Sivuja: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5671582 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3510 : 30.08.2008 22:02:20 »

 
 Ha,haa! Grin

Ikä on vain numeroita.
Arvaas miten hassulta tuntui aikaan olla itseään HUOMATTAVASTI nuoremman kanssa. Grin
Paitsi että ajatusten tasolla sitä ei huomannut.
En kadu,en sitten yhtään!
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3511 : 30.08.2008 22:18:01 »


Iltaa tupaan!  Cheesy
Hetkeen en ole käynytkään.... ja ihan mahdottomasti on tapahtunut.
Täällä rakastetaan ja eletään hetkessä ja Tigrulla uus miäs???  laugh

Tuossa kun lukaisin äkkiä läpi kuulumisia jäi Kengururotta mieleeni... Voimia kulta!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3512 : 30.08.2008 22:20:31 »

Samaa mieltä Elwyn! smitten
Henkisesti vanhoilla ei ole turhia vaatimuksia ja rajoituksia ja ovat joustavia.
Eivät enää turhia hötkyile.
Mistäköhän tuo kolme vuotta on tullut,kun itsellänikin oli se mielipide nuorena? Huh
Ja ensimmäinen aviomies oli tosiaan 3v vanhempi.
Ikä,rotu,kartat,pöh!Rajoitteita vain ja yleensä muitten laatimia normeja,joita yleisesti pitäisi noudattaa. idiot2
Rikotaan ne! Cheesy knuppel2  knuppel2  knuppel2
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3513 : 30.08.2008 22:26:54 »

Samaa mieltä täällä! Siis eihän iällä saati aurinkomerkillä ole mitään väliä!!!

Nyt herää kysymys, haluatko itse alitajuisesti tehdä esteitä onnistumiselle?

Esim. itselläni: mies on Rapu, astrologi Mannisen mielestä huonoin valinta itselleni, ja kaiken lisäksi paljon minua nuorempi, mutta  so what sanoisi Matti Nykänen...  Meillä kulkee kaikki mainiosti!! Älä maalaa piruja seinille, anna teille mahdollisuus!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3514 : 30.08.2008 22:39:26 »

No oonkohan mä nyt menossa naimisiin sen kanssa.... 2funny Me ei olla vielä edes tavattu.. 2funny

Olette te niin ihania kultia kaikki... Grin

Ja jos mua ei yhtään kiinnostaisi, niin en todellakaan olisi kirjoittanut sille äsken kilometrien pituista mailia... :Smiley
No joo, ei se oo mua kuin 6v vanhempi, on sitä suurempiakin ikäeroja..
Ehkä oon vaan tottunut että mies on mua vuoden vanhempi, niin se on aina mennyt ihan sattumalta.. Smiley

Juujuu......

Mutta siis hitaasti ja varmasti kun en uskalla innostua.... Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3515 : 30.08.2008 23:09:17 »


  2funny

Matti Nykänen sanoo myös että ELÄMÄ ON LAIFFII! Grin
Onkohan Matti  kalat ?

Juups!Kun kerron ihanat puolet,niin kerron myös ne ei niin ihanat.Tai miten vaan,riippuu miten siihen suhtautuu.
Kalamies meni tietysti ottamaan tänään.Tai en tiiä onko se minnekkään mennyt,mutta humalassa oli kun soitti illalla.Kuuntelin hetken ja sanoin että nyt kuules en jaksa jutella,kun mä tykkään siitä selvästä sinusta enemmän.Ihan sovussa ja rauhassa sen sanoin,eikä hänkään suuttunut,mutta aina joutuu hieman joustamaan,jos haluaa niitä onnellisia hetkiä kokea.
Sieltä se on soittaa rimputellut,vaan en viitsi edes vastata,koska olisi tulossa tänne,enkä halua humalaista kuunnella nyt.
Kyllä hän sen sitten taas huomenna ymmärtää,kun kerron miksi en vastannut.
Minä kuulun siihen selvään elämäänsä ja hänen on sopeuduttava siihen.Minä sopeudun puolestani siihen,että haluaa myös ottaa alkoa.
Saisi siitä tietty tappelua väännettyä,mutta miksi,kun ei olla mekään avioon menossa. Grin

Liiat vaatimukset kaatavat suhteita ja kaikkeen ei ole pakkoa suostua kummankaan.Jos se toimii niin,niin mikä ettei.Meillä toimii. smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3516 : 30.08.2008 23:58:04 »

Se on hyvä että teillä toimii!  smitten

Olin jo mennyt nukkumaan, mutta sitten  chiron alkoi pyöriä mun päässä..
Ja mun päähän tuli myös kysymys "mitä sä opiskelet?"..
Sitten tajusin ja muistin että  jousimies oli kysynyt sitä edellisessä viestissään
ja mähän en vastannut siihen mitään, mun tein sille vain sen karttatulkinnan niin tohkeissani...

No piti laittaa kone uudelleen päälle..
Jostain syystä tunsin tärkeäksi myös tarkistaa sen  chiron:n
ja huomasin tehneeni virheen sen tulkinnassa,
olin tulkinnut sen olevan eri huoneessa kuin missä se oli....... idiot2

Aika hassua. Sainpahan tekosyyn lähettää sille toisen viestin perään.  laugh
Ei vaan, en mä mitään syitä tarvitse..
Mä en jaksa pelailla mitään pelejä tai "laskea" kenen vuoro on ottaa yhteyttä...

No jos nyt taas menis miettimään maailman pallomaisuutta ja nukkumaan!
Hyviä öitä armakset!  smitten

Minäkin kyllä mietin, mitä Kengulle kuuluu.. Tulehan tyttö kertomaan tänne kun kerkeet.
  angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3517 : 31.08.2008 09:30:38 »

 Cheesy
 
 Huomenta tupaseen! smitten

Täytynee etsiä sinun topikkisi Ardith. Smiley
Nyt on vähän kiirus,kun pitää tehdä yksi tulkinta ja tyttö menossa iltavuoroon.
Voi,kolmekypänen on nuori! smitten
Mutta itse koin sen kyllä melkoisen haastavana ikänä,näin jälkikäteen katsottuna. Huh
Sitä kun haluaa jo jotain pysyvyyttä elämäänsä ja ei oikein tiedä mikä juttu se on ja käytin sen aikamoiseen koheltamiseen. idiot2
Voi johtua muistakin vaikeuksista,mutta jokin kriisikohta se oli.

Puhelin oli soinut hartaasti ja viestiä oli vastaajassa jos jonkin sorttista. Grin
Pitänee antaa ukon kuunnella,jos haluaa,niin ehkä tajuaa vielä selkeämmin miksi en halua kuunnella sitä humalassa. Grin
Eipä silti,en juuri jaksa kuunnella ketään toistakaan.Kyllä muistan että kivaa se joskus oli ja sai ikään kuin luvan olla täyspöhkö,mutta ne aamut. buck2
Kun todellisuus ja morkkis iski.Siihen päälle vielä kunnon krapula niin huh,en halua kokea enää.

Minäkin kaipaan kengua! smitten
Tulehan kertomaan itsestäsi,tai muuten vain kahville.Ei tarvitse kertoa mitään,jos et halua.
Tilanteet muuttuvat kaikilla laidasta laitaan.Halit sinulle! smitten

Tääällä on ihanan sininen taivas ja aurinko paistaa.Pitää tehdä työt alta pois että pääsee ulos! Cheesy
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 09:32:46 kirjoittanut Chandra » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3518 : 31.08.2008 09:39:32 »

lukaisin 3 NDWalschin kirjaa putkeen ja valvoin yöllä miettien sitä samaa kysymystä.. jos ja kun sielut jakaantuvat ja tapaavat, miksi ihmeessä ne eivät (ainakaan minulla) saa sitten olla yhdessä? ja että jollain teistä onnistuu nuori rapu? minulla täys autiomaa noissa asioissa, ihan kuin ei koskaan olisi ollut kenenkään kanssa. no siis on tässä jotain outoa.

ei tarkoita etten liikkuisi ja tapaisi ihmisiä, on pakko, mutta ei tunnu "tutuilta".

pitää olla oma itsensä.. keskityn töihin minkä voin ja silti ihmettelen.. samaa asiaa. jotenkin henkimaailma kutsuu, jos siellä on se ykseys, mutta jos sinne nyt ei kuulu mennä.. ajattelin etten olisi mikään ylösnousemuskiihkoilija.. ajattelin että nautin tästä täällä.. tännehän meidät on luotu..

miksei keskimäärin tunne yhteyttä ihmisten kanssa, joita tapaa eri paikoissa? siis ei sellaista voimakasta ainakaan? auttaisiko kehittää yhteyden tunnetta eri kansoihin vai onko se juuri huono idis? olin iloisesti yllättynyt kun viimeisin tyyppi löytyi tästä kaupungista, mutta sen jälkeen ei..

olisi luullut, että kun tietää teorian, niin sitten käytännössä tuntuisi enemmän ykseys, tai ehkä se on paikan luonne, lähinnä henkiset tilaisuudet.. mutta minua jostain syystä ärsyttää tämä, että pitää mennä erikseen johonkin henkiseen tilaisuuteen kokemaan yhteenkuuluvuutta ja /tai lovea. mutta tulihan sitä käytyä viime talvena parissa paikassa, olihan siellä ihmisiä, tosin vain siihen yhteen oli vetoa.. edelleen tuntuu, että on koettu vähän liikaa.. jos KAIKKI ovat samasta lähteestä kotoisin, kuten Walsch sanoo, KAIKKI on yhtä, miksei se tunnu kaikkien kanssa. sepä olisikin helppoa ja asian ratkaisu.

ehkä on mentävä yhteen isompaan henkiseen tilaisuuteen nyt kuitenkin.

mutta siis jokaisella on se tietty määrä kaksoisliekkejä, sielukumpp. jne. vain tietyt ovat näitä. Huh ja miksi niin harvan kanssa esim huumorintaju natsaa!

täytyy jotenkin kääntää tämä ajatus siihen, että kaikki on mahdollista.. sellainen olo oli mm kun menin Viron matkalle keväällä, mutta silloinkin alkoi kontakti karata siihen viimeiseen (tai siis soiteltiin 2 kertaa yöllä, muttei nähty), enkä törmännyt siellä kehenkään, eikä uudestaan Virossa eikä Suomen saaristossa, 2 reissua, eikä Tanskassa, joten ovathan nämä harvassa. ihan hauskaa voi olla muidenkin kanssa, muttei tunnu tärkeiltä.. enkä nyt ehkä mene sen yhden oven taa, jos meidän juttu oli hänelle liikaa, kelle ei olisi.

no tämä oli tunnelma nyt, ei tee hyvää kun ei ole 3kk jutellut kenenkään tosi sielukumpp. kanssa.. kai siinä on joku syynsä että noin on. astro kehoittaa pitämään hauskaa ja huolet sivuun, joo, niinpä kun iltap/ilta on tapaamisia.


Your Horoscope - Today, August 31, 2008
Have fun today. Put your worries aside and live this day as if it were your last on Earth. Keep a light and cheery outlook on life and don't dwell on minor mishaps. This is a day to enjoy the sunshine and keep smiling no matter what circumstances may arise. You will find that your good mood is contagious, and that pretty soon you will be the pied piper of good cheer and a positive attitude.

Your Horoscope - Tomorrow, September 1, 2008
Don't miss any opportunities today. No matter how tired you may feel, this is not the time to rest. This is one of those days when it is simply easier to be you. There is no need to shy away or hide your true desires. Say what you want and you will get it.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 10:07:06 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3519 : 31.08.2008 10:18:49 »

Höpöhöpö, ei 30 vuotiaat ole keski-ikäisiä Wink Itse koen olevan nuoriaikuinen, vaikka olenkin hieman yli 30v.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3520 : 31.08.2008 10:25:57 »

No sitten Walschilla oli tietty se, että .. Jumala vastaa aina kun pyydetään, tarkemmin, Jumala antaa aina se mitä pyydetään. Mihin Walsch, hänen mielestään ei, mihin Jumala k.o kirjassa, pyydä oikein, eli kiitä etukäteen. No tämä on ollut palstalla tiedossa jo kauan..

kiitä etukäteen, oli kyseessä mikä tahansa.. katotaan nyt virkistääkö pari työmatkaa..

ehkä vähän jotain hassua on omassa kehityksessä, kun flirttailu ei huvita. Voi olla että viime juttu meni liian  pitkälle.. olikohan se hyvä kokea??

Aivan eri meininki kuin 4v sitten.. se pitää sanoa..

kaikkein paras Walschilla.. ehkä..

"kaikki on jo ratkaistu puolestasi > asiat alkavat tapahtua automaattisesti"

"olet laittanut kaikki muut näytelmääsi"

"mitään ei tapahdu ilman suostumustasi" "olet valinnut kaiken - kaikki on yhtä - kukaan ei tee sinulle jotain, vaan koska on ykseys, teet itse itsellesi kaiken"
tuo on raju, kun se pitäisi aina muistaa.

se on muuten egon ja sielun tasolla aika erikoinen tilanne.. joku tekee "väärin", mutta teetkin sen Itse itsellesi, että.. mutta nyt sitten jos olen valinnut kaiken, ykseyden tunne puuttuu.. se pitää kait kehittää..

"kukaan ei ole sinua parempi"


En muista uskoiko Walsch jälleensyntymään, ei kun onhan sekin noissa kirjoissa.. no tästä tulee jotain mieleen mitä on ehkä tapahtunut minun ja erään välillä, ja siinä on selvitettävää, jos nyt niin vanhat asiat tuntuu jossain. Sekin tapahtui joka tapauksessa kaksoisliekkien  / sielukumpp. välillä. 
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 11:06:45 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3521 : 31.08.2008 11:12:21 »

Jos tarkoitit noita keskusteluja Jumalan kanssa niin olen ne joskus kanssa kotona vielä asuessani lukaissut, ihan miekäläisen järkeen käypiä kirjoja ovat olleet.  Smiley

Nyt vain on sellainen aika että ei ole oikein tarvetta lukea mitään.. Haluan itse vain kokea ja luoda..
Ja olen ihmeissäni miten todellista se luominen on! Smiley Kaikki tapahtuu hurjaa vauhtia, kun vain visualisoi jonkun tapahtuman aiheuttaman tunteen olemuksen etukäteen, on siinä olemuksessa, kiittää siitä ja pyytää että tätä haluan lisää. Sen jälkeen ajatusta voi vahvistaa, mutta jättää spekuloinnit ja epäröinnit kokonaan pois.. Ne hidastavat asian toteutumista energioillaan!

Eli olemuksen löytäminen, siitä kiittäminen, lisätilaus, siitä kiittäminen ja sitten annetaan vain olla.
Vaikein kohta on viimeinen, mielestäni.. Ihmismieli kun on sen verran harhailevaa sorttia, että saa koko ajan olla vahtimassa omia ajatuksiaan... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3522 : 31.08.2008 11:23:42 »

Lainaus
Nestehukka. Juo vettä.

Kaameeta, oon vanha. Tulin kolmekybäsistä nyt jo kotia. Teinit on oikeessa. Oon melkkis = melkein keski-ikäinen. Luin Hesarista että melkkikset on kolmekymppisiä.  Shocked Hui kauheeta.

Ardith! Et oo vanha! Eikä susien iällä OLE väliä... smitten
Ja vanhat ovat viisaita!  Wink Sinusta tulee viisas vanha tietäjänainen.. laugh

En kyllä mitenkään voinut kärsiä nestehukasta,
kun olen tässä monena päivänä juonut pari litraa vettä + mehuja... Grin

Nää kaikki on paasto-oireita, kun muutin aika radikaalisti mun ruokavaliota
(kaikki sokeri, kahvi, liha, maitotuotteet, munat, viljat paitsi hirssi yms. pois)...
Ja syön sellasta puhdistuskuurijauhetta, mikä poistaa elimistöstä kuona-aineita....
Ihan parasta on tää kolotus, mikä mulla oli viime yönä niin voimakasta  Sad reisissä ja pakaroissa
(siis ihan pimeetä) etten pystynyt nukkumaan, vaan sätkyilin miten sattuu! Cry
Olin toissapäivänä juoksulenkillä ja tein kyykkyjä painojen kanssa,
että reisi- ja pakaralihakset oli hiemat kipeet siitä, mutta ikinä ennen niitä ei ole särkenyt noin,
sen oli pakko johtua jostain muustakin.. Särki ihan luista ja ytimistä sillai sietämättömästi..


Vieläkin särkee, mut se on vähän helpottanut.. Pitää vaan venytellä tääkin päivä...


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3523 : 31.08.2008 13:00:05 »

mitä on toteutunut, millaisia tapahtumia? minulla on ihan HIEMAN hidastunut olotila, toivottavasti tänään tuntuu tulevan vauhtia.

Ne hidastavat asian toteutumista energioillaan!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3524 : 31.08.2008 13:44:05 »

Haha.. Grin

dawnchild... Smiley

Et onnistunut pilaamaan kiinnostusta,
se kiinnostus kasvoi taas tänä aamuna kun luin hänen vastauksensa eiliseen sähköpostiini... :Smiley
Tunnisti kuulemma itsessään olleen nuorempana paljon  kauris ja  neitsyt-piirteitä,
mutta nyttemmin höllännyt suhtautumista kaikkeen ja on hyvin suurpiirteinen,
ei analysoi ja järkeile liikoja vaan antaa intuition viedä...



***Gem Star*** sellaisia asioita on minun elämässäni tapahtunut,
että olen saanut tahdonvoimaa laittaa itseni kokonaisvaltaisesti kuntoon..
Negatiivista tunteista irti päästämistä...
Liikunta- ja ruokaremontti, se ei ole mikään pikkujuttu...

Sitten nämä miehet, mitä elämääni on tullut niin tuntuu,
että jokainen uusi tuttavuus on aina vain mielenkiintoisempi... Smiley

Ei ehkä mitään dramaattista muutosta missään niin konkreettisessa asiassa,
mutta sellainen yleinen tyytyväisyys ja luottamus
elämän kantavaan voimaan on lisääntynyt SUURESTI.. Smiley
Se on hieno asia... Koska olin tuossa pitkän aikaa ennen tätä
"täynnä tyhjyyttä"..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: