Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 712152 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #930 : 10.07.2013 13:38:53 »

Katselin Auringonpaluukarttaani ja onpas erikoisen näköinen vuosi tulossa: skorpparissa kuutoshuoneessa on Auringon lisäksi Merkurius, Kuunsolmu, Kuu ja Saturnus!! Mitähän tuostakin pitäisi päätellä - muuta kuin että plutonista energiaa on tarjolla yllinkyllin? Onko tässä nyt odotettavissa ongelmia terveyden kanssa ja stressiä vai voisiko tuoda mukanaan jotain positiivista?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #931 : 27.08.2013 08:47:36 »

No nih, ny on si kuunpaluun nousu 29  vaaka
Syntymäkartalla siinä asuu  pluto

Venus on huoneessa 11, tietty vaa'assa, ja siis astekin on vielä seitsemän...liekö sillä mitään merkitystä.
Sillä on myöskin neliö Plutoon ja Lilithiin, kolmio Junoon, joku puoltoistaneliö Marssiin ja Saturnuksen kanssa sekstiili.

Mielenkiintoista. Ja joo, vähän saa karvat pystyyn.

Ja olin jotenkin hassusti unohtanut tämän, että Auringonpaluulla on  kuu 29  oinas ja  vertex 29  vaaka kuu huoneessa 12 ja  vertex sitten kutosessa.

Olo ei ole hääppöinen, ihan kamalassa suossa mennään, mutta jotenkin luottaisin, haluaisin luottaa, tuohon Plutoon, että sieltä kanssa noustaan uutena ja entistä ehompana.

No niin, tajusin! Iiiiiso ahaa elämys. Tässä aika hyvin, että mistä kyse;
http://www.adonai.fi/3299

Pluto kaveriksi ja menoksi.

Vaaka ja Pluto, niinpä.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2013 08:08:32 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #932 : 08.09.2013 14:14:00 »

Tästä ketjusta löytyy viime AP-karttani. Siihen voisin lisätä, jos joku haluaa opiskella siitä, että sen vuoden aikana muutin uuteen asuntoon, aloitin uuden työn ja uuden ja ihanan ihmissuhteen. Saa etsiä ne kohdat, joista se voisi näkyä Smiley Myös vanhoihin kavereihin välirikko...


Tässä uusi AP-kartta, mielelläni otan kommentteja vastaan, mitä uusi vuosi voisi tuoda tullessaan! Keskustelen siitä mielelläni.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #933 : 09.09.2013 00:35:49 »

trius
http://www.youtube.com/watch?v=p3xg3o4eZ2c

 ceres nousulla käänteisreaktio masennuksentorjuntaan
apuna kuumalla hiekalla  mars leijona noviili  aurinko neitsyt
 mars aspect_con Antivertex
ehkä se suunta löytyy kohtalonomaisesti,
tais olla Hekaten tienhaara Auringon valossa..
ja  kuu jousimies rather somewhere else than at home, was it so?

Aineenvaihdunta oli eka mielleyhtymä
ja hot chili pepper
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #934 : 11.09.2013 13:27:56 »

Kiitti nikki Smiley

Ja mä vaan edelleen etsin yodeja. Se antivertex  aspect_con mars on kärkenä ja sit on  chiron ja  pluto Kohtalonomaista? Selviääkö kaikki, löytyykö elämäni tarkoitus vuoden sisällä?

Kuuta mietin 4.huoneessa, tosin on jouskarin merkissä. Koti on jossain muualla kuin "kotona"?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #935 : 26.09.2013 07:22:32 »

Emelia minulla on kysymys Smiley

Minulla on tänävuonna ap kartalla asc kauris.
Normaalisti olen nouseva rapu, eli nyt tuo asc-desc akseli on toistepäin ap kartallani.
Olen käsittänyt, että tällöin keskittyisin jollain tapaa enemmän "muihin ihmisiin"?
Minä kuitenkin olen tänävuonna ollut todella keskittynyt huoltamaan itseäni ja lähinnä omaan napaani Cheesy
Voiko tämä johtua siitä, että ap kartan 1.huone on hyvin täynnä tavaraa? Että se tavallaan kumoaa sen, että nataali deskendantti on nyt ap askendanttina?

Minulla on 1.huoneessa ap kartalla mm. aurinko, uranus, venus, mars, kuu, neptunus..

Olen pistänyt liikuntatottumukset, ruokavalion, elämänasenteeni uuteen uskoon. Saturnus on kasissa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #936 : 26.09.2013 11:08:36 »

Vahva 1. Huoneen painotus voi toimia korostaen henkilökohtaisia asioita, samoin kuin tuo Saturnus 8. Huoneessa.. 1. Huoneeseen liittyy elinvoima ja fyysinen hyvinvointi.. kannattaa ajatella tuota vastakkaisuutta siten, että kysymys on enemmänkin saamisesta - eli saat toisilta apua ja tukea, vaikket sitä oikeastaan edes pyydä... ajatus että kun Akselit ovat syntymäkarttaan nähden vastakkaisissa merkeissä keskityttäisiin enemmän toisiin on vain yksi näkökulma, sillä todella paljon riippuu omasta kartastakin.. Yksinkertaistaen kyse on enemmänkin siitä, että syntymäkartan teemat ovat päälaellaan tai nurinkurin.. eli jos olet tavallisesti toiset huomioon ottavasti rapumainen, oletkin todennäköisemmin nyt kaurismaisesti itseäsi ajatteleva ja omiin tavoitteisiisi pyrkivä.. nehän ovat siis täysin vastakkaiset.

Paljon riippuu myös kartan painotuksesta.. eli mille puolelle Akseleita taivaankappaleet sijoittuvat.  On ihan sama miten Akselit ovat suhteessa esim. syntymäkarttaan, jos kartan painopiste on Asc/Dc Akselin alapuolella tai vertikaalin Akselin vasemmalla.. se merkitsee todella henkilökohtaista painotusta, vaikka kartan kaikki muut tekijät viittaisivatkin toisten kanssa toimintaan...

tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #937 : 26.09.2013 12:05:48 »

Kiitos Smiley

Ja tietysti siihen vaikuttaa se, että minulla on ykköshuoneessa ap.kartalla aurinko, venus, mars, uranus oinaassa Smiley
Minä minä minä Cheesy

Olen todellakin panostanut itseeni, hyvinvointiini. Olen tavoitellut omia päämääriä aika paljon.
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #938 : 03.10.2013 21:54:11 »

Mä yritin jossain kohtaa kysellä mahdollista merkitystä ap-kartalle, jossa natalin ja AP:n akselit osuvat päällekkäin eli AC :aspect_con:AC  ja MC :aspect_con:MC
Olen raskaana (viikko 15), joten ehkä merkityksellinen vuosi on sitten tätä? Syntymäpäiväni on helmikuussa ja laskettu aika maaliskuussa, joten kartan vaikutus taitaa jatkua synnytykseen asti.
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #939 : 04.10.2013 12:45:18 »

Mä en ole tutkinut hirveästi paluita, niin saatan tässäkin mennä metsään.
Kesäkuun lopun kuunpaluussa on kuu on 6. huoneessa
Heinäkuun lopun kartassa kuu on 2. huoneessa

Hedelmöittyminen lienee tapahtunut heinäkuun alussa. Kuuni on kauris, en tiedä onko sillä merkitystä?
Suoralta kädeltä en osaa sanoa mitään kartastani tai siitä "näyttäkö" se jotain Smiley
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #940 : 04.10.2013 14:13:16 »

Paluilla kuin Paluilla Akselien osuminen samoihin Merkkeihin kuin syntymäkartalla kertoo aina omien henkilökohtaisten ja luontaisten ominaisuuksien helposta ja sujuvasta toteuttamisesta - silloin saa olla oma itsensä ja toimia itselleen luontaisesti. Hyvin merkityskellisiä vuosia aina, tavallaan henkilökohtaisia uusia alkuja ja vedenjakaja vuosia.

Raskauksien kohdalla kannattaa kartalta kuin kartalta katsoa  kaksoset Merkkiä, joka siis viittaa jakaantumiseen tai asioiden tuplaantumiseen / lisääntymiseen, asioita on enemmän kuin vain yksi. Samoin myös Jupiterin ja Jousimiehen Merkit kartalla. Esim. Jupiter AP -kartan 8. Huoneessa ja syntymäkartan 4. Huoneessa viittaa hyvin selkeästi suvunjatkamiseen ja lapsen syntymään. Myös Uranus AP -kartan 4. Huoneessa usein viittaa lapsen syntymään ja sen aiheuttamiin "häiriöihin" elämässä ja niihin sopeutumista.. lapset liittyvät myös 5. Huoneeseen.. raskaus voi näkyä myös 6. Huoneessa ja terveyteen liittyvissä asioissa.

Karttoja tulisi aina tulkita kokonaisuuksina ja muistaen käyttää syntymäkarttaa tarkastelun taustana, sillä pelkiltään tulkittaessa kaikki Paluu-kartat ovat ainoastaan tapahtumakarttoja, vailla henkilökohtaisia ominaispiirteitä.
tallennettu

Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #941 : 04.10.2013 22:35:28 »

Kiitos Emelia!

Mä nyt vielä jatkan omasta kartastani, kun en ko asioita löytänyt. 3. ja 4. huoneen kärjet osuvat kaksosiin, natalilla ei planeettoja ap:lla jupiter yhtymässä 3. huoneen kärkeen.
Huoneet 4-6 tyhjiä molemmissa
Ap uranus moukaroi natalin venusta 1. huoneessa oinaassa. Omat kriiseilyt naiseudesta lapsettomana/äitinä?
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #942 : 04.10.2013 22:54:32 »

AP- Uranus luultavasti tuonee muutoksia ja "häiriöitä" naiseudessa ja naisellisessa minäkuvassa, mutta kysymys voi myös olla muutoksista liittyen taloudelliseen tilanteeseen, joka aiheutuu katkoksista palkanmaksussa tmv. äitiysloma, vanhempainvapaa tai vastaava voivat olla tämän kaltaisia muutoksia.

Toisaalta myös arvomaailma (Venus) voi Uranuksen vaikutuksesta muuttua hyvinkin äkillisesti tai odottamatta.
tallennettu

Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #943 : 06.10.2013 13:46:27 »

Kiitos jälleen Emelia!  smitten
Eli eipä sitä raskautta ainakaan nopealla silmäyksellä mun ap-natal kartalta bongaa  Smiley
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #944 : 06.10.2013 14:24:43 »

Mulla on uudella kartalla AP- askendentti vaaka asteen tarkkuudella nataali-Ascista, nousussa  aurinko ja  saturnus, joka tekee yhtymää Merkuriukselle 2.huoneessa ja neliöi kuuta Leijonassa  keskitaivas:llä.

Varmaan jotain saturnista jatkoa sille, että mulla on kokonaisen vuoden ollut transiittina  saturnus aspect_con aurinko merkurius ja vielä progekuu Kauriissa.

Ap-karttani muistuttaa kummasti yhden kaverini nataalikarttaa - Au-Kauris, kuuleijona ja nousuvaaka - ei olisi ensimmäinen kerta kun mun AP apinoi kavereitani, kuten toissa vuonna kun mulla oli AP- askendentti kaksoset ja  kuu jousimies, aivan kuten eräällä Au- kaksoset-kaverillani. :Smiley

Jep, onpa köyhää kun ei ole edes varaa omaan persoonaan, vaan joka vuosi pitää lainata kavereilta. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: