Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 90622 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #120 : 22.08.2013 20:28:42 »

Olen pahoillani pikkari. Kaikki ei ole aina siltä miltä näyttää. Olkaa huolellisia siinä kuka tulee ja minkä takia  police
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #121 : 22.08.2013 22:47:00 »

No mutta täytyy olla tosi taitava harhauttaja. Ystäväni valaisi asiaa tänään ja kysyi kumpaa uskot: Tuntemattomaan ihmiseen vai omaan tietoisuuteesi? Mietin hetken ja vastasin että itseeni.
Mä en voi olla niin harhainen tiedoltani etten erottaisi harhauttajaa. Niin lämmin, koskettava tunne ei tule mistään kummajaisesta tai sit se on erittäin taitava.
En halua miettiä tätä enempää vaan uskon omaan tunteeseeni  angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #122 : 23.08.2013 15:39:39 »

No mietinpäs ja epäilen nyt ihan kaikkea. Menin jopa niin pitkälle että tulostin sen viestin ja näytin päätohtorille.
Hän vaan hymyili ja sanoi että joskus asiat kuullostavat kamalemmilta mitä oikeesti ovat
Tulen just sairaalasta. Juttelin kahden psykiatrin kanssa. Kai mä oon oikeesti vähän hullu  uglystupid2 mutta sitä ad/hd diagnoosia täs metsästetään.
Ja pakkomielteinen myös koska joskus ajatus jämähtää ja näissä asioissa se käy hyvinkin helposti.
Tänä aamuna oli taas peilikaapin ovet auki, kumpikin ihan saman verran. Aivan varmasti tunnistan mieheni. Siitä ei ole epäilystä mutta tämä tavaroiden siirtäjä, ovien avaaja on joku muu ehkä. En tiedä.

« Viimeksi muokattu: 23.08.2013 15:51:47 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #123 : 23.08.2013 16:37:42 »

Ystäväpiirissäni toimii kyllä telepatia tosi hyvin. Kun säikähdin eilen tota juttua, puhelin soi miltei samantien. Kolme frendiä soitti putkeen ja yks tuli käymään myssyineen ja sit jutut muuttui ihan erilaisiks  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #124 : 25.08.2013 18:20:31 »

Pe-la välisenä yönä näin kummajaisen. Se viuhahti ohitseni keittiön ovella kun "puhdistin" tätä asuntoa.
Kyyyryssä liikkuva vauvankakan värinen mua lyhyempi ihmehiipari, ei ihmisen muotoinen.
No sellanenkin oli täällä viime yönä kun tein samanlaista puhdistusta. Parimetrinen hahmo, aika vaalea mutta ei tuttu seisoi mun edessä eteisessä vajaan metrin päässä minusta samalla kun makuuhuoneesta eteiseen kulki outo virtaus pois tästä asunnosta.
Kummallakaan kerralla en pelännyt yhtään vaan tuijotin ihmeissäin outoa näkyä.
Olen rukoillut rohkeutta ja sitä oon saanut. Kiitos  angel angel angel

En toki halua tällasia kohtaamisia mutta jostain oudosta syystä ne täällä on halunneet pyöriä ja kaikella tarkoituksensa on, näillä kummajaisillakin. Toiv lähtivät kokonaan pois.

Perjantaina nimittäin mun reseptit katosi ja yllättäen löytyivät tästä läppärin vierestä. Just ton kaltainen toiminta saa mun veren kiehumaan  tickedoff
Millä helvetin oikeudella olla mun tontilla ja kiusata?
Olen rukoillut kyllä niiden k-päidenkin puolesta ja toivon saavani nyt olla rauhassa.
Jos tää kiusaaminen jatkuu, meedio saa tulla paikalle hoitamaan asiaa
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #125 : 25.08.2013 18:37:01 »

Ei kuullosta jäärin mukavalta pikkari.
Sitä jaksan ihmetellä että kun tavarat katoaa että sillä olisi jokin opetus. En vain ymmärrä että ihmisiä ei jätetä rauhaan elämään omaa elämää eikä tarvitse olla huolissaan siitä onko avaimet aamulla kadonnut tmv.
Mutta tsemppiä nyt pikkari, en oikein osaa sanoa juuta eikä jaata sun tilanteesi muuta kun toivon että alkaa jossain vaiheessa hellittämään. Jokin tarkoitushan tällä kaikellä pitää olla kaiken järjen mukaan.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #126 : 26.08.2013 17:58:29 »

No on tää aika kummallista juu. Eilen näin kirjahyllyn edessä valonäyn joka oli aivan samankaltainen kuin kaksi vuotta sitten näkemäni "valomies"
Se näyttäytyi tosi monta kertaa kun asuttiin vielä "homeessa" tajuamatta sitä. Kun muutettiin pois, ilmiö katosi ja nyt se tuli uudestaan. Miksi?
Ymmärsin sen merkityksen varoittajana ja säikähdin eilen jääden pohtii mistä nyt on kyse.

Sit toinen outo eilisestä illasta. Frendi oli käymässä ja yht`äkkii tuli mieleen meediokasetti. Kymmenen vuotta sit nauhoitettu höpinä meedion kanssa hänen kotonaan. Eka kerta kun nähtiin. Mieheni kuoleman jälkeen sille nauhalle tapahtui jotain outoa koska meidän puheesta ei saanut mitään selvää. Kuului vaan hiljaista muminaa.
No välähdykseni jälkeen etsin kasetin ja tadaa - meidän äänet on taas normaalit.

Soitin sit mieheni pojalle (hänen nauhoituksilleen tapahtui sama ilmiö) mutta hän on jo ehtinyt nauhoittaa
vanhojen pääälle

Eli vlk joka yö ilmiöitä ja ainiin tänään kylpyhuoneessa taas valot päällä ja kaikki ovet auki.
Noi kylpyhuoneen ilmiöt on jo niin tuttuja ettei niitä edes paljoo ajattele vai liittyykö ns valomies ja kylpyhuone vieläkin jotenkin yhteen?
Se on kaksi kertaa remontoitu 10 vuoden aikana. Ei siellä voi olla enää mitään ylimääräistä mut miks se ilmiö tuli takasin?
Ei minkäänlaista käsitystä. Mä otan yhteyttä meedioon tällä viikolla jos vielä yksikin ihmetys tapahtuu täällä

Näitä mun juttuja on ollut todistamassa muitakin ihmisiä joten ei tämä ole minkään hullun horinoita.
Tuli mieleen yksi juttui johon osallistui monta ihmistä tosin eri kerroilla. Mä olin paikalla joka kerta.
Mulla oli entisessä makuuhuoneessa kotialttari jonka edessä maassa oli iso rautainen risti (ystävä teki sen mulle)
Kun oltiin sit muuttamassa remontin alta pois, koti piti tyhjentää mutta se risti ei suostunut irtoamaan lattiasta.
Olen hihitellyt vieressä kun moni ystävämme on pyllistellyt naama punaisena mutta risti ei liikahdakkaan.
Näitä irroitusyrityksiä oli varmaan kymmenen sit viimein kaksi miestä (mieheni toisena) sai sen irti

Se oli aika selvä merkki mun mielestä näin jälkeenpäin aattelles mutta nämä muut...?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #127 : 26.08.2013 18:57:34 »

Sit vielä eiliseen liittyen. Ystävän kanssa otettiin pari bissee ja puhuttiin kahdeksan tuntia
Hän ei tiedä tai tajua näitä mun juttuja ollenkaan mutta halusi antaa omien sanojensa mukaan energiaa maalta.
No, tänään on ollut ihan väsynyt koko päivän jopa oksentanut kaksi kertaa.

Osittain johtuu bissestä vaikkei humalassa oltukaan sekä valvomisesta (aamuihminen) mutta et vielä tähän aikaan petipotilaana  idiot2 Ei ole kuulemma vatsatauti
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?

Minä olen aivan pirteä, jopa hilpeellä tuulella ja toinen makaa kuin kuollut kala. En ikinä ole imenyt ihmisistä tietoisesti energiaa eikä eilinen ilta/yö ollut mikään valitusterapiasessio joten minne hänen voimansa katosi?
Tosi herkkä ihminen kyseessä ja kummallisin asunto jossa olen ikinä asunut.

Juteltiin just puhelimessa ja mä sanoin hänelle että sä annostelit liikaa itsestäsi. Kauheeta tällanen että toinen menee noin huonoksi vaikka halusi auttaa ja auttoikin
On tulossa käymään tänäänkin jos ololtaan kykenee ja mä autan kyllä takas sekä koitan vääntää vaikka rautalangasta kaiken sen mitä erilaisista energioista tiedän
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #128 : 26.08.2013 19:04:51 »

Ja vielä jatkuu... viime viikolla mieheni valokuva siirtyi itsestään kirjahyllyssä kun hänen ystävänsä oli käymässä mun luona. Kysyin hieman kiukkuisena miksi hän koskee mun valokuviin ja toinen tsiigaa mua äimänkäkenä ettei ole mitään siirrellyt.
Kuva oli liikkunut vain vähän mutta oli ylösalaisin joka herätti huomioni. Ikoni oli myös väärinpäin yhtenä aamuna mutta se on mun tyynyn vieressä joten olen varmaan unissani pyöriessä siirtänyt sitä
Valokuviin ei ole koskenut kukaan ihminen
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #129 : 26.08.2013 19:09:35 »

Ton edellisen viestin aikana kirjoittaessani kylpyhuoneen peilikaapin ovet oli auennut kumpikin enkä mä aisti ainakaan selvästi kenenkään läsnäoloa.
Nyt laitan viestin meediolle
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #130 : 26.08.2013 19:33:50 »

No voi paska! Meedio on ulkomailla. No, hengessä mukana kuitenkin ja mä haluun ajan asap tai sit hän saa tulla käymään täällä.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2013 21:07:53 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #131 : 26.08.2013 19:35:14 »

Huh huh. Mä en jaksaisi tuollaista viikkoakaan. Saisin sellaiset raivarit että tietäisivät 100 km säteellä että tänne ei tulla ja en ole kiinnostunut.
Sulla tietenkin olisi mahdollisuus opiskella meedioksi (muistaakseni hki on ainakin jotain siihen suuntaan) tai sitten sun pitäisi vain oppia hallitsemaan taitojasi tmv apu olisi tarpeen. Mutta tsemppiä nyt kuitenkin, toivotaan että tilanne rauhoittuu!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #132 : 26.08.2013 21:33:06 »

Nämä ilmiöt vahvistui kun sain Esko Jalkasen yhdistykseltä ns apua.

Mä en luota kohta kenenkään auttamiseen. Meediokin sanoi ettei täällä ole hometta ja älä skitsoile. No ei ihan noilla sanoilla mutta sisältö tota. Oireilen joka ikinen aurinkoinen aamupäivä kun tämä asunto lämpenee.

Tuntuu että mitä enemmän autan muita ihmisiä, sitä enemmän tulee takkiin ja se on ihmeellistä  uglystupid2

Olen syönyt viime aikoina tosi huonosti ja maadoituksen kanssa on oltava tarkkana mutta sekään ei selitä tätä kaikkea paskaa joka alkoi uudestaan.

Vapaata tahtoa on kunnioitettava. Katsotaan

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #133 : 27.08.2013 03:27:44 »

Avicii, sinusta lähtee mukava enegia ja meedio näköjään tehnyt jo jotain koska täällä on rauhallista.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #134 : 27.08.2013 19:45:14 »


Mitä tarkoittaa sellainen valkoinen usvamainen energia, jos näkee sellaista jonkun fyysisen henkilön ympärillä? Tai itsensä ympärillä, jos vaikka meditoidessa avaa silmänsä nopeasti hetkeksi? Tietääkö kukaan tai onko nähnyt?
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: