Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko leijonassa, nouseva skorpioni  (Luettu 6172 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Zara__
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 20.07.2009 02:58:19 »

Moi! En oikein tiennyt, mihin tää kuuluis, mut haluisin kuulla teiltä, enemmän asiaan perehtyneiltä, että kun oon aurinkoleijona ja nouseva skorpioni, niin mitä se tarkottaa mun elämässä, tai että minkälainen olen? Ja jos on muita samoja niin minkälaisia te olette? Kiitos! Smiley Ja jos on kokemusta, miten tulette toimeen aurinkohärän kanssa?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1 : 20.07.2009 11:09:45 »

No mun yksi parhaimmista ystävistä on  aurinkoleijona ja nouseva skorppari (ja kuu vesimies)..
Hän on erittäin tempperamenttinen ja tunteikas ihminen, hieman äkkipikainen mutta lämmin ja säteilevä..
Näin tiivistetysti.

Erään aurinkohärän kanssa hän seurustelee, asuu yhdessä ja ovat saaneet juuri lapsen, että ihan hyvin toimeen tulevat keskenään näköjään.. Wink
tallennettu
Zara__
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2 : 20.07.2009 13:21:02 »

Kiitos vastauksesta!  Smiley Tunnnistan nuo piirteet myös itsessäni. Tunnun olevan myös aika ehdoton ja itsekäs. Tämä normaalia? Kuumerkkini on kalat, minkälaisia piirteitä se tuo luonteeseeni? Olen kuullut että ihminen kasvaa nousevaa merkkiään kohti, että vanhentuessaan ihminen muistuttaa enemmmän nousevan merkkinsä ominaisuuksia, mistä tämä johtuu? Onpas huisin jännää tämä astrologia. Näiltä sivuilta saa varmaan paljon tietoa yms. miten aloittaa paremman perehtymisen...?  Smiley
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #3 : 20.07.2009 16:36:36 »

Haa! Mäkin olen aurinkoleijona, noususkorppari ja kuu on kaloissa! Olen myös aika temperamenttinen, sosiaalinen, vauhdikas (nopea), kärsimätön (kaikki mulle heti tyyliin...). Olen miettinyt viime aikoina tuota kuukaloissa juttua, kun en mielestäni olen erityisen tunteellinen, päinvastoin. Toisaalta olen kyllä hyvä säälimään itseäni ja mielialat vaihtelee vähän turhankin tiuhaan...
tallennettu
Zara__
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2009 16:52:08 »

Mielialan vaihtelut on tuttuja, ei oikein aina itekkään tiedä mistä tuulee... Kärsimätön olen myöskin, siinä kyllä opittavaa paljon. Kaikki tunteet tunnen tosi voimakkaina, niin ilon ja onnen, kun surun ja pettymyksenkin tunteet. Eli voisko se sitten olla sitä kalaa mussa?
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #5 : 20.07.2009 17:13:41 »

Tuolla aikaisemmin jossain oli keskustelu kuumerkeistä, siellä oli mielestäni osuvasti kerrottu kuukaloista. Ainakin minuun ne piirteet sopi kuin nenä päähän! Ja se piti vielä mainita, että ystävä/tuttavapiiristä taidan olla ainoa joka on tosissaan kiinnostunut kaikesta näistä henkimaailman asioista ja astrologiasta.

Markku Manninen tulkinnassaan joskus vuosia sitten oli sitä mieltä, että paras kumppani mulle olisi juuri aurinkohärkä  Shocked. En juuri tunne miespuolisia härkiä, mutta oudolta vaihtoehdolta se edelleen kuulostaa.
tallennettu
Zara__
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #6 : 20.07.2009 17:21:20 »

Pitää yrittää ettiä se keskustelu  Smiley Mä myös kiinnostunut astrologiasta, mystiikasta jne. Olen jonkun aikaa seurustellut aurinkohärän kanssa, hyvin on mennyt vaikka itsepäisiä ollaan molemmat, mut sillä sitä kärsivällisyyttä riittää mun kanssa  Smiley
tallennettu
Zara__
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #7 : 20.07.2009 17:29:06 »

Olen myös sarkastinen. Möksähtelen aika herkästi, mutta hetken päästä en itsekkään muista mistä syystä. Suuttumaan mua ei helposti saa, mutta sitten kun suutun, suutun verisesti, osaan tosiaan lyödä toista vyön alle, ja sen jälkeen mua ei leppymään enää saa. Parin ex-ystävän kanssa välirikko kestänyt jo vuosia ja tulee kestämäänkin. Teissä samaa??
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #8 : 20.07.2009 17:43:04 »

Möksähtelen aika herkästi

Ihana sana tuo möksähdellä, mäkin teen sitä!   Grin
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #9 : 20.07.2009 18:01:20 »

Samaa sarkistisuutta ja pisteliäisyyttä löytyy ja vähän koston himoa Embarrassed. Mutta pitkävihaisuuttakin saattaa vähän olla ja muisti on pitkä. Toisaalta olen empaattinen ja mulla on "suuri sydän". Onko sitten leijonaa vai mitä lie?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: