Sivuja: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3022699 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3435 : 06.04.2010 19:06:59 »

Se, että talon seinät ovat kuin pahvia ja aina kun joku liikkuu naapurissa tai yläkerrassa niin tuntuu, että kaikki tapahtuu omassa asunnossa. Varsinkin ulko-ovien pamahdukset ovat karmeita kun tuntuu, että joku avaa oman oven. Onneksi öisin ei kyllä usein häiritse nuo, lähinnä vain viikonloppuisin.

Missä asennossa nukahdat?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #3436 : 06.04.2010 19:14:30 »

Kylkiasennossa..

Miksihän sitä nimitettiin..

Semmoinen puolisikiöasento ja toinen käsi
tyynyn alla Cheesy

Mitä ajattelet yleensä ennen nukahtamistasi?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #3437 : 06.04.2010 20:02:36 »

Ihanien energioiden työtä itseni energioissa, koska siinä kohden kaikkein eniten tunnen sen teon.  smitten

Mikä saa sinut suuttumaan ihan tosissaan?
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #3438 : 06.04.2010 20:06:29 »

Tekopyhyys, kun sitä käytetään toisen vahingoittamiseen tai alistamiseen,
-henkisesti tai fyysisesti.

Oletko taipuvainen enemmän negatiivisuuteen vai positiivisuuteen
kun mietit muita ihmisiä?

tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3439 : 06.04.2010 20:16:24 »

Riippuu ihmisestä. Wink
Kaikkien kohdalla sitä ei vaan kykene siihen suureen rakkauteen ja hyvyyteen Tongue,
mutta yleensä vältänkin niitä tapauksia.

Mitä olet viimeeksi joutunut heittämään ns. hatusta?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #3440 : 07.04.2010 10:16:29 »

Töissä ennen Pääsiäistä, -arvio, kuinka paljon aikaa markkinointipuoli tarvitsee hommiensa eteen
projekissa, joka on käsillä nyt. Ei ollut hajuakaan, enkä ollut konsultoinut niitä. Tongue

Mietin kuitenkin omasta mielestäni kohtuullisen ajan, missä ajassa se ainakin on tehty
ja sitten vain ilmoitin markkinointiporukalle, että 2 viikossa pitäisi teidän homma olla valmista
-tehkää töitä sitten vaikka öisin, jos menee tiukille, mutta valmista pitäisi tulla. Kiss angel

Millainen on täydellinen työaamusi ja onko se yhtä todellista kuin Joulupukki? Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3441 : 07.04.2010 11:15:25 »

Hidas, alkaa myöhään, etenee omalla painollaan, eikä kukaan tule kiirehtimään/vaatimaan minulta mitään. Näitä aamuja on, kun kotona tekee duunia.

Oletko nähnyt Liisa Ihmemaassa elokuvan?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #3442 : 07.04.2010 11:24:34 »

Olen, ja tykkäsin.  Smiley
Mieleen jäi Deppin esittämän Hatuntekijän lause, joka kuului jotenkin, että;
"Mahdat sinäkin olla aika järjiltäsi, kun pystyt kuvittelemaan minunlaiseni täysin
järjiltään olevan tyypin"

Vapaasti muistettuna. Tongue

Mieleen painuvin elokuvarepliikki kautta aikojen?
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3443 : 07.04.2010 11:28:16 »

Musaraidalta Kill Billistä:
Bang Bang, my baby shot me down.

Elokuvahahmo, joka saa sinut hekottelemaan?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3444 : 08.04.2010 12:16:12 »

no, tämä tuli minulle. eräs live henkilö saa nauramaan enemmän. Mr Bean??

mitä ajattelet roolinvaihdoksista tässä tai menneissä elämissä? ihmiset tuntuvat painiskelevan niin erilaisten / vastakkaisten juttujen kanssa.

onko jokin asia joskus koettu ennen vai tuleeko sen kokemaan, kun on niin eri tilanne?

esimerkiksi, uhri/ hyväksikäyttäjäteema, köyhä/ rikas-teema, suosittu/ erakko, onko avuton nainen ollut sieluna joskus vahva mies,  jne (no silloin ainakin ymmärtäisi vahvoja miehiä); jostain luin, että jos mies on käyttänyt naista hyväksi, heidän pitäisi syntyä rooleihin joissa tilanne tasapainotetaan.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 12:17:59 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #3445 : 08.04.2010 15:12:19 »


Kysymys: Onko sinun helppoa antaa itsellesi anteeksi?


No ei. Mulla muutamia ihan monen vuoden takaisia mokia,
joita mä mietin vieläkin sydän kirvellen, ihokarvat pystyssä ja päätäni seinään takoen,
että MIKSI sekin tuli tehtyä!!?? buck2

Kumpi on helpompaa sinulle, antaa itselleen anteeksi vai toiselle?
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #3446 : 08.04.2010 16:01:29 »

toiselle varmaankin. mietin juuri eilen että nyt olisi aika viimeistään antaa se muutaman vuoden takainen energiapahoinpitely jo anteeksi ja jatkaa elämää.


ehkäpä jo kohta!


niin, ja sitten olen toisaalta jollain tavalla kyseenalaistanut koko anteeksiannon käsitettä. sitä on vaikea selittää. siis että pitääkö pyytää ja antaa anteeksi. hmm...joskus se on hyvin tärkeää, mutta joskus taas pyytämällä anteeksi oikein korostaa toiselle sitä loukkausta minkä on tehnyt. ja se tavallaan loukkaa vielä enemmän....


mutta ehkä anteeksipyyntö on tärkeää. ainakin siinä tarkoituksessa että saadaan välit 'puhtaiksi' ja raikkaiksi, ja että pinnan alla ei ole kaunaa.


mutta sekin on jännä, tämä tapaus jossa itsekin olen, että joutuu antamaan anteeksi jotain, josta se toinen ei ole pyytänyt eikä pyydä anteeksi. siis anteeksi antaminen saamatta anteeksipyyntöä.


edit. sekin olisi mielenkiintoista tietää, onko minulle annettu ne teot anteeksi joita en ole edes osannut pyytää anteeksi.




noh.



Onko anteeksiantaminen ja saaminen sinulle tärkeää?
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 16:04:32 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #3447 : 08.04.2010 16:21:13 »


Onko anteeksiantaminen ja saaminen sinulle tärkeää?

No mun on kyllä myönnettävä, että oma anteeksiantamattomuuteni on jotenkin
hallitsevampi kuin anteeksiantaminen.
Anteeksiantaminen on helppoa, kun vääryys~virhe on omaa elämääni haittaamaton
tai lyhytaikainen haitta, mutta sitten on joitain asioita jotka mä muistan lopunikääni
ja asenteeni on muokkautunut sen sen mukaan.

Anteeksi saaminen on yhdentekevää suurimman osan ihmisten kanssa
-mun elämä jatkuu omasta virheestäni huolimatta (eriasia on, annanko sen itselleni anteeksi),
enkä ole ennenkään antanuit muiden mielipiteiden vaikuttaa päätöksiini
tai elämäni kulkuun.
Tokihan mä anteeksi pyydän virheen tehtyäni, mutta jos se toinen ei anna anteeksi,
niin se ei enään ole mun ongelma, enkä voi siihen silloin enään juuttua.

Kevyempään aiheeseen, mutta voit ottaa henkiseltäkin kantilta;
mitä puhdistit/siivosit/pesit viimeksi? Tongue
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3448 : 09.04.2010 16:15:10 »

Äitimaata joukkomeditaatiossa (kiva mielikuvitus minullakin), omassa elämässä on tullut puhdistettua talousasioita.

Miten palstan ilmapiirin saisi rakastettavammaksi, positiivisemmaksi ja sallivammaksi?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #3449 : 09.04.2010 21:30:12 »

Mun mielestä tällä sivustolla on melko positiivinen ja salliva ilmapiiri, en tiedä tarvitseeko aina olla niin "rakastettava tai rakastava" - tää on myönteinen ja kiva foorumi monessa mielessä, netissä on niin paljon todella ahdistavaa ja negatiivista, jos nyt sattumalta sellasille palstoille eksyy, itse pyrin välttämään, joskus ohimennen tullu eksyttyä jonkun muun aiheen ohessa esim jollain suomalaisella keskustelupalstalla.


Kysymys: Mihin vaaralliseen kaupunkiin tai maahan haluaisit matkustaa ?
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: