Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua seksuaalienergioista  (Luettu 130187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 03.06.2006 22:07:25 »

..ihan niinkuin ois lilith teissä reagoinut...
         venus henki painaa materiaa,
           maa kutsuu henkeä,
              pyhä naiseus on maa-äidin hedelmällisyyttä,
                  uusiutumiskykyä
           kaikki ne runsasmuotoiset patsaat ja Rubensin alastomat muodokkaat
            naiset ylistävät naisen hedelmällisyyttä,
     sille on uhrattu ja sitä on palvottu,
                                        joskus...
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #31 : 03.06.2006 22:10:11 »

Jospa Madonna onkin huora ja Huora onkin madonna?  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 03.06.2006 22:16:41 »

Heip,

Mun mielestä tuosta otsikosta saisi aikaan kaksi eri keskustelua. Pelkän tuolla otsakkeella, jossa keskusteltaisiin pyhästä naiseudesta ja seksuaalienergioista "Huora vai Madonna" vastakkainasettelun näkokulmasta TAI sitten keskustelu varsinaisesti pyhästä naiseudesta ja seksuaalienergioista. Jälkimmäinen olisi omasta mielestäni paljon mielenkiintoisempi aihe täällä astrofoorumissa kuin pelkästään naisten ja miesten seksuaalikäsitysten puiminen, jota voi harrastaa yllin kyllin muuallakin...

En nyt millään pahalla, mutta haluaisin, että se oikea keskustelu käynnistyisi jo!  tickedoff  :Smiley




Amen!  smitten Tätä minäkin odotan.  Smiley




Rakas Asterix, mistä sinä tiedät mitä minä olen kokenut???  Huh

Jos sinulla ikäviä kokemuksia naiseuden ja seksuaalisuuden vahingoittumisesta, sitä suuremmalla syyllä ihmettelen tätä aloitustasi.  Huh
Tietääkseni en edes vihjannut sinun henkilökohtaisiin kokemuksiisi millään tavoin.

Sorry vain RakkaudenEnkeli, mutta minusta tuntuu,
että tämä varsin brutaali aloituksesi ja myöskin kootut selityksesi, jotka eivät sisällä mitään omia mielipiteitäsi,
vaan myötäilyä muiden ajatuksia ja tuo jonnin verran haastava sävy vihjaa nyt hiukan siihen suuntaan,
että jokin asia on nyt jäänyt hampaankoloon ehkäpä tuosta Kuvittelinko kaiken?-topicista
ja nyt pitäisi saada joku h***a ristiinnaulituksi,
että oma loukkaantumisen tunne saadaan sovitetuksi ja sädekehä kirkkaaksi jälleen.

En oikein muutoin pysty ymmärtämään edes kokonaisuudessaan selityksinesi, siis myötäilyinesi tätä koko topicia sinulta, joka on kykenevä keskustelemaan oikeastikin ja varsin järkevästi pyhästä naiseudesta ja siihen kuuluvasta pyhästä seksuaalisuudesta. idiot2

Toivottavasti olen hyvin, hyvin, hyvin väärässä.  Embarrassed
Minä todella toivon sitä.

Jään odottelemaan Monikakson tavoin, milloin porukka on valmis siihen oikeaan keskusteluun.


tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #33 : 03.06.2006 22:25:48 »


ja nyt pitäisi saada joku h***a ristiinnaulituksi,
että oma loukkaantumisen tunne saadaan sovitetuksi ja sädekehä kirkkaaksi jälleen.


Asterix, siulla se vaan on aina sana hallussa!!! Ei voi muuta sanoa  2funny

Anteeksi jos puutun nyt mitenkään tähän... Olen totaallisen ulkopuolinen puheenaiheessa, kuten aina  Grin

Fiksut jutut ilmentyy vasta 10 min. viiveellä Cheesy

tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #34 : 03.06.2006 22:27:27 »

Termi "pyhä naiseus" kyllä häiritsee minuakin hieman, eihän kukaan puhu "pyhästä miehisyydestäkään"...  Smiley

Naulan kantaan muuten, mutta kyllä ainakin minulle kaikki elämä on pyhää. Eli siis ovathan miehetkin toki pyhiä.  Wink  angel  smitten

Niin, sitä minäkin lähinnä ajoin takaa, että kaikki olevainen on pyhää. Eli tavallaan "pyhän naiseuden" korostaminen siinä mielessä olisi tarpeetonta, samoin kuin minkään erillisen "pyhän miehyyden" korostaminen.

Mutta toisaalta tietysti puhuminen naiseudesta ja seksuaalisuudesta pyhänä asiana edesauttaa niiden näkemistä ja ymmärtämistä positiivisessa valossa... Eli siinä mielessä minun puolestani voidaan toki korostaa niiden "pyhyyttä".  Smiley

On tämä kyllä mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä aihe.   Smiley smitten
tallennettu
vanamo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #35 : 03.06.2006 22:30:14 »


sivustaseuraajana olen jo pitkään kuvitellut että asterix on provo ja pelkkä virtuaalijuttu, jonkun yksinäisen elämään pettyneen ja elämää pelkäävän täti-ihmisen luomus. ja nyt vaan tuntuu että olen ihan varma...ja ihmettelen ettei kukaan muu huomaa.

 Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #36 : 03.06.2006 22:41:47 »


sivustaseuraajana olen jo pitkään kuvitellut että asterix on provo ja pelkkä virtuaalijuttu, jonkun yksinäisen elämään pettyneen ja elämää pelkäävän täti-ihmisen luomus. ja nyt vaan tuntuu että olen ihan varma...ja ihmettelen ettei kukaan muu huomaa.

 Wink


No hienoa, että pitkään seuranneena tulet neljännellä viestilläsi mukaan samoihin keskusteluihin. Wink
Seuraajieni määrä sen kuin vain kasvaa; taidan perustaa kohta oman seurakunnan.  smitten

Mukavaa, että täällä on muitakin kaksoisia.. Wink
Toki kaikki kolmoisetkin ovat lämpimästi tervetulleita keskusteluihin mukaan. Wink
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #37 : 03.06.2006 22:55:15 »

Olen viime aikoina seurannut vierestä sisareni (nyt 13) aikaista murrosikää jo muutaman vuoden. Sitä kuinka hän katsoo itseään aamulla peilistä ja valittaa minulle olevansa lihava ja vertailee meidän painojamme (älkää huoliko, olen parhaani mukaan hänen itsetuntuaan yrittänyt kohentaa ja kertoa, ettei se ole läskiä nähnytkään, naisellisia muotoja vain). Tämä on saanut minua miettimään omia ala-asteen loppuvuosiani. Minä olin luokan pienimpiä ja laihimpia, ilman muotoja. Meillä on selvästi ulkonäkö geenit eri puolilta sukua..

Aina ensimmäisenä ja viimeisenä kehittyvät ovat joukossa kiusatuimpia. Osasin itse onneksi sanoa kiusaajille silloin takaisin, mutta sattuihan se silti.
Pojat taas pukeutuvat (ei silti yleistetä) löysiin vaatteisiin peittääkseen hontelot omat muuttuvat vartalonsa. Tytöt joutuvat turhaan häpeilemään itseään katsoessaan bikinimainosten tyttöjä. Ovatko pojat vain kateellisia tyttöjen aikaisemmin alkavasta murrosiästä?

Haluan myös ottaa kantaa tähän huoritteluun. Miksi mieheistä joilla on paljon naisia on tullut miesten joukossa ylistyksen kohde? Sama sitoutumisongelma tai rakkauden kaipuuhan sillä on naisellakin, jolla on monta miestä pyörityksessä.

Eniten minua ärsyttää, että nuoret saavat mediasta kuvan parisuhteesta, jossa mies kinuaa naiselta seksiä. Sehän on aivan kiinni parisuhteessa olevista, kumpi on tämä halukkaampi yksilö, tai vain hieman kärsimättömämpi eteen päin menossa.

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 03.06.2006 23:02:38 »

Olen hieman hämmentynyt, suruissani ja yllättynyt, kun huomaan, että tämä on edelleen (vuosituhansien jälkeen) monille niin hyvin hyvin arka aihe... Suorastaan tabu josta ei saisi näemmä erehtyä kirjoittamaan...  Eikai kaikkia vääryyksiä ja vaikeita asioita pitäisi maton alle lakaista, hyssytellä ja lakata puhumasta niistä? kun ne vielä niin selkeästi ovat olemassa. Siis tämä huora ja madonna asettelu? Ja minä en asettele, toin vain esille tuon harmittavan "vastakkainasettelun" ja "luokittelun" joka vieläkin on olemassa.  Undecided

Jos sinulla ikäviä kokemuksia naiseuden ja seksuaalisuuden vahingoittumisesta, sitä suuremmalla syyllä ihmettelen tätä aloitustasi.  Huh

Nyt en oikein ymmärtänyt ehkä sinua oikein, mutta mielestäni ehkä juuri nimenomaan tuosta(kin) syystä tätä aihetta pitäisi käsitellä... Tämä on sinulle selkeästi arka aihe ja olen pahoillani jos olen loukannut sinua. Ei ole ollut tarkoitus loukata sinua, eikä ketään muutakaan...  Sad Korostan vielä sinulle, että en itse "leimaa" ketään huoraksi tai madonnaksi...

Lainaus
Sorry vain RakkaudenEnkeli, mutta minusta tuntuu,
että tämä varsin brutaali aloituksesi ja myöskin kootut selityksesi, jotka eivät sisällä mitään omia mielipiteitäsi,
vaan myötäilyä muiden ajatuksia ja tuo jonnin verran haastava sävy vihjaa nyt hiukan siihen suuntaan,
että jokin asia on nyt jäänyt hampaankoloon ehkäpä tuosta Kuvittelinko kaiken?-topicista
ja nyt pitäisi saada joku h***a ristiinnaulituksi,
että oma loukkaantumisen tunne saadaan sovitetuksi ja sädekehä kirkkaaksi jälleen.

Kuka huora?  Shocked Et sinä, eikä kukaan muukaan ole minulle huora! En minä sille mitään voinut, että sattumoisin olin saanut noita "puoltavia" kirjoituksia, jotka vain juuri erittäin hyvin ja osuvasti ilmaisivat sitä, mitä minä tällä aiheen aloituksellani oikeasti ajan takaa...  Huh Mikä ihmeen haastava sävy?  :Smiley Eikä minulla ole todellakaan jäänyt mitään hampaankoloon mainitsemastasi topicista, enkä siitä millään muotoa loukkaantunut. Mikä sädekehä? En ole koskaan väittänyt olevani täydellinen.  Shocked

Lainaus
En oikein muutoin pysty ymmärtämään edes kokonaisuudessaan selityksinesi, siis myötäilyinesi tätä koko topicia sinulta, joka on kykenevä keskustelemaan oikeastikin ja varsin järkevästi pyhästä naiseudesta ja siihen kuuluvasta pyhästä seksuaalisuudesta. idiot2

Olenkin kykenevä siihen, ehkä odotan myös aloitusta muilta...  Wink Mielestäni tuota huora/madonna asettelua ei voi täysin ohittaa ja siitä olisi ehkä hyvä aloittaa, ennen kuin ikäänkuin pääsee "puhtaalta pöydältä" ilman tuota asettelua keskustelemaan juuri tuosta pyhästä naiseudesta ja siihen kuuluvasta seksuaalisuudesta. Siksi se siis lähinnä vain tuossa. En siis nyt täysin ymmärrä mitä tuossa otsikon asettelussa oli niin hirveän kamalaa ja tunteita kuohuttavaa. sillä tuollaista "lokeroimista" valitettavasti ovat monet harrastaneet ja harrastavat edelleen. Enhän siis todellakaan itse tuollaista "vastakkain" asettelua kannata. Mielestäni ikäänkuin "nostin vain kissan pöydälle", sillä sitä oli/on "ilmassa".

Lainaus
Toivottavasti olen hyvin, hyvin, hyvin väärässä.  Embarrassed
Minä todella toivon sitä.

Kyllä sinä olet ja minusta rehellisesti sanottuna tuntuu nyt hyvin pahalta, koska en ole tarkoittanut tällä otsikolla/aiheella mitään pahaa ja tuon kaltaista mistä nyt olen saanut "syytöksiä". Tuntuu myös siltä, että minulle yksi jos toinenkin on nyt tämän keskustelu aiheen yhteydessä "lyönyt" leimaa otsaan. Lukeeko siinä huora vai madonna, vai jotain ihan muuta, sitä en tiedä... 

Voi väärinymmärrysten väärinymmärrystä ja odotusten odotusta... Cry

 smitten ja  angel sinulle Asterix, kuten kaikille muillekin!



tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #39 : 03.06.2006 23:59:16 »

Rakkauden enkelille täytyy ehdottomasti lähettää  smitten
Elämä on vaikeaa ihmisten kanssa!
 
Maijun esille ottama ulkonäköasia tyttöjen ja poikien välillä kertoo mielestäni yhteiskunnasta ja ihanteista hyvinkin paljon. Itse olen huomannu että mitä enemmän pohtii "mitä mun pitäis olla" ja vertaa itseään muihin, sitä surkeammaksi tuntee itsensä ja löytää ties lie mitä vikoja. Mitä enemmän hakee, sen enemmän löytää. Kun ajattelee kylmän rauhallisesti että olen hyvä tällaisena ja piste, niin pikkuhiljaa alkaa asenne muuttua ja elämä helpottua. Tietenkin eri asia kertoa sitä 13-vuotiaalle, mutta harva aikuinenkaan on tyytyväinen itseensä. 
Miehillä vertailu liittyy käytännön tavaroihin ym tuleviin ja meneviin seikkoihin, naisilla itseensä ja itsensä(joka pilkun ja viilan)/kotinsa tarkkailuun ja arviointiin, mikä kertoo osaltaan näkökulmista. Pidemmässä juoksussa ei ole ihmekään että naiset tuntee epäonnistuneensa kun ulkonäkö ei ole cosmon kannesta ja koti gloriasta.

Pinkin stupid girls on mahtava biisi aiheesta, naiset haluaa miellyttää miehiä ja olla suosittuja, pyörittää takapuolta stringeissä ja toivoa että rikas menestynyt mies tykkäisi. Olla halutumpia kuin muut naiset. Jos miehet ei niinkään räikeästi arvostele ja luokittele naisia niin me tehdään se ihan itse miesten puolesta! Nykyään vaan taitaa olla hienompaa olla "huora" (mikä onkin nykyään itsemääräämisoikeutta ja ties lie mitä omaa valintaa) ja vietellä miehiä, kotiäidit saa pitää madonnan roolin (tai no, mitä nykypäivän madonnalla tarkoitetaankaan) eikä heitä ihannoida samaan tyyliin. Jokseenkin näin se kärjistetysti menee nykyään...
tallennettu
Solarbion
Vieras
« Vastaus #40 : 04.06.2006 00:00:41 »



Olen hyvin iloinen tästä keskusteluaiheesta,
jonka johdantoon ei todellakaan arvioni mukaan liittynyt mitään
leimaamista saati tuomioita.

Henkilökohtaisen vastuun ottamista kaikesta ilmenneestä kaksinaisuudesta kylläkin.

Mistä tuo "tuomioiden esittämisen" kokemus onkaan peräisin?

Todennäköisesti omista aikaisemmista kokemuksista.

Minulle jokainen nainen ja jokaisen naisen naiseus on pyhää
sekä jokainen mies ja jokaisen miehen mieheyskin.

Silti omassa elämässäni periaatteenani on keskustella
aivan kaikesta mahdollisesta, mitä elämä pitää sisällään.

Niin pyhästä kuin hävyttömästäkin
- siten hyväksymällä ensin sen asiaintolan,
johon aion vaikuttaa omilla teoillani.

Koska pidän itseäni perimmäisesti täysvastuullisena
aivan kaikesta pyhästä ja ei-pyhästä,
mitä vain suinkin olen saattanut ilmentää
taikka ollut mukana ilmentämässä (= ihmiskunnan kollektiivisessa tietoisuudessa).

Ja Rakkauden enkelin aloitus teki minuun vaikutuksen juuri sillä,
että hän teollaan ilmaisi tunnustaneensa jakavansa vastuun
sellaistenkin ilmiöiden olemassaolosta,
joita monet eivät hyväksy itse luoneensa osaksi elämäänsä.

Olen näet uskomatta elämän sattumanvaraisuuteen
- sopimuksellisuuteen kylläkin.

Sillä sen jo tiedän laukoa,
ettei ole mitään ulkopuolellani havaittavaa,
mikä ei kertoisi jotain minusta itsestäni,
taustastani ja mahdollisuuksistani
- niin hyvässä kuin pahassa.

Se, joka näkee naiseuden koko kuvassa kiillotettavaa,
jatkakoon työtään - kuten myös hän,
jolle yritys kiillottaa kiillottamatonta merkitsee lokaamista.

Lokaamisen tuomitseminen ei kuitenkaan oikeuta lokaamaan
niitä,
jotka ottavat asiakseen purkaa lokaamista ylläpitäneitä
virheellisiä käsityskantoja ja ennakkoluuloja
sekä niitä vuosisatojen ajan ruokkineita negatiivisia myyttejä.

Myytit ovat särkemistä varten
- eivät rakkauden asialla liikkuvat enkeli-ihmiset.

Jollainen meistä jokaisesta löytyy - ihan aito ihmisenkeli.



 smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #41 : 04.06.2006 01:35:36 »

Joka ainoa ihminen tietää h*ora-sanan nykyisen merkityksen ja sen alhaisen energian, mikä siihen on liitetty, eikä sitä selitellä vuosi tuhansien käsitysten muutoksella, koska tämä topic on luotu tässä ajassa. Wink

Aihe ei ole sinänsä arka, eikä tabu, mutta H***a vai Madonna? ja Keskustelua pyhästä naiseudesta ja seksuuaalienergioista ovat aivan kaksi täysin eri asiaa, mutta tuossa topicista saa sellaisen käsityksen,
että H***a = seksuaalienergia ja Madonna = Pyhä Naiseus.

Kuka on niin hullu nainen, että lähtee/uskaltaa kertomaan omia näkemyksiään seksuaalisuudestaan, kun pelkästään alkuasetelmakin on selkeästi hyvä/paha? idiot2

Itse en lähde tähän "varsinaiseen" keskusteluun, mitä tämä topic
mukaan siksi, että minä en halua alentaa omaa seksuaalienergiaani ja naiseuttani tuolle H***a vai Madonna-tasolle,
kuten Sing tuolla jo aiemmin viittasi omassa viestissään. Wink

Jos kysymyksessä olisi puhtaasti Keskustelua pyhästä naiseudesta ja seksuaalienergioista, tämä topic olisi ihan eri tasolla ja siihen varmasti olisi osallistunut enemmän näitä meidän viisaita ja ihania naisia täältä Astrosta.  Wink

Facta on se, että h***a sanana on jo aina yritys loukata toisen naiseutta ja seksuaalisuutta. Sillä sanalla ei nykyaikana vain ole muuta tarkoitusta tai merkitystä.
Jos joku vastaavasti käyttäisi sanaa n**keri, vaikka vain viattomasti puhuen mustasta väestöstä, niin se on jo lainkin silmissä toisen ihmisarvoa loukkaavaa kielenkäyttöä, eikä siinä auta selittelyt, että onko tämä vieläkin tabu vuosituhansien jälkeen?
Koko asialla ei ole edes mitään tekemistä tabujen kanssa!

Minä en henkilökohtaisella tasolla ole loukkaantunut, ainoastaan kovasti pettynyt, koska jostain syystä omat odotukseni sinun suhteesi olivat minulla paljon korkeammat.  Embarrassed
Jos tämän topicin aloittaja olisi muutama nimeltä mainitsematon tai joku uusi astroilija, niin olisi se sivuuttunut jotenkin vinolla hymyllä, että mitäs nyt tällä kertaa..? :Smiley

Yleisellä tasolla tunnen vaivautuneisuutta niiden naisten puolesta, joiden tiedän tälläisen h***a vai madonna-astelman satuttavan, vaikket sitä ehkä tarkoittanutkaan, mutta joillakin naisilla on niin kipeitä kokemuksia takanaan, että pelkästää tuon h***a-sanan kuuleminen saa ne kaikki pintaan, saati sitten nähdä vielä astelma h***a vai madonna ja heti perään; keskustelua pyhästä naiseudesta ja seksuaalienergioista!  Shocked

Taatusti tuo nainen tuntee vihlaisun, että hän ei kuulu noihin madonnoihin ja pyhiin naisiin jonkun kipeän tapahtuman vuoksi.

Sitä voi vitsailla ja pyöritellä ja käännellä sanoja hauskasti ja olla sarkastinen ja tehdä lievää vinoilua omista elämäntilanteistamme, kuten ystävämme JG:n kanssa olemme tehneet ja niistä on tullut erittäin hyviä keskusteluita, jotka ovat parhaimmillaan avanneet monia uusia ajatustapoja ja ideoita, mutta mielestäni raja menee ihmisyyden ja ihmisarvon loukkaamisessa, oli se sitten yleisellä tasolla tai henkilökohtaisella tasolla.
Tavoista ja valinnoista ja sen semmoisesta voi olla erimieltä ja vinoillakin, koska sillä ei kosketa toisen ihmisyyteen tai ihmisarvoon, vaan tekoihin ja ilmiöihin.

Olisin yhtä pöyristynyt, jos olisit käyttänyt sanaa n**keri tai laittanut vaikkapa topicin; Juutalainen vai Arjalainen? Keskusteluja ihmisyydestä. Shocked

Keskusteluja ihmisyydestä-topiciin olisin innoissani vastaamassa ilman sen enempiä murheita, mutta en topiciin Juutalainen vai Arjalainen? Keskusteluja ihmisyydestä, kuten en myöskään H***a vai Madonna? Keskusteluja pyhästä naiseudesta ja seksuaalienergioista. Wink

Tässä tämä pointtini rautalangasta väännettynä.  :Smiley




« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 01:49:36 kirjoittanut ~*Asterix*~ » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #42 : 04.06.2006 09:59:59 »

Ihan aluksi pyydän teiltä kaikilta rakkaat lukijat, lukekaa huolella, keskittyen ja sydämellänne rakkaan Solarbionin viestin, koska se on niin täynnä asiaa.  coolsmiley  smitten



Olen hyvin iloinen tästä keskusteluaiheesta,
jonka johdantoon ei todellakaan arvioni mukaan liittynyt mitään
leimaamista saati tuomioita.

Henkilökohtaisen vastuun ottamista kaikesta ilmenneestä kaksinaisuudesta kylläkin.

Mistä tuo "tuomioiden esittämisen" kokemus onkaan peräisin?

Todennäköisesti omista aikaisemmista kokemuksista.

Minulle jokainen nainen ja jokaisen naisen naiseus on pyhää
sekä jokainen mies ja jokaisen miehen mieheyskin.

Silti omassa elämässäni periaatteenani on keskustella
aivan kaikesta mahdollisesta, mitä elämä pitää sisällään.

Niin pyhästä kuin hävyttömästäkin
- siten hyväksymällä ensin sen asiaintolan,
johon aion vaikuttaa omilla teoillani.

Koska pidän itseäni perimmäisesti täysvastuullisena
aivan kaikesta pyhästä ja ei-pyhästä,
mitä vain suinkin olen saattanut ilmentää
taikka ollut mukana ilmentämässä (= ihmiskunnan kollektiivisessa tietoisuudessa).

Ja Rakkauden enkelin aloitus teki minuun vaikutuksen juuri sillä,
että hän teollaan ilmaisi tunnustaneensa jakavansa vastuun
sellaistenkin ilmiöiden olemassaolosta,
joita monet eivät hyväksy itse luoneensa osaksi elämäänsä.

Olen näet uskomatta elämän sattumanvaraisuuteen
- sopimuksellisuuteen kylläkin.

Sillä sen jo tiedän laukoa,
ettei ole mitään ulkopuolellani havaittavaa,
mikä ei kertoisi jotain minusta itsestäni,
taustastani ja mahdollisuuksistani
- niin hyvässä kuin pahassa.

Se, joka näkee naiseuden koko kuvassa kiillotettavaa,
jatkakoon työtään - kuten myös hän,
jolle yritys kiillottaa kiillottamatonta merkitsee lokaamista.

Lokaamisen tuomitseminen ei kuitenkaan oikeuta lokaamaan
niitä,
jotka ottavat asiakseen purkaa lokaamista ylläpitäneitä
virheellisiä käsityskantoja ja ennakkoluuloja
sekä niitä vuosisatojen ajan ruokkineita negatiivisia myyttejä.

Myytit ovat särkemistä varten
- eivät rakkauden asialla liikkuvat enkeli-ihmiset.

Jollainen meistä jokaisesta löytyy - ihan aito ihmisenkeli.



 smitten

Seuraavaksi pyydän vielä julkisesti anteeksi kaikilta joita otsikkoni on kuitenkin kaikesta tuosta huolimatta mahdollisesti loukannut. Se ei ole ollut tarkoitukseni.  Embarrassed Vaan itseasiassa aivan päinvastainen... Eli tätä, kuten en mitään muutakaan loukkaavaa todellakaan tarkoittanut:

Lainaus
tuossa topicista saa sellaisen käsityksen,
että H***a = seksuaalienergia ja Madonna = Pyhä Naiseus.

Ei sillä ei ole huoraa, ei Madonnaa, on vain naiseus, pyhä sellainen ihan kaikilla naisilla.  Kiss

Lainaus
Kuka on niin hullu nainen, että lähtee/uskaltaa kertomaan omia näkemyksiään seksuaalisuudestaan, kun pelkästään alkuasetelmakin on selkeästi hyvä/paha? idiot2

Minä.  2funny Tässähän oli Asterix, kuten olen jo yrittänyt kertoa poistaa naiseudesta tuo hyvä/paha asetelma. Miten se poistettaisiin jos siitä ei ensin puhuta? Kiitos, että olet kanssani keskustellut aiheesta.  Wink

Lainaus
Minä en henkilökohtaisella tasolla ole loukkaantunut, ainoastaan kovasti pettynyt, koska jostain syystä omat odotukseni sinun suhteesi olivat minulla paljon korkeammat.  Embarrassed

Mihinhän arvoon arvaamattomaan oletkaan minut "korottanut".  Huh Enhän ole se Madonna kuitenkaan...  Wink  Grin Mitä olet minulta odottanut, ja miksi yleensä odottanut mitään? Toivottavasti pettymyksesi laantuu ja vielä näet kaiken tämän "yli"  Wink Kaiken tämän alkuperäiseen merkitykseen, siihen mitä olen tällä kaikella tarkoittanut. Olen kuitenkin edellee se sama "Rakkauden enkeli", en kuitenkaan täydellinen, enkä erehtymätön... Rakas Asterix.  smitten

Lainaus
Yleisellä tasolla tunnen vaivautuneisuutta niiden naisten puolesta, joiden tiedän tälläisen h***a vai madonna-astelman satuttavan, vaikket sitä ehkä tarkoittanutkaan, mutta joillakin naisilla on niin kipeitä kokemuksia takanaan, että pelkästää tuon h***a-sanan kuuleminen saa ne kaikki pintaan,

Sitten sinun tulisi tuntea vaivautuneisuutta myös minun puolesta. Sillä minullakin on kipeämpiä kokemuksia takanani kuin arvaatkaan juuri tähän huora/madonna asetelmaan liittyen... Miksi ihmeessä siis kuitenkin tein näin? Siinäpä vasta kysymys...  Wink En todellakaan tarkoittanut satuttaa ketään.  Embarrassed
Kaikki kuuluvat pyhiin naisiin, kokemuksista, tapahtumista ja teoista huolimatta! Ei ole huoraa ei Madonnaa vain ja ainoastaan tuo pyhä naiseus.

Mutta nyt vasta pääsemmekin "eteenpäin", sillä tottahan toki tuolla huora sanalla on nykypäivänä alhainen ja halventava merkitys. Mutta oletko ajatellut, onko kukaan ajatellut että niin on tuolla Madonna sanallakin, vaikka usein luullaan ihan muuta? Sillä tuosta Madonnastahan on "väkivalloin" riisuttu pois kaikki seksuaalisuus, inhimillisyys ja siihen kuuluva erehtyväisyys.  Huh Eli millä oikeudella ketään nimitellään sen enempää huoraksi kuin Madonnaksikaan?

Sillä seksuaalisuus ja erehtyväisyys kuuluu jokaiselle ihmiselle ja on jokaisen ihmisen oikeus. Kaikki naiset ovat pyhiä ja kaikki miehet myös. Koko ihmisyys on pyhää.

Oivalsin, että sinä ja minä Asterix olemme nyt tällä kaikella väärinymmärryksellä ja "kinastelulla" juuri huomaamattakin  Wink "puhdistaneet" tuota huora/madonna asetelmaa ja nyt se on tämän astron osalta varmasti tullut puhdistettua ja loppuunkäsiteltyä, joten voimme yhteistuumin "heittää" sen sinne "roskikseen" minne kuuluukin.

Ei siis enää tarvita tuota karkeata vastakkainasettelua enää tuossa otsikossakaan, sillä jäljellä on vain pyhä naiseus, pyhä mieheys, pyhä ihmisyys. Eli olkoon tuleva otsikko jonka muutan (jos vain osaan)pelkäksi seksuaalienergiaksi. Sehän nimittäin kuuluu tuohon pyhään ihmisyyteen.  Wink Kiss

Eli kiitos Asterix yhteistyöstä, vaikka aluksi itsekin luulin tätä "taisteluksi".  2funny  smitten Väärinymmärrysten kautta ymmärrykseen...

Nyt siis tuli minunkin alkuperäinen pointtini, syy vastakkainasetteluun esille, jotta se saataisiin "pestyä" tai heitettyä sinne "roskiin" täältä astrosta.  Wink

ELÄKÖÖN ELÄMÄ JA SEN PYHYYS!  smitten angel












« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 10:08:59 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 04.06.2006 10:10:43 »

Hei naiset naiset.

Miksette puhu enemmän tästä vastapuolesta eli miehistä.

Mikä miehiä kiihottaa, miten he näkevät naisen ja miksi. Kuinka moni mies edes ymmärtää pyhyyttä, tai naisen näkemistä pyhänä. Minusta moni mies ajattelee juuri niin että joku guru on pyhä tai gurun seuraaja ja tällä ei oleteta kovin paljon seksielämää olevan. Tulin eilen yhdestä henkisestä seminaarista siis, jonka vetäjä nainen on varmasti selibaatissa ja muutama henkinen nuorukainen siellä sitten kuunteli viisasta miesesittäjää, aiheena oli maailmantalous ja humanismi ei seksi tai seksuaalisuus tai pyhyys tai luova voima.

Ei se nyt auta jos akat on tukkanuottasilla vaan puhuttaisiin siitä, miten miehiä saa narutettua, hieman Asterixin tyyliin, hieman muidenkin tyyliin. Tai miten he älyäisivät palvoa naisia (huomasin ongelman exän kanssa kun tää ei tajunnut palvoa naistaan (minua) vaan rokkibändejä. Intoni suhteeseen lopahti sitä rataa - muistin vain nuoruudestani miten tapahtumia järjestämällä sai kaikenlaista siipeilyä). Aina jos mies antaa huomattavan paljon enemmän huomiota, pääsee jonnekin kanssani.

Ja mitäs jos sattuu tuntemaan egoistisen miehen joka olettaa että häntä ihaillaan, eikä hän tajuakaan että naista piti ihailla. Siitäkin syntyi hauska pikku soppa.. 2funny

Joku sentään puhui jotain kiinnostavaa siitä miten naiset ja miehet luo  mielikuvansa Jallujen ja Reginoiden kautta, mitä nyt en kumpaakaan lue, tosin kerran lukaisin exän tyttären kämpille jättämää Reginaa ja exää vähän hätkähdytti mitä kamaa siellä lehdessä olikaan heh.

Ei kai tossa seksuaalienergiassa todellakaan ole mitään sen kummempaa kuin että se on se luova kundalinivoima, jonka voi kääntää joko seksiin tai sublimaatioon ja chakrojen avaamiseen/henkistymiseen, jossa ihminen tiedostaa korkeammat ulottuvuudet?? Mitä pahaa on kummassakaan toiminnossa, toinen on alempana toinen ylempänä. On kakkoschakra ja on seiskachakra ja joidenkin mukaan on 13. chakra, mikä aukeaa nyt kun "maapallo muuttuu".

Lisäksi muistuttaisin että etelän maissa OIKEASTI kunnioitetaan Madonnaa eli Neitsyt Mariaa, ei sitä poppitähteä. Äiti, isoäiti, lapsi ovat pyhiä juttuja. Toki sellainen äiti joka koko ajan iskisi miehiä.. olis varmaan sielläkin huora, eli parempi pitäytyä pohjoismaissa vaan heheheheheheeeeee!  angel Ei ne Pohjolan pojat ole tuolla tavalla keksineet nimitellä, päinvastoin, auliisti tarjoavat palveluksiaan milloin nyt mua sattuis huvittaan. Mielellään puhun heidän kanssaan henkisyydestäkin, jos vaikuttavat kiinnostuneilta.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 10:27:00 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #44 : 04.06.2006 10:12:37 »

Onnistuikohan tuo otsikon muutto...
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: