 : 11.06.2006 23:39:58 »

Tuon jotenkin ymmärtäisinkin.

Kiitos!

Entä parisielu?

Ja onko sinulla tietoa sielunpuoliskosta?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: