Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vetovoiman laki  (Luettu 14568 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #15 : 04.04.2013 07:58:43 »

No sain  Grin Ja tärkeän oppiläksyn. Juuri nimenomaan pyytää sitä että saa koko shown pyöritettyä ja hieman yli yllätyksiä varten. Ja kaikki tämä tapahtui saman pv aikan, nopeita ovat  Tongue Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
lol2o
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #16 : 04.04.2013 09:53:46 »

Ajatuksen voima toimii aina, kokemusta yli 10 vuoden ajan. Jokaisen vaan täytyy oppia käyttämään sitä tietoisesti.
1. Tunnista toiveesi
2. Täytä se rakkauden voimalla
3. Usko

With love,
Elena, http://www.birgelena.com
« Viimeksi muokattu: 04.04.2013 09:57:03 kirjoittanut lol2o » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 04.04.2013 10:08:27 »

Minä olen saanut suurin piirtein kaiken, mitä olen eläissäni halunnut. En ole kuitenkaan huomannut, että asiat tipahtaisivat syliin hirveästi toivomalla tai visualisoimalla, vaan asiat ovat lähteneet rullaamaan siinä vaiheessa, kun syntyy jokin todellinen tarve, joka on enemmän tai vähemmän pakko toteuttaa. Mitä vahvempi tarve, sitä varmemmin sen haluaa tyydyttää. Tarve voi olla joskus yksinkertainen, joskus abstraktia laatua ja voi olla, että olosuhteet eivät salli tarpeen tyydyttämistä heti, vaan ehkä toive toteutuu vasta 10 vuoden päästä (siis mikäli on kyse on jostain muusta kuin pelkästä henkiinjäämistarpeesta) ja täysin eri tavalla, mitä oli alunperin kuvitellut. Tällä systeemillä todella saa sitä mitä tilaa, ja pitää ollakin huolellinen siinä, mikä se tilaus on. Tongue Sillä ei ole väliä, onko tarve peräisin pelosta, himosta tai sydämestä, mutta lopputuloksen hyvyyden ja kestävyyden kannalta tarpeen lähde on varmasti merkityksellinen.

Sitten on tietysti vielä tuo karma, oppiläksyt ja sopimukset olemassa. Ne ovatkin sitten oma lukunsa ja tekevät elämästä mielenkiintoisen ja haastavankin. Olisihan se kiva, jos täällä voisi elellä kuin karkkimaassa, mutta eihän se elämä ruukkaa ihan niin mennä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #18 : 08.04.2013 19:05:24 »

Eksä nyt juurikin tuossa Kato Vega ilmentäny ajatusta, että se EI toimi sulla rahan kohdalla?  :Smiley

Näin juu, ei rahan. Eli mitä tahansa MUUTA sitten olenkaan ikinä halunnut niin kyllä on järjestynyt, yleensä omituisten tapahtumasarjojen seurauksena. Jos jokin spesifi hanke on ollut hintava niin siihen olen aina jostain taikonut rahat, mutta rahaa ihan rahan vuoksi (=henkilökohtaisen ostovoiman lisääminen) ei sillä tavalla tipu.  :Smiley
tallennettu
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #19 : 04.05.2013 22:40:14 »

Itse tutustuin vetovoiman lakiin Rhonda Byrnen Voima-kirjan myötä joulukuussa 2011. Se oli oikeastaan ratkaiseva hetki, joka muutti elämäni, kun opin käyttämään minussa olevaa potentiaalia. Panin lain testiin heti alussa ja sain haluamani työpaikan tuntemalla rakkautta sitä kohtaan. Muutama kuukausi vierähti eteenpäin ja ostin myös alkuperäisen Salaisuus-kirjan. Jatkoin testaamista. Visualisoin 5 euron setelin ja tunsin positiivisia tunteita sitä kohtaan, että löytäisin sen maasta sieltä täältä. Löysin 3 kertaa setelin jonka jälkeen olin täysin vakuuttunut. Ensimmäinen tosin oli Eurojackpot-kuponki, mutta tadaa - sen voittosumma oli tasan 5 euroa  2funny

Sittemmin olen soveltanut vetovoiman lakia ja pääsin muuttamaan paikkakunnaltani Helsinkiin, minne aina halusin. Halusin myös itsenikaltaisen poikaystävän ja sain hänet  smitten

Olen vastikään huomannut että myös ne toiveet jotka laitoin itämään muutama vuosi sitten ovat pikkuhiljaa toteutuneet tai toteutumassa!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #20 : 05.05.2013 02:54:55 »

Juuri näin kuten Jesse kertoi  smitten
Itselläni on usein niin jumalattoman paljon negaa ettei toimi, mutta jos mukana on oikea toivo, asiat alkaa tapahtua ja mennä eteenpäin.
Keskiviikkona yöllä tuli joku kamala kauhuleffa josta jäi mun mieleen kauhee ilmestys joka näytti Manaajan pikkutytöltä. Se näky on ollut mielessäni siitä asti. Tätä jos pyöritän päässäni, aikaansaan jonkun kammotuksen eteeni
Ajatusten muuttaminen vaatii paljon jos on jäänyt jumiin vanhoihin juttuihin. Meditaatio...  Smiley tai muu tapa jolla tyhjentää mielensä ja täyttää paremmalla aatoksella
Tämä energiataso kannattaa hyödyntää mutta oppimista on paljon. Mä kirjoitan homejutuista ja mitä sit vedin puoleeni - kuvottavan hajuisen pesukoneen jota en voi käyttää. Ei kannata miettiä negaa.
Tässä on iso opetus itsellenikin.
Mitä herkempi viel on, sitä voimakkaammin tapahtuu. Kahtena aamuna olen tuntenyt pahan energian lähelläni ja ajatukset on ollu niin pikimustia, itsetuhoisia.
Koskaan, ei ikinä aiemmin ole ollut tällaista. Kaikella on tarkoituksensa kuitenkin. Haluan todellakin tietää syyn mikä sen lohduttoman energian sai tänne. Heräsin kahtena aamuna siihen enkä haluu kokea ikinä enää.
Tällasten juttujen jälkeen tarvitaan vahvaa voimaa mieleen, uudistusta  Smiley
Herää ja kerää itses kasaan taas
Joskus vaan se vahvuus on saatava omasta itsestään, ajatuksistaan uuteen alkuun koska kukaan ei siinä voi tehdä sitä työtä paitsi sinä itse
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #21 : 05.05.2013 11:50:23 »

 smitten
Jesse.
Tosi hienosti olet onnistunut vetovoiman lain käyttämisessä, ilmentämään toiveesi mukaisia asioita elämääsi.  smitten
Kuvittelu on niin voimakas väline, että joskus voi hetkessä hankkia itselleen vaikka huvilan, jossa katto vuotaa ja kellariin tulvii vettä joka kevät ja syksy. Ja lisäksi vielä valtavan asuntolainan. Aika paljon saa ajatteluaan työstää, ettei näitä kävis.  idiot2
« Viimeksi muokattu: 05.05.2013 13:36:32 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: