Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulimerkkien vahvuudet ja heikkoudet  (Luettu 17396 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 11.07.2006 21:21:32 »

Kuinka voisi tuli sammuttaa tulta. En osaa enää ajatella kuin oinas/leijonamiehiä mahiksina, varmaan siksi kun jouskari lähti käveleen. Eri asia sitten mistä se sidos syntyy, olen vähän kulkurituulella. Sen pitää olla aitoa sitten eikä teeskentelyä. Viimeksi tänään sanoin että EI skorppareita. Tosin jos olen joukkarielementissäni liian kauan, niin.. mitä siitä tulee.

Olen wanderlustia todella noudatellut viime päivät, kulkenut lapsen ja sukulaisten kanssa biitsiltä venesatamaan, galleriasta kauppaan ja taas kirjapäiville, ihan mielenkiintoista. Astrologiankin hetkeksi unohdin.
Mietin mikä ja kuka olen ja miten reagoin. Onko välttämättä oltava dramaattinen, voimakkaasti tunteva jne? Pukeudun aika sexysti.. hm..niin..tulen puhumaan asioista paljon erään oinasmiehen kanssa.

Vaikea itse nähdä tulimerkkien heikkouksia. En ole kovin kärsimätön, mutta yksinekertaisesti; tulinen.

Luin jostain astrokorteista kaupassa että oinaalla ja joukkarilla olis lähes samat asiat nämä seikkailu, vapaus, sosiaalisuus ja voitonhalu/pioneerihenki. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 21:35:16 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #16 : 16.07.2006 17:48:03 »

Halloo

haluaisin jonkunlaista tulista keskustelua tulimerkkien kesken, omista vahvuuksista ja heikkouksista.

Itsessäni tunnistan suoruuden, eteenpäinmenon, kunnianhimon ja huumorintajun + filosofisuuden. Entäs muut. Jos aihetta on sivuttu jossain, otan sen nyt uudestaan esille.

Tämä on joukkareille, leijonille ja oinaille. No saa muutkin heittää juttua.. ja sitten kysymys, tiedättekö miksi olette syntyneet juuri tulielementtiin, ja onko se ominaisuus mitä pitää kehittää itsessä jostain syystä. Että uskaltaa olla esimerkiksi suora, rohkea, pioneerihenkinen tms. Luin että oinaan pitäisi kehittää itsehillintää, miettiä ennen kuin tekee.

Sota-aloite / elämänvoima-kuninkuus / filosofia-anteliaisuus

 smiley6600

Positive Characteristics

    pioneering, executive, competitive, impulsive, eager, courageous, independent, dynamic, lives in present, quick

Negative Characteristics

    domineering, quick-tempered, violent, intolerant, hasty, arrogant, brusque, lacking follow-through

Positive Characteristics:

    dramatic, idealistic, proud, ambitious, creative, dignified, romantic, generous, self-assured, optimistic

Negative Characteristics:

    vain, status conscious, childish, overbearing, cruel, boastful, pretentious, autocratic

Positive Characteristics

    straightforward, philosophical, freedom-loving, broadminded, athletic, generous, optimistic, just, religious, scholarly, enthusiatstic

Negative Characteristics

    argumentative, exaggerative, talkative, procrastinating, self-indulgent, blunt, impatient, prone to gamble, pushy, hot-headed

Täällä ilmoittautuu tulisiin keskusteluihin myöskin mä, ja olen muuten sitten Oinas. Vahvuuksiani ovat; mm. Voimakastahtoisuus, suorapuheisuus, huumorintaju ja sellainen pomomainen luonne. Smiley Heikkouksiani taas; huono stressin ja paineensietokyky, äkkipikaisuus ja kyllä myöskin itsehillinässä olisi ehkä petrattavaa lisää. Sitä kun on sellainen kiivas pässi, niin ei se kovin helppoa oo tuo muuttuminen hieman tasapainoisemmaksi. Grin
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 20.07.2006 11:54:53 »

Mitä pidät oinasMIEHISTÄ?

Olen ajatellut au oinas-nousuvaaka-kombinaatiota, mutta toisinkinpäin olis hyvä, olisko parempi? Au vaaka-nousuoinas. Kuuleijona, tai kuu..rapu, jopa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #18 : 20.07.2006 13:11:34 »

Mitä pidät oinasMIEHISTÄ?

Olen ajatellut au oinas-nousuvaaka-kombinaatiota, mutta toisinkinpäin olis hyvä, olisko parempi? Au vaaka-nousuoinas. Kuuleijona, tai kuu..rapu, jopa?

En tiedä tarkoititko kysymystä mulle, vai ihan yleisesti. Mulla ei ole kokemusta Oinasmiehistä; ihmetyskummastus sentään. coolsmiley Kylläkin jousimiehistä ja kaloista. Niitten kans olen tullut tosi hyvin juttuun ja pitänyt heistä paljon. Jotenkin musta tuntuu, ettei mulla tulisi yhtään mitään Oinasmiesten kanssa, mahtais olla yhtä taitelua ja kiivastunteisuutta. Smiley Miten teillä muilla Oikkumiesten kans on seurustelu yms sujunut?
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #19 : 20.07.2006 14:15:05 »

Oikkumies saattaa (tai onkin Wink) olla vaikeahko tapaus, mutta kuitenkin ihana ja kiltti,herkkäkin - johtuu varmaan kala kuusta meikäläisen tapauksessa. Paljon pitää antaa tilaa, minkä joskus koen vaikeaksi vaakamaisen takertuvuuteni ja skorpparimaisen mustasukkaisuuteni vuoksi Sad. Täydennetään hyvin toisiamme enkä vaihtaisi mistään hinnasta, vaikka välillä v******* knuppel2 Niin ja sängyssäkin sujuu... Wink Kiss

                              Ihanat oinaat  smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 20.07.2006 14:27:36 »

Vaikka aurinko-nousu-kuu merkkini muuta antaisivat olettaa, olen silti todella tulinen persoona ja temperamenttia riittää vaikka muille jakaa. Eli ei tämä ole vain tulimerkkien ongelma tämä äkkipikaisuus ja vahvat tunteet (oli kyse sitten vessapaperirullasta tai maailmankaikkeudesta 2funny). Minulla on kuitenkin hieman tulta kartallani.

jupiter oinas 12.huone
uranus jousimies 9.huone
saturnus jousimies 9.huone

Muita tulistavia tekijöitä:
mars skorpioni 7.huone
pluto skorpioni 7.huone
vesta leijona 5.huone
Lilith leijona 5.huone
Onnenpiste skorpioni 7.huone
« Viimeksi muokattu: 20.07.2006 15:11:35 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #21 : 20.07.2006 14:40:28 »

Oikkumies saattaa (tai onkin Wink) olla vaikeahko tapaus, mutta kuitenkin ihana ja kiltti,herkkäkin - johtuu varmaan kala kuusta meikäläisen tapauksessa. Paljon pitää antaa tilaa, minkä joskus koen vaikeaksi vaakamaisen takertuvuuteni ja skorpparimaisen mustasukkaisuuteni vuoksi Sad. Täydennetään hyvin toisiamme enkä vaihtaisi mistään hinnasta, vaikka välillä v******* knuppel2 Niin ja sängyssäkin sujuu... Wink Kiss

                              Ihanat oinaat  smitten smitten smitten

Mietin tuossa näitä Oinasmiehiä jälleen... kun itselläni on paljon tuota oinasta nimittäin kartallani, että hieman toisensorttista Oinasmiestä pitäisi rinnallani kulkea, jotta siis saisi seurustelun ehkä sujumaan. Saattaisi tulla kärpäsestä liian suuri härkänen. Sanoisinko näin arvailuksi, että oinas-kala-jousimies yhdistelmä voisi natsata. Noh, tiiä sitten Grin
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #22 : 25.07.2006 13:29:11 »

Heips, täällä yks Oikku lisää...
Eräs ystäväni kerran käytti kuvaavana sanana minusta sanaa Voima. Se ehkä kertoo paljon mun tavasta toimia. Eteenpäin mennään sen koommin miettimättä, toisaalta aina on onni ollut matkassa, sillä suuremmilta hakuammunnoilta olen välttynyt, muutamaa varvasta lukuun ottamatta. Mutta nekin on jääneet alle kovassa vauhdissa, tarkoituksella en toisten varpaille astu. Vaikka kunnianhimoinen olenkin niin oikeudenmukainen. Liekö nousu vaaka tasoittamassa polkua? Sanon suoraan asiat ja olen ERITTÄIN positiivinen, ehkä kaikki eivät aina tästä piirteestä pidä, mutta asioilla on tapana järjestyä, eikö???  Wink
Heikkouksia sitten on liika sinisilmäisyys, varsinkin miesten suhteen. Oinas kun tykkää olla aloitteen tekijä, varsinkin jos mies juoksee karkuun ja silloinhan eteen sattuu niitä miehiä joilla ei ole mielessä kuin se yksi asia ja Oinas polttaa näppinsä, eli "kaikkimullehetinyt" rakkausjutuissa ei ole hyvä juttu.. idiot2 ( kuu oinas lisää tätä taipumusta? )
Varmaan heikkouksia on myös se että kynttilä palaa helposti molemmista päistä, innostus on KOVA ja sammuu yhtä nopeesti kuin on alkanutkin. Tästä syystä olen todennut että projeektiluontoiset ammatit sopii sekä pätkätyöt jos vain taloudellinen tilanne sen sallii.
Suurimmat intohimot on tullut koettua oinasmiesten kanssa tai sitten oinas on ollut muuten kartalla voimakkaana. Vesimiesten kanssa taasen tunnen jonkinlaista yhteenkuuluvuutta ja sellaista "liihottelu-fiilistä" mutta ehkä nousuvaaka aiheuttaa tämän?

Välillä on tosi nastaa ja välillä tylsää, mutta sitten keksitään jotain kivaa. Siten mä elän, itsehän me päätetään millä päällä tämä päivä päätetään elää, miksei siis pää pystyssä ja hyvällä mielellä.  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 30.07.2006 09:51:19 »

Hyvä, oinasmies ei siis paha kuitenkaan vaikka yhdestä meni maku.. leijoniakin on olemassa.. pankaa merkille, täältäkin minulle kirjoitelleet miekkoset ON olleet leijonia.. hassua.

Hyvin sanottu, ei lyhyet tai pätkätyöt kuolemaksikaan välttämättä ole..itse en ole pysynyt millekään firmalle uskollisena, aina eteenpäin. 20v ajalta työtodistuksia. Kiinnostaisikohan minua joskus virka? Vai enemmän soveltaen muuta hauskaa.

Reetta, täällä myös nousuvaaka ja kuu-nousu-tuli. Kuvauksestasi päätellen ajattelemani auoinas-nousuvaakamies menisi todella nappiin.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 10:00:43 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #24 : 30.07.2006 18:20:48 »

Mulla puolestani au oinas kuu vaaka. Tasapainotan aktiivista oinasta passiivisilla vaakapiirteillä, mikä on auttanut mm. parisuhteessa.

Ihmettelit GS aikaisemmin, miten tuli voi sammuttaa tulta... niin siinä vaan kävi. Minun innostukseni sai ex-mieheni (jousimies) tasapainottamaan energioita siihen malliin, että omakin innostukseni laantui. Juttelimme asiasta myöhemmin ja hän sanoi pelänneensä että asiat lähtevät käsistä. Ei lienee kuitenkaan yleinen jouskaripiirre. Hänellä myös nousuvaaka ja kuu härässä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 30.07.2006 23:21:43 »

Olisko kuuhärkä.

Hyvä kun löytyy tulimiehiä nousuvaakana.

Jaa-a, silti ei ole sitoutumisen aika minulle. Olen kokenut niin oudon mullistavia suhteita, että vaikea määritellä mitä haluan, mutta ei nyt välttämättä naimisiinmenoa TAI kihlauksia TAI kaukosuhteita kuten eräillä. Mitä sitten? Jotain.. vapaata oleskelua..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #26 : 02.08.2006 15:16:18 »


Positiivsena puolena tulielementistä on intohimoinen suhde lähes kaikkeen mitä teen. Sen vuoksi menestyn lähes kaikessa, missä sydämeni on mukana. Ja tästä ominaisuudesta taas negatiivisena seuraa se, että jos intohimoa tekemiseen ei ole en saa tehdyksi yhtään mitään! Onneksi meillä on tiskikone, sillä tuskin pesisin yhtään astiaa ilman sitä!



Ou jee, voin allekirjoittaa tuon.
Olen  aurinko jousimies, muissa tulimerkeissä löytyy  mars leijonaneptunus jousimies.. Yhtyy aurinkooni ja  venus jousimies.. muodostaa  aspect_tri  mars leijona..

Venus jousimiehessä... Aiheuutta ihanteellisuutta... Ja Jouskarin avoimuus korostuu. En salaile rakkaimmilta ihmisiltä mitään, yksinkertaisesti en kykene siihen.. Tietävät kyllä että multa saa ihan ja prikulleen rehellisen vastauksen. Joillekin se voi olla ikävä yllätys mut.. minkäs teet.

Mars leijonassa. No se tuo itseluottamusta, tahdonvoimaa ja luovuutta ja ennen kaikkea määrätietoisuutta. Joskus tuntuu ette etenen kuin jyrä läpi harmaan kiven. Toisaalta odotan itseltäni ehkä joskus liikaakin. Mrsin sijaitseminen 9. huoneessa lisää entisestään idealismia. Olen valmis sitoutumaan tärkeälsi ja oikeaksi katsomaani asian taakse ja puolustamaan sitä itseäni säästämättä.... Tätä pitää varoa sillä, koska en todellakaan helpolla usko että muut tekisivät vilppiä, ainakaan ne jotka luen ystävikseni.

heh. siinäpä sitä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: