Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tiukka paikka tulossa 27.8.  (Luettu 6076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« : 08.08.2012 17:19:28 »

Pyydän apua kaikilta, jotka haluavat osallistua nimimerkki Mystety Womanin pelastamiseen. Meillä on tulossa kokous 27.8. klo 12 - ainakin tällä tietoa  - se voi myös muuttua.... Mutta pyytäisin kaikilta apua kokoukseen, joka on nyt toteutumassa em. ajankohtana. Olen itse reikimaster on oma toivomukseni päättyy aina: tapahtukoon niin kuin on korkeimmaksi parhaakseni. Samaa toivon teiltä, jotka haluavat auttaa minua. Kiitokset jo etukäteen. Lupaan kertoa mitä tapahtui.  smitten smitten

Piia
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1 : 08.08.2012 21:58:39 »


Voimia! Enkelten suojaa, lähetän enkelit mukaan koitokseen! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #2 : 09.08.2012 19:20:55 »


Voimia! Enkelten suojaa, lähetän enkelit mukaan koitokseen! smitten

Kiitos Suomityttö  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #3 : 13.08.2012 18:27:06 »

Aatoksissain olet ja apuja lähettelen  smitten
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #4 : 14.08.2012 17:54:16 »

Kiitos  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 14.08.2012 19:05:49 »

Voimia sulle siihen koitokseen, ja ihanat enkulit..kanssasi.. angel      angel      angel
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #6 : 15.08.2012 17:40:22 »

Niin minäkin uskon ja että hyvä voittaa pahan  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #7 : 20.08.2012 03:12:21 »

Tota noin.. mikäs täs on nyt kyseessä? Sun ei tarvitse vastata mutta mä nyt aistin kummallisen kuvion..

tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #8 : 20.08.2012 18:02:41 »

Tota noin.. mikäs täs on nyt kyseessä? Sun ei tarvitse vastata mutta mä nyt aistin kummallisen kuvion..



Kuvio on todellakin kummallinen.  Angry Törmäsin ensimmäistä kertaa elämässäni narsistiin työkuvoissa. Hän sellaisessa on asemassa ja hyvä manipuloija, joten en todellakaan tiedä mitä ensi viikon maanantai tuo tullessaan. Halutessaan hän "lirkuttelee" ja on tosi mukava, mutta välillä todellinen luonne näkyy naamion takaa. Vaistot ovat varoittaneet hänestä koko ajan ja se tieto on pitänyt täysin paikkansa. Olen "turmellut" hänen "lapsensa" ja "silmäteränsä", joten kaikki mitä olen tehnyt olen tehnyt väärin. Hän aikoo vetää minut tilille tästä. Toinen puoli asiassa on se, että ei ole mitään ohjeita tai sääntöjä, joten niitä rikkoo ihan väistämättä. Aistitko jotain muuta, mahdollista lopputulosta?  Huh
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Indium
Vieras
« Vastaus #9 : 09.09.2012 14:37:59 »

Hei kuinka sulla on nyt mennyt?
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #10 : 10.09.2012 22:06:11 »

Hei kuinka sulla on nyt mennyt?

Ei se 27.8. ollut vielä se niin tiukka paikka kuin luulin. Kolme vaan v*ttuili urakalla...  Sad Olin lomalla viime viikon ja hetken breikki pisti miettimään miksi ylipäätään olen siellä missä olen ja onko kaikki se sen arvoista.  Huh Aamulla menin töihin ja tiesin taas kerran miksi: on niin hyvät työntekijät  ja mukavat asiakkaat smitten Ja samalla kuulin, että hallituksen pj. suunnittelee omaa työpistettään todennäköisesti meidän kahden keskelle, jossa ei ole todellakaan ole tilaa - saati sitten minkäänlaista työrauhaa.  Sad Kaksi hallituksen jäsentä poikkesi juttusilla ja kerroin, että alan olla ihan loppu. Toinen kysyi, että olenko sanonut suoraan pj:lle mitä mieltä olen hänen käytöksestään. Ei sellaiselle ihmisille voi sanoa suoraan mitään. Hän on todella pitkävihainen ja muistaa kaikki "kokemansa loukkaukset".

Kuuntelin just Sepon astrouutiset tälle viikolle ja toivon sydämeni pohjasta, että jotain muuta työtä löytyy. Ja ajatukset sekä fiilikset alkaa siinä pisteessä, että ei vaan enää jaksa.  Sad Näin täällä meillä... parempia fiiliksiä odotellen.

Ja kiitos!  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #11 : 11.09.2012 19:30:25 »

Hei kuinka sulla on nyt mennyt?

Ei se 27.8. ollut vielä se niin tiukka paikka kuin luulin. Kolme vaan v*ttuili urakalla...  Sad Olin lomalla viime viikon ja hetken breikki pisti miettimään miksi ylipäätään olen siellä missä olen ja onko kaikki se sen arvoista.  Huh Aamulla menin töihin ja tiesin taas kerran miksi: on niin hyvät työntekijät  ja mukavat asiakkaat smitten Ja samalla kuulin, että hallituksen pj. suunnittelee omaa työpistettään todennäköisesti meidän kahden keskelle, jossa ei ole todellakaan ole tilaa - saati sitten minkäänlaista työrauhaa.  Sad Kaksi hallituksen jäsentä poikkesi juttusilla ja kerroin, että alan olla ihan loppu. Toinen kysyi, että olenko sanonut suoraan pj:lle mitä mieltä olen hänen käytöksestään. Ei sellaiselle ihmisille voi sanoa suoraan mitään. Hän on todella pitkävihainen ja muistaa kaikki "kokemansa loukkaukset".

Kuuntelin just Sepon astrouutiset tälle viikolle ja toivon sydämeni pohjasta, että jotain muuta työtä löytyy. Ja ajatukset sekä fiilikset alkaa siinä pisteessä, että ei vaan enää jaksa.  Sad Näin täällä meillä... parempia fiiliksiä odotellen.

Ja kiitos!  smitten  smitten

Ja kiitos ihanat ihmiset  smitten  smitten

Edelleenn minulle saa lähettää energiaa missä muodossa svan haluat/osaat.  smitten Olen aika loppusuoralla tämän jutun kanssa, kunhan jaksaisin vuoden loppuun. Huomenna odottaa ihan virallinen taho: työpsykologi. En aio jättää perinnöksi mitään epämääräistä työpaikaille vaan kerron oman kokemuksesni viimeisestä vuodesta.  Huh

tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: