Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter perääntyy - onko lisää tietoa?  (Luettu 10647 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 16.03.2006 08:20:30 »

This retrograde feeling of things moving slowly will be amplified by Jupiter also going retrograde. Jupiter goes retrograde in Scorpio on March 4th, and this slow-moving planet will remain retrograde until July 6th.

Jupiter is the forward thinking planet that helps us to gain a clear vision of our long-term goals, dreams and desires. When it is in retrograde, as it will be for several months, you could find yourself revisiting goals from the "old days." Maybe there's still some life in those old dreams. You could take up an old hobby or sport that you haven't practiced in a long time and discover that it still brings you great joy. You might be drawn to some form of artistic activity that you haven't had time for in recent years. Playing the guitar, creating artwork, or doing creative writing might be fun things to experiment with.

When it comes to relationships you could experience some "deja vu," too. Suddenly you're thinking about a friend you've lost touch with and you REALLY WANT to spend time with them. You miss those heartfelt chats and those moments of connection that you once shared. Call them, visit them, see if there is still energy to be explored in that connection.

Romances from the past may suddenly rear up again. You'll run into an old flame and wonder "Why did we ever break up?" Or if you're in a long-term relationship, you could have the feeling of a second honeymoon, reinvestigating that spark of passion that first brought the two of you together.

By the time Jupiter goes direct on July 6th, you'll have learned something wonderful about yourself, your goals, your relationships, and your talents. And the key to all this may lie in revisiting aspects of your "past self," old places you used to visit, old dreams you used to pursue, and old friendships which were once an important part of your life.

So dare to take that trip down Memory Lane. You could discover many unexpected treasures along the way.

Wishing you a peaceful and productive Mercury/Jupiter retrograde time!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.03.2006 11:24:50 »

tässäpä elävää esimerkkiä..skorpioni kun olen
vanhat jutut nousee pintaan ..
ensinnäkin tuosta taiteellisesta ilmaisusta
täällähän mä olen kohta roikkunut 2 kuukautta kirjoittaen enemmän tai vähemmän luovasti,tämmöstä kirjotusvimmaa mulla ei olekaan aikoihin ollut,
paitsi just tuolla nuoruudessa kun viestitettiin kavereitten kans kierrättämällä päiväkirjaa,täähän on ihan samanlaista
maalaamiseen oon myös tuntenut vetoa ,ainut mitä maalasin on sängynpeitto kangasväreillä täyteen kelttien kiekuroita,nekin on siis menneisyydestä ,ikiaikaista tietoa

tuo deja vu
sekin on niin kummallinen tunne
tulee usein täälläkin kirjoittaessa,ihan niinkuin olisin tuonkin jo sanonut,
oikein epäilee itseään ,että toistaako sitä samoja juttuja
joittenkin ihmistenkin suhteen se toimii,täälläkin,
tulee energioista sellanen kumma tuttuuden tunne,joka ei ole merkityksetön
samaten kanssakäymisissä ihan arkipäivässä,jotenkin on niin ulkopuolinen olo,ihan niinkuin se en olisi minä niissä tilanteissa puhumassa,joku muu minun suullani ja minä olen jossain muualla..että nupin tarkastukseen asterixin seuraksi ..okei

rakkaus
vanhat romanssit,kyllä,kyllä
ja juuri sieltä nuoruudesta mihin nuo päiväkirjatkin liittyy,
TOSI kummallisia kohtaamisia suoraan 20 vuoden takaa päiväkirjan lehdiltä tähän päivään
kaipuu sinne kaukomaille tapaamaan niitä ihmisiä,niihin maisemiin
samaan aikaan  neptunus aspect_squ venus ollut pitenmmän aikaa päällä,
joten turhat unelmat ja pilvilinnat pitäs karistaa pois,
omissa papereissa luvattiin kuumia lyhyitä romansseja taiteellisten miesten kanssa,missä lie se intohimoinen kitaransoittaja...

ja työhönkin tuo lupaisi muutoksia
oonpahan sitäkin pitkään aatellut ja nimenomaan tuolta nuoruudesta käsin että mitä minä silloin halusin ja miksen oikeesti toteuttanut
tää tilaisuus jupiterin kanssa oikeesti on ainutlaatuinen,tulee vasta 12 vuoden päästä uudestaan,pitäs ottaa tilaisuudesta vaari ja tehdä elämälleen jotain
 neptunus aspect_tri keskitaivas suosisi myös tätä alitajuista tekemisen tarvetta,sitä mikä kumpuaa tuolta syvyyksistä
no sitäkin minä koen tekeväni teidän kanssanne

saa nähdä sitten lopputuloksen,mikä lienee ,viimeistään 27.7. kun
 pluto aspect_ssx aurinko muuttaa minäkuvaa niin että heilahtaa

jännästi muuten tässä elämässä kiertyy siinä spiraalissa samat asiat eteen uudelleen ja kun lukee niitä nuoruuden päiväkirjoja niin huomaa että haloo minähän olin jo tuolloin MINÄ
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 19.03.2006 11:52:39 »

Kun Jupiter lopettaa perääntymisen 6.7, niin Merkurius aloittaa 4.7. Ilmeisesti on niin että tähtitaivaalla on aina joku estävä vaikutus menossa? Koska niistä vaikutuksista pääsee irti sitten. Esim Jupiter ja Merkurius yhdessä retrona nyt juuri vaikuttavat maksuihin, osakkeisiin jne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.03.2006 13:07:54 »

eternal sun
mitenniin ESTÄVÄ vaikutus?
mitä se estää?
etenemisen?    minne?
eikö perääntyvä merkurius voisi antaa juuri sen MAHDOLLISUUDEN
UUDELLEEN ajatella,PÄIVITTÄÄ ASENTEENSA?
tai perääntyvä jupiter  antaa aikaa ,LISÄAIKAA,käyttää mahdollisuutensa,
eteentulevat tilaisuutensa hyväksi?
jospa maksuihinkin on mahdollista saada lisäaikaa,vaikkakin jupiter on itellänikin
ne kasvattanut huippulukemiin
toisaalta jupiter on optimistin planeetta,eikö nyt sitten pitäisi luottaa liikaa siihen ,että kaikki järjestyy?
kun kaikki pitkällä viiveellä kuitenkin järjestyy tavalla tai toisella

lisää esimerkkejä elävästä elämästä kaipaa hän..
ne konkretisoivat näitä planeettakuvioita ja niistä jokainen voi löytää itsensä,ystävänsä,selityksen tapahtumille jne...
eikö täällä muut retroile kuin minä jupiterin kanssa?
oonko mä NIIIIIN vanha jo..........
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 22.03.2006 19:23:57 »

No tota konkreettisella tasolla tämä ehkä estää isoja osakevoittoja siellä täällä, rahaa pitää tienata nk oikealla työlläkin hehe. Tosin tilanne on monimutkainen. Merkurius vaikuttaa kuulema jossain Oinas/Härkä systeemissä mitkä ainakin liittyvät taloudelliseen turvallisuuteen. Siis maailmassa mutta yksilöillä on erilaiset kartat, toiset on bisneksissä toisia paremmin kiinni.

Ei se mitään, miksi minä juoksisin hirveellä kiireellä elämäni tavoitetta kohti joka tosin on ollut sama about 25v (päästä etelään asumaan) ja mutkia on tullut HIEMAN matkaan.

Voihan olla että asian voi arvioida uudelleen, sen tiedän että turvattomiin oloihin en enää toista kertaa ulkomaille lähde. En tekis samaa temppua kuin reilut 10v sitten hyppäsin Englantiin jotenkin ajatellen että kaikki vaan menee ok kun osaan kieltäkin ja kaikenlaista. En tee samaa virhettä enää. Se tavoite piti pyörtää vuodessa.

Toki kaikki järjestyy "tavalla tai toisella", tässä haetaankin nyt vähän isompaa onnekkuutta Jupiterista.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2006 19:26:12 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 01.04.2006 19:25:53 »

Selkeästi vaikuttaa juuri tuo että tutkii vanhoja tavoitteita ja miettii onko ne vielä "se juttu" ja melkeinpä vaikuttaisi olevan näin.  Huh :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 20.06.2006 13:54:14 »


Romances from the past may suddenly rear up again. You'll run into an old flame and wonder "Why did we ever break up?" Or if you're in a long-term relationship, you could have the feeling of a second honeymoon, reinvestigating that spark of passion that first brought the two of you together.

Todellakin tuo ylläoleva piti kokea. En tullut ajatelleeksi että sekin liittyi Jupiter retroon-jos nyt sitten alkais tulla jotain uutta jo-

No muistojen ja tulevan kaduilla on varmasti kävelty. Aina vaan lisää. Kaikki matkat muistuttaa edellisistä ellen mene Kaukoitään minne en halua. Hassua palaan kaupunkiin juuri 6.7 tienoossa, jolloin Jupiterin hallitsema herra tulee visiitille. Jos se sielun rakkaus ei katoa.. ei se ole pelkkää "ystävyyttä", oikea sana on sielun rakkaus ja sitähän eräs toinen ei voi myöntää.

By the time Jupiter goes direct on July 6th, you'll have learned something wonderful about yourself, your goals, your relationships, and your talents. And the key to all this may lie in revisiting aspects of your "past self," old places you used to visit, old dreams you used to pursue, and old friendships which were once an important part of your life.

So dare to take that trip down Memory Lane. You could discover many unexpected treasures along the way.

Wishing you a peaceful and productive Mercury/Jupiter retrograde time!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
anna ulrika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #7 : 20.06.2006 21:35:23 »


Nikki,
(ja muut toki myös  smitten )
hienot aatokset. Luulen, että munkin vahva pluto/skopioni -vaikutus luonteessani johtaa siihen, että haluan katsoa asiat haasteena. Mennä eteenpäin - minne? (Ihana heitto, samaa tuumailen. Mun mielestä tää elämä on muutenkin enempi niinkuin ympyrä eikä viiva, ja sen takia todellakin noi asiat mitä puhut uudelleen kelaamisen mahdollisuksista, kolahtaa.) Ihminen voi ainoastaan itse päättää oman rehellisyytensä määrän itselleen ja muille. Ihminen voi kohdata tai jättää kohtaamatta itsensä, yhä uudelleen. Ja ajattelen että monet prosessit joissa olemme, tulevat elämän aikana esiin yhä uudelleen ja uudelleen, syvemmin ja syvemmin. Nyt vasta tajusin, olkoon jupiterin perääntyminen tai mikä tahansa (luultavasti kaikki yhdessä), mulle on tullut vanhasta rakkaasta piirustusharrastuksesta parin viime kuukauden aika tulon lähde. Ihan yhtäkkiä. Ja kirjoitettuakin on tullut, runsain mitoin, tosin se on osittain myös mun ammatti. Mutta ainakin mä olen saanut vihdoin (jälleen) kohdata sen mahdollisuuden itsessäni, että voin jopa ansaita omalla taiteilullani, vaikka kovakalloisuudestani (ja varmaan jostain muustakin) johtuen olen potkinut tätä vastaan. Onneksi universumi tosiaan antaa mahkuja funtsia asioita uudelleen.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 20.06.2006 23:56:54 »

Hyvä. Minä taas luen kirjeenvaihtoa itseni ja edellisen exän kanssa, kun kirjoittelin palkkiota vastaan hänen lehteensä. TOSIAAN joskus universumi heittää kontakteja tiellemme. Tai jos se toinen exä on taidemaailmassa mukana, voinee auttaa siinäkin minua. Kaikkea voi tapahtua.

Niin tosiaan mennyttä kun kelailee tulee kaikenlaisia mahdollisuuksia mieleen. Tosin nyt ei kesällä huvita yhtään tienata kun on kuitenkin rankka syksy ja ehä talvikin edessä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kooky
Vieras
« Vastaus #9 : 21.06.2006 00:19:56 »

Lainaus
jännästi muuten tässä elämässä kiertyy siinä spiraalissa samat asiat eteen uudelleen ja kun lukee niitä nuoruuden päiväkirjoja niin huomaa että haloo minähän olin jo tuolloin MINÄ

Hassua että tämä jupiterin perääntyminen todellakin toimii :Smiley en ollut siitä tietoinen. tämän kevään aikana löysin vanhan ystävän ja sain häneltä lainaan kilometrinpituiset kirjeet jotka kirjoitin 13-18 vuotiaana...ja samoin lähetän hänelle omani...suhde toiseenkin vanhaan ystävään on syventynyt tai alkanut uudelleen, muistot vanhoista unelmista kouriintuntuvan eläviä ja vanha harrastuskin uudelleen lämmitetty ja vanha lempimusiikki kuuntelussa. kutsua olisi paikkaan jossa vietin paljon aikaa kauan sitten.

vanhan keskenjääneen päiväkirjan jonka aloitin joskus 10 vuotiaana ja jossa on hajanaisia purkauksia 18 vuotiaaksi asti hain äidin luota, ja jatkoin kirjoittamista siihen 8 vuoden jälkeen. yhtä-äkkiä uskaltaa ja haluaa katsoa menneisyyttä. ja tuo Nikin sitaatti kuvaa sitä tunnetta mitä minäkin koin lukiessani vanhoja kirjeitä. tosin sain paljon uutta perspektiiviä ja tajusin asioita kun näin miten olin nkirjoittanut silloin, koska välissä oli vuosia jolloin en kirjoittanut sanaakaan ja suorastaan pelkäsin saada tietää mitä ajattelen.

omaan historiaan kurkkaamisesta voi tosiaan saada voimaakin, se ei aina ole vain vanhan märehtimistä. joskus nimittäin tulee rynnättyä kohti uutta turhan hätäisesti niin että joku hyvä asiakin on voinut jäädä puolitiehen.

tälläinen matka tämä elämä Wink


mutta kiva tietää että tähdetkin nyt suosittaa tätä retroilua. (ehdin jo luulla että minussa on jotain vikaa kun en tunnu pääseväni eroon menneisyydestä...) tosin omalla syntymäkartallanikin perääntyy jupiter, viiden muun planeetan ohella... :Smiley huoh...olen kai aina ollut jotenkin sitä sorttia joka eläytyy historiaan ja itsen ja toisten menneisyyksiin. joskus minusta tuntui että pystyin kokemaan hyvin elävästi myös muiden muistoja :Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.06.2006 00:30:35 kirjoittanut sign? » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 21.06.2006 01:52:13 »

Huomasin äsken että eipä kannattanut retroilu erään exän kanssa, ei vieläkään myönnä omaa osuuttaan suhteen loppumiseen. Puhuu muina miehinä työstä, naisesta ja uskosta. En tiedä mutta jostain syystä pitää käydä läpi nää exät ottamalla suoraan yhteys ja selvittämällä. Tiedän nyt, että joukkari jää ystäväksi, skorppari ei ja kauris on niin ja näin.

Kummallista että juuri sen uskovimman kanssa ei synkkaa vaikka luulin olevani henkevä.
Mutta onneksi asiat on selvät kahden kanssa, niin yksi jää sitten tuonne syksymmälle - kesällä todella pidän hauskaa, jos vielä olis se vakava (kuristava?) suhde edessä. En halua aina olla se henkinen vaikuttaja hyvässä ja pahassa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kooky
Vieras
« Vastaus #11 : 21.06.2006 08:56:06 »

Lainaus
En halua aina olla se henkinen vaikuttaja hyvässä ja pahassa..

tää kuulostaisi siltä kun sulla olisi pluto nousussa...kun olet nousu vaaka...jos siis satut olemaan pluto vaa'assa sukupolvea.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 26.06.2006 14:15:19 »

Pluto   Virgo   22°41'58   11   direct

Miten niin Pluto nousee jos nousuvaaka. Tuossa se Pluto on minulla.

Mutta tosiaan Jupiterin liikahdus tapahtuu jo erittäin pian. Tällä viikolla hoidan YHDEN rahaan liittyvän asian ja sitten landelle. Miettimään ihania Mars kohtaamisia.. tai no, olisko Plutolla vielä asiaa.. hehe.

Lahjoitinkin rahaa.


allaoleva tapahtui ja kirjan kansia suljetaan ja uusia availlaan.

TOSI kummallisia kohtaamisia suoraan 20 vuoden takaa päiväkirjan lehdiltä tähän päivään kaipuu sinne kaukomaille tapaamaan niitä ihmisiä,niihin maisemiin
« Viimeksi muokattu: 26.06.2006 14:31:06 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kooky
Vieras
« Vastaus #13 : 26.06.2006 14:42:58 »

päättelin vaan tuosta kun sanoit olevasi se henkinen vaikuttaja hyvässä ja pahassa ja se kuulosti pluto nousussa ihmiseltä...mutta plutosi siis ei ole vaa'assa, joten eipä siitä mitään. tosin se saattaa olla neliössä aurinkoosi ja kuuhusi ollessaan neitsyessä jos siis olet aurinko ja kuu jouskari.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 26.06.2006 14:53:56 »

Pluto on neliössä kuuhuni. Mitä siitä pitää päätellä? Ei ainakaan skorpparimiehiä vai hahahaha???

http://groups.msn.com/horoscopeschat

Kerrotko jos löydät miten aspektit katsotaan, en saa horoscopechatista tietoja ulos.


« Viimeksi muokattu: 26.06.2006 14:59:14 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: