Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2109079 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #270 : 16.02.2007 22:54:50 »

Metsa symbolisoi alitajuntaamme ja sinahan olet uskollinen "vahtikoira" johon
vanhempasi voivat luottaa, koska kavelit heidan kuvittelemaa mokkia kohti-vaikka valilla vahan suututtaa...eli sinuun voidaan luottaa perinteiden jatkamisessa.
Mutta onko se vain heidan tahdon tayttamisesta vai sielusi suunitelma?
« Viimeksi muokattu: 17.02.2007 19:00:18 kirjoittanut diamond » tallennettu
Daisy I
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #271 : 17.02.2007 18:08:56 »

Opiskelen taidetta ja olen hyvin perehtynyt värien ja symbolien tulkintaan. Näin nyt TODELLA symbolisen unen, jonka merkitykselle  olen itse aivan sokea.  idiot2

Unessa olin valkeassa, tyhjässä tilassa. Vastaani laukkasi ruskea hevonen ja nousin vauhdista sen selkään. Olin hevosen selässä hyvin varma ja tiesin osaavani ohjata hevosta, vaikkei minulla ole lainkaan ratsastuskokemusta. Kiisimme valkeassa tilassa. Tilaan tuli sininen hevonen, joka laukkasi vielä kovempaa. Ohjasin ratsuni villiin laukkaan. Yritin saartaa sinistä hevosta. Lopulta laukkasimme villiä ympyrää enkä lopulta pystynyt erottamaan hevosia toisistaan. Pieni paniikki alkoi iskeä, mutta tunsin silti, että kontrolloin tilannetta ja hevoset tekevät juuri niinkuin tarkoitan.

Mitäs siihen sanotte?!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #272 : 17.02.2007 18:32:27 »

Oikeastaan itse vastasit itsellesi=kontroloit elamaasi. Ruskea hevonen on tukevasti maankamaralla ja sininen hevonen symbolisoi tunnemaailmaa ja ympyra elamanenergiaa-ratsastele vain.
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #273 : 20.02.2007 01:13:53 »

Sarjakuvamainen poika seisoi peilin edessä muttei katsonut sinne, tällä oli samanvärinen paita ja housut, isot pyöreät mustat silmälasit ja hiukset kuin kullanvärista pumpulia. Pojalla näytti olevan seuraa mutta siitä ei enempää tietoa. Pojasta tulee mieleen jokin 20-luvun koomikko  tai Saint-Exypérun Pikku Prinssi.

Auto oli pysäköity parkkialueella keskelle kulkureittiä, auton kummallakin puolella oli autoja. Itse olin auton vieressä/sisällä.

Tietovisa mikä käsitteli musiikkia, olin isäni kanssa kisaamassa ja kirjoittelin vastauksia ylös. Sitten Jone Nikula tuli luokseni ja kertoi että vastauslapussani oli jotain vikaa mutta sain silti jatkaa.

Hieman hajanaista tällä kertaa.. en kai vaan osallistu idolsseihin tms  laugh
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #274 : 25.02.2007 13:16:43 »

Viime viikonloppuna näin unen, jota olen miettinyt koko viikon, enkä keksi mitään Undecided
Eli olin vedessä sukelluskamat päällä ja turvaköyttäni sekä happiletkua piti laiturilla henkilö Undecided joka on opettajani Avattaressa(henkisen heräämisen keskus).
Hän sanoi, ettei voi pitää minua sukeltajana jos olen näkyvissä enkä pinnan alla, ja että tehtävä on todella tärkeä (minun piti etsiä vedestä jotain).
Yritin selittää, että regulaatori oli merivettä varten, enkä näin ollen voisi hengittää Shocked
Sukelsin kuitenkin, vaikka joka hengen vedolla sain suun täyteen vettä.
Kummallisinta oli, että veden alla oli todella paljon vauvojen päitä idiot2 Shocked Cry joiden tiheys vaan kasvoi mitä syvemmälle menin.
En muista löysinkö sen mitä etsin, muistan vain että vesi oli paksua kuin veri ja tiesin ettei kukaan muu :ovoisi sukeltaa sinne Tongue
..ja laiturille mentiin taas siitä 4 ovesta 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #275 : 01.03.2007 15:22:45 »


Hei!

Näin viime yönä unta, että olin vähän hämärähkössä huoneessa muutaman vieraamman ihmisen kanssa.
Siellä alkoi lennellä kaksi lintua, talitiaisia.

Yht'äkkiä toinen linnuista tarrautui minua selän puolelta pistävillä kynsillään kiinni.
Varsinkin olikealla puolen, lavan alapuolella ne kynnet tuntuivat pistäviltä.
Tuntui, että lintu olikin isompi kuin kuvittelin. Yritin pitää niitä kynsiä irti ihostani.

Samassa näin sen toisen linnun kuolleena, verisenä maassa.
Kaunis, puna-ruskea kissa tuli ja söi sen linnun raadon.
Huusin äitiä (hän on poismennyt), että: tule ottamaan tuo lintu pois minusta.
Äitini tuli huoneeseen, mutta lähti samassa takaisin viereiseen huoneeseen.

Minua suututti, ja huusin kovaa: PE***LE. Samassa heräsin, minusta tuntui, että huusin tuon kirosanan ääneen, vaikka en yleensä kiroile.

Olisi mukavaa jos joku sanoisi tästä jotakin, mitä mahtoivat linnut ja äiti minulle kertoa.


 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #276 : 01.03.2007 15:38:36 »

Talitintti, maaliskuussa laulaa nain mietteissaan...
Oikea puoli on alitajuntaa ja aitisi toi sinulle viestin, sinulta meni joku piirre pois-raatona kissa soi sen.Myos hamara huone on piilotajuntaa.
Huoneet ovat eri piirteita itsestamme ja aitisi meni toiseen huoneeseen jotta uusi feministinen piirre saisi valtaa=oikea puoli kuvaa myos feministista, tunnepuolta, vaikka et halunut "kipeaa" tunnepuolta itseesi ja sanoitkin "p..le"..
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #277 : 01.03.2007 15:56:14 »


Kiitos 'diamond'!

Jotenkin muistelinkin tuon oikean puolen merkitystä.

Kyllä minulle nyt aukesi koko uneni merkitys, kiitos.


 smitten    maarita          smitten

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #278 : 01.03.2007 16:02:26 »

Minäkin kiitän diamond   smitten  smitten  smitten!
Ihan hengästytti kun tuota maaritan unea luin - se kuulosti niin tutulta, itse asiassa olikin - ja oikein jäin odottamaan minäkin vastausta - ja mukavasti se maaliskuinen talitintti visersi...ja vaikkei oma uneni ollutkaa niin vastaus kuulosti osuvalta - ja ymmärsin itseasiaassa omia" vanhoja juttujani" - näinhän tämä toimii  Smiley  Grin
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #279 : 01.03.2007 16:59:18 »

Voi kiitos itsellesi
Unethan ovat itsemme ymmartamista  smitten
tallennettu
slslsl
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #280 : 04.03.2007 22:39:22 »

Unessani oli aaveeksi itsensä tituleerannut nuori naisihminen. Todistaakseen olevansa aave hän katosi hetkeksi näkymättömiin ja palasi sitten takaisin. No tuossahan ei tule miettineeksi muuta selitystä kuin että untahan tämän on oltava. No, kokeilin nipistää itseäni ja totesin, että onhan tämä unta. Sitten heräsin.

Tai ainakin luulin heränneeni. Myöhemmin unessa sattui jotakin outoa, en muista mitä, mutta jälleen kerran tulin ajatelleeksi, että onkohan tämä unta. Kokeilin nipistää itseäni ja jotain muutakin taisin tehdä, mutten kuitenkaan tällä kertaa tullut vakuuttuneeksi siitä, että näen unta. Tämä onkin koko yön merkillisin tapahtuma, koska aina ennen olen tajunnut, alettuani miettiä josko uneksin, että näen unta.
tallennettu
Daisy I
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #281 : 05.03.2007 16:11:31 »

Kiitos, diamond!
Yritän saada opintoja pulkkaan ja se ruskea hevonen on selvästi kaikkea sellaista. Niinpä tietenkin. Ihana kun kajsat vastata
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #282 : 06.03.2007 14:16:51 »

Viimeyönä näin tapahtumarikkaan unen mutta tästä vain pätkä siitä.

Olin kaupan kylmäosastolla jossa pidetään kaikenlaisia leikkeleitä yms. no, kuitenkin, siellä oli kauppias joka esitteli uutuus suklaata Maraboulta jonka tuotenimi oli Matematik. Suklaa oli keltaisessa käärepaperissa, mustalla tekstillä ja kuvalla. Aikansa selostettuaan (kauppias), menin kylmätiskin hyllylle ja otin yhden, huomasin viimeisen käyttöpäivän joka oli vuosi 2009. Päivää en pysty muistamaan.

Miten te tulkitsette numeroita unissanne? Pitäisikö tuo laskea numerologisesti vai mieltää päivämääränä jolloin kenties jotain tapahtuu?
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
slslsl
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #283 : 06.03.2007 18:30:11 »

Viime yönä näin unen, jota en kuitenkaan muista kuin päällisin puolin, mikä on yleistä minulle.

Unessa katsoin televisiota, josta oli ykköseltä tai kakkoselta tulossa ohjelma. Kuuluttaja kertoi jotain ohjelman sisällöstä, se liittyi jotenkin erilaisiin perimmäisiin kysymyksiin. Kuuluttaja sanoi lopuksi "...ja onko elämää kuoleman jälkeen?" Itse ohjelma liittyi rastafari-uskontoon ja sen harjoittajiin. Unessa näin myös jonkun tutkijan (ilmeisesti joko katsoin hänen kanssaan ohjelmaa tai hän oli ohjelmassa) ja hän näytti valokuvaa, jossa oli kuitenkin liikettä. Kuvassa oli jokin aave.

Olen jo pari vuotta pohtinut samaa kuin mitä ohjelman kuuluttaja kysyi, mutta hyvin harvoin ne ovat tulleet uniin asti. Itse asiassa tämä saattaa olla kolmas kerta sen jälkeen. Aikaisemmin näin unta saarnasta, joka koski sitä kuinka mieletön on idea helvetistä ja muutama päivä sitten (jonka kirjoitinkin tänne) aaveesta.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #284 : 08.03.2007 19:55:08 »

Hei,
Viime yönä näin unta kelloista:
Siis huomasin että kaksi kelloa näytti eri aikaa toinen kuutta toinen seitsemää. Unessa mietin että mitä ihmettä ja kumpi kello on oikeassa..oli ihmeellinen olo

Mitähän tämä kertoo ?

t: Emisa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: