Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 127443 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #240 : 23.07.2012 21:37:33 »

Hei SSMoonSS tai joku muu,
Voisiko joku katsoa minulle miltä näyttää rakkausrintama? Alkukesästä SSMoonSS jo katsoikin ja hieman lupaili jotain tapahtuvaksi. Nyt tilanne tämän saman ihastuksen kanssa on hieman edistynyt ja näyttäisi että hänelläkin olisi kiinnostusta koska toistuvasti hakeutuu seuraani.
Eli jos näihin kysymyksiin saisin vastausta:

1. onko tämä ihastukseni kohteena oleva mies kiinnostunut minusta?
2. jos on kiinnostunut niin tekeekö hän aloitteen?
3. tuleeko meille suhde puolen vuoden sisällä?
4. montako lasta tällä miehellä on?
   
Kiitos jo etukäteen!!

Heissan Sumium =) Kiva, että olen onnistunut =)

Sinullahan on paljon kysymyksiä, katsotaas mitä niihin nousee. Laitan numeron ja sen perään sitten ennustuksen =)

1. Kuu

Hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita. Kuun alla on kuitenkin parempi olla tekemättä mitään sitoumuksia.

Koska kortiksi nousi kuu, veikkaisin että hänellä kuten myös sinulla velloo sisällä hämmentävät tunteet, joita ei hän ainakaan osaa vielä selventää itselleen.

2. Tuomio

Aika saattaa keskeneräiset asiat päätökseen. Menneitä tapahtumia pohditaan, jotta niistä vapaudutaan. Jokin asia siirtyy lopullisesti menneisyyteen.

Hmm... hankala mennä sanomaan juuta eikä jaata, koska kortit eivät sano suoraa vastausta. Mutta veikkaisin tämän kortin kertovan sen miehen tilanteesta eli voisikohan olla että miehellä on jokin asia, jota hän ei ole selvittänyt vielä loppuun asti? pahimmillaan joku suhde toiseen naiseen, mitä vahvasti epäilen koska ei tule sellaista kutinaa minulle.

3. Takuri

Suotuisa hetki astua muutosten tielle tai aloittaa uusi elämänvaihde. Ole kuitenkin varovainen.

Hetki olisi suotuisa näemmä, mutta odota, että mies on selvittäny kaikki asiat ennen kuin mahd menette yksiin, ettei mitään ikävää paljastu myöhemmin.

4. Ennen kuin kerron, mikä kortti nousi, sanon, ettei kortit pysty kertomaan tarkkaa lukumäärää tai ei välttämättä edes sitäkää onko hänellä lapsia, mutta ne antavat vinkkejä ja neuvoja meille.

Voima

Omaat sisäistä voimaa, joka kestää koettelemukset. Vaikeudet voitetaan.

hmm... miehellä voi mahdollisesti olla lapsia, mutten mene vannomaan, koska kortti ei anna viitteitä lukumäärästä mut jos on lapsia en usko ainakaa kahta enempää olevan.

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #241 : 23.07.2012 21:40:42 »

Jos joku jaksaa ja on intoa, niin saa minullekkin katsella.

Olen vastikään muuttanut uuteen maahan (jälleen - taas!) ja edessä on se sama rumpa. Uusi paikka, uudet tuttavuudet JA ennen kaikkea työn ja asunnon etsiminen. Kävin tänään katsomassa upeeta huonetta kivassa talossa ja toivon saavani sen. Kuitenkin työ-asiat hieman jännittävät. Taatusti löydän jotain mielekästä duunia - vai löydänkö? Millaset energiat minua siis nyt tukevat tai mitä tulen kohtaamaan täällä ollessani?

Suomeen kun ei innosta palata.

Kiitoksia kovasti etukäteen.  smitten

/A

Heissan, katsotaas mitä vinkkejä ja ohjeita kortit meille antavat =)

Voima

Päämäärä saavutetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Omaat sisäistä voimaa, joka kestää koettelemukset. Materiaaliset asiat järjestyvät.

Älä huoli, nousi hyvä kortti tilanteeseesi, joten uskoisin sinun löytävät töitä ongelmitta ja veikkaisin jopa, että saat sen mieleisesi asunnon sieltä maailmalta =)

Kerrohan toki, osasinko auttaa =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
epona
Vieras
« Vastaus #242 : 23.07.2012 22:03:02 »

Heissan,

Toki - annoit (tai sanoisiko universumi antoi kauttasi) sellaista äidillistä /isällistä tsemppiä ja rohkaisua jatkaa eteenpäin. Tänään laitoin taas muutaman työhakemuksen menemään. Toki ymmärrän, ettei hakemuksiin aina ennätä vastata muutamassa päivässä tai ehkä edes viikossa, mutta ÄH - ottaisivat Jo yhteyttä! Smiley

Kaikki varmaan järjestyy. Uskon niin, sillä tunnen olevani oikealla tiellä tänne tullessani. Viihdyn ja pidän maasta - ja helpotukseksi puhun kieltäkin täydellisesti. Smiley

Kiitos siis sinulle. 

/A
tallennettu
Sumium
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #243 : 24.07.2012 18:42:47 »

Hei SSMoonSS tai joku muu,
Voisiko joku katsoa minulle miltä näyttää rakkausrintama? Alkukesästä SSMoonSS jo katsoikin ja hieman lupaili jotain tapahtuvaksi. Nyt tilanne tämän saman ihastuksen kanssa on hieman edistynyt ja näyttäisi että hänelläkin olisi kiinnostusta koska toistuvasti hakeutuu seuraani.
Eli jos näihin kysymyksiin saisin vastausta:

1. onko tämä ihastukseni kohteena oleva mies kiinnostunut minusta?
2. jos on kiinnostunut niin tekeekö hän aloitteen?
3. tuleeko meille suhde puolen vuoden sisällä?
4. montako lasta tällä miehellä on?
   
Kiitos jo etukäteen!!

Heissan Sumium =) Kiva, että olen onnistunut =)

Sinullahan on paljon kysymyksiä, katsotaas mitä niihin nousee. Laitan numeron ja sen perään sitten ennustuksen =)

1. Kuu

Hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita. Kuun alla on kuitenkin parempi olla tekemättä mitään sitoumuksia.

Koska kortiksi nousi kuu, veikkaisin että hänellä kuten myös sinulla velloo sisällä hämmentävät tunteet, joita ei hän ainakaan osaa vielä selventää itselleen.

2. Tuomio

Aika saattaa keskeneräiset asiat päätökseen. Menneitä tapahtumia pohditaan, jotta niistä vapaudutaan. Jokin asia siirtyy lopullisesti menneisyyteen.

Hmm... hankala mennä sanomaan juuta eikä jaata, koska kortit eivät sano suoraa vastausta. Mutta veikkaisin tämän kortin kertovan sen miehen tilanteesta eli voisikohan olla että miehellä on jokin asia, jota hän ei ole selvittänyt vielä loppuun asti? pahimmillaan joku suhde toiseen naiseen, mitä vahvasti epäilen koska ei tule sellaista kutinaa minulle.

3. Takuri

Suotuisa hetki astua muutosten tielle tai aloittaa uusi elämänvaihde. Ole kuitenkin varovainen.

Hetki olisi suotuisa näemmä, mutta odota, että mies on selvittäny kaikki asiat ennen kuin mahd menette yksiin, ettei mitään ikävää paljastu myöhemmin.

4. Ennen kuin kerron, mikä kortti nousi, sanon, ettei kortit pysty kertomaan tarkkaa lukumäärää tai ei välttämättä edes sitäkää onko hänellä lapsia, mutta ne antavat vinkkejä ja neuvoja meille.

Voima

Omaat sisäistä voimaa, joka kestää koettelemukset. Vaikeudet voitetaan.

hmm... miehellä voi mahdollisesti olla lapsia, mutten mene vannomaan, koska kortti ei anna viitteitä lukumäärästä mut jos on lapsia en usko ainakaa kahta enempää olevan.

--SSMoonSS--

Kiitos SSMoonSS!!
Itse voisin hieman kommentoida kahteen ensimmäiseen korttiin:
1. uskon että asia on juuri noin, hän on selkeästi aiempaa kiinnostuneempi mutta hieman varovainen.
2. olisiko niin, että minun keskeneräinen parisuhteeni päättäminen on tuo Tuomio-kortin viesti? (mies tietää tämän ja siinä voi olla     vastaus ykköskohdan hämmentävät tunteet ja epävarmuus)
 
Mutta kiitos vaivannäöstäsi! Mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu tulevaisuudessa.
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #244 : 24.07.2012 18:44:41 »

     
        smitten smitten

Hei SSMoonSS!
Ryppy tuli alkukesän rakkauteen ja rakkaus kuoli miehen dominointiin. Miltä loppukesä/alkusyksy näyttää? Aito, todellinen rakkaus- & parisuhde tilauksessa.
Kiitos SSMoonSS, että jaksat auttaa.  smitten smitten

Heissan hei =) on kiva autella =)

Katsotaas, mitä kortit antavat neuvoja =)

Voima

Päämäärä saavutetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Omaat sisäistä voimaa, joka kestää koettelemukset.

Minulla on sellainen kutina, että siinä alkusyksystä voi mennä vähän pidemmällekki, alkaa jotain kiinnostavia ihmisiä tulemaan vastaan. Toki varmaksi en voi mennä sanomaan, mutta sellainen tunne olisi. No sitten kun kohtaat kiinnostavan miehen, jonka kanssa kipinöi, pitkäjänteisyydellä ja lempeydellä saat hänestä itsellesi potenttiaalisen kumppanin =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
marjasole
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #245 : 24.07.2012 20:29:05 »

Kiitos! Jos ei muuta, niin toivoa tämä ainakin antoi  Cheesy
Aika jännä, että tuo rakastavaiset on noussut nyt muutaman kerran aiemminkin..  smitten

Hei
Tämäkin tahtoisi tietää rakkaudesta sekä rahakuvioistaan enemmän. Viimeiset vuodet ovat olleet rankkoja, viimeisimpien vastoinkäymisten jälkeen on niin tyhjä ja lyötyolo, ettei olisi ikinä uskonut  Undecided Kai tähän joskus tulee helpotusta?
Kiitos jo näin etukäteen, jos sinulta liikenee aikaa myös minulle  smitten

Heissan =)

Toki voin katsoa, tosin koska kysyt kahdesta asiasta täytynee katsoa kaksi korttia, jotta viesti tulisi tarpeeksi selväksi molemmissa =)

Raha

Tähti

Säteilee toivoa ja luottamusta tulevaan. Kerää voimia ja lepää.

Nyt sinun on aika ottaa aikaa itsellesi ja levätä. Tulevaisuutesi raha-asioissa tulee olemaan valoisa, mutta en tiedä, milloin rahahuolesi alkavat jäädä unholaan. Mutta tärkeimmät viestit ovat nämä: luota tulevaan ja lepää =)

Rakkaus

Rakastavaiset

Kertoo kahden ihmisen kohtaamisesta. Vetovoimaa kahden ihmisen välillä. Tärkeä ihminen on luottamuksen arvoinen.

Sait rakkauteesi aika vahvan kortin; rakastavaiset =) En tiedä, milloin kohtaat henkilön, jonka kanssa kipinät lentelevät, mutta en uskoisi siihenkään olevan kovin kauan kuitenkaan =) Joten luota tulevaisuuteen, ota itsellesi nyt aikaa, koska voi olla ettei sitä yksinolemista tulevaisuudessa paljoa ole Wink

--SSMoonSS--
tallennettu
Sianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #246 : 26.07.2012 09:35:09 »

Minulle saa myös harjoitella, ja kertoa kaiken mitä näkee tai lukee tms.
Kiitos!!
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #247 : 26.07.2012 17:27:18 »

Minullekin voisi nostaa kortin. Nykyinen Parisuhde ja saanko lapsia (omia). Kiitos etukäteen!
tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #248 : 26.07.2012 21:11:50 »

SSMoon, kiitoksia smitten Paremmin tuo kortti ei voisi kuvastaa tilannetta... viimeisena viikonloppuna toisessa maassa (ennen paluuta taman hetkisen 'miesystavan' luokse) tapasin toisen miehen, joka vei taysin jalat alta. Pidan edelleen hurjasti tasta 'nykyisesta', mutta paluusta lahtien olen ajatellut vain tata toista ja tamanhetkinen 'suhde' tuntuu silta, etta sita pidennetaan kestamaan ainoastaan sen aikaa mita nyt olemme samassa kaupungissa (1.5kk). Kehtaanko mitenkaan pyytaa, etta olisiko mahdollista saada korttia tasta juuri tapaamastani miehesta?  angel Olimme yhdessa kolme paivaa ja olen niin ihastunut... valillamme on lieva kielimuuri, mutta kasvot ja eleet riittivat. Tuntuu, etta olen henkisesti aivan muualla kuin taalla 'nykyisen kanssa'.
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Christina69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #249 : 28.07.2012 21:26:42 »

Ehtisikö joku katsoa minulle miten kauan minulla nyt todella stressaava elämänvaihe jatkuu? Voimavarani tuntuvat olevan nyt ihan lopuillaan. Mielestäni olemme saaneet kokea vastoinkäymisiä aivan liikaa ja niitä tuntuu vain kasaantuvan lisää. Onneksi kaikki on saatu korjattua, mm. koko kellari jouduttiin purkamaan ja viemään kaatopaikalle ja aloittamaan taas alusta. Ystäväni, joka tätä on seurannut sanoi rakennusprojektistamme, että se on kuin se olisi kirottu. Koko paikka tuntuu painajaismaiselta, vaikka se normaalisti ihmiset haaveilevat uudesta kodista ja sen valmistumisesta. Itse haluan siitä eroon, kun sen kokonaan valmiiksi saa.
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #250 : 29.07.2012 00:57:46 »

Hei! Näkisikö kukaan mitään minun loppu vuodesta? Elämä kyllä näyttää tylyimmät kasvonsa nyt... Yksinäisempi kuin koskaan. Miehet kohtelee huonosti ja kaipuu yhtä ihanaa miestä kohtaan ei lopu, vaikka kuinka aikaa menisi. Kaikelle avulle olisi nyt tarve.. :/
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 01:00:01 kirjoittanut Jaden » tallennettu
Christina69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #251 : 29.07.2012 15:42:45 »

Hei kiitos paljon  smitten Jatkan vielä asian pohtimista itseni kanssa, mutta sinulle vielä haluan sanoa tässä jotain. Olen itsekin ajatellut tässä käyväni läpi jotain oppituntia, mutta se miten paljon vastoinkäymisiä on parin viimeisen vuoden aikaan ollut, alkaa tuntumaan jo siltä, että niitä on ollut jo liikaa ja tunnen alkavani murtua niin henkisesti kuin fyysisestikin. Yritän päivittäin kuitenkin ajatella niitä asioita, jotka ovat hyvin ja nauttia elämästä edes vähän. Tuntemukseni nyt on lähinnä, että olen "vankilassa", enkä pysty edes aikataulullisesti elämään sellaista elämää, jota haluaisin. En koe tätä projektia omakseni ja tiedostan, että olen väärällä polulla ja ehkäpä vielä sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa suhdetta ei olisi tullut jatkaa.


Ehtisikö joku katsoa minulle miten kauan minulla nyt todella stressaava elämänvaihe jatkuu? Voimavarani tuntuvat olevan nyt ihan lopuillaan. Mielestäni olemme saaneet kokea vastoinkäymisiä aivan liikaa ja niitä tuntuu vain kasaantuvan lisää. Onneksi kaikki on saatu korjattua, mm. koko kellari jouduttiin purkamaan ja viemään kaatopaikalle ja aloittamaan taas alusta. Ystäväni, joka tätä on seurannut sanoi rakennusprojektistamme, että se on kuin se olisi kirottu. Koko paikka tuntuu painajaismaiselta, vaikka se normaalisti ihmiset haaveilevat uudesta kodista ja sen valmistumisesta. Itse haluan siitä eroon, kun sen kokonaan valmiiksi saa.

Hei Christina69! Minä aloin harjoittelemaan tarot-tulkintaa muille Smiley Käytän Aleister Crowley Thoth -pakkaa ja käytän tulkinnassa apuna
Tarot-sielun peili kirjaa.

Sain sinulle kortin Lanttien 9 -saavutus. Tämän kortti kehoittaa oivaltamaan elämän meille asettamia tehtäviä, mitä ja keitä todella olemme. Tämä toteutuu siten, että suoritamme meille kullekin asetetut tehtävät. Elämän sinulle asettamien tehtävien väisteleminen joko siksi, että pelkäät tai olet mukavuudenhaluinen, merkitsee itsesi kieltämistä. Se, että saat itsellesi jotain, tulee sinulle, koska haluat antaa vapaasta tahdostasi ja rakkaudella. Antaminen tässä mielessä merkitsee myös sitä, että antaudut maailmankaikkeudelle, annat itsesi Elämälle. Siinä toteutuu yltäkylläisyyden kosminen laki: "Mitä enemmän annan, sitä enemmän saan."
Jos tietämyksesi ja luovuutesi tulevat rakkaudesta, hyödyt kaikista elämäsi tilanteista. Mitä syvemmin olet sitoutunut, sitä laajempi on ymmärryksesi. Mieti tarkoin, onko se, mitä nyt pidät saavutuksena, tasapainossa lopullisen päämääräsi kanssa? Kaikki, mitä tänään tapahtuu, on parhaaksi kasvullesi.  Eli vaikka nyt sinusta tuntuu ettet yhtään enää jaksa, yritä jaksaa vaan, niin lopulta saat kyllä kaiken ponnistelusi takaisin jollain tavalla. En valitettavasti osaa sanoa ajallisesti, kuinka kauan tätä elämänvaihetta kestää.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 16:01:48 kirjoittanut Christina69 » tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #252 : 29.07.2012 16:26:50 »

Hei! Näkisikö kukaan mitään minun loppu vuodesta? Elämä kyllä näyttää tylyimmät kasvonsa nyt... Yksinäisempi kuin koskaan. Miehet kohtelee huonosti ja kaipuu yhtä ihanaa miestä kohtaan ei lopu, vaikka kuinka aikaa menisi. Kaikelle avulle olisi nyt tarve.. :/


Hei Jaden! Harjoittelen tässä tarot-tulkintaa muille. Käytän Aleister Crowley Thot-pakkaa ja Tarot-sielun peili kirjaa.

Sain sinulle kortin Sauvojen kahdeksikko -nopeus. Tämä kortti vastaa astrologisesti Merkuriusta Jousimiehessä; selkeää, suoraa ja nopeaa kommunikointia ja väärinkäsitysten selvittämistä. Tämä kortti kuvaa tiellämme olevien esteiden voittamista. Jos ilmaiset oman näkökantasi avoimesti ja selvästi, nämä esteet voidaan poistaa. Väärinkäsitykset väistyvät selkeyden tieltä. Jos voitat taipumuksesi epäröidä ja olet valmis puhumaan itseäsi häiritsevistä asioista niiden oikeilla nimillä, viet niiltä voiman rajoittaa ja estää sinua. Prosessi on lähenemässä loppuaan. Taaksepäin katsoessasi tajuat, että menneisyydessäsi olleet vaikeudet ovat auttaneet sinua viemään oppimisprosessin päätökseen. Sinun on tullut aika määritellä oma näkökantasi. Jos olet avoin ja pysyt omassa keskuksessasi, väärinkäsitykset selviävät. Onko olemassa ketään, jolle et uskalla avoimesti sanoa, mitä ajattelet? Käytä tämä tilaisuus hyväksesi, että tulisit entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, jotka merkitsevät sinulle jotain. Puhu heille tai kirjoita kirje. Avoimuutesi ja itseluottamuksesi avaa rakastamiesi ihmisten sydämet. Eli minä päättelen tässä, että sinun kannattaa rohkeasti nyt ottaa yhteyttä tähän mieheen, josta puhuit ja jota mietit. Smiley

Kiitokset sinulle!  smitten Yhteyttä en pysty ottamaan kun olen hukannut yhteystiedot... Jospa tämä herra vastaan tulisi pian.. Smiley
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #253 : 29.07.2012 17:45:54 »

heips! luin yhden vastauksen ja siinä katsoja käytti crowleyn kortteja/kirjaa. minulla on samat kortit, mutta toivoisin saavani ns. puolueettoman" vastauksen kun miehestä jota rakastan, saako hän jo pian jotain aikaiseksi meidän suhteemme? negatiivinenkin on parempi kuin ei-mitään joten please sinä joka käytät näitä kortteja kerro jotain. viimeksi kun tänään itse nostin meille kortit niin nousi miekkojen ritari, kohtalo, maailmankaikkeus ja maljojen prinsessa - miten näihin pitäisi suhtautua? kohtalon kortti nousee usein kun kysyn meistä!?!?
tallennettu
Ocariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #254 : 29.07.2012 23:13:07 »

Hei! Haluaisiko joku katsoa minulle?
Pitäisikö luopua toiveestani, kun mieheni yhtäkkiä alkoikin perua puheitaan, taloudellisiin syihin vedoten? Entä työ? Vieläkö palaan samaan työhön?

Kiitoksia etukäteen! smitten   
tallennettu

Aur, Merk, Venus Kauris huone 5
ASC Leijona
Kuu Jousimies huone 4
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: