Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyet  (Luettu 5140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 29.12.2008 12:29:40 »

no, tässä oli jotain paikkansa pitävää, eli neitsytlapseni 2.5 vuotta on pitänyt Saturnuksen alla saada kouluasiansa järjestykseen. puhuttiin siitä, mitä unelmia olisi ensi vuodelle (paitsi karkkia ja suklaata ja nintendoa ja limukonetta)

Weekly Horoscope
   
   

Week of December 29, 2008: Virgo, you've been waiting to be able to say goodbye to the old year and welcome in 2009. This week you can finally throw out your old calendar and bring out your new one. You love change and you love to throw out items that you don't need any more, since you're a very organized, mutable Virgo. Thursday is New Year's Day, and your ruler, busy Mercury, enters visionary Aquarius. You'll sort through your closets, organize your address books, and clean out your dresser drawers to your heart's content. You'll be extraordinarily busy in the year to come due to all the energy changes that will take place, including the fact that Mercury will undergo four retrograde periods rather than the typical three. You'll experience six Eclipses, and stern Saturn will finally leave your personal sign of Virgo later in the year. Saturn has taught you many important life lessons over the past two and a half years, but still you'll be glad to see him pack his bags! Consider making a list of your deepest hopes and dreams for 2009 and sleeping with it under your pillow this week.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #1 : 29.12.2008 13:03:49 »

Minun 12-vuotiaalla  neitsyt pojallani on menossa ihan hirveä kausi...vissiin jotakin esipuberteettia  Shocked
Oikea vastarannankiiski, tappelee ja paiskoo ovia ja minä oon joka asiaan "ole sinä hiljaa vanha mummo"  Grin
Koulussa on petrannut nyt syksyn aikana ihan kivasti, mutta varmaan osuutta asiaan oli sillä, että muutimme kaupungista maalle pikkukaupunkiin ja oli pakko uudessa koulussa keskittyä enemmän ja luoda kaverisuhteita sun muuta.
Huhuh, jos tätä kestää vielä montakin vuotta niin mahtaa olla väsynyt vanha mummo tämä likka todellakin  Huh

Nooh mutta neitsyistä muuten.... neitsyt on merkki, jonka kanssa minulla on oppimista. En käsitä heitä, enkä oikein tule toimeen heidän kanssaan...tai siis tulen, mutta hammasta purren. Homman juju on siinä, että ollaan niin erilaisia ja minun tulisi jotakin oppia heiltä saada. Itse kun olen vauhdikas, teen asiat kummemmin miettimättä, heittäydyn, kokeilen, olen taivaanrannan maalari..sitten tulee neitsyt, joka pohtii, analysoi, kritisoi jnejne ja minä oon ihan hukassa, että mitä toi on, mitä tää tekee  Grin Ja sehän tässä huvittavaa onkin, että minut on ympäröity  neitsyt ihmisillä.
Neitsyitä ympärilläni mm: poikani, isäni, paras ystäväni, tyttäreni isä, kaksi ex-poikaystävääni ja monia muita...tuntuu että neitsyitä tulvii elämääni  Shocked
Paras ystäväni on vielä  askendentti  vaaka  kuu  kauris ja hän on kuin puupökkelö tunneasioissa ja välillä tuntuu, että huhuu onko siellä ihmistä sisällä jossakin  Grin mutta silti me ollaan oltu jo 20 vuotta toistemme tukipilarit.
Isäni taas on niin pikkutarkka, että hermo palaa..hän ei myöskään käsitä ollenkaan mun hektistä luonnettani, jossa mennään eikä meinata. Meillä on hyvä välit, mutta hänen vakiosanansa mulle on "RAUHOITU!"  Smiley

Oh neitsyet teitä!!  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 29.12.2008 13:15:54 »

 Tästä huushollista löytyy minä neitsytnousuisena, lapseni 4-vuotta  aurinko askendentti neitsyt, 2- vuotias  aurinko rapu  askendentti neitsyt, mieheni  aurinko neitsyt  askendentti kauris.

 Tiivistettynä tilanteen voisi ilmaista yksinkertaisesti  Lips Sealed. Onneksi itse neitsytnousuisena ymmärrän kyllä jotenkin neitsyeiden aivoituksia. Puhdistusta tässä perheessä on ollut ihan fyysisellä tasolla oksennustaudin muodossa käyty läpi  Grin.
 Kaikki perheessä kapinoivat nyt ja kiukuttelevat, 4-vuotias lausuu Ei:n lähes joka asiassa eikä tahdo kuunnella mitään, uhma pahentunut selkeästi viime viikon aikana. 2-vuotias on oikeastaan aina vähän temperamenttinen tapaus  kuu oinas, joten vaikeampi sanoa eroa edelliseen.
 
 Olen itse tuntenut kyllä pidemmän aikaa tarvetta heittää vanhaa ulos, mutta varsinkin viime aikoina vielä enemmän.
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2008 13:16:52 »

Ai niin...kuulisin mielelläni  neitsyt ihmisiltä, miten te suhtaudutte meihin  oinas merkkisiin ja miten tulette meidän kanssa mielestänne toimeen jne? Mulla kun on niin paljon  neitsyt elämässäni niin olisi kiva kuulla  Smiley  .....parisuhteena ei ole mulla toiminut  oinas neitsyt yhdistelmä, olen kokeillut muutamankin eri  neitsyt miehen kanssa ja aina se päättyy siihen, että emme vain ymmärrä toisiamme  :Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 29.12.2008 13:40:58 »

Ai niin...kuulisin mielelläni  neitsyt ihmisiltä, miten te suhtaudutte meihin  oinas merkkisiin ja miten tulette meidän kanssa mielestänne toimeen jne? Mulla kun on niin paljon  neitsyt elämässäni niin olisi kiva kuulla  Smiley  .....parisuhteena ei ole mulla toiminut  oinas neitsyt yhdistelmä, olen kokeillut muutamankin eri  neitsyt miehen kanssa ja aina se päättyy siihen, että emme vain ymmärrä toisiamme  :Smiley


Minun isäni oli  aurinko oinas ja hänen kanssaan tulin oikein hyvin toimeen.. epäilen kuitenkin että hänen kartallaan oli varmaankin  harka jossain muodossa (tarkkaa syntymäaikaa kun ei ole, ei ole kunnollista karttaakaan) ja tuo härkä vaikutti väleihimme. Minulla on IC  aspect_con saturnus  harka .  Myös vanhempi siskoni on  oinas, enkä ole kovinkaan läheinen hänen kanssaan. En tiedä johtuuko omasta  jousimies nousustani, vai sitten vain Aurinkomerkkien eroista ettei kemiamme kovin hyvin kohtaa.. Mitä vanhemmiksi tullaan, sitä vähemmän ollaan tekemisissä, vaikka olemme samalla alalla ja saman pomo alaisia.

Ystävinä minulla ei ole ollut oikeastaan Oinaita kuin yksi.. hänetkin olen tuntenut hänen syntymästään saakka, meillä on ikäeroa pari vuotta, meillä ei ole yhteistä säveltä ja usein olemmekin lopettaneet yhteydenpidon hyvinkin dramaattisesti. Hänestä minua vaivaa jokin mitä hän ei ymmärrä ja minä en vain jaksa hänen jäykkyyttään.. mikä on outoa kun hän on kuitenkin  kuu kaksoset (minun deskendenttini) ja  askendentti vaaka .

Olen sitä mieltä etteivät  oinas ja  neitsyt luonteet välttämättä todellakaan hakeudu toistensa seuraan, vaan usein syynä ovat muut tekijät kuten sukulaisuus tai ympäristö..
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2008 14:15:42 »

tämä neitsyt josta puhun lienee indigo jne jne, sanonpa vaan että paljonko ympäröivä yhteiskunta tajuaa..

mutta ihan hauskaa seuraa, ei ole mielestäni kovin neitsytmäinen.  askendentti leijona kai tuo tulta luonteeseen, sen kanssa sitten synkkaa.

« Viimeksi muokattu: 29.12.2008 14:18:50 kirjoittanut ^^Ixpiyacoc^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #6 : 29.12.2008 14:46:16 »

Ai niin...kuulisin mielelläni  neitsyt ihmisiltä, miten te suhtaudutte meihin  oinas merkkisiin ja miten tulette meidän kanssa mielestänne toimeen jne? Mulla kun on niin paljon  neitsyt elämässäni niin olisi kiva kuulla  Smiley  .....parisuhteena ei ole mulla toiminut  oinas neitsyt yhdistelmä, olen kokeillut muutamankin eri  neitsyt miehen kanssa ja aina se päättyy siihen, että emme vain ymmärrä toisiamme  :Smiley


 Olen yhdessä neitsytmiehen kanssa ja meillä on ne kaksi neitsytvoittoista lasta. Olen siis itse  aurinko oinas  askendentti neitsyt, joten kyllä ihmissuhdekemia paljon muustakin on kiinni kuin vain aurinkomerkeistä.
 Miehessäni  askendentti kauris piirteet ovat ehkä niitä jotka saavat eniten sappeni kiehumaan. Muuten kyllä ymmärrämme toisiamme hyvin ja viihdymme toistemme seurassa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 31.12.2008 21:48:50 »

 saturnus se taitaa nyt olla se joka sanoo neitsyelle
että nyt on sun vuorosi,
aikasi on tullut,
2-v sairastaa ja kasvaa,
4-v uhitella,kiukutella,vinkua ja vonkua,
ja entisen koulukaverin muodossa 46-v tulla unissa viereen,
kun pitäs yhet juhannusoharit hyvittää..
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #8 : 05.01.2009 22:40:54 »

No, tämä ei ehkä enää liity aiheeseen, mutta meikäläisen,  aurinko jousimies askendentti kauris , elämässä ne kaikkein lähimmät ihmiset ovat  askendentti neitsyt :itä - ja  aurinko neitsyt :itä taas en ymmärrä vaikka mikä olisi, naispuoleisia neitsykäisiä siis ja tunne ollut molemminpuolinen joka kerta! Mies-Neitsyiden kanssa on rullannut kivuttomammin ja heistä olen saanut pari kaveria.

Mutta mun mies, äiti, kaveri ja toinen läheinen, pitkäaikainen kaveri ovat kaikki  askendentti neitsyt :itä ja mulle hyvin tärkeitä ihmisiä. Äiti ja pitkäaikainen ystäväni ovat  aurinko leijona , mies aurinko vaaka ja kaverini  aurinko jousimies . Jotenkin vaan joku synkkaa niin hyvin nousu-Neitsykäisten kanssa ja elo on aika leppoisaa ja jollain tasolla kulkee myös jokin syvempi, alitajuisempi, jonka olen huomannut erityisesti mieheni ja  jousimies -kaverini kanssa..

Mutta mistähän sitten johtuu, että  aurinko neitsyt :iden kanssa - yksinomaan naisten - ei kemiat vaan kolahda ja tilanne on päättynyt molemminpuoliseksi hampaiden kiristelyksi Huh  Kun taas nousu-Neitsyiden kanssa homma synkkaa ihan loistavasti..

Lainaus
Miehessäni  askendentti kauris piirteet ovat ehkä niitä jotka saavat eniten sappeni kiehumaan. Muuten kyllä ymmärrämme toisiamme hyvin ja viihdymme toistemme seurassa.

Jep, DolceVita, en itsekään tykkää itsessäni noista nousu-Kauriin ominaisuuksista - liian tylsiä, rajoittuneita ja vanhoillisia, kun kuitenkin moninkertainen Jouskari olen ja Kuu tulimerkissä myös Wink Semmoinen kaasu-jarru-pakitus-taas kaasu-jarru-ja pakitus -tunnelmaa tämä elo, ei kiva Tongue
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009 22:44:37 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: